Nihil koristi šaljive popkulturne reference na ovom albumu koji je zanimljiv i muzički i tekstu-alno, a poslednja stvar koja je ostavila veliki uticaj na njega je televizijska serija Dejvida Lin-ča, Tvin Piks, što se i može videti u njegovim spotovima za pesme 2030, Ništa, Rikošet . Nikola i sam govori o tome kako svoj rodni grad Despotovac vidi kao srpski Tvin Piks, turi-stički kraj sa neobjašnjivim pričama u kojima su ljudi viđali i čuli svašta.
Brzi satanizam lajf, najslušanija i poslednja traka koju je napravio odiše neprijatnom atmos-ferom koja podseća na muziku domaćeg krimi filma sa paranormalnim elementima ili kako bi on istakao, dokumentarca o Vlasima. On smatra da popularnost ove pesme dolazi iz to-ga što je pravi narodnjak. Poslednja pesma na albumu, Vandal, bavi se već poznatim pita-njima identiteta sa zanimljivim preokretom i uz mračan spot koji priča simboličnu priču zaslugom Milice Cimi Drinić (režiserka, direktorka fotografije) i Andrije Ilića Prše (režiser, scenarista) zatvara poslednje poglavlje u novoj turbo folk nu metal bibliji mladih.
Prepoznatljiv zvuk i uticaj još jednog člana Zicer kolektiva, kompozitora, producenta i audio inženjera Mihajla Đorovića (Summer Deaths) je lako uočljiv na ovom albumu (Resavski ma-sakr motornom testerom, Brzi satanizam lajf, vragodnošalu, Istočna Evropa, Vandal).
Još jedna od tema o kojoj smo pričali je njegova saradnja sa Kene Berijem na pesmi Disco Inferno koja je stekla popularnost kao pravi letnji hit, kao i saradnja sa Tamarom Popović Tam.
Potpuno drugačiji od svog alterega, Nikola skromno dodaje da misli da ima sve što mu tre-ba, ali da verovatno zna više kada se stavi u ulogu Nihila i Satana Resavskog koji živi u njegovom fiktivnom svetu odvojenom od realnosti.