5 pitanja za… Aleksandar Sasha Jovicic

5 pitanja za...

Aleksandar „Saša“ Jovičić

 je 25-godišnji veteran industrije digitalnog marketinga i poslovnog razvoja, koji je lično podigao brendove poput Sport Compact Only (Southwest Autoworks), XM Radio, Sixt, Gannett Local/G/O Digital/Gannett Corporation/USA Today (Fortune 500 kompanija), Voice Media Group (Phoenix New Times, itd.) i mnogih drugih kroz strategije digitalnog marketinga. Saša je za svoje partnere i klijente kreirao preko 24 milijarde dolara dokazivog prihoda.

Danas je Saša vlasnik i direktor kompanije Executive Digital sa svojim partnerima Charlesom Kimom i Anthony Lopezom. Sa preko 6.700 klijenata sa strane MSSP ali i korporacija preko 120 zaposlenih širom sveta. Executive Digital je kompanija koja se bavi digitalnim marketingom.

Sasha je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavili tokom sedmice:

  1. Top 3 knjige vezano za kako voditi posao
  2. When the serbian invest fond will be active and why we wait so long 🙂
  3. Does SEO have a negative or positive connotation or reputation in todays’ market, is so, Why? Thanks
  4. Koliko je bilo potrebno vremena da prvi biznis postaviš na noge? I molim za savet šta je kasnije primarno kako bi taj biznis nastavio da raste?
  5. Sta voli a sta ne voli LinkedIn algoritam Kako najbolje postici engagement na LinkedInu?

EP16: TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Netokracija Office Talks
Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere.
Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere. Time se uspešno bavi i pored svog primarnog posla u agenciji Direct Media United Solutions gde radi kao Media Researcher. Sa Goranom smo razgovarali o društvenoj mreži o kojoj svi pričaju, a malo ko je kapira.

Risteski nam je otkrila više o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao aplikacija musical.ly još 2014. godine, kao i zbog čega je za kratko vreme stekla ogromu popularnost.

Gorana je u Office Talks podcastu podelila šta za nju predstavlja TikTok, kreiranje sadržaja na njemu, kako izgledaju dobri primeri oglašavanja i saradnje sa brendovima na TikToku i kome je zapravo ova mreža namenjena – prema demografiji korisnika na globalu ali i u Srbiji. Osvrnuli smo se i na budućnost ove društvene mreže, zato ostanite do kraja epizode.

__________

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

#001 – Aleksandar Stanić – Kako pokrenuti dropshipping biznis

BiznisPriče
Kada se na Balkanu spomene dropshipping prva asocijacija je Aleksandar Stanić. 
S njim sam pričao o potencijalu dropshippinga u 2020. godini, preprekama na njegovom putu, pogrešnim savetima u biznisu i još nekim zanimljivim temama.  
Zapratite me na instagramu: https://www.instagram.com/vladsdigital/ 
Voditelj: Vladimir Stanković Vladsdigital 
Produkcija: http://nut-studio.com
Prostor: https://deskandmore.rs

Kada se na Balkanu spomene dropshipping prva asocijacija je Aleksandar Stanić. 

S njim sam pričao o potencijalu dropshippinga u 2020. godini, preprekama na njegovom putu, pogrešnim savetima u biznisu i još nekim zanimljivim temama.  

Zapratite me na instagramu: https://www.instagram.com/vladsdigital/ 

Voditelj: Vladimir Stanković Vladsdigital 

Produkcija: http://nut-studio.com

Prostor: https://deskandmore.rs

EP 071: Šta o vama govori vaša kontakt stranica

Online Kafenisanje
Verovatno se ova stranica na vašem sajtu nalazi poslednja u nizu stranica u meniju vašeg sajta, ali ona svakako ne treba da bude zanemarena i ofrlje urađena.

Verovatno se ova stranica na vašem sajtu nalazi poslednja u nizu stranica u meniju vašeg sajta, ali ona svakako ne treba da bude zanemarena i ofrlje urađena.

I ona, kao i sve ostale stranice govori o vama i vašem biznisu zato je važno da ima sve potrebne komponente. Jer ako posetiocu sajta nije jasno kako da se snađe i kako da brzo i lako pronađe sve što želi, još brže će odustati od toga da vas kontaktira. Isto bi ste i vi uradili na njegovom mestu, zar ne?

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

Pojačalo specijal: Kako da Vaš brend učinite boljim i vidljivijim – EP4

Pojačalo
Kako da vaš brend učinite i boljim i vidljivijim tema je četvrte epizode specijala Pojačalo podkasta koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i Platformom za podršku malim biznisima.
Kako da vaš brend učinite i boljim i vidljivijim tema je četvrte epizode specijala Pojačalo podkasta koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i Platformom za podršku malim biznisima. Ivan Minić govori o definiciji brenda i kroz primere domaćih i stranih brendova, objašnjava zašto je važno da vaš vizuelni identitet bude prepoznatljiv, upečatljiv i čitak.

Takođe, predstavljamo i jedan praktični primer malog brenda koji uz par izmena može da postane jedinstven u moru sličnih.

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3lqjgVD

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

EP 070: Kako da lakše odgovarate na često postavljena pitanja klijenata

Online Kafenisanje
Verovatno ste se tokom duže vremena radeći susreli sa time da vam klijenti i kupci često postavljaju ista pitanja.

Verovatno ste se tokom duže vremena radeći susreli sa time da vam klijenti i kupci često postavljaju ista pitanja. Vi na ta pitanja svakako treba da odogvorite, ali postoje i lakši načini kako ljudi mogu da dođu do odgovora i sami.  

U prethodnim emisijama sam vam pričala o tome koliko je važno da vaš sajt ima dobar copy, koliko je korisno da imate blog i da redovno pišete na teme koje će zanimati vaše potencijalne i aktuelne kupce i klijente, koliko je super da imate društvene mreže radi još veće interakcije sa njima. 

Ali postoji i još jedan način, a on se zove Frequently Asked Questions (FAQ) ili Rubrika – često postavljena pitanja.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

#314: 4 najpopularnije platforme za online kurseve

Vreme je za VAs
4 najpoznatije platforme za online kurseve su:

Kajabi
Podia
OptimizePress
Teachable

U ovoj epizodi prenosi vam sopstveno iskustvo sa svakom od ove 4 platforme.

4 najpoznatije platforme za online kurseve su:

  1. Kajabi
  2. Podia
  3. OptimizePress
  4. Teachable

U ovoj epizodi prenosi vam sopstveno iskustvo sa svakom od ove 4 platforme. Saznaćete koja je za vas najbolja sada u ovom momentu i zašto. 

Ja, Preduzetnik – Epizoda 47 – Miroslav Radišić – Miškone Plastika

Ja preduzetnik
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine.
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine. Pored strasti prema preduzetništvu, Miroslav ima ogromnu strast i prema odbojci, tako da u svojoj 47. godini igra Super ligu Srbije i kapiten je odbojkaškog tima Jedinstvo iz Stare Pazove.

Kako je bilo odrastati u 19 kvadrata stana koji je njegov otac dobio na korišćenje kao odbojkaš dolaskom u Staru Pazovu, šta su najvrednije životne i poslovne lekcije koje je naučio kroz sport, kako stiže da uskladi sportske i poslovne obaveze, koje su tri ključne stvari za mlade ljude, da li rad bude uvek nagrađen i još mnogo poslovnih i životnih mudrosti od čoveka iz čije svake pore njegovog bića izbija neverovatna energija, Miroslava Miška Radišića.

EP 081: Voja Žanetić, satiričar, „Indeksovo pozorište“, „PLjiŽ“ – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan.
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan. Kako pisati za klijenta reči koji ne bi trebalo da su Vaše, i kako se postaviti kad postoji razlika u željenom pristupu između Vas i klijenta – otkriva Voja u nastavku.

Sledi “Indeksovo pozorište”, i doslovno sve o njemu: od kreativnog procesa, stanja iza kulisa, preko teškog rada u vidu zabavljanja napaćenog naroda, pa do toga kako ga je to formiralo kao satiričara trasiranog u svet marketinga. Voja se tu zadržava, govoreći o tome kako privući pažnju publike, oglašavanju, kao i o sloganima iza kojih on stoji.

Aktuelni projekat, “PLjiŽ-”, ostavljen je za poslednji deo podkasta: nastanak, okup aktera, pronalazak tema i materijala za samu emisiju. Takođe, za kraj, Voja će se dotaći poslednjeg u nizu angažmana – rada na fakultetu i rada sa studentima.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Ko je Voja Žanetić
– Pisanje kao zvezda vodilja
– Voja kao književnik
– Pisanje za klijenta
– Razilaženje u pogledu pristupa između klijenta i Vas
– Profesionalno ostvarenje
– „Indeks“
– Kreativni proces u „Indeksovom pozorištu“
– Satiričari u marketing
– Kako pridobiti pažnju
– Advertajzing i Vojin pečat
– Predstave kao lek za napaćeni narod
– Iza kulisa
– Kako je nastao „PLjiŽ“
– Materijal za „PLjiŽ“
– Rad sa studentima

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/36ChDA5

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN