Digitalni svet – svet bitova I Branislav Vujović I DigiTalk EP 154

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija polako ali sigurno nameće svoja pravila poslovanja i prilagođavanje je neminovno ukoliko želite da vaš biznis raste i razvija se u digitlanom svetu.
Digitalna ekonomija polako ali sigurno nameće svoja pravila poslovanja i prilagođavanje je neminovno ukoliko želite da vaš biznis raste i razvija se u digitlanom svetu. Ukoliko stre tradicionalni biznis morate proći kroz proces digitalne transformacije, a ukoliko osnivate novu kompaniju, vaša kompanija treba od samog početka da prati pravila i postulate digitalnog sveta. O digitalnom svetu, svetu bitova, digitalnoj revoluciji, resursima u digitalnoj ekonomijim pametnom poslovanju i spregi tehnologije sa biznisom, pričali smo sa jednim od najvećih umova kada je ova tema u pitanju – sagovornik Digitalk podkasta bio je Branislav Vujović, digitalni entuzijasta, predavač i profesionalac koji se više decenija bavi spregom tehnologije i biznisa i pomaže kompanijama da ovu promenu prođu što lakše i bezbolnije.

Branislav Vujović, digitalni entuzijasta
https://www.linkedin.com/in/branislav-vujovic-abbb121/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Digitalna revolucija
– Digitalni svet
– Koji su osnovni resursi u digitalnom svetu?
– Bitovi, podaci i informacije
– Digitalne firme ili digitalna transformacija?
– Šta kada se operativno poslovanje ne može prevesti u digitalni svet
– Organizaciona kultura i kadrovi u digitalnom svetu
– Pametno poslovanje
– Poruka za one između dva sveta

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3TIZNlV
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3veWCKp
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP181: Kojih 12 grešaka prave osnivači startapa?

Netokracija Office Talks
U 181.

U 181. Epizodi Office Talks podkasta, ugostili smo Milenu Milić i Miljana Tekića koji su s nama analizirali prvi Garaža report i otkrili 12 najčešćih grešaka kojima domaći startapi odbijaju investitore! Naši gosti donose nam priču o razvoju projekta Garaža – od ideje do realizacije! 

Zašto baš ime Garaža i koje sve incijative realizuju kroz ovaj community projekat, potanko su nam ispričali u prvom delu razgovora! 

Drugi deo posvetili smo Garaža reportu pod nazivom koji su upravo objavili. Okosnica izveštaja svakako jesu good vs. bad činjenice o domaćim founderima, i 12 taksativno raspoređenih najčešćih grešaka koje domaći founderi prave pa odbijaju investitore. 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

O brendu i brendiranju I Branka Novčić Korać I DigiTalk EP 153

Digitalk.rs
Tema brenda i brendiranja često se pominje u stručnim i onim, malo manje stručnim krugovima, te se priča i raspreda šta jeste a šta nije brend, kako se neki proizvod ili usluga brendira… Za nas je ovo veoma važna tema i zato smo želeli da o njoj pričamo sa nekim ko se ovom tematikom profesionalno bavi, ko vlada teoretskim i praktičnim znanjem i ko se na dnevnom nivou u praksi bavi edukacijom i savetovanjem privrednika i preduzetnika na ovu temu.
Tema brenda i brendiranja često se pominje u stručnim i onim, malo manje stručnim krugovima, te se priča i raspreda šta jeste a šta nije brend, kako se neki proizvod ili usluga brendira… Za nas je ovo veoma važna tema i zato smo želeli da o njoj pričamo sa nekim ko se ovom tematikom profesionalno bavi, ko vlada teoretskim i praktičnim znanjem i ko se na dnevnom nivou u praksi bavi edukacijom i savetovanjem privrednika i preduzetnika na ovu temu. Branka Novčić Korać, vanredna profesorka na FON-u i jedan od osnivača konsultantske kuće Marketing Biznisa Learning LAB bila je sagovornik u ovoj epizodi, te smo iskoristili priliku i sa Brankom popričali o svim temama koje nas muče, a vezane su za brend i brendiranje: Šta jeste a šta nije brend, čime zapravo upravljajmo u brendiranju, kako je digital promenio brendiranje i percepciju brenda danas? O svemu ovome, ali i još dosta toga smo pomenuli u ovom veoma edukativnom razgovoru koji daje odgovore na mnoga pitanja.

Branka Novčić Korać, profesor @ FON, Co-Founder @ Marketing Biznisa
https://www.linkedin.com/in/brankanovcic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Brankin background i kako se ona našla u svetu digitala
– Šta brend jeste, a šta brend nije
– Da li marketinška struka danas nosi određeni nivo odgovornosti za stanje u struci
– Koliko su konzumerizam i digital promenili percepciju brenda
– Kako danas jedan brend da bude poseban i drugačiji?
– Stav i vrednosti brenda i današnje generacije
– Izazovi i budućnost brendiranja
– Važnost edukacije
– Zaštita brenda
– Da apostrofiramo za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3wYaKYM
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4ac2pir
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP180: Svemir i nauka za 55.000 pratilaca na TikTok-u! (Tijana Prodanović)

Netokracija Office Talks
Gošća 180. epizode Office Talks podkasta bila je Tijana Prodanović, astrofizičarka i Lead Data Scientist koju verovatno pratite na TikTok-u gde njene priče iz sveta nauke prati preko 55.000 mladih ljudi!Sa našom gošćom govorili smo povodom Osmog marta, a epizodu smo posvetili nauci i obrazovanju, koje je bastion ženske emancipacije.

Gošća 180. epizode Office Talks podkasta bila je Tijana Prodanović, astrofizičarka i Lead Data Scientist koju verovatno pratite na TikTok-u gde njene priče iz sveta nauke prati preko 55.000 mladih ljudi!

Sa našom gošćom govorili smo povodom Osmog marta, a epizodu smo posvetili nauci i obrazovanju, koje je bastion ženske emancipacije. Ovom prilikom, ona je govorila i o stanju obrazovanja u Srbiji ali i o tome kako prevazilazi imposter sindrom u muški dominantnom akademskom svetu. Osvrnula se i na svoju IT karijeru, te kako je u okviru ove industrije pronašla pravu primenu svojih naučnih dostignuća!

Tijana nam je za kraj otkrila i njene buduće planove kada je reč o kreiranju informativnog i korisnog sadržaja na TikToku. 
______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Psihologija davanja i primanja feedback-a u timovima I Aleksandar Savković I DigiTalk EP 152

Digitalk.rs
Tema o kojoj smo pričali u ovoj epizodi Digitalk podkasta je veoma važna i primenjiva na veliki broj industrija.
Tema o kojoj smo pričali u ovoj epizodi Digitalk podkasta je veoma važna i primenjiva na veliki broj industrija. Obzirom da se svi borimo za kvalitetne kadrove, neophodno je na adekvatan način voditi timove i razvijati ljude unutar njih na pravilan način. Kultura davanja feedback-a je jedan od načina za pravilan razvoj čoveka unutar tima. O psihologiji davanja i primanja feedback u timovima, zašto nas mozak nagrađuje kad smo loši prema drugima, povratak na srednju vrednost, o pozitivnom i negativnom feedback-u, sve ovo su bile teme koje smo prodiskutovali sa sjajnim sagovornikom, Aleksandrom Savkovićem, čovekom koji već niz godina deli znanje i iskustvo unutar WordPress zajednice, a danas je Marketing and Community Lead u kompaniji Indystack.

Aleksandar Savković, Marketing and Community Lead @ Indystack
https://www.linkedin.com/in/wpaleks/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrov background
– Uvod u temu pozitivnog feedback-a
– Pozitivan i negativan feedback
– Daj, Primi, Traži feedback
– Osnovna pravila feedback-a
– Shit sendvič
– PRIMI feedback
– Sigurna zona i imposter sindrom
– Zašto sve ovo radimo?
– Zaključak u dve rečenice

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49WdLXL
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3uZfi0t
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP179: Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Netokracija Office Talks
Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu.

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Takođe, jedna od tema ove epizode bila je i dobijanje licence od strane NBS-a, a naš gost nam je opisao kako je taj proces izgledao sa pravno-tehničke strane. Tom prilikom, Aleksandar nam je objasnio i kako izgleda i šta tačno podrazumeva oporezivanje transakcija kriptovaluta i šta korisnici u tom slučaju treba da znaju.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Kako biti dobar korporativni roditelj? I Dušica Vilov I DigiTalk EP 151

Digitalk.rs
Kada vaš biznis rastom dođe do tačke kada osetite da nešto mora da se menja onda treba primeniti neka školska pravila i postaviti procese i aktivnosti u skladu sa nekim strateškim načelima i ciljevima kompanije.
Kada vaš biznis rastom dođe do tačke kada osetite da nešto mora da se menja onda treba primeniti neka školska pravila i postaviti procese i aktivnosti u skladu sa nekim strateškim načelima i ciljevima kompanije. Korporativna strategija je definitivno rešenje za kompanije koje imaju kontinuirani rast i dostignu određene razmere, ali je veoma važno podvući razliku između biznisi i korporativne strategije. O implementaciji korporativne strategije, najvažnijim elementima, ali i o drugim strategijama koje nastaju i moraju se definisati u ovom procesu razgovarali smo sa Dušicom Vilov, direktorkom za E-Commerce u kompaniji Inspira grupa.

Dušica Vilov, E-commerce Director @ Inspira grupa – https://www.linkedin.com/in/dusica-vilov/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Dušicin profesionalni razvoj
– Prelazak iz centralizovane u decentralizovanu grupu biznisa
– Tromost kao posledica sporijeg rasta Centrale
– Korporativna strategija – odgovor na sve probleme
– Delovi korporativne strategije
– Šta je to što definiše trenutak kada treba razmišljati o korporativnoj strategiji
– Kako ljudi unutar kompanije reaguju na implementaciju procesa koje inicira korporativna strategija?
– Organizacioni dizajn kao alat koji dovodi do cilja koji je zacrtala strategija
– Vrednosti koje strategija komunicira i odnos prema zajednici koji kompanija gaji
– Kada osetite da je promena potrebna

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/42RRRmo
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3IdwvpX
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP178: Kako je web3mine Vukašina Vukoja podigao $6 miliona investicije?

Netokracija Office Talks
Dve godine od prošlog gostovanja, u 178. epizodi ponovo smo se sreli sa Vukašinom Vukojem, kako bismo pričali o njegovom novom projektu web3mine, koji je podigao čak 6 miliona dolara vrednu investiciju u ‘seed’ rundi ulaganja.

Dve godine od prošlog gostovanja, u 178. epizodi ponovo smo se sreli sa Vukašinom Vukojem, kako bismo pričali o njegovom novom projektu web3mine, koji je podigao čak 6 miliona dolara vrednu investiciju u ‘seed’ rundi ulaganja. Investicija je vođena od strane vodećih web3 investitora, uključujući 1kk, PL Ventures i zajednicu ‘angel’ investitora.

Ovim povodom, Vukašin nas je dublje uronio u tematiku web3 preduzetništva, objasnivši nam pojam ‘liquid staking’, pravne regulative koje je neophodno ispuniti zarad uspešnog poslovanja, te kako biti dobar lider u ovoj niši.

Kako se content marketing uklapa u širu strategiju marketinga? I Vladimir Cerić I DigiTalk EP 150

Digitalk.rs
Iako smo navikli da čujemo da „Content is King“ i iako on tehnički čini skoro 2/3 naših marketinških aktivnosti, sadržaj je samo jedna tehnika u široj, često veoma kompleksnoj marketinškoj strategiji.Zašto je to važno naglasiti?
Iako smo navikli da čujemo da „Content is King“ i iako on tehnički čini skoro 2/3 naših marketinških aktivnosti, sadržaj je samo jedna tehnika u široj, često veoma kompleksnoj marketinškoj strategiji.Zašto je to važno naglasiti? Pa zato što kompletna strategija marketinga ima u sebi odgovor na mnoga ključna pitanja: za koga se piše taj sadržaj? gde taj sadržaj stoji? koja je njegova tačna uloga u customer journey-u? šta se tačno očekuje da taj sadržaj postigne? U novoj epizodi Digitalk podkasta imali smo veliko zadovoljstvo da razgovaramo sa višedecenijskim stručnjakom i konsultantom za B2B content marketing, Vladimirom Cerićem.

Vladimir Cerić, content marketing konsultant – https://www.linkedin.com/in/vladimirceric/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Back to basics
– Šta u praksi znači content marketing?
– Definisanje cilja i rezultata content marketinga
– Uloga sadržaja u široj strategiji marketinga
– Specifičnosti B2B marketinga
– Zašto mi o ovome uopšte pričamo kad postoji AI?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49mHvxb
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3wluDZE
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP177: Istina o platama programera

Netokracija Office Talks
Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji.

Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji. Dino nam je govorio o „balonu“ koji je morao kad-tad da pukne, otkazima prouzrokovanim recesijom, ali i prenaduvanim platama programera. 

To je bila prigodna uvertira za prelazak na glavnu temu — analizu ankete o platama u IT industriji. Kako su u kompaniji došli na ideju da samostalno pokrenu ovakav projekat, koliko je ljudi radilo na anketi, da li je bilo teško pridobiti poverenje zajednice i suočavati se sa ciničnim komentarima, samo su neka od pitanja koja smo pokrenuli ovom prilikom. 

A, koja su to najveća iznenađenja anketiranja, te u kojoj je meri sprovođenje ovakvih projekata važno za jednu IT kompaniju, saznajte do kraja epizode.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija