Srbija u dva – decembar/prosinac 08, 2021

Srbija u dva - RSE

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji.

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji. Sadrži lokalne, regionalne i vesti iz sveta, tematske priloge o aktuelnim dešavanjima iz oblasti politike, ekonomije i slično, te priče iz svakodnevnog života ljudi, kao i priloge iz sveta.

Pojačalo Specijal 01: Kako da Srbija postane lider u oblasti inovacija?

Pojačalo
Započinjemo novi serijal Pojačalo specijala u kome ćemo se baviti inovativnom privredom u Srbiji i svim onim što će pomoći našim privrednicima da se bolje pozicioniraju u tom segmentu tržišta.
Započinjemo novi serijal Pojačalo specijala u kome ćemo se baviti inovativnom privredom u Srbiji i svim onim što će pomoći našim privrednicima da se bolje pozicioniraju u tom segmentu tržišta. Gosti Ivana Minića u prvoj epizodi su dva zanimljiva sagovornika, Dejan Ranđić, ispred ICT Hub-a i projekta “Srbija Inovira” i Nebojša Bjelotomić ispred inicijative “Digitalna Srbija”. Kroz priču o projektu i inicijativi dobićemo prikaz razvoja i trenutnog stanja u ovom segmentu privrede, sa kakvim izazovima se susreću i šta žele da promene.

Šta je zaista inovacija i zašto je pogrešna percepcija da je vezana samo za one koji tek počinju svoj karijeru, jedna je do tema koje ćemo se dotaći. Poseban segment posvećen je priči o važnosti međusobne saradnje, pronalaženje zajedničkog fokusa sličnih firmi, kao i iznošenju primera kako su zemlje u okruženju prebrodile izazove u razvoju inovativne privrede sa kojima se mi trenutno susrećemo.

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3IyTbzR

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ujgur na putu svile

Radio Peščanik
Nije jasno na osnovu čega je priveden Ujgur Kahar Hejtem i da li je „brat Si“ tražio njegovo izručenje.
Nije jasno na osnovu čega je priveden Ujgur Kahar Hejtem i da li je „brat Si“ tražio njegovo izručenje. Srbija je podržala deklaraciju kojom se progon Ujgura definiše kao „borba protiv terorizma i ekstremizma“. Govori pravnik Nikola Kovačević.

080 – Lični informacioni mehuri

Reaguj!
U 80. epizodi podkasta Reaguj! govorimo o personalizovanim sadržajima sa kojima se svako od nas susreće na internetu.

U 80. epizodi podkasta Reaguj! govorimo o personalizovanim sadržajima sa kojima se svako od nas susreće na internetu.

Profesor na Akademiji umetnosti u Novom Sadu i osnavač SHARE fondacije Vladan Joler za podkast Reaguj! objašnjava da se sve više potencira na algoritamskoj transparentnosti, da bi se razumelo na koji način targetiranje uopšte funkcioniše.

“Najveći problem je što u stvari mi tačno ne znamo kako to funkcioniše. U proteklih 5-6 godina postoji ta tendencija i postojalo je gomila nekih inicijativa u pravcu nečega što se zove algoritamska transparentnost. E sad, zašto je algoritamska transparentnost bitna? Zato što većina tih procesa nano targetinga, koja je u stvari targeting malog opsega, za takve stvari je neophodna ta neka vrsta algoritamske obrade, zbog toga što u većini situacija mi pričamo tu o stotinama različitih izvora odakle kompanije vuku te podatke, a ti izvori su različite naše aktivnosti”, objašnjava Joler.

Stručnjak za digitalni marketing Ivan Bildi kaže da sve platforme koje nude reklame rade na istom principu, a taj princip je jednostavan – na osnovu naših aktivnosti na mreži ove platforme prave profil i time nas svrstavaju u određene kategorije koje se nude oglašivačima kod targetiranja reklama.

“Fejsbuk prati naše ponašanje na Fejsbuku, Instragramu, Vocapu, i na osnovu toga nas svrstava u neke različite kategorije koje onda oglašivači posle mogu da koriste kako bi plasirali oglas. E sad, tu postoji zaista mnogo faktora i mnogo načina na koje to sve utiče, ali ukratko prati se svaka naša aktivnost od toga šta pretražujemo na internetu, kakve sadržaje konzumiramo, šta gledamo na Jutjubu, kakve videe gledamo na Fejsbuku, na kakve slike reagujemo, na kakav sadržaj reagujemo – svaki naš korak se negde beleži i pravi se taj profil na osnovu koga posle ti oglašivači mogu da dođu, zapravo, do nas”, objašnjava Bildi. On dodaje da se svaka interakcija, pa čak i onda kada napišemo negativni komentar, računa kao interakcija, a algoritam je prepoznaje kao naše interesovanje za takav sadržaj ili proizvod.

“Ono što ljude obično nervira ako viđaju stalno neke reklame koje ih ne zanimaju, ako oni komentarišu na tu reklamu u negativnom smislu, recimo, ne želim da viđam ovu reklamu, ili napiše vi ste lopovi, ili ne dopada mi se ili štagod negativno da napišu, algoritam ne gleda negativno i pozitivno, on gleda kao interakciju – to znači da vas to zanima, da l’ vas zanima negativno ili pozitivno, njemu nije to primarno važno, on želi da vama daje sadržaje na koje vi reagujete”, objašnjava Bildi.

Na ovoj epizodi podkasta Reaguj! radili su: Nemanja Stevanović, Irena Čučković, Sanja Kosović, Sanja Đorđevič i Iva Gajić.

Ova podkast epizoda realzovana je uz podršku organizacije IREX, odnosno programa medijske pismenosti Saznaj i razaznaj koji podržava Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Srbiji.

Epizoda 139 – Ekonomska diplomatija Srbije – Misa Ciric

Priče iz dijaspore
Interesuje vas virtuelna kancelarija?

Interesuje vas virtuelna kancelarija? Onda je Otvaranje firme .com pravo mesto za vas! 

Virtuelna kancelarija u Beogradu – prvi mesec besplatno pozivom na podcast Priče iz dijaspore. Otvaranje firme u Srbiji za strance, kao i za domaće državljane, možete naručiti online.

Patreon donacije za dalji razvoj podcasta Priče iz dijaspore  

Moj današnji gost na podcastu Priče iz dijaspore je Miša Ćirić, jedan od osnivača Diaspora Media grupe, ekonomski konsultant, televizijski voditelj, host eventova, vitez vina, a pre svega veliki promoter Srbije i srpskih proizvoda širom sveta.

Sa Mišom sam razgovarao o njegovom interesovanju za ekonomsku diplomatiju, šta za njega predstavlja ekonomska diplomatija, kako Srbija može uspešno da iskoristi ekonomsku diplomatiju kako bi se bolje pozicionirala na svetskom tržištu, ali i da li će ekonomska diplomatija prerasti u vinsku diplomatiju. 

Ukoliko vas interesuje ekonomska diplomatija odnosno ukoliko želite da naučite više o ovom pojmu i ljudima koji se u praksi bave istom, onda ne smete propustiti ni ovu epizodu podcasta Priče iz dijaspore! Uživajte!

Priče iz dijaspore možete slušati na svim dostupnim audio platformama!

Apple Podcast
Spotify
Google Podcasts
Podbean

Jutarnji program za Srbiju – decembar/prosinac 08, 2021

Jutarnji program za Srbiju - RSE

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji koja sadrži lokalne, regionalne i vesti iz sveta te tematske priloge o aktuelnim dešavanjima priče iz svakodnevnog života.

 

Emisija namenjena slušaocima u Srbiji koja sadrži lokalne, regionalne i vesti iz sveta te tematske priloge o aktuelnim dešavanjima priče iz svakodnevnog života.

 

No.155 | F1: Kucnuo je čas! | Max ili Lewis šampion F1

Lap 76

Lap 76 No.155 | F1: Kucnuo je čas! | Max ili Lewis šampion F1

Shop: https://shop.infinitylighthouse.com 
Patreon: https://www.patreon.com/infinitylighthouse 
https://www.youtube.com/c/omv
https://www.omv.co.rs/sr-rs/benzinske-stanice/goriva/omv-maxxmotion-premijum-goriva/omv-maxxmotion-super-100plus

Zapratite nas na društvenim mrežama ️ 
Instagram – https://instagram.com/infinitylighthouse 
Facebook – https://facebook.com/theinfinitylighthouse
Twitter – https://twitter.com/infinitylighths 

Sve sportske vesti pratite na: https://sportsmagazin.rs i https://sportklub.com   ️

Domaćini: Pavle Živković, Dejan Potkonjak i  Srđan Erceg
Gosti: Igor Marković, Miodrag Kotur, Jelena Trajković

#lap76
#f1
#infinitylighthouse
#OMV #MaxxMotion

=======HUMANITARNI KUTAK======
Pomozimo Branku!

Slanjem SMS poruke: Upišimo 917 i pošaljimo SMS na 3030
Slanjem SMS poruke iz Švajcarske: Upišimo human917 i pošaljimo SMS na 455

Uplatom na dinarski račun: 160-6000000795270-51

Uplatom na devizni račun: 160600000079558770
IBAN: RS35160600000079558770
SWIFT/BIC: DBDBRSBG

Uplatom platnim karticama putem linka: E-doniraj (https://www.budihuman.rs/edonate/sr?user_id=917)
Uplatom sa vašeg PayPal naloga putem linka: PayPal (https://www.budihuman.rs/paypal/sr/donate?user_id=917)

Datum: 07. decembar 2021.
Lokacija: Studio na kraju Univerzuma
Produkcija: Infinity Lighthouse https://www.youtube.com/infinitylighthouse
Website: https://infinitylighthouse.com/