Lokalac na internetu I Marijana Borković I DigiTalk EP 158

Digitalk.rs
Povod za ovu epizodu i razgovor bio je projekat Lokalac na internetu koji je pokrenula Fondacija Registar nacionalnog internet domena Srbije, a u razgovoru sa Marijanom Borković, Communications menadžerkom u RNIDS-u smo se dotakli još nekih njihovih projekata poput Domen.rs, DIDS konferencije i pričali o potrebi edukacije marketinške publike na temu upotrebe domena, o brendiranju, ali pre svega o projektima koji su namenjeni zajednici, njihovom značaju, kolaboraciji sa drugim brendovima… Jedan drugačiji razgovor o zaista sjajnim projektima i inicijativama koje zaista daju vrednost kako internet zajednici tako i celokupnom društvu.
Povod za ovu epizodu i razgovor bio je projekat Lokalac na internetu koji je pokrenula Fondacija Registar nacionalnog internet domena Srbije, a u razgovoru sa Marijanom Borković, Communications menadžerkom u RNIDS-u smo se dotakli još nekih njihovih projekata poput Domen.rs, DIDS konferencije i pričali o potrebi edukacije marketinške publike na temu upotrebe domena, o brendiranju, ali pre svega o projektima koji su namenjeni zajednici, njihovom značaju, kolaboraciji sa drugim brendovima… Jedan drugačiji razgovor o zaista sjajnim projektima i inicijativama koje zaista daju vrednost kako internet zajednici tako i celokupnom društvu.

Marijana Borković, Communications Manager @ RNIDS – https://www.linkedin.com/in/marijana-borkovi%C4%87-87579193/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Marijanin karijerni put od medicine do marketinga i komunikacija
– O Fondaciji Registar nacionalnog internet domena Srbije
– DIDS: gde sve kreativnost može da se nađe
– Domen.rs
– Lokalac na internetu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3UiWNxN
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3Q41zN7
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Biografija Bendžamin Franklin: Prvi veliki Amerikanac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Mobilni novčanici i e-commerce: Bankarstvo u digitalnoj ekonomiji I Marko Nikolić I DigiTalk EP 157

Digitalk.rs
Bankarski sektor je poslednjih petnaestak godina doživeo pravu revoluciju, i danas to predstavlja sasvim drugačiju industriju koja počiva na tehnologiji koja svakodnevno inovira bankarske servise i usluge.
Bankarski sektor je poslednjih petnaestak godina doživeo pravu revoluciju, i danas to predstavlja sasvim drugačiju industriju koja počiva na tehnologiji koja svakodnevno inovira bankarske servise i usluge. Marko Nikolić iz Raiffeisen banke nam je u novoj epizodi Digitalk podcasta pričao o toj evoluciji bankarskih usluga i servisa, sa fokusom na digitalne novčanike i e-commerce kao najvažnije pravce razvoja, ali smo se kroz brojne primere dotakli i mnogo drugih sfera razvoja ovog sektora i naveli neke zaista zanimljive primere i trendove koji će tek zaživeti u ovom sektoru.

Marko Nikolić, Head of Card Business Division @ Raiffeisen banka a.d. Beograd – https://www.linkedin.com/in/marko-nikolic-47012a100/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvoj beskontantnog plaćanja u Srbiji
– Digitalni novčanici
– Biometrijska verifikacija kao pravac u plaćanju na prodajnom mestu
– Da li su danas banke tehnološke kompanije
– E-Commerce: Prodaja u online prostoru
– Koliko edukacija igra važnu ulogu u razvoju e-commerca
– Glavni izazovi u online prostoru
– Online prostor je budućnost za bankarski sektor

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3PXjtkR
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3U9ybrn
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Analiza podataka i njena važnost u donošenju poslovnih odluka I Aleksandar Grašić I DigiTalk EP 156

Digitalk.rs
Bilo da ste preduzetnik ili velika kompanija, danas je više nego ikad važnije da pratite vaše poslovne aktivnosti kroz prikupljanje i analizu podataka kako biste doneli prave poslovne odluke.
Bilo da ste preduzetnik ili velika kompanija, danas je više nego ikad važnije da pratite vaše poslovne aktivnosti kroz prikupljanje i analizu podataka kako biste doneli prave poslovne odluke. O osnovnim ekonomskim principima poslovanja, analizi podataka i edukaciji na ovu temu, razgovarali smo sa Aleksandrom Grašićem, osnivačem edukativne platforme Outliers i zajednice na društvenim mrežama excel.grasic, kao jednim od najvećih stručnjaka na ovim prostorima kada su u pitanju edukacije na temu analize podataka i donošenje odluka kroz podatke.

Aleksandar Grašić, Founder @ Outliers – https://www.linkedin.com/in/aleksandar-grasic-2b85ba3b/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrov karijerni put – korporacije, akademija, preduzetništvo
– Kako je sve pređašnje iskustvo pomoglo u građenju preduzetničke priče
– Iskustva u radu sa klijentima
– Izazovi u edukaciji
– Građenje zajednice na društvenim mrežama
– Budućnost analize podataka i edukacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3VIa0S2
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/43IiSZV
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Korporativne komunikacije kao integralni deo kompanija I Ivana Kampel I DigiTalk EP 155

Digitalk.rs
Korporativne komunikacije predstavljaju stratešku funkciju u poslovanju jedne kompanije, a posebno kada je kompanija malo drugačija i funkcioniše delom kao korporacija, delom kao startup.
Korporativne komunikacije predstavljaju stratešku funkciju u poslovanju jedne kompanije, a posebno kada je kompanija malo drugačija i funkcioniše delom kao korporacija, delom kao startup. Digitalni kanali su samo proširili delokrug aktivnosti za korporativne komunikacije, pa smo želeli da o komunikacijama uopšte, korporativnim, internim, odnosima s javnošću popričamo sa nekim ko to radi u korporativnom startup-u. Ivana Kampel je profesionalac sa višegodišnjim iskustvom u ovoj oblasti a poslednjih par godina je na funkciji menadžera za korporativne komunikacije u Ananasu i sa nama je podelila svoja iskustva i uvide iz oblasti korporativnih komunikacija, te se potrudila da nam vrlo jasno i slikovito objasni pravila koja važe u komunikacijama koja bi trebalo da nam pomognu da se ovaj posao radi profesionalno i kvalitetno, u pravo vreme i ka pravim publikama. Naravno, u razgovoru smo se osvrnuli i na njene aktivnosti u Ananasu koji kao prvi veliki korporativni startup u Srbiji koji brzo raste donosi posebne izazove ali i lepa iskustva kada je oblast komunikacija u pitanju.

Ivana Kampel, Corporate communication manager @ Ananas E-commerce
https://www.linkedin.com/in/ivana-kampel-43b17631/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanin karijerni put
– Da li postoji znak jednakosti između korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću?
– Korporativne komunikacije su strateška funkcija
– PR-om se ljudi najviše bave kada dođe do neke krize.
– Šta te nauči rad u velikim kompanijama, a šta rad u korporativnom startup-u kakav je Ananas?
– Pravila i procedure
– Realizacija PR akitvnosti: događaji, konferencije, mediji, projekti
– Digitalni kanali u korporativnim komunikacijama
– Sinergija PR-a i marketinga
– Uticaj ChatGPT na PR i komunikacije
– Gde će biti Ananas za tri godine?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49fyDsi
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4addsbJ
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Digitalni svet – svet bitova I Branislav Vujović I DigiTalk EP 154

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija polako ali sigurno nameće svoja pravila poslovanja i prilagođavanje je neminovno ukoliko želite da vaš biznis raste i razvija se u digitlanom svetu.
Digitalna ekonomija polako ali sigurno nameće svoja pravila poslovanja i prilagođavanje je neminovno ukoliko želite da vaš biznis raste i razvija se u digitlanom svetu. Ukoliko stre tradicionalni biznis morate proći kroz proces digitalne transformacije, a ukoliko osnivate novu kompaniju, vaša kompanija treba od samog početka da prati pravila i postulate digitalnog sveta. O digitalnom svetu, svetu bitova, digitalnoj revoluciji, resursima u digitalnoj ekonomijim pametnom poslovanju i spregi tehnologije sa biznisom, pričali smo sa jednim od najvećih umova kada je ova tema u pitanju – sagovornik Digitalk podkasta bio je Branislav Vujović, digitalni entuzijasta, predavač i profesionalac koji se više decenija bavi spregom tehnologije i biznisa i pomaže kompanijama da ovu promenu prođu što lakše i bezbolnije.

Branislav Vujović, digitalni entuzijasta
https://www.linkedin.com/in/branislav-vujovic-abbb121/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Digitalna revolucija
– Digitalni svet
– Koji su osnovni resursi u digitalnom svetu?
– Bitovi, podaci i informacije
– Digitalne firme ili digitalna transformacija?
– Šta kada se operativno poslovanje ne može prevesti u digitalni svet
– Organizaciona kultura i kadrovi u digitalnom svetu
– Pametno poslovanje
– Poruka za one između dva sveta

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3TIZNlV
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3veWCKp
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

O brendu i brendiranju I Branka Novčić Korać I DigiTalk EP 153

Digitalk.rs
Tema brenda i brendiranja često se pominje u stručnim i onim, malo manje stručnim krugovima, te se priča i raspreda šta jeste a šta nije brend, kako se neki proizvod ili usluga brendira… Za nas je ovo veoma važna tema i zato smo želeli da o njoj pričamo sa nekim ko se ovom tematikom profesionalno bavi, ko vlada teoretskim i praktičnim znanjem i ko se na dnevnom nivou u praksi bavi edukacijom i savetovanjem privrednika i preduzetnika na ovu temu.
Tema brenda i brendiranja često se pominje u stručnim i onim, malo manje stručnim krugovima, te se priča i raspreda šta jeste a šta nije brend, kako se neki proizvod ili usluga brendira… Za nas je ovo veoma važna tema i zato smo želeli da o njoj pričamo sa nekim ko se ovom tematikom profesionalno bavi, ko vlada teoretskim i praktičnim znanjem i ko se na dnevnom nivou u praksi bavi edukacijom i savetovanjem privrednika i preduzetnika na ovu temu. Branka Novčić Korać, vanredna profesorka na FON-u i jedan od osnivača konsultantske kuće Marketing Biznisa Learning LAB bila je sagovornik u ovoj epizodi, te smo iskoristili priliku i sa Brankom popričali o svim temama koje nas muče, a vezane su za brend i brendiranje: Šta jeste a šta nije brend, čime zapravo upravljajmo u brendiranju, kako je digital promenio brendiranje i percepciju brenda danas? O svemu ovome, ali i još dosta toga smo pomenuli u ovom veoma edukativnom razgovoru koji daje odgovore na mnoga pitanja.

Branka Novčić Korać, profesor @ FON, Co-Founder @ Marketing Biznisa
https://www.linkedin.com/in/brankanovcic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Brankin background i kako se ona našla u svetu digitala
– Šta brend jeste, a šta brend nije
– Da li marketinška struka danas nosi određeni nivo odgovornosti za stanje u struci
– Koliko su konzumerizam i digital promenili percepciju brenda
– Kako danas jedan brend da bude poseban i drugačiji?
– Stav i vrednosti brenda i današnje generacije
– Izazovi i budućnost brendiranja
– Važnost edukacije
– Zaštita brenda
– Da apostrofiramo za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3wYaKYM
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4ac2pir
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Psihologija davanja i primanja feedback-a u timovima I Aleksandar Savković I DigiTalk EP 152

Digitalk.rs
Tema o kojoj smo pričali u ovoj epizodi Digitalk podkasta je veoma važna i primenjiva na veliki broj industrija.
Tema o kojoj smo pričali u ovoj epizodi Digitalk podkasta je veoma važna i primenjiva na veliki broj industrija. Obzirom da se svi borimo za kvalitetne kadrove, neophodno je na adekvatan način voditi timove i razvijati ljude unutar njih na pravilan način. Kultura davanja feedback-a je jedan od načina za pravilan razvoj čoveka unutar tima. O psihologiji davanja i primanja feedback u timovima, zašto nas mozak nagrađuje kad smo loši prema drugima, povratak na srednju vrednost, o pozitivnom i negativnom feedback-u, sve ovo su bile teme koje smo prodiskutovali sa sjajnim sagovornikom, Aleksandrom Savkovićem, čovekom koji već niz godina deli znanje i iskustvo unutar WordPress zajednice, a danas je Marketing and Community Lead u kompaniji Indystack.

Aleksandar Savković, Marketing and Community Lead @ Indystack
https://www.linkedin.com/in/wpaleks/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrov background
– Uvod u temu pozitivnog feedback-a
– Pozitivan i negativan feedback
– Daj, Primi, Traži feedback
– Osnovna pravila feedback-a
– Shit sendvič
– PRIMI feedback
– Sigurna zona i imposter sindrom
– Zašto sve ovo radimo?
– Zaključak u dve rečenice

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49WdLXL
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3uZfi0t
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako biti dobar korporativni roditelj? I Dušica Vilov I DigiTalk EP 151

Digitalk.rs
Kada vaš biznis rastom dođe do tačke kada osetite da nešto mora da se menja onda treba primeniti neka školska pravila i postaviti procese i aktivnosti u skladu sa nekim strateškim načelima i ciljevima kompanije.
Kada vaš biznis rastom dođe do tačke kada osetite da nešto mora da se menja onda treba primeniti neka školska pravila i postaviti procese i aktivnosti u skladu sa nekim strateškim načelima i ciljevima kompanije. Korporativna strategija je definitivno rešenje za kompanije koje imaju kontinuirani rast i dostignu određene razmere, ali je veoma važno podvući razliku između biznisi i korporativne strategije. O implementaciji korporativne strategije, najvažnijim elementima, ali i o drugim strategijama koje nastaju i moraju se definisati u ovom procesu razgovarali smo sa Dušicom Vilov, direktorkom za E-Commerce u kompaniji Inspira grupa.

Dušica Vilov, E-commerce Director @ Inspira grupa – https://www.linkedin.com/in/dusica-vilov/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Dušicin profesionalni razvoj
– Prelazak iz centralizovane u decentralizovanu grupu biznisa
– Tromost kao posledica sporijeg rasta Centrale
– Korporativna strategija – odgovor na sve probleme
– Delovi korporativne strategije
– Šta je to što definiše trenutak kada treba razmišljati o korporativnoj strategiji
– Kako ljudi unutar kompanije reaguju na implementaciju procesa koje inicira korporativna strategija?
– Organizacioni dizajn kao alat koji dovodi do cilja koji je zacrtala strategija
– Vrednosti koje strategija komunicira i odnos prema zajednici koji kompanija gaji
– Kada osetite da je promena potrebna

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/42RRRmo
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3IdwvpX
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako se content marketing uklapa u širu strategiju marketinga? I Vladimir Cerić I DigiTalk EP 150

Digitalk.rs
Iako smo navikli da čujemo da „Content is King“ i iako on tehnički čini skoro 2/3 naših marketinških aktivnosti, sadržaj je samo jedna tehnika u široj, često veoma kompleksnoj marketinškoj strategiji.Zašto je to važno naglasiti?
Iako smo navikli da čujemo da „Content is King“ i iako on tehnički čini skoro 2/3 naših marketinških aktivnosti, sadržaj je samo jedna tehnika u široj, često veoma kompleksnoj marketinškoj strategiji.Zašto je to važno naglasiti? Pa zato što kompletna strategija marketinga ima u sebi odgovor na mnoga ključna pitanja: za koga se piše taj sadržaj? gde taj sadržaj stoji? koja je njegova tačna uloga u customer journey-u? šta se tačno očekuje da taj sadržaj postigne? U novoj epizodi Digitalk podkasta imali smo veliko zadovoljstvo da razgovaramo sa višedecenijskim stručnjakom i konsultantom za B2B content marketing, Vladimirom Cerićem.

Vladimir Cerić, content marketing konsultant – https://www.linkedin.com/in/vladimirceric/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Back to basics
– Šta u praksi znači content marketing?
– Definisanje cilja i rezultata content marketinga
– Uloga sadržaja u široj strategiji marketinga
– Specifičnosti B2B marketinga
– Zašto mi o ovome uopšte pričamo kad postoji AI?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49mHvxb
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3wluDZE
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Digitalna transformacija u medijima i kulturi I Ana Martinoli I DigiTalk EP 149

Digitalk.rs
Tehnološki razvoj ubrzano menja naše okruženje, kako živimo, kako poslujemo, kako učimo… Takođe menja i način kako konzumiramo sadržaje poput medijskih i kulturnih dešavanja.
Tehnološki razvoj ubrzano menja naše okruženje, kako živimo, kako poslujemo, kako učimo… Takođe menja i način kako konzumiramo sadržaje poput medijskih i kulturnih dešavanja. Upravo oblast medija i kulture ima potrebu da se prilagodi tehnološkom razvoju, te obrazuje nove generacije profesionalaca koje će ove oblasti moći da percipiraju na jedan drugačiji način, u skladu sa vremenom u kome živimo. Fakultet dramskih umetnosti već godinama sprovodi program master studija Digitalna transformacija u medijima i kulturi, pa smo iskoristili priliku ali i činjenicu da obožava podkaste, da porazgovaramo sa Anom Martinoli, profesorkom sa FDU i rukovoditeljkom ovog master programa.

Ana Martinoli, Fakultet dramskih umetnosti – https://www.linkedin.com/in/ana-martinoli-84a3995/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Anin profesionalni razvoj
– Anin pogled na digitalnu transformaciju
– Digitalna transformacija menja medijsku i kulturno-umetničku produkciju
– Izazovi procesa digitalne transformacije
– Kako digitalna transformacija menja očekivanja, navike i ponašanja publike
– Promene formata i distribucije sadržaja
– Streaming servisi
– Potreba za novim kadrovima
– Poruka kolegama u obrazovanju

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49CCVL7
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3Sy9DX0
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/