Kako veštačka inteligencija oblikuje budućnost biznisa | Luka Trikić | Biznis Priče 94

BiznisPriče
Luka Trikić je ponovo gost Vladimira Stankovića u 94.

Luka Trikić je ponovo gost Vladimira Stankovića u 94. Biznis priči.

📆 Biznis priče Konferencija 5. i 6. april 2023. u Novom Sadu

https://biznisprice.com/konferencija

📈 Postani član kluba preduzetnika BIZNIS TAJNE

20% popusta na prvi mesec: https://bit.ly/3J07Btz

➡️ Podrži podcast jednokratnom donacijom: https://bit.ly/3EfCvdZ

⭐️ Partneri podcasta:

🚀 Payoneer Srbija

Registruj se i ostvari $50 bonusa za pređenih $1000 u primljenim uplatama

http://tracking.payoneer.com/SH3o9

💻 IT kompanija, „Quantox“

https://quantox.com

✅ Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital

https://www.instagram.com/vladsdigital/

✅ Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1

Svake nedelje nova epizoda

Instagram: https://www.instagram.com/biznisprice/

Tiktok: https://www.tiktok.com/@biznisprice

EP 207: Uroš Savić – grafički dizajner & storyteller, Swisscom – Pojačalo podcast

Pojačalo
”Ti shvatiš koliko vredi raditi na nečemu temeljno, postepeno i uporno i da rezultat ne može biti loš.”

U 207. epizodi Pojačalo podkasta, naš gost je Uroš Savić, UX i grafički dizajner i tvorac grafičke novele “A journey of a troubled mind”.

”Ti shvatiš koliko vredi raditi na nečemu temeljno, postepeno i uporno i da rezultat ne može biti loš.”

U 207. epizodi Pojačalo podkasta, naš gost je Uroš Savić, UX i grafički dizajner i tvorac grafičke novele “A journey of a troubled mind”.

Na početku emisije, Uroš nam prepričava kako je izabrao put koji je izabrao, da li je bio siguran u svoj put i da li je put uopšte bio isplaniran. Priča nam kako je nalazio inspiraciju i odakle je sakupljao znanje u svojoj branši, kako je stavljao cenu na svoje radove i kako je dolazio do poslova koje je radio. Uroš će nam objasniti kako dizajner koji radi u firmi ili koji je freelancer treba da vodi svoje poslovne razgovore.

Posle prvih poslova u Srbiji, Uroš kreće da radi i za inostranstvo. Ispričaće nam i kako je došao do svog prvog posla u inostranstvu, da li je to bilo online ili desk-bound posao. Doći ćemo do dela gde se Uroš seli za Švajcarsku i pričaćemo o životu i radu u zapadnom sistemu, koliko se razlikuje od domaće poslovne politike firmi i freelancera, razlici u platama, radnom vremenu i međusobnom odnosu kolega.

Pored Uroševog svakodnevnog posla, dotaći ćemo se i njegovog ličnog projekta na kom je radio, a to je grafička novela koju je sam napisao i ilustrovao. Pričaćemo o tome kako je došao na ideju i odakle potreba za stvaranjem iste. Trenutno, novelu možete pronaći na Kickstarteru.

Podelićemo tri primerka knjige – troje vas iz komentara na Youtube-u ove epizode ćemo izvući i poslati vam knjige.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kada porastem, biću…
– Da li je svet crtanja dobar put za mladu osobu
– Moj prvi poslovi
– Kristalisanje struke kojom se bavim
– Život u Švajcarskoj
– Prelazak iz manjeg u veći sistem
– Kako i zašto sam napisao knjigu

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/3JRbYZV

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Aleksandar Đorđević, ARDE LINE – Ja, Preduzetnik 83 (2. deo)

Ja preduzetnik
Aleksandar Đorđević je stariji sin Slaviše Đorđevića, vlasnika kompanije Smaj produkt.
Aleksandar Đorđević je stariji sin Slaviše Đorđevića, vlasnika kompanije Smaj produkt. Aleksandar je druga generacija, ali je pokrenuo i svoju nezavisnu kompaniju – ARDE LINE, koja se bavi proizvodnjom savremenih montažnih objekata.

Koja su Aleksandrova prva sećanja na porodični biznis, kako se odrazilo na društveni (i školski) život to što je od detinjstva bio deo kompanije Smaj produkt, koliko je uticaja na odabir izbora zanimanja imala porodična kompanija, koliko je izazovno izgraditi autoritet u kompaniji kao dete osnivača gde te većina zaposlenih zna od najranijeg detinjstva, kako je izgledalo pokrenuti biznis samostalno bez pomoći (i mešanja) roditelja, kako je birao zaposlene, koje su to negativne stvari koje drugi ne vide kada govorimo o drugoj generaciji, kako izgleda donošenje odluka u porodičnoj kompaniji i još mnogo toga od jednog sjajnog mladog čoveka, Aleksandra Đorđevića.

Jovan Đorđević, Smaj Produkt – Ja, Preduzetnik 83 (3. deo)

Ja preduzetnik
Jovan Đorđević je mlađi sin Slaviše Đorđevića, vlasnika kompanije Smaj produkt, koji je danas na funkciji direktora kompanije.
Jovan Đorđević je mlađi sin Slaviše Đorđevića, vlasnika kompanije Smaj produkt, koji je danas na funkciji direktora kompanije.

Kako je počeo sa radom u kompaniji, koliko se razlikuje ono što je učio u školi, od realnog stanja u jednoj kompaniji, da li je bilo teško da paralelno pohađa školu i radi, da li je grešio tokom rada i šta se dešavalo nakon tih grešaka, koliko je teško uspostaviti sebe kao odraslog sa kolegama koji te poznaju od detinjstva, šta je morao da promeni kod sebe da bi uspešno izvršavao zadatke u kompaniji, kako je tekao njegov razvojni put u kompaniji i još mnogo toga od sjajnog mladog čoveka, Jovana Đorđevića.

Vuk Popović, Quantox Technology – Ja, Preduzetnik 85

Ja preduzetnik
Vuk Popović je osnivač kompanije Quantox Technology, IT kompanije koja postoji 17 godina, a bavi se web mobile development-om.
Vuk Popović je osnivač kompanije Quantox Technology, IT kompanije koja postoji 17 godina, a bavi se web mobile development-om. Posluju u 7 zemalja i imaju 15 kancelarija sa preko 500 zaposlenih. U preduzetništvo je ušao već sa 14 godina (ako zanemarimo epizode sa prodavanjem igračaka i kompjuterskih igrica drugarima u osnovnoj školi), a sa 15 pomogao roditeljima svojom zaradom da prođu na što bezbolniji način kroz bombardovanje, kada im je srušena kuća.

Otkud preduzetnički duh u najranijem detinjstvu? Zašto je ostavio košarku, koju je aktivno trenirao, i koliko mu je treniranje donelo benefita kasnije u životu? Koliko je bilo teško ostati na zemlji kad kao petnaestogodišnjak zarađuješ ogromne sume novca? Kako je prvi bankrot uticao na njega? Kkao je od troje zaposlenih došao do prvih šezdeset? Šta su izazovi rasta? Šta je morao da promeni kod sebe kada je firma izrasla? Šta su važne stvari za partnerstva u biznisu? Sa rastom posla raste i odgovornost, kao i pritisak, pa je zanimljivo kako se Vuk nosi sa svime time… Kako donosi odluke? Šta su ključne lekcije za Vuka u radu sa ljudima, kako je postao vlasnik i košarkaškog kluba, kako je formirao fondaciju, i još mnogo toga od sjajnog preduzetnika i čoveka, Vuka Popovića.

Podcast „Mamazjanija”, Hristina Popović: Nisam osećala krivicu kao mama ili je možda nisam ni svesna

Nova.rs
Glumica, voditeljka, avanturistkinja Hristina Popović, mama jedanaestogodišnje devojčice, opisala je svoj odnos sa ćerkom, koji bi za većinu porodica u Srbiji, bio u najmanju ruku neuobičajan, a o krivici nije mnogo razmišljala, dok se sa pomenutom temom nije susrela u našem podkastu.
Glumica, voditeljka, avanturistkinja Hristina Popović, mama jedanaestogodišnje devojčice, opisala je svoj odnos sa ćerkom, koji bi za većinu porodica u Srbiji, bio u najmanju ruku neuobičajan, a o krivici nije mnogo razmišljala, dok se sa pomenutom temom nije susrela u našem podkastu.

Njih dve su drugarice i razgovaraju o svemu, ali zna se ko je mama, a ko ćerka. Kako joj je dete raslo, Hristina nije bila svesna one klasične savesti koja „grize“ i proganja majke koje neprestano razmišljaju o tome šta su uradile „kako ne treba“, „kakve će posledice prouzrokovati njihov odnos prema detetu“, i tome slično. Ipak, i kada je krivica izlazila iz senki, Hristina je naučila sa njom da se nosi.

Konstantno preispitivanje, međutim, ne dovodi nas do rešenja, već samo srljamo u još veći ambis nedoumica i dilema, a krivica o nedovoljno dobro obavljenom poslu u vaspitanju deteta, zapravo je naša stalna težnja ka savršenstvu, pa i po pitanju roditeljstva, objasnila je Nikolina Milosavljević, dečja psihološkinja, psihoterpeut i praktičar terapije igrom.

Stoper bez granica

Glasom mladih - RSE
Putovati više od mjesec dana kroz Maroko, a ne platiti smještaj, hranu, ni prevoz niti jednu noć?
Putovati više od mjesec dana kroz Maroko, a ne platiti smještaj, hranu, ni prevoz niti jednu noć? Zvuči vam nemoguće? To se upravo dogodilo gostu Mahira Sijamije u podcastu Glasom mladih. Alen Duspara iz BiH, proputovao je više od 50 zemalja, živio u Vijetnamu, Novom Zelandu, Engleskoj, stopirao po Iraku. Ako vas zanima kako i vi možete uraditi isto poslušajte ovaj podcast.

TREĆI SVET: gosti Olivera Vuković i Mihailo Ilić | Episode 067

MASCOM PODCAST: TREĆI SVET

TREĆI SVET: gosti Olivera Vuković i Mihailo Ilić | Episode 067

https://mascom-podcast.lnk.to/treci-svet

Zapratite nas i podelite prijateljima.

Dule Nedeljković preferira bona fide stil pisanja i identičnog govora. Insistira da naziva stvari pravim imenom a takva iskrenost se očekuje i od gostiju u podkastu. U trenutku kada se društvo brendiralo na njihove i naše, postoji Treći svet, koji ne trpi ograničenja i ne govori „mi“ umesto „ja“. Svako kome je govornica nedostupna ili ima iskrenu želju da se ispovedi, dobro došao je.

Moj pokojni drugar Slobodan Nedeljković Žonki bio je čovek uzbudljive biografije. Bio je psihijatar. U zlatno vreme gradskih žureva, gde su svi izlazili da se zabave uvek je bilo i onih koji su umeli da dave ljude svojim pričama. Vrebali su u potaji da zaskoče nekoga i ispovede se, požale, ili naprosto pričaju. Tako je Žonkija gušila jedna naša poznanica. Strpljivo je slušao Žonki, dok se ekipa ludo zabavljala. Kulminiralo je njenim pitanjem: „Šta misliš, ko sam ja?“ On ju je pogledao profesorski preko orošenih naočara i izgovorio: „Ti si bolid!“ Ne znam da li je dijagnoza postavljena profesionalno ali svakako je bio iskren.

Gost današnje epizode podcasta su Olivera Vuković i Mihailo Ilić iz Instituta za mentalno zdravlje

#mascompodcast #trecisvet #podcast

Call 2 action / Nenad Vukušić / ŽIŠKA podkast #174

Žiška Podcast

Danas analiziramo poziv na akciju, odnosno kako ga pre znate u industriji Call 2 Action. Ako ste se ikad bavili pisanjem u marketingu, odnosno kopirajtingom, ili ako ste makar guglali ijednu metodologiju (AIDA, FDA itd) onda znate da se dobar kopi završava tako što potrošačima objasniš šta treba da urade: kupite sad, pozovite u narednih pola sata, pretplatite se na newsletter, kliknite ovde.

Sve su to primeri C2A. Doveo sam jednog od mojih kopi uzora, Nenada Vukušića, da objasni zašto postoji C2A, kako se piše dobar poziv i kako izgleda kada se sa njim malo pretera!

00:00 Uvod

03:20 Gde i kako počinje Call to Action?
07:50 Kako je Call to Action zaživio na Internetu?

12:20 Pričaju o kopiraterima

16:25 Kakve veze ima naslov sa CTA?

19:00 Kako je internet postao prodajno mesto?
27:00 Kako funkcionišu A/B testovi?
33:50 Kakvih sve CTA ima i čemu služe?

39:23 Kako napisati super poziv na akciju?

01:01:30 Da li pravila treba da posoje u kreativnosti i u kopirajtingu?
01:10:40 Odjava

Današnju epizodu pripremili i prezentovali: Nenad Vukušić  i Goran Jankuloski

Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:

https://rs.linkedin.com/in/janql 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

Deezer: https://bit.ly/31p0kPx

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs