Nas marketare često optužuju da namerno izmišljamo reči kako bismo zvučali skuplje. Bila to istina ili ne, ne možemo pobeći od činjenice da nam je profesija prepuna žargona. Danas pričamo o tome kako i zašto do toga dolazi i prevodimo neke visokofilozofske marketing fraze na jezik običnog čoveka!
00:00 Uvod
01:19 Zašto nastaje žargon?
18:15 Buzzwords: Reč koja postane u trendu te sezone
28:15 Eufemizmi: kada nije ok da nešto kažeš
31:35 Pozajmljenice
48:30 Skraćenice
58:30 Čak i kompanije imaju svoj žargon
01:06:30 Odjava
Epizodu pripremili i prezentovali: Andrea Milkić i Goran Jankuloski
Možeš me zapratiti na LinkedInu gde prikupljam info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql
Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs