325 – Da li ste vi vaš brend ili on živi za sebe?

Male pobede
Kada kreirate neki brend, da li ga kreirate iza svog imena ili ga kreirate za sebe.
Kada kreirate neki brend, da li ga kreirate iza svog imena ili ga kreirate za sebe. Još bitnije, kada kreirate neki sadržaj za vaš brend (a često se dešava da radite više stvari) da li je bolje da kreirate sadržaj za brend, ili za sebe i ako treba kreirati sadržaj za svakoga posebno… kako to postići?

324 – Generalista vs. Specijalista?

Male pobede
Da li ste „generalista“ ili „specijalista“ u poslu i šta je bolje biti?
Da li ste „generalista“ ili „specijalista“ u poslu i šta je bolje biti? Zapravo pričamo prvo o tome šta je jedno, a šta drugo. Zatim, u kojim uslovima i okolnostima je bolje biti šta, a na kraju možda dolazimo i do neke preporuke šta je idealna varijanta.

Pojačalo izolacija: Odnosi sa poslovnim partnerima i kako ih urediti – EP8

Pojačalo
U 8. epizodi Pojačalo izolacije Ivan Minić govori o partnerskim odnosima u firmi, podeli vlasničkog udela i merama koje treba preduzeti kako bi se sprečili nesporazumi u budućnosti.
U 8. epizodi Pojačalo izolacije Ivan Minić govori o partnerskim odnosima u firmi, podeli vlasničkog udela i merama koje treba preduzeti kako bi se sprečili nesporazumi u budućnosti.

Saznajte da li je i kome potrebno dati udeo u firmi i kako ovu metodu možete iskoristiti da motivišete svoje saradnike i buduće partnere.

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2yhonV4

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

323 – „Follow up do smrti“

Male pobede
„Follow up“ je fraza za podsećanje klijenata, partnera, kupaca ili bilo koga drugog ko vam je „dužan“ neki odgovor oko toga da vam nije potvrdio ili odbio ponudu ili pitanje.
„Follow up“ je fraza za podsećanje klijenata, partnera, kupaca ili bilo koga drugog ko vam je „dužan“ neki odgovor oko toga da vam nije potvrdio ili odbio ponudu ili pitanje. Follow up je jedan od najbitnijih principa u poslovanju i prodaji, i ako se radi na pravilan način u 95% slučajeva vaši sagovornici su zahvalni što ćete ga uraditi.

322 – Kako ući u „flow“ na poslu?

Male pobede
„Flow“ ili „zona“ je momenat kada obavljate neki posao skoro automatski, potpuno produktivno, kada ste puni ideja i kada samo „tresete“ sve što vam padne pod ruku… ali to ne dolazi tako što čekate da uđete u „flow“…
„Flow“ ili „zona“ je momenat kada obavljate neki posao skoro automatski, potpuno produktivno, kada ste puni ideja i kada samo „tresete“ sve što vam padne pod ruku… ali to ne dolazi tako što čekate da uđete u „flow“…

#83 Tomislav Ivanović (Vinopedia.rs) o domaćem vinarstvu nekada i sada / Beograd

Pokretači
Gost je Tomislav Ivanović, jedan od najvećih poznavalaca domaćih vina i istorije domaćeg vinarstva.
Gost je Tomislav Ivanović, jedan od najvećih poznavalaca domaćih vina i istorije domaćeg vinarstva. Tomislavov blog Vinopedia.rs je osvojio Millesima Blog Award 2016 za najbolji evropski blog o vinu i gastronomiji, dok je njegov projekat „Svetski Dan Prokupca“, koji se obeležava 14. oktobra svake godine privukao pažnju što domaćih poznavalaca i proizvođača, što svetskih vinskih ekeprata kao što je Jancis Robinson.
Pričali smo o tajni uspeha Vinopedije, crticama iz istorije vinarstva u Srbiji kao i o tome kako da najbolje iskoristite ovo leto da upoznate što domaća vina, što vinogradarske krajeve.

#83 Tomislav Ivanović (Vinopedia.rs) o vinima Srbije / Beograd

Pokretači
Tomislav Ivanović je jedan od najvećih poznavalaca domaćih vina i istorije domaćeg vinarstva.
Tomislav Ivanović je jedan od najvećih poznavalaca domaćih vina i istorije domaćeg vinarstva. Tomislavov blog Vinopedia.rs je osvojio Millesima Blog Award 2016 za najbolji evropski blog o vinu i gastronomiji, dok je njegov projekat „Svetski Dan Prokupca“, koji se obeležava 14. oktobra svake godine privukao pažnju što domaćih poznavalaca i proizvođača, što svetskih vinskih ekeprata kao što je Jancis Robinson.
Više na www.TheNutshellTimes.com
Donirajte paypal.me/sgarcevic ili patreon.com/belgrade

321 – Zašto sam odlučio da živim od podcasta? (gost: Galeb Nikačević)

Male pobede
U ovoj epizodi moj gost je Galeb Nikačević, koji ima preko 20 godina iskustva u medijskoj industriji a kroz karijeru je radio sa brendovima TV Metropolis, MTV-a, VICE Srbija, Noizz, kao voditelj, zaštitno lice, glavni i odgovorni urednik…
U ovoj epizodi moj gost je Galeb Nikačević, koji ima preko 20 godina iskustva u medijskoj industriji a kroz karijeru je radio sa brendovima TV Metropolis, MTV-a, VICE Srbija, Noizz, kao voditelj, zaštitno lice, glavni i odgovorni urednik… Danas, Galeb je osnivač i voditelj podcasta Agelast, najbrže rastućeg podcasta u Srbiji. Povod za gostovanje u Malim Pobedama je njegova odluka da ostavi sve ostale poslove i počne živeti isključivo od podcasta. Pričamo o tome šta je podcast za njega, kako je pala ta odluka i šta su mogućnosti ali i planovi.

https://www.youtube.com/channel/UCxunmKtYfMYjnf6Mp4eWBxg

EP 045: Zamenite duge trač partije dobrim networking-om

Online Kafenisanje
Da li ste se nekada vratili sa poslovnog skupa sa osećajem da ste protraćili svoje vreme?

Da li ste se nekada vratili sa poslovnog skupa sa osećajem da ste protraćili svoje vreme?
Koliko vam se puta desilo da ste želeli da nekoga upoznate na poslovnom event-u, a niste znali kako?

Na konferencijama, poslovnim događajima, seminarima, pa i radionicama dešava se da na kafe pauzama mnogi posetioci stoje po strani. Ako malo obratite pažnju, oko nas su ljudi koji se najčešće samo međusobno posmatraju.

Takođe, neretko pričaju samo sa onima koje već poznaju. To su najčešće kolege, saradnici, poznanici. Ne preduzimaju ništa kako bi sklopili nova poznanstva. To ne mora da znači da ne žele da prave nove poslovne kontakte, već da jednostavno ne znaju kako.