Growth & Sales: there is no size that fits all I Nikola Nešković I DigiTalk EP 221

Digitalk.rs
U ovoj epizodi razgovarali smo o ključnim temama vezanim za sales i growth funkcije u SaaS industriji, sa posebnim fokusom na uspešne strategije u velikim i malim timovima.
U ovoj epizodi razgovarali smo o ključnim temama vezanim za sales i growth funkcije u SaaS industriji, sa posebnim fokusom na uspešne strategije u velikim i malim timovima. Naš sagovornik, Nikola Nešković, sa višegodišnjim iskustvom u prodaji kao bivši VP of Sales u velikoj SaaS kompaniji, podelio je svoje uvide o tome kako su standardi i jasno definisani procesi fundamentalni za rast i održivost poslovanja. Osim toga, otkriće nam kako se gradi i vodi efikasan sales tim u velikoj kompaniji, ali i kako se funkcije prodaje i rasta prepliću u dinamičnim i malim timovima.
Danas, kao nosilac funkcije Head Of Operations and Growth u inovativnoj kompaniji Dynamic Mockups koja posluje na globalno potentnom Print On Demand tržištu, koristi data-driven pristup i najnovije AI tehnologije za postizanje konkurentske prednosti. Nikolino iskustvo i lične vrednosti, uz primenu modernih tehnologija, ključni su za uspeh na obe pozicije i pružaju inspiraciju i uvid u buduće trendove u sektoru.
Ako želite da saznate kako izgraditi, voditi i optimizovati prodajne i rastuće timove u različitim okruženjima, ova epizoda je prava za vas.

Nikola Nešković, Head of Ops & Growth @Dynamic Mockups – https://www.linkedin.com/in/nikolaneskovic/
Dynamic Mockups – https://www.linkedin.com/company/dynamic-mockups/

O čemo smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Studentske organizacije – upliv u biznis i značaj neformalnog obrazovanja
– Digital nomad
– Traženje posla i dolazak u Cake/Clockify
– SaaS industrija
– Građenje sales tima u velikoj product kompaniji
– Koliko su standardi bitni u procesu prodaje
– Dynamic Mockups — Iz korporativnog startapa u mikro tim
– PrintOnDemand tržište: vrednost preko 12 milijardi dolara
– Sales mindset u službi Growth-a. Kako povezujemo Sales i Growth
– Data-driven mindset – nije samo buzzword
– Influencer marketing u funkciji sales/growth-a
– Prisutnost na konferencijama
– AI kao neizbežna tema – konkretno kako ga koristimo
– Lične vrednosti i poruke za kraj

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/44kOhnj
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/

EP236: Srpski AI startap u ratu protiv hakera!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi podkasta ugostili smo osnivače startapa Abstract iza kojeg stoji rešenje Seif.ai koje pomaže kompanijama da stvore stabilnu odbranu od sajber napada u realnom vremenu, ali i da edukuje zaposlene o ‘cybersecurity’ pretnjama.

U novoj epizodi podkasta ugostili smo osnivače startapa Abstract iza kojeg stoji rešenje Seif.ai koje pomaže kompanijama da stvore stabilnu odbranu od sajber napada u realnom vremenu, ali i da edukuje zaposlene o ‘cybersecurity’ pretnjama.

Mikica Ivošević i Zoran Dobrosavljević su nam govorili o tome kako su došli na ideju da razviju moderno rešenje pod nazivom Seif.ai koje predstavlja naprednu platformu namenjenu borbi protiv savremenih sajber pretnji – osmišljenu da u realnom vremenu identifikuje potencijalne bezbednosne rizike, štiteći infrastrukturu kompanija svih veličina.

Njihovo rešenje je već implementirano u nekoliko sektora i industrija, među kojima su finansije, zdravstvo i e-commerce. U epizodi se osvrćemo i na to gde se danas nalazi cybersecurity industrija, kako se menja pod uticajem veštačke inteligencije, i šta to znači za kompanije koje žele da ostanu bezbedne i konkurentne.

00:00 – Office Talks intro
00:57 – Početak startap preduzetništva
03:13 – Osnivanje startapa Abstract
07:58 – Seif.ai kao odbrana od hakera
14:40 – Cybersecurity pretnje i kultura
24:04 – Biznis model startapa
36:17 – Poslovni planovi za budući period

_______________

Zvanični sajt Seif.ai rešenja

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

TiKTok: gde brendovi greše I Gorana Risteski I DigiTalk EP 220

Digitalk.rs
Za TikTok platformu se predviđa da će naredne godine uzeti značjno veći deo udeo u budžetima za digitalno oglašavanje, ali da li brendovi zapravo poznaju ovu platformu, da li znaju na koji način da grade svoje prisustvo i zajednicu pratilaca?
Za TikTok platformu se predviđa da će naredne godine uzeti značjno veći deo udeo u budžetima za digitalno oglašavanje, ali da li brendovi zapravo poznaju ovu platformu, da li znaju na koji način da grade svoje prisustvo i zajednicu pratilaca? Kakve su plaćene kampanje danas, godinu dana od kako postoje mogućnosti za plaćeno oglašavanje na TikTok-u? Kako graditi prisustvo, koga angažovati da vam vodi profil te koja je razlika između angažmana UGC kreatora i influensera? Na sva ova pitanja odgovore ali i mnogo dublje uvide dala nam je Gorana Risteski, verovatno najpoznatija tiktokerka u marketinškoj industriji, influenserka, kreatorka sadržaja ali i kreativni strateg u čuvenoj agenciji GrowMojo. Uživajte u sjajnoj epizodi!

Gorana Risteski, kreativni strateg @ GrowMojo
https://www.linkedin.com/in/goranaristeski/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Goranin karijerni put
– Koliko su danas brendovi u Srbiji prisutni na TikTok-u
– Angažovanje zaposlenih kao kreatora?
– Kompanijski procesi kao izazov
– Angažovanje influensera i UGC kreatora

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4kMLoRM
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Trenje“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP235: Srbija ukida podsticaje za radnike?!

Netokracija Office Talks
Srpska IT Asocijacija (SITA) izrazila je zabrinutost nakon iznenadne odluke Vlade Republike Srbije da ukine Uredbu o podsticajima za poslodavce koji zapošljavaju novonastanjena lica – visoko kvalifikovane strane radnike i povratnike iz dijaspore.U epizodi detaljno analiziramo kontekst uredbe – ko je tačno spadao u kategoriju „novonastanjenih lica“, koje su poreske olakšice bile dostupne poslodavcima, i kako su ove mere korišćene u praksi, kako od strane domaćih firmi, tako i od međunarodnih kompanija koje investiraju u Srbiji.Proširili smo temu i na pitanje budućnosti digitalne strategije Srbije: da li ova odluka označava zaokret u razmišljanju o ulozi države u razvoju IT sektora?

Srpska IT Asocijacija (SITA) izrazila je zabrinutost nakon iznenadne odluke Vlade Republike Srbije da ukine Uredbu o podsticajima za poslodavce koji zapošljavaju novonastanjena lica – visoko kvalifikovane strane radnike i povratnike iz dijaspore.

U epizodi detaljno analiziramo kontekst uredbe – ko je tačno spadao u kategoriju „novonastanjenih lica“, koje su poreske olakšice bile dostupne poslodavcima, i kako su ove mere korišćene u praksi, kako od strane domaćih firmi, tako i od međunarodnih kompanija koje investiraju u Srbiji.

Proširili smo temu i na pitanje budućnosti digitalne strategije Srbije: da li ova odluka označava zaokret u razmišljanju o ulozi države u razvoju IT sektora? Gde se završava odgovornost države, a gde počinje proaktivnost samih firmi – kroz ulaganja u R&D, razvoj sopstvenih proizvoda i izvoz znanja?

00:00 – Office Talks intro
00:26 – Podsticaji za „novonaseljena“ lica
06:29 – Da li je dijalog sa Vladom rešenje?
08:55 – Odustajanje od Srbije kao IT centra?
15:05 – Budućnost IT industrije u Srbiji

_______________

Tekst na koji se pozivamo u epizodi

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

AdEX 2024 izveštaj za Srbiju: brojke, utisci i zapažanja I Selena Radović I DigiTalk EP 219

Digitalk.rs
Tradicionalna godišnja epizoda gde vam predstavljamo AdEX izveštaj za prethodgnu godinu: koliko se potrošilo na digitalno oglašavanje u Srbiji u 2024. godini?
Tradicionalna godišnja epizoda gde vam predstavljamo AdEX izveštaj za prethodgnu godinu: koliko se potrošilo na digitalno oglašavanje u Srbiji u 2024. godini? Ove godine, ispred AdEX radne grupe nam je sagovornica bila Selena Radović, Head Digital odeljenja u medijskoj agenciji Media House. Selena nam je predstavila kako izveštaj za Srbiju, tako i evropski AdEX report pa smo bili u prilici malo da uporedimo podatke i vidimo gde se nalazi srpsko tržište digitalnog oglašavanja u odnosu na druga evropska tržišta. Selena je kroz prezentaciju podataka, komentare i diskusiju dala sjajan uvid kako zapravo stojimo kao tržište, dala neka svoja predviđanja, ali i prokomentarisala ovogodišnju Digital day konferenciju te koja tema je na nju ostavila najveći utisak. Za sve digitalce, prava poslastica od epizode!

Selena Radović, Head of Digital @ Media House
https://www.linkedin.com/in/selenaradovic/

O čemu smo pričali:
– Selena – agencijski čovek
– AdEX: Evropski izveštaj, metodologija, radna grupa: kako zapravo to sve funkcioniše
– IAB Europe izveštaj 2024 – ključni rezultati
– AdEX izveštaj za Srbiju za 2024. godinu: kako su se trošili digital budžeti
– Ključne tačke AdEX izveštaja i zaključci
– Najveći utisak sa Digital Day konferencije sa strane struke

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/44i4BVw
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Neobuzdani Amazon’“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP234: €2,5 miliona za srpski startap B2Bee!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovaramo sa suosnivačem domaćeg startapa B2Bee koji je podigao investiciju od 2,5 miliona evra i koji je osvojio treće mesto na Supernova Challenge takmičenju u okviru Gitex Azija sajma u Singapuru.

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovaramo sa suosnivačem domaćeg startapa B2Bee koji je podigao investiciju od 2,5 miliona evra i koji je osvojio treće mesto na Supernova Challenge takmičenju u okviru Gitex Azija sajma u Singapuru.

Naš gost Luka Radovanović koji je suosnivač pomenutog startapa, objasnio nam je kako je B2Bee razvio SaaS rešenje za automatizaciju i digitalizaciju procesa u veleprodajnom sektoru. Sa njim smo razgovarali o počecima poslovanja za B2Bee, problemu koji su identifikovali na tržištu i kako su došli do rešenja koje danas koristi sve veći broj firmi.

Štaviše, naš gost je sa nama podeli i to šta ih konkretno izdvaja od konkurencije, kako održavaju visok kvalitet usluge uprkos rastu korisničke baze, i na koji način rešavaju tehničke i tržišne izazove. Bilo je i više reči o tome koliko su čitavom timu koji stoji iza B2Bee značili uspesi na Gitex sajmovima u Berlinu i Singapuru.

00:00 – Office Talks intro
01:07 – Razvoj startapa B2Bee
06:32 – Širenje tima do 20 ljudi
11:02 – Podrška od strane NTP Beograd
13:21 – Prednost u odnosu na konkurenciju
18:42 – AI menja poslovanje i industriju?
22:40 – Skaliranje poslovanja
33:51 – Nagrade i učešće na Gitex sajmu
40:47 – Planovi za B2Bee u narednom periodu

_______________

Zvanični sajt startapa B2Bee

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Singular Advantage: Jasnoća kao strateška poluga I Aleksandra Vuković I DigiTalk EP 218

Digitalk.rs
Kada gajite strast prema svom poslu i industriji u kojoj radite onda nemate ni straha da sagledate i sve negativne aspekte industrije i načina na koji ona funkcioniše.
Kada gajite strast prema svom poslu i industriji u kojoj radite onda nemate ni straha da sagledate i sve negativne aspekte industrije i načina na koji ona funkcioniše. Ono što izdvaja ljude poput naše sagovornice jeste hrabrost da se problem sagleda iz svih uglova te da se celoj industriji, zajednici i tržištu ponudi model koji možda može bolje da rešava probleme, kako klijenata, tako i agencija. Aleksandra Vuković, vlasnica agencije Nura digital u najnovijoj epizodi Digitalk podcasta predstavila je svoje mišljenje o dosadašnjem modelu funkcionisanja agencija na našem ali i globalnom tržištu, o odnosu agencija klijent, te predstavila svoj model – Singular Advantage, sistem koji se fokusira na jasnoću kao strateškom polugom u biznisu. Sjajan razgovor i jedno novo, sveže mišljenje o tome kako danas funkcioniše marketinška i advertising industrija.

Aleksandra Vuković, Founder @ Nura digital
https://www.linkedin.com/in/aleksandravukovic/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrin profesionalni put
– Postojeći agencijski model poslovanja
– Šta danas novim kompanijama zaista treba?
– Singular Advantage: sistem za stratešku jasnoću i strateške poruke koje se baziraju na prednosti kompanije
– Poruka za kolege

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3SL8AUi
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Izgradi“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP233: Srpski startap ostvario prihod od €2,4 miliona!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi podkasta upoznajemo osnivače startapa Radoznali Vrabac koji spaja tehnologiju, kreativnost i emociju kroz personalizovane knjige za decu, ali i odrasle.

U novoj epizodi podkasta upoznajemo osnivače startapa Radoznali Vrabac koji spaja tehnologiju, kreativnost i emociju kroz personalizovane knjige za decu, ali i odrasle.

Naši gosti bili su Stefan Milić i Tijana Mirkajlović koji su sa nama podelili više informacija o osnivanju pomenutog startapa, u čemu se razlikuju od sličnih rešenja na tržištu, kao i šta ih je inspirisalo da pokrenu još jedan brend za odrasle – „Ljubav u koricama“.

Sa čak šestoro osnivača i kancelarijama u četiri zemlje regiona, način donošenja odluka i organizacija tima predstavlja poseban izazov za ovaj domaći startap, koji je uspeo da ostvari prihod od 2,4 miliona evra prodajom više od 300.000 proizvoda u osam evropskih tržišta, o čemu smo takođe razgovarali.

U ovoj epizodi otkrivamo koji su ključni kanali prodaje za Radoznalog Vrapca, kako su pristupili marketingu, ali i kako su zatvorili nedavnu rundu investicije od 650.000 evra. Delimo i konkretne uvide o tome šta znači održiv rast, zašto je strpljenje važno, i kako izgleda kada tim sam finansira svoj razvoj.

00:00 – Office Talks intro
00:50 – Osnivanje startapa Radoznali Vrabac
06:39 – Struktura tima
09:50 – 300.000 prodatih knjiga
17:20 – Podizanje investicije
22:40 – Masovna proizvodnja i širenje u EU
27:51 – Takmičenja i nagrade
35:30 – Saveti za buduće osnivače startapa
38:06 – Budući planovi za startap 

_______________

Zvanični sajt Radoznalog Vrapca

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Digital u farmaciji – između tehnologije i poverenja I Jelena Feratović I DigiTalk EP 217

Digitalk.rs
Tehnologija i ekspertiza nekada nisu dovoljni da transformišu određenu industriju zbog specifičnosti same industrije.
Tehnologija i ekspertiza nekada nisu dovoljni da transformišu određenu industriju zbog specifičnosti same industrije. Farmacija je upravo takva industrija pa smo u Digitalk podcast pozvali našu dragu prijateljicu Jelenu Feratović koja je Digital Team Lead u kompaniji Phoenix group Srbija, te profesionalac sa velikim autoritetom i integritetom u marketinškoj industriji, da pričamo o korišćenju digitalnih kanala i tehnologija u farmaciji – kakva je e-commerce i biznis logika, koliko je teško održavati balans između tehnologije koja uplivava u sve više industrija i poverenja koje je osnov u osetljivoj industriji poput farmacije. Vrlo interesantan i konkretan razgovor o marketingu i digitalnoj transformaciji industrije koja jeste specifična i vrlo regulisana, ali kada se u jednoj takvoj industriji promene dese, kako Jelena kaže, onda su to tektonske promene!

Jelena Feratović, Digital Team Lead @ PHOENIX group Srbija – https://www.linkedin.com/in/jelena-feratovi%C4%87/

O čemu smo pričali:
– Jelenina karijera
– Digital u farmaciji
– E-commerce logika u farmaciji
– Kako izgleda digital kad se postavi ispravno: modeli koji funkcionišu
– Da li se u farmaciji može meriti digital?
– Šta nosi budućnost u zdravstvu gledano kroz prizmu tehnologije i digitala?
– Promene u očekivanjima korisnika
– Jelenine predikcije za budućnost digitala u farmaciji

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4mIYQYc
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Pozitivna produktivnost’“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Uspon i pad Telegrama

SHARE BBS
Kako se obećanje privatnosti na Telegramu pretvorilo u noćnu moru?

Kako se obećanje privatnosti na Telegramu pretvorilo u noćnu moru? Pavel Durov, vlasnik ove aplikacije za komunikaciju je najavio da u dogovoru sa Elon Muskom uvodi Grok (xAI) u Telegram ekosistem. Šta to znači za privatnost na platformi čije poverenje je već uveliko poljuljano? Dodatno, pričamo i o špijunaži, kao i daljoj saturaciji interneta sadržajima […]

The post Uspon i pad Telegrama appeared first on SHARE Fondacija.