ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Najdraži sin

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu pod nazivom „Najdraži sin“ govorimo o filmu „Scoop“, koji prikazuje proces snimanja televizijskog intervjua u produkciji BBC-a koji je novinarka Emili Maitlis (Džilijen Anderson) napravila sa princem Endrjuom (Rufus Sjuel) 2019. godine.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu pod nazivom „Najdraži sin“ govorimo o filmu „Scoop“, koji prikazuje proces snimanja televizijskog intervjua u produkciji BBC-a koji je novinarka Emili Maitlis (Džilijen Anderson) napravila sa princem Endrjuom (Rufus Sjuel) 2019. godine. Scenario je adaptiran iz istoimene knjige producentkinje vesti Sem Mekalister (Bili Pajper), a film istražuje pozadinu pregovora s kraljevskom palatom da bi se obezbedio, danas, poznati intervju. U ovoj epizodi govoirimo i o „bivšem poznaniku“ princa, Džefriju Epstinu, ali i teorijama (zavere) koje je ovaj slučaj pokrenuo.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Srećna nova ’89.

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu pod nazivom „Srećna nova ’89.“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o filmu „Ruski konzul“ prema istoimenom romanu Vuka Draškovića.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta Zadovoljstvo u tekstu pod nazivom „Srećna nova ’89.“, Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o filmu „Ruski konzul“ prema istoimenom romanu Vuka Draškovića.

Film opisuje događaje od 1973. do ranih 80-ih na Kosovu, iz vizure beogradskog lekara Ilije Jugovića (Nebojša Dugalić) koga po kazni šalju u Prizren, gde leči psihijatrijskog bolesnika Ljubu Božovića, umišljenog ruskog konzula (Žarko Laušević). U nameštenom sudskom procesu, Jugović, biva osuđen na deset godina robije. U zatvoru, u Zabeli, lekar spasava, ćaska i sukobavlja se s Albancima i na kraju pred izlazak se jednim od njih razmenjuje želje za budućnost rečima „dogodine u Prizrenu“… premda se to ne dogodi.

TETKE – S04E10 – Pola decenije Alexis Plastic

Remarker
Ova epizoda je posvećena karijeri najznačajnije kraljice na svetu o kojoj se trenutno najviše piše i priča, a pre nje smo pomenule i Kejt Midlton da se ne uvredi.
Ova epizoda je posvećena karijeri najznačajnije kraljice na svetu o kojoj se trenutno najviše piše i priča, a pre nje smo pomenule i Kejt Midlton da se ne uvredi.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Jabuke i kruške

Remarker
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Jabuke i kruške“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović analiziraju fenomen filma „Zona interesa“ Džonatana Glejzera, koji je osvojio više značajnih priznanja u poslednjoj sezoni nagrada.
U novoj epizodi Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Jabuke i kruške“ Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović analiziraju fenomen filma „Zona interesa“ Džonatana Glejzera, koji je osvojio više značajnih priznanja u poslednjoj sezoni nagrada.

Filmska slika nam ilustruje priču o Rudolfu Hesu, holokaust počinitelju, komandantu logora Aušvic i tehničkom sprovoditelju „konačnog rešenja“ – najvećeg zločina modernog veka i njegove žene Hedvig, njihovog porodičnog života na obodima fabrike smrti.

Kako „Istorija privatnog života“ i „Studije počinilaca“ iz savremene teorijske misli bivaju predmet vizuelizacije i delimične naracije u ovom ostvarenju, kao i šta o svoj simbolici misle Synth i Keller, slušajte u novom ZUT-u.

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Destiny’s Child

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Destiny’s Child“ Vladimir Cerić i Dragan Dimčić govore o filmu „Dina: Drugi deo“ Denisa Vilneva.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Destiny’s Child“ Vladimir Cerić i Dragan Dimčić govore o filmu „Dina: Drugi deo“ Denisa Vilneva. Nakon komercijalno uspešnog filma „Dina: Prvi deo“ iz 2021. godine, o kome smo govorili u podkastu „Spice Boys“, priča se nastavlja tačno gde smo stali. Pol (Timote Šalame) i njegova majka Džesika (Rebeka Ferguson) u društvu Fremena beže od Harkonena dublje u pustinje Dine… Ono što smo očekivali tri godine, od ekranizacije čuvenog romana Frenka Herberta, napokon se ostvarilo: Pol konačno osvaja srce Čani (Zendaja), (spojler!) a onda ga slama. U 166 minuta, na njihovom putu susreću se s Vladimirom Harkonenom (Stelan Skarsgard), Rabanom (Dejv Bautista), Fejd-Rautom (Ostin Batler), princezom Irulan (Florens Pju), carom (Kristofer Voken) i velikim crvima (CGI)…

Hvala što nas slušate, lajkujete i šerujete, puno nam znači, a i pomažete da budemo vidljivi

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Pseća vizura

Remarker
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Pseća vizura“ govorimo o francuskom filmu „Anatomija pada“.
U novoj epizodi Hartefaktovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“ pod nazivom „Pseća vizura“ govorimo o francuskom filmu „Anatomija pada“. Film Žastin Trije, nagrađen je Zlatnom palmom na Kanskom filmskom festivalu. Takođe, ovaj film je nagrađen velikim brojem Evropskih filmskih nagrada (za režiju, scenario i film), kao i za glavnu žensku ulogu koja je pripala Sandra Hiler. Film se takmiči i za Oskara (za najbolji film, glavnu žensku ulogu, režiju, montažu i originalni scenario). „Anatomija pada“ govori o smrti Sandrinog muža Samjuela i pretpostavkama kako je do nje došlo, kroz proceduralnu dramu koja prati (za nas) neobičan francuski sudski proces. Na pitanje da li postoji krivac za smrt Samjuela i da li ga je ubila žena, sudski proces na kraju daje odgovor, a film ostavlja mogućnost da je sud u svojoj odluci pogrešio. Šta vi mislite?

ZADOVOLjSTVO U TEKSTU – Eat the Rich

Remarker
Nova epizoda Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Eat the rich“ obraća vam se, iz opravdanih razloga, sa zakašnjenjem (po julijanskom kalendaru) na temu filma „Saltburn“ autorke Emerald Fennell o kojoj smo u ZUT-u već pričali povodom filma „Promising young women“ ali se ne sećamo zašto ga nismo voleli.
Nova epizoda Zadovoljstva u tekstu, pod nazivom „Eat the rich“ obraća vam se, iz opravdanih razloga, sa zakašnjenjem (po julijanskom kalendaru) na temu filma „Saltburn“ autorke Emerald Fennell o kojoj smo u ZUT-u već pričali povodom filma „Promising young women“ ali se ne sećamo zašto ga nismo voleli. U ovom slučaju nismo tako kritični (na prvi mah), samo smo razočarani prevarom koja nam se nudi u estetski i stilsko vrlo prijemčivoj ljušturi.

Kakva je veza Hijeromimusa Boša, Rusoa, Francuske revolucije i pre svega Hari Potera sa ovim filmom, šta zameramo, a šta „može da prodje“, koja je uloga telesnih tečnosti (nikoja) (osim da šokira) i da li razumemo hajp društvenih mreža, slušajte u novom ZUT-u, šerujte i šaljite, mnogo nam znači.