Kako USPEŠNO organizovati KONFERENCIJE I DOGAĐAJE | Vladimir Kovač – NEXT LEVEL EVENTS

Stepenicama Uspeha
Sa Vladimirom Kovačem smo razgovarali o tome kako uspešno organizovati velike konferencije i događaje i to na veoma ozbiljnom nivou.

Sa Vladimirom Kovačem smo razgovarali o tome kako uspešno organizovati velike konferencije i događaje i to na veoma ozbiljnom nivou. Vlada poseduje ogromno iskustvo i podelio je stvarno fantastično znanje i iskustvo koje je stekao tokom svoje karijere. 

🏆 Glavne teme razgovora:

✅ Strategija i planiranje konferencije i događaja

✅ Kako pronaći partnere, predavače, sponzore i saradnike 

✅ Koji su to koraci pripreme pre samog događaja

✅ Šta raditi tokom događaja

✅ Kako promovisati konferenciju

✅ Kako održati kontinuitet

✅ Kako je Vlada započeo karijeru

✅ Zašto je Vlada napustio WeBiz

✅ Šta je uspeh

https://stepenicamauspeha.rs/

5 pitanja za… Maju Voje

5 pitanja za...

Maja Voje is a globally-recognized growth marketing and digital transformation expert who has managed digital initiatives for Google and Rocket Internet and is also a co-instructor in the world’s best-selling online growth hacking course, which has more than 50,000 alumni. It is used by organizations like Tesla, IBM, and Booking.com. In her career, she has helped several companies to raise €20 million in growth capital and worked with international companies in Slovenia, Belgium, Germany, Netherlands and the United States of America.

Maja has completed an international master program in business administration, studied in Vienna and Shanghai. She also earned a post-graduate credential from Oxford University.

Maja answered the questions you were sending over our webiste during the week.

  1. What are your thoughts on „breaking the rules“ to achieve a positive growth result? Not hardcore illegal activities of course, but identifying loopholes, etc.
  2. Is growth hacking more about tools or strategy? How important are tools and can a campaign be successful if you are not using any?
  3. How to launch a growth hacking agency?
  4. How did covid change the growth landscape?
  5. What would you say that was the most exciting growth experiment you have applied?

350 – Kako provesti vikend da bi bili produktivniji na poslu

Male pobede
„Hustle“ i „radoholičarski“ životni stil je popularna tema kod svih startapa, mladih preduzetnika i društvenih mreža.
„Hustle“ i „radoholičarski“ životni stil je popularna tema kod svih startapa, mladih preduzetnika i društvenih mreža. Ipak, da bi bili produktivniji tokom radne nedelje, nije loše malo se isključiti za vikend, odvojiti se od posla, ma šta drugo radili.

EP3: Apple u Srbiji (gost Ivan Jelić)

Netokracija Office Talks
U trećoj epizodi Office Talks podcasta ugostili smo Ivana Jelića, autora podcasta Tehnopolis i čoveka zaduženog za razvoj b92.net.
U trećoj epizodi Office Talks podcasta ugostili smo Ivana Jelića, autora podcasta Tehnopolis i čoveka zaduženog za razvoj b92.net. Ivana pomno pratimo na Twitteru jer je jedan od retkih analitičara koji prati sve stvari vezane za Apple, što je i bila tema ove epizode. Sa Ivanom smo razgovarali o dolasku srpske App Store prodavnice, Apple Pay u Srbiji, kao i o nedavnim dešavanjima u okviru WWDC konferencije na kojoj je kompanija iz Kupertina predstavila mnogo noviteta – kako sa strane softvera, tako i sa strane hardvera. Uživajte u narednih 40+ minuta (da, jbg, opet smo probili).

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/2757635/admin/

349 – Kako podnosite izgubljen posao jer ste bili preskupi

Male pobede
Kada radite prodaju, sigurno vam se desilo da ste „izgubili“ klijenta jer im nije odgovarala vaša cena, bili ste preskupi.
Kada radite prodaju, sigurno vam se desilo da ste „izgubili“ klijenta jer im nije odgovarala vaša cena, bili ste preskupi. Koliko vam je krivo oko toga i šta možete da uradite po tom pitanju?

EP 069: Nikola Obradović, serijski IT preduzetnik – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 69. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Nikola Obradović – preduzetnik i osnivač “Bridgewater Labs”.
U 69. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Nikola Obradović – preduzetnik i osnivač “Bridgewater Labs”. Nikola je “serijski IT preduzetnik”, koji voli da podeli svoje znanje, tj. iskustvo sa svima i to će učiniti i ovom prilikom, tako što će nam približiti svet “outsourcinga”, pronalaženja mikro niše vredne više milijardi, važnosti “customer supporta”, kao i vrednostima tima i “networkinga” za poslovanje. Sve ovo Nikola nam dočarava primerima iz prakse.

Teme u podkastu:
– Detinjstvo i prvi preduzetnički koraci
– Studije na FTN-u
– Novi Sad: Tehnološki centar
– Biznis plan
– “Customer support”
– Razvojni put
– “Networking”
– Borba protiv šarlatanstva

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2DifsEZ

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

348 – Pasivnost u poslu

Male pobede
Koliko često se osećate kao da nešto čekate i da pasivno prolazite kroz radnu nedelju, ili još gore, da sve što radite nije dalo nikakvog rezultata i bolje da niste ni radili ništa.
Koliko često se osećate kao da nešto čekate i da pasivno prolazite kroz radnu nedelju, ili još gore, da sve što radite nije dalo nikakvog rezultata i bolje da niste ni radili ništa. Da li ste se ipak zapitali šta bi bilo da niste baš ništa radili? Bilo bi ikakvih rezultata?

347 – Kreiranje novih proizvoda kroz rešavanje problema

Male pobede
Jedan od najboljih načina za kreiranje novih usluga ili prozivoda jeste fokusiranje na identifikaciju i rešavanje pojedinačnih problema koji su vam bliski ili koje primećujete.
Jedan od najboljih načina za kreiranje novih usluga ili prozivoda jeste fokusiranje na identifikaciju i rešavanje pojedinačnih problema koji su vam bliski ili koje primećujete. Najveća greška koju možete napraviti jeste fokus na tome kako ćete da zaradite novac i iako to nikako ne treba ispustiti iz vida, prvenstveno treba da se fokusirate na rešavanje nečijeg problema, pa onda na to od koga i kako ćete to naplatiti.

https://www.infostudhub.rs/vesti/infostudhub-tim-jedan-od-pobednika-medunarodnog-hakatona-hack-coworking/

#301: Iluzije života na društvenim mrežama

Vreme je za VAs
Koliko verujemo društvenim mrežama i zašto je sve lažno?

Koliko verujemo društvenim mrežama i zašto je sve lažno? Lažni osmesi, lažna sreća, lažni brakovi. Potpuno sam razočarana, iako mnogima nije jasno zašto, ali jesam. U ovoj epizodi pričam o Rachel Hollis i njenoj odluci da se razvede od supruga sa kojim ima četvoro dece, parnersku firmu i naizgled srećan brak. Koliko su instagramične slike doprinele ovoj iliziji od života i kako smo se prevarili i poverovali u iluziju?

Cilj je da osvestimo pravo mesto i značaj društvenih mreža u svakodnevnom životu i shvatimo šta je zapravo najvažnije.

346 – Kupovina opreme prilikom počinjanja novih projekata

Male pobede
Kada počinjemo novi projekat ili kada ulazimo u novu oblast interesovanja, koja zahteva određenu vrstu opreme ili hardvera (npr. video ili audio produkcija), to može biti veliko ulaganje i rupa bez dna.
Kada počinjemo novi projekat ili kada ulazimo u novu oblast interesovanja, koja zahteva određenu vrstu opreme ili hardvera (npr. video ili audio produkcija), to može biti veliko ulaganje i rupa bez dna. Posebno trebamo obratiti pažnju koliko uložiti na samom početku kada ni ne znamo da li ćemo to da izguramo do kraja, da li od toga možemo da zaradimo ili koji tip projekta će nas sačekati. Šta raditi?