EP4: Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga?

Netokracija Office Talks
Bogdanu Iliću (aka Baka Prase) otkazuju sponzori zbog poslednjeg skandala.
Bogdanu Iliću (aka Baka Prase) otkazuju sponzori zbog poslednjeg skandala. Velike korporacije povlače budžete za Facebook oglašavanje zbog rasističkih stavova koji se bez cenzure iznose na ovoj društvenoj mreži. Cancel culture iliti „trend otkazivanja“ doživljava svoj vrhunac, a mi ostajemo po strani pitajući se šta se zaboga dešava.

Gost 4. epizode je Goran Jankuloski, partner u marketinškoj agenciji Žiška i voditelj Storage Time podcasta, iskusni debater i propali ragbista. Sa Goranom razgovaramo o društvenim promenama koje utiču na naš social media život, ali i na različite probleme sa kojima se digitalno okruženje suočava.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/2757635/admin/

354 – Spotify je stigao u Srbiju

Male pobede
Jedan od bitnih momenata za audio sadržaj je i dolazak Spotify platforme u Srbiju.
Jedan od bitnih momenata za audio sadržaj je i dolazak Spotify platforme u Srbiju. Od 14. jula, Spotify je dostupan i za korisnike u Srbiji, što znači da više nije potreno koristiti VPN servise za logovanje na isti. Ovo je bitno ne samo za korisnike i izbor dobre muzike već i za podcast scenu u Srbiji, jer Spotify ulaže dosta u razvoj podcast tržišta.

353 – Kako izabrati teme za vaš sadržaj?

Male pobede
Pričali smo puno o tome zašto i kako praviti sadržaj, kao i koji formati postoje, a u duhu ovonedeljnih tema, u ovoj epizodi pričamo o tome kako izabrati teme za vaš sadržaj.
Pričali smo puno o tome zašto i kako praviti sadržaj, kao i koji formati postoje, a u duhu ovonedeljnih tema, u ovoj epizodi pričamo o tome kako izabrati teme za vaš sadržaj. O čemu pričati ili pisati kada kreirate sadržaj za vaš poslovni sajt.

352 – Da li previše sadržaja na vašem sajtu može biti štetno?

Male pobede
Kako sastaviti sadržaj za vaš sajt?
Kako sastaviti sadržaj za vaš sajt? Koliko sadržaja je potrebno, koliko je premalo ili previše? Kada kreiramo poslovni sajt, često dolazimo u iskušenje da predstavimo sve usluge i proizvode koje nudimo, proces po kojem radimo, uspehe, primere, sliku prvorođenog sina, dedino odlikovanje iz JNA… da li je baš sve to potrebno?

#302: Kako sačuvati autentičnost na društvenim mrežama?

Vreme je za VAs
Autentičnost nije ništa specijalno posebno i jedinstveno .

Autentičnost nije ništa specijalno posebno i jedinstveno . Dakle, ono sto je autentično za vas, možda je karakteristika i osobina jos gomile ljudi na ovoj planeti.. Da se ne zbunite samim pojmom.

Kad za mene kazu da sam obična zena sa neobicnim poslom ili urbana legenda ili da iz maloh mesta radim sa celim svetom ili da imam 3 dece itd to nije ništa toliko jedinstveno, da ne postoji jos nekoliko desetina hiljada zena kojima bi sve ove osobine mogle da se pripišu, ali to ne umanjuje moju autentičnu prirodu.

Definišite svoju autentičnost uz pomoć pdfa sa ovog linka

351 – Kako izabrati naziv za vaš sajt (URL)?

Male pobede
Izbor pravog naziva za sajt ponekad može da bude očigledan i veoma jednostavan, ali ponekad zna da zada puno muke i premišljanja.
Izbor pravog naziva za sajt ponekad može da bude očigledan i veoma jednostavan, ali ponekad zna da zada puno muke i premišljanja. Izbor naziva sajta (njegove URL adrese) se radi jednom i onda je to to… svima uvek to prenosite, to štampate na vizit karte, na tom domenu vam je vaš email i to je vaša poslovna adresa. Shodno tome, mora biti nešto što je funkcionalno, što je jednostavno za preneti i čime se ponosite.

Šta će majstoru YouTube? | Mirko Rašić, Neovlašćeni serviser | ŽIŠKA Podkast #32

Žiška Podcast
Pre nego što je bio Neovlašćeni serviser, Mirko je bio … neovlašćeni serviser. Vodio je mehaničarsku radnju koja je umnogome ličila na bilo koju drugu, ali sa najboljom kafom u gradu, najboljom hranom i najboljim društvom. Onda je počeo da snima za YouTube: da podeli svoje znanje u automobilima, ali i da pokaže da i dalje ima ljudi koji veruju u drugačije vrednosti od onih kojima nas bombarduju u svim medijima. Po prvi put, Mirko neće pričati o delovima, motorima i kolima, već kako iz svega toga kreira video i fotke koje prate desetina hiljada ljudi.

Neovlašćenog servisera možeš pratiti ovde:
https://www.youtube.com/channel/UCXh-tNd5PoYrkx9iP30rfNA
https://www.instagram.com/neovlasceniserviser/

A ako ti zatreba popravka auta, pozovi: 0692707970

Neovlašćeni sajt servisa: http://www.mechanic.rs/

Gorana možeš pratiti ovde. Mirko nije mogao da se suzdrži a da ne priča sa Milošem, koji je snimao epizodu, tako da neplanirano upada i u ovaj opis. Izgleda da ga ‘oće podkast i kad pokušava da ga izbegne…

Kako USPEŠNO organizovati KONFERENCIJE I DOGAĐAJE | Vladimir Kovač – NEXT LEVEL EVENTS

Stepenicama Uspeha
Sa Vladimirom Kovačem smo razgovarali o tome kako uspešno organizovati velike konferencije i događaje i to na veoma ozbiljnom nivou.

Sa Vladimirom Kovačem smo razgovarali o tome kako uspešno organizovati velike konferencije i događaje i to na veoma ozbiljnom nivou. Vlada poseduje ogromno iskustvo i podelio je stvarno fantastično znanje i iskustvo koje je stekao tokom svoje karijere. 

🏆 Glavne teme razgovora:

✅ Strategija i planiranje konferencije i događaja

✅ Kako pronaći partnere, predavače, sponzore i saradnike 

✅ Koji su to koraci pripreme pre samog događaja

✅ Šta raditi tokom događaja

✅ Kako promovisati konferenciju

✅ Kako održati kontinuitet

✅ Kako je Vlada započeo karijeru

✅ Zašto je Vlada napustio WeBiz

✅ Šta je uspeh

https://stepenicamauspeha.rs/

5 pitanja za… Maju Voje

5 pitanja za...

Maja Voje is a globally-recognized growth marketing and digital transformation expert who has managed digital initiatives for Google and Rocket Internet and is also a co-instructor in the world’s best-selling online growth hacking course, which has more than 50,000 alumni. It is used by organizations like Tesla, IBM, and Booking.com. In her career, she has helped several companies to raise €20 million in growth capital and worked with international companies in Slovenia, Belgium, Germany, Netherlands and the United States of America.

Maja has completed an international master program in business administration, studied in Vienna and Shanghai. She also earned a post-graduate credential from Oxford University.

Maja answered the questions you were sending over our webiste during the week.

  1. What are your thoughts on „breaking the rules“ to achieve a positive growth result? Not hardcore illegal activities of course, but identifying loopholes, etc.
  2. Is growth hacking more about tools or strategy? How important are tools and can a campaign be successful if you are not using any?
  3. How to launch a growth hacking agency?
  4. How did covid change the growth landscape?
  5. What would you say that was the most exciting growth experiment you have applied?

350 – Kako provesti vikend da bi bili produktivniji na poslu

Male pobede
„Hustle“ i „radoholičarski“ životni stil je popularna tema kod svih startapa, mladih preduzetnika i društvenih mreža.
„Hustle“ i „radoholičarski“ životni stil je popularna tema kod svih startapa, mladih preduzetnika i društvenih mreža. Ipak, da bi bili produktivniji tokom radne nedelje, nije loše malo se isključiti za vikend, odvojiti se od posla, ma šta drugo radili.