EP 027: Lazar Stojković – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 27. epizodi Pojačalo Podcasta Ivan Minić je ugostio inovativnog Lazara Stojkovića, serijskog preduzetnika, jednog od osnivača Wannabe magazina i čoveka koji stoji iza Super startupa iz San Franciska i učesnika projekta Serbian enterpreneurs.
U 27. epizodi Pojačalo Podcasta Ivan Minić je ugostio inovativnog Lazara Stojkovića, serijskog preduzetnika, jednog od osnivača Wannabe magazina i čoveka koji stoji iza Super startupa iz San Franciska i učesnika projekta Serbian enterpreneurs.

Tokom svoje karijere Lazar se bavio E-commercom, Hardverom, Advertisingom, osiguranjem, modom… Naizgled nepovezanim stvarima koje je, na kraju, sklopio u jednu celinu.

Slušaocima Pojačala Lazar govori o biznis modelima, važnosti analitike i preciznog targetiranja klijenata i mogućnostima za saradnju sa inostranstvom.

Teme u podkastu:
– Wannabe magazin
– Izlazak iz Wannabe magazina
– Dolazak na Berkeley i doživljaji sa studija
– Karijera posle studija
– Dolazak u Super
– Serbian entrepreneurs

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2Ld78ZR

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

TALASNA DUŽINA #13 PEÐA MITROVIĆ – BEOGRAD – GLAVNI GRAD POPLAVA I HAOSA

Talasna dužina
Ko je odgovoran za poplave u Beogradu?
Ko je odgovoran za poplave u Beogradu?

U čemu je problem sa rekonstrukcijama ulica u glavnom gradu?

Koji su glavni izazovi beogradskog prevoza?

Da li brojke demantuju Vučića?

O političkim uzorima i motivaciji da se bavi politikom.

Gost: Peđa Mitrović, Sloboda i pravda

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 026: Ilija Studen – Pojačalo podcast

Pojačalo
Gost 26. epizode Pojačalo podkasta je Ilija Studen, suosnivač Active Collab – aplikacije za upravljanje projektima, bloger i profesionalac posvećen razvoju poslovanja.
Gost 26. epizode Pojačalo podkasta je Ilija Studen, suosnivač Active Collab – aplikacije za upravljanje projektima, bloger i profesionalac posvećen razvoju poslovanja.

U razgovoru sa Ivanom Minićem, Studen otkriva kako je Active Collab stekao popularnost širom sveta, koje su to greške koje vrebaju u svakom poslu i kako ih zaobići.

Ilija sa slušaocima Pojačala deli i svoje savete o tome koje su veštine potrebne za kreiranje dobrog i kvalitetnog softvera, koliko je značajan dobar tim i zašto je sposobnost rešavanja problema od presudnog značaja za dobru aplikaciju.

Teme u podkastu:
– Poslovni počeci
– Active Collab
– Ko koristi Active Collab
– Kako do kupaca
– Lični razvoj

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FOW7Kd

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

EP 025: Petar Dragnić – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 25. epizodi Pojačalo Podcasta Ivan Minić razgovara sa Petrom Dragnićem, kreativnim IT-evcem i našim najmlađim gostom do sad.
U 25. epizodi Pojačalo Podcasta Ivan Minić razgovara sa Petrom Dragnićem, kreativnim IT-evcem i našim najmlađim gostom do sad. Otkriće nam kako jedna situacija može da promeni život na bolje iako u tom trenutku mislimo da je loša po nas. Takođe šta je Escape Room i kako izgleda sama igra, ko se još nalazi u sobi osim igrača i koga zovemo u pomoć kada nemamo rešenje.

Za Pojačalo, Petar otkriva koji vid reklamiranja je najbolji za ovu vrstu posla, koliko je potrebno uložiti sredstava i truda da bi se započeo jedan ovakav biznis, kako može uspešno da se proširi i kako prodati svoju ideju van granica naše zemlje.

Teme u podkastu:
– Prvi susret sa Escape Room-om
– Opremanje Escape Room-a
– Izgled igre u Escape Room-u i kako sve to funkcioniše
– Ulaganje sredstava za pokretanje Escape Room-a
– Širenje posla i prodavanje ideja
– Saveti za nove preduzetnike

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2IL1lZ0

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Epizoda 7: Marketing i SEO kursevi vrijedni slušanja

Switch
U ovoj epizodi govorimo o kursevima koje bi obavezno trebalo da poslušate ako ste (budući) marketar.

NIjesu svi kursevui koji postoje nužno dobri i dobro je kad možete sebi da uštedite vrijeme i “naletite” baš na one koji vama odgovaraju.
Neformalna edukacija u svijetu marketinga je praktično najbolje što možete da uradite za sebe. Pored praktičnog znanja, koje je neophodo u svakom poslu, marketing tj. advertising se mijenjaju toliko velikom brzinom, da je potrebno da gotovo svakodnevno provjeravamo, testeiramo i naravno, informišemo se o novonastalim situacijama. Pošto formalno obrazvanje više služi tome da nas usmjeri i iskristališe način na koji razmišljamo, teško da će bilo koji fakultet biti u mogućnosti da baš u potpunosti isprati sve novine koje se dešavaju u tako kratkom roku. Da ne pominjemo naše fakultete i literaturu koja se nije mijenjala godinama unazad.
U ovoj epizodi govorimo o kursevima koje bi obavezno trebalo da poslušate ako ste (budući) marketar. Pomoći će vam da unaprijedite vještine na najefikasniji mogući način, a osim toga, većina je besplatna. Pored kurseva, za koje imate i linkove za pristup, savjetujemo još nešto – ne tražite brz način da nešto naučite, u marketingu to može puno da vas košta. Loše segmentirana publika, neprofesionalan pristup ili pogrešna reklamna poruka ponekad rezultiraju katastrofalnim rezultatima po brend ili kompaniju. Samo temeljno učenje i ozbiljan pristup ka razumijevanju stvarnih potreba kupaca mogu da znače dugoročan uspjeh, a sve to podrazumijeva konstantno ulaganje u obrazovanje i puno rada.

1:15 Facebook Blueprint – https://www.facebook.com/business/learn
4:18 Hubspot – Inbound Marketing Course – https://academy.hubspot.com/courses/inbound-marketing
7:19 Google Analytics – https://analytics.google.com/analytics/academy/
10:03 Hubspot – Social Media Certification – https://academy.hubspot.com/courses/social-media
14:08 Udemy – “How I hit first on Google” – https://www.udemy.com/seo-ultimate-guide/
16:00 Hubspot – SEO Course – https://academy.hubspot.com/courses/seo-training
18:29 NMKI – Stefan Gajić – https://stefangajic.com/najjaci-marketing-kurs-ikada/
20:27 Hubspot – Business Blogging – https://academy.hubspot.com/courses/blogging-training

TALASNA DUŽINA #12 MILAN ĆIRKOVIĆ – NUKLEARNA ENERGIJA – PREDNOSTI I RIZICI

Talasna dužina
Koje su prednosti, a koji rizici dobijanja električne energije nuklearnim putem?
Koje su prednosti, a koji rizici dobijanja električne energije nuklearnim putem?

Da li su nuklearne elektrane bezbednije i korisnije od drugih vidova elektrana?

Koja je budućnost dobijanja električne energije?

Zašto se dogodio incident u Fukušimi?

Gost: Milan Ćirković, Astrofizičar
Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 024: Goran Mirković – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 24. epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić je ugostio Gorana Mirkovića.
U 24. epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić je ugostio Gorana Mirkovića. Goran se bavi Content Insights marketingom i godinama unazad kreira sadržaj za brojne brendove širom sveta.

U današnjoj epizodi saznaćete da li je i koliko teško baviti se onim za šta se u suštini nisi školovao i da li je za pisanje marketinških tekstova potreban talenat. Saznaćete i šta je Content Insights Marketing i čemu on služi, da li i kako Google zna koliko smo se zadržali na nekoj stranici, kako se pripremiti za pisanje nekog sadržaja na Web-u, koji su mehanizmi koji bi mogli da pomognu u tome i da su stvari koje su neophodne za uspeh – istrajnost i kretanje van granica sopstvene zone komfora.

Teme u podkastu:
– Twitter i moć društvenih mreža
– Content marketing i važnost story telling-a za brand
– Content Insights marketing
– Analitika ponašanja potrošača
– Pretplata za sadržaj koji gledamo
– Saveti za sam početak stvaranja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FiXb8y

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#43: Nikolina Andrić | 10 žena za koje morate čuti

Vreme je za VAs

Ovo je treća po redu Međunarodna konferencija i ja bih rekla najbolja. Naravno svaka sledeća će biti još bolja, u to sam 100% sigurna. Organizatorka ove konferencije je gospođa Sofija Bajić.Sofija BajićSofija Bajić je vlasnica Vitalon grupe i predsednica Udruženja Promocija zdravog života iz koje je proistekao sam Klub biznis na štiklama, u kom i sama održavam radionice na temu Kako da unovčiš znanje u online svetu.Ono što je karakteristično za Sofiju jeste da je ona u stvari po struci dizajnerka tekstila i pre nekih 25 godina je zajedno sa suprugom osnovala firmu Vitalon koja se bavi proizvodnjom dijetetskih proizvoda na prirodnoj bazi.Ono zbog čega je ona pokrenula ovu konferenciju i uopšte klub biznis na štiklama jeste činjenica koju je u videla da nam je svima potrebno umrežavanje i ja sam joj posebno zahvalna na tome.Mnogo toga sam naučila od nje same, koja kaže da uglavnom ima tremu pred javni nastup, ali je to ne sprečava da nastupa i svaki put se bori sa sobom u tom smislu. Ono u čemu je ona bez premca jeste organizacija i delegiranje obaveza, u smislu pronalaženja pravih ljudi koje će angažovati za stvari koje su joj potrebne kako bi svaki projekat bio uspešno realizovan.Konferencija Biznis na štiklama – otvaranjeKonferencija je trajala ceo dan, otvarena je u 9:00 h s tim što vam moram ispričati jednu malu situaciju koja mi se desila pre nego što ću ući u Master centar. Auto nisam imala, nego sam išla busom i uhvatim gradski prevoz, 11-icu do Master Centra. Samo što sam izašla iz busa pukne mi kaišić na sandalama.Pošto konferencija u samom nazivu ima štikle, smatrala sam da bi možda bilo Ok da ja obujem štikle koje nisam nosila pa otprilike četiri godine I lepo mi pukne kaiš ili ne pukne nego izvuče se kaišićima pošto su platforme u pitanju.Uhhhh. Odmah mozak radi 100 na sat. Treba da uđem da se registrujem a ne mogu sa sandalom koja mi spade. Ma jedva hodam i do ulaza. I srećom, odmah na ulazu snimim jednu trafiku i molim Boga da imaju bilo kakav lepak samo da mogu da rešim problem. Da budem iskrena, nisam bila pod nekim stresom, jer sam ja kao prava majka, imala rezervne – ravne sandale – jer sam planirala da idem in a Blokrok fest uveče u Železničkom parku. O da. Ali htela sam, ako ništa drugo, bar da uđem na štiklama. Kupujem super lepak (jer prvobitno traženi OHO lepak naravno nije bio u prodaji – mada mi on ne bi ni pomogao – nego meni bio prva asocijacija, zbog klinaca).I naravno idem prvo da se registrujem, pošto je to već bilo negde oko 8:30 h. Ali idem polako, kao na usporenom snimku, jer sam 1000% sigurna da svi vide da mi kaiš sa sandale landara oko noge. Znate taj osećaj?Dok se registrujem, polu-unezvereno tražim vrata ili tablu na kojima piše Toalet iii konačno ih vidim. Eh to je bila radost. Međutim, kad ja tamo, ono zaključano. Molim? Zaključana vrata od toaleta u Master centru za vreme Konferencije! Ma naravno da su bila zaključana, jer je Konferencija Biznis na štiklama na spratu i tamo postoji uredno pripremljen i mirišljav toilet, do kog ne mogu da dođem, jer mi, zaboga, spada sandala. Kako da se popnem na sprat!? Ma nema šanse. Sem možda bosa. Ali to ne dolazi u obzir.Ljudi moji, kamere već uveliko sve snimaju. Ja jesam poznata kao spontana i vrlo prijatna osoba, ali ne bih baš volela da budem sinonim za pepeljugu posle ponoći i to na Konferenciji Biznis na štiklama. I u svom tom razmišljanju, ugledam tetkicu. Da, one tetkice – čistačice, zadužene za higijenu prostorija. I zamolim je da mi otključa toilet – na šta me ona začuđena pogleda, u fazonu – pa imaš otključan na spratu. Ali valjda moje umiljato lice ubedi je da ipak možda stvarno imam dobar razlog za uznemiravanje. I tek tada skontam da je ona izašla iz jedne prostorije, u kojoj inače borave kada imaju kafe-pauzu i slično i naravno ja se uglavim u istu. I tu upoznam tetku Miru.Tetka MiraPrva stvar odnosno osoba koju ugledam, po ulasku u prostoriju je ona. Žena sa svojih 76 godina, što sam posle saznala. Meni je na prvi pogled, a tek kasnije izgledala da ima jedno 55 maksimalno. Onako vitalna, raspoložena, sa očima koje sve razumeju. I kaže ona meni kao nešto si ti meni poznato ovo-ono i na kraju dođemo do toga da je žena celog veka radila u gradskoj biblioteci i onda kad je otišla u penziju je iz dosade počela da radi kao čistačica u Master centru.Žena me je potpuno oduševila sa pričom. Izvela je jednu devojčicu, koja je bila njena podstanarka. Bukvalno je izvela na put. Stanovala je kod nje tokom srednje škole, studija, a posle se od nje i udala. Kao na filmu. Ja sam se u medjuvremenu sva umrljala od super lepka, jer u brzini nisam stavila ništa da zaštitim ruke, pa sam tako napravila sebi dodatni problem, koji sam sada rešaavala, slušajući priču tetka Mire.Jedino što mogu da uradim da joj se zahvalim na neki način jeste da vas pozovem ako tražite stan za svoju ćerku, nećaku, bratanicu i slično, neku srednjoškolku, koja planira da upiše školu u Novom Sadu i da stanuje, biće mi neizmerno drago da vas povežem

Click to view: show page on Awesound

TALASNA DUŽINA #11 JELENA VUJANOVIĆ – DVERI IZMEĐU MODERNOG I TRADICIONALNOG

Talasna dužina
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?

Kako pomiriti zahtev za jakom porodicom i slobodom pojedinca?

Da li su Dveri za zabranu LGBT Parade u Beogradu?

Koliko će odnos prema osuđenim ratnim zločincima da utiče na
brend Dveri u budućnosti?

Koje su granice slobode govora?

Kakv je odnos Dveri prema obaveznoj vakcinaciji?

Gošća: Jelena Vujanović, Direktorka Informativne službe Dveri

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs