Epizoda 16 | Mila Milenković part 1

StartUP - Put uspeha
U današnjoj, 16. epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

U današnjoj epizodi samo za vas razgovaramo sa Milom Milenković – šeficom službe za digitalne inovacije i aplikacije u Telekomu Srbija.

Impact Hub Belgrade je portfolio adviser i liderka WE Founders zajedniceKros-ekosistemski Mila je mentorka i agile coach na teme biznis modeling-a, biznis development-a i razvoja timova!

Ova epizoda je jako važna i prikazaće se iz dva dela, upravo iz razloga Miline široke, kros-ekosistemske perspektive. Pričali smo na temu prilika i prepreka u samom ekosistemu. O tome šta radimo dobro, a u čemu bismo mogli biti bolji. Pričali smo o Milinom razvoju u okviru WE Founders zajednice i mnogo tome još – poslušajte!

Više o WE Founders zajednici pročitajte OVDE!

*Produkciju i sam razgovor vodila je Andreja Koršič. Dizajn zvuka i montažu potpisuje Jovana Tošić.

#59: Jovana Šišić l Organizacija vremena i kako da istrajete

Vreme je za VAs

Nikolina: Ćao Jovana, hvala ti što si pristala da budeš moja gošća. Prvo nisam znala kako da te zovem Jovana ili Mamika, ali mi je ovo drugo ostalo upečatljivije. Kako je nastao sam naziv Mamika?

Jovana: Inicijalni naziv neki moj za društvene mreže, i za predstavljanje na internetu je bio mamajo, to je bilo kada sam otvorila svoj blog 2014. godine, i tamo piskarala o roditeljstvu i o materinstvu. Kasnije, kada sam prelazila na Instagram, htela sam isto da budem mamajo, ali naravno nije mi davao taj naziv i onda je jedini slobodan naziv bio mamika_jo i tako

sam se negde memorisala, ana IG sam stalno stavljala u bio postove sa sajta mamajo, mamajo, to sam uvek stavljala i na vizuale, i taj logo, ali mamika je ostalo. Onda se desila ekspanzija Instagrama i moj veći boravak tamo, da kažem na toj mreži nego na fejsbuku, nekako sam se prebacila latentno kad sam videla da mi Instagram možda može više doneti neke koristi i tako je ostalo to mamika… i dalje priča ide u smeru tog planera i organizacije vremena gde sam smislila naziv kao mamika, jer me svi tako zovu. Tako je spontano nekom gradacijom od mamajo došlo mamika_jo.

Nikolina: A otkud ideja za za planer i uopšte za rad od kuće?

Jovana: Ideja za radom od kuće je nastala kad sam rodila Ninu, svoju treću devojčicu i shvatila sam – ok troje dece ovo je fenomenalno, ja tu super funkcionišem, pronašla sam se i sve nekako sebi tu ostvarila da kažem, sve te emocije i osećaje, i to nešto za šta sam se pitala kako izgleda, i onda sam u jednom momentu poželela da imam sebe da tako kažem, da se vratim negde u neke svoje kontakte. Radila sam ranije, uvek sam volela negde da radim, nečemu da doprinosim, taj sam tip i sa troje dece shvatila da me rad u okviru sistema više ne interesuje, niti bih sad to mogla sebi da dozvolim da tako kažem, jer želim da provodim što više vremena sa svojom decom. I pošto sam imala tu mogućnost, htela sam da izaberem nešto, i naravno da je to bilo nešto na internetu, to nešto je bio blog, a dalja priča se širila sve u smeru nekog digitalnog marketinga, otvaranje portala, online magazina, saradnja sa raznim ljudima, zatim želja da imam svoj proizvod, koji je živ i koji će se prodavati preko interneta, to mi je velika želja bila, i onda dolaze još dvoje dece i cela ta organizacija i cela ta životna gungula, a ovamo i dalje želim da imam sebe, želim to sve da još unapredim da rastem i u tome. Sve me to nateralo da se mnogo bolje organizujem nego pre, da stvorim taj planer, da stvorim ideju o radionici za organizaciju vremena koja treba da se desi sad novembru mesecu.

Nikolina: Kolika su sad deca?

Jovana: Moja deca sad imaju devet, sedam, pet i blizanci od 2 godine. Blizanci su baš posebna avantura, od same trudnoće kad već imaš još troje male dece, pa blizanačka trudnoća, pa onda ceo taj podvig da kažem, i onda njihovo to odrastanje i uklapanje u taj porodični a sad već i vrtićki kolektiv, lepo je, ali najlepše od svega je što ih ima toliko i onda se oni između sebe nadopunjuju emocionalno i sociološki gledano, nemaš ti tu puno nešto kao roditelj da se bacaš oko njih, da se tripuješ da li je ovo, da li ono, to oni sami između sebe nekako obave, to je najveća blagodet imanja puno dece.

Nikolina: A vidiš to je baš super što si spomenula jer uglavnom ljudi imaju to neko razmišljanje da znaš ako imaš više dece ne možeš da posvetiš dovoljno vremena svakom ponaosob, a u stvari to nije ni potrebno, zato što oni to imaju međusobno, je li tako?

Jovana: Tako je.To je neko logično razmišljanje znaš, više dece, više obaveza. Jeste imaš ti više neke fizikalije, ali si ovamo oslobođenih mentalnih, psihičkih igrica, tripovanja oko deteta, znaš ono – šta oseća, kako se oseća, on to sve nekako uradi u krugu porodice to jeste svojih braće i sestara, mnogo je moćno, što su veći sve više spoznajem koliko je u suštini lakše imati više dece.

Nikolina: Da, ja mogu da kažem kako je sa troje, iz tog nekog iskustva znam sigurno da mi jeste napornije što ti kažeš fizički, stvarno je naporno uveče kad su mali, pa kao hajde da jedu, da se tuširaju, da ležu i ostalo, ali je lakše psihički.

Jovana: Nekako je lakše i manje imaš tih obaveza oko animacije, zabave i ostalih vragolija.

Nikolina: A kaži mi kada si počinjala blog, koje to godine bilo 2014.godine i da li si počela da zarađuješ od njega i koji je njegov cilj?

Jovana: 2014. sam započela blog, a njegov cilj nije bio da zarađujem, iskreno. Naravno imala sam neku ideju da ću nešto od toga nekada uraditi, ali je inicijalno to bila ideja o mojoj nekoj zabavi, želja da nešto svoje zapišem, uvek sam volela da pišem, da to ostane zabeleženo, da to s nekim podelim i tako dalje. Posle nekog vremena sam shvatila da ću to da uozbiljavam na neki način, konkretno i direktno od mamajo.rs bloga ne zarađujem, ali indirektno zarađujem od njega, jer sam na neki način njime postavila neki temelj, neki lični brend koji me dalje vodio u ostale projekte i kristalisao mi ideje.Ono od čega ja konkretno danas zarađujem jesu

Click to view: show page on Awesound

197 – 3 načina kako promovisati vaš biznis putem podcasta

Male pobede
Pričali smo već o tome da je podcast sadržaj u porastu i da se sve veći broj publike okreće audio sadržaju koji je dostupan u bilo kom momentu.
Pričali smo već o tome da je podcast sadržaj u porastu i da se sve veći broj publike okreće audio sadržaju koji je dostupan u bilo kom momentu. Takođe i kompanije prepoznaju ovaj trend i značaj i okreću se ovom formatu za promociju svojih usluga, proizvoda ili brenda. Pričamo o tri načina na koji vi to možete uraditi.

Poslušajte i epizodu „Zašto su brendirani podcasti efektivniji od klasičnih marketing kanala“
https://soundcloud.com/malepobede/172-brendirani-podcasti-su-efektiviniji-od-klasicnih-marketing-kanala

#60 Dr Jelena Žarkovic Rakić o nejednakosti i ekonomiji – FREN, Ekonomski Fakultet / Beograd

Pokretači
Dr Jelena Žarković Rakić je vanredni profesor i docent na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i direktor FREN-a.
Dr Jelena Žarković Rakić je vanredni profesor i docent na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i direktor FREN-a. Pričali smo o ekonomskoj nejednakosti u Srbiji, „inovativnoj državi“ i važnosti dobrih ekonomskih diskusija za Srbiju.
Link: https://thenutshelltimes.com/2019/11/18/60-dr-jelena-zarkovic-rakic-o-nejednakosti-i-ekonomiji-fren-ekonomski-fakultet-beograd/
Podržite pokretače na patron.com/Belgrade

Ja, Preduzetnik – Epizoda 39 – Aleksandra I Sonja Đurić, Basket

Ja preduzetnik
Aleksandra i Sonja Đurić su suvlasnice firme Basket, koja se bavi proizvodnjom integralnih krekera, bez aditiva, konzervansa i veštačkih boja.
Aleksandra i Sonja Đurić su suvlasnice firme Basket, koja se bavi proizvodnjom integralnih krekera, bez aditiva, konzervansa i veštačkih boja. Sam posao je pokrenula njihova, sada pokojna, majka 2002. godine, iz čiste nužde, da bi zaradila dodatni novac, kako bi mogla svojim ćerkama da obezbedi malo bolji život, a sve to u svojoj kuhinji.

Nakon završenih studija, likovne akademije i psihologije, Aleksandra i Sonja su radile u struci, da bi se najpre Sonja, a posle nekog vremena i Aleksandra, pridružile firmi, kako bi pomogle majci u razvoju posla. Nakon nekog vremena, majka se razbolela, a ubrzo nakon toga i preminula, tako da su sestre bile prinuđene da celokupno breme poslovanja preuzmu na sebe.

Kako izgleda porodični posao sa strane, a kako kada zaista uđete u njega, koliko je teška tranzicija sa prve na drugu generaciju vlasnika, a pogotovu kada se to desi smrću osnivača, o sticanju autoriteta kod zaposlenih i poslovnih partnera, strahovima i sumnjama, međusobnom odnosu, kao i o još mnogo toga od dve žene zmajice, Aleksandre i Sonje Đurić.

TALASNA DUŽINA #24 IVANA STRADNER – POPULIZAM U SRBIJI I AMERICI

Talasna dužina
Koliko je populizam promenio Ameriku, a koliko Srbiju?
Koliko je populizam promenio Ameriku, a koliko Srbiju?

U čemu je ključna razlika između levog i desnog populizma?

Zašto dolazi do porasta socijalizma u SAD?

Kakva je uloga političke korektnosti u usponu levice?

Koji su ideološki koreni levog populizma?

Šta održava populizam u Srbiji?

Da li možemo da očekujemo populizam na američkim izborima 2020?

Gošća: Ivana Stradner, American Enterprise Institute

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Ep 24 Elena Srzentić Frleta — Postani snažna žena u 21. veku | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Pričajući sa Elenom oktrio sam da svaka žena u toku životu mora da se ostvari u čak četiri uloge.

Pričajući sa Elenom oktrio sam da svaka žena u toku životu mora da se ostvari u čak četiri uloge. Nije retkost da se sve četiri uloge pojave u jednom periodu što predstavlja ogroman pritisak.   Elena je radila u Moskvi, gde je i završila Erikson Coaching, ali je odlučila da se vrati u Srbiju i podstakne žene da postanu snažnije i da se samoostvare.  Pokretač je programa LadyLifeTalks, a Elenu možete pronaći na Instgram profilu: @elena_srzenticfrleta

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

195 – Kako se pravilno spremiti za Crni Petak (Black Friday)

Male pobede
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.
Juče smo pričali o tome šta je Crni Petak, kako je nastao i šta predstavlja danas, a danas malo više fokusa na to kako vi najbolje da ga iskoristite i na šta sve treba da mislite.

194 – Šta je Crni Petak i zašto je bitan (Black Friday)

Male pobede
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.
Crni petak je sad već opšte poznati termin širom sveta za dan kada ljudi najviše troše, kada su najveći popusti i kada prodavci zarade više nego bilo koji drugi dan u godini… ali šta je istorija a šta sadašnjica ovog dana.