EP 071: Šta o vama govori vaša kontakt stranica

Online Kafenisanje
Verovatno se ova stranica na vašem sajtu nalazi poslednja u nizu stranica u meniju vašeg sajta, ali ona svakako ne treba da bude zanemarena i ofrlje urađena.

Verovatno se ova stranica na vašem sajtu nalazi poslednja u nizu stranica u meniju vašeg sajta, ali ona svakako ne treba da bude zanemarena i ofrlje urađena.

I ona, kao i sve ostale stranice govori o vama i vašem biznisu zato je važno da ima sve potrebne komponente. Jer ako posetiocu sajta nije jasno kako da se snađe i kako da brzo i lako pronađe sve što želi, još brže će odustati od toga da vas kontaktira. Isto bi ste i vi uradili na njegovom mestu, zar ne?

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

Pojačalo specijal: Kako da Vaš brend učinite boljim i vidljivijim – EP4

Pojačalo
Kako da vaš brend učinite i boljim i vidljivijim tema je četvrte epizode specijala Pojačalo podkasta koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i Platformom za podršku malim biznisima.
Kako da vaš brend učinite i boljim i vidljivijim tema je četvrte epizode specijala Pojačalo podkasta koji realizujemo u saradnji sa kompanijom Visa i Platformom za podršku malim biznisima. Ivan Minić govori o definiciji brenda i kroz primere domaćih i stranih brendova, objašnjava zašto je važno da vaš vizuelni identitet bude prepoznatljiv, upečatljiv i čitak.

Takođe, predstavljamo i jedan praktični primer malog brenda koji uz par izmena može da postane jedinstven u moru sličnih.

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3lqjgVD

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

EP 070: Kako da lakše odgovarate na često postavljena pitanja klijenata

Online Kafenisanje
Verovatno ste se tokom duže vremena radeći susreli sa time da vam klijenti i kupci često postavljaju ista pitanja.

Verovatno ste se tokom duže vremena radeći susreli sa time da vam klijenti i kupci često postavljaju ista pitanja. Vi na ta pitanja svakako treba da odogvorite, ali postoje i lakši načini kako ljudi mogu da dođu do odgovora i sami.  

U prethodnim emisijama sam vam pričala o tome koliko je važno da vaš sajt ima dobar copy, koliko je korisno da imate blog i da redovno pišete na teme koje će zanimati vaše potencijalne i aktuelne kupce i klijente, koliko je super da imate društvene mreže radi još veće interakcije sa njima. 

Ali postoji i još jedan način, a on se zove Frequently Asked Questions (FAQ) ili Rubrika – često postavljena pitanja.

Hvala na još jednom online kafenisanju!

► Website: OVDE

► Newsletter: OVDE 

► Instagram: OVDE

► Facebook: OVDE

► LinkedIn: OVDE

► Pinterest: OVDE

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: OVDE

– Mesečne donacije na Patreonu: OVDE

#314: 4 najpopularnije platforme za online kurseve

Vreme je za VAs
4 najpoznatije platforme za online kurseve su:

Kajabi
Podia
OptimizePress
Teachable

U ovoj epizodi prenosi vam sopstveno iskustvo sa svakom od ove 4 platforme.

4 najpoznatije platforme za online kurseve su:

  1. Kajabi
  2. Podia
  3. OptimizePress
  4. Teachable

U ovoj epizodi prenosi vam sopstveno iskustvo sa svakom od ove 4 platforme. Saznaćete koja je za vas najbolja sada u ovom momentu i zašto. 

Ja, Preduzetnik – Epizoda 47 – Miroslav Radišić – Miškone Plastika

Ja preduzetnik
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine.
Miroslav Radišić je direktor porodične kompanije Miškone Plastika, koju je, kao zanatsku radnju, pokrenuo njegov otac 1982. godine. Pored strasti prema preduzetništvu, Miroslav ima ogromnu strast i prema odbojci, tako da u svojoj 47. godini igra Super ligu Srbije i kapiten je odbojkaškog tima Jedinstvo iz Stare Pazove.

Kako je bilo odrastati u 19 kvadrata stana koji je njegov otac dobio na korišćenje kao odbojkaš dolaskom u Staru Pazovu, šta su najvrednije životne i poslovne lekcije koje je naučio kroz sport, kako stiže da uskladi sportske i poslovne obaveze, koje su tri ključne stvari za mlade ljude, da li rad bude uvek nagrađen i još mnogo poslovnih i životnih mudrosti od čoveka iz čije svake pore njegovog bića izbija neverovatna energija, Miroslava Miška Radišića.

EP 081: Voja Žanetić, satiričar, „Indeksovo pozorište“, „PLjiŽ“ – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan.
U 81. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Voja Žanetić, satiričar, jedan od autora “PLjiŽ-a”. 4K čovek – ako budete gledali ili slušali, znaćete zašto – govori o sebi, i o tome šta ga je navelo da se lati pisanja, te u čemu leži razlog manjka objavljenih knjiga iz njegovog krajnje kreativnog pera, a razlog sam po sebi je veoma poistovetljiv i realan. Kako pisati za klijenta reči koji ne bi trebalo da su Vaše, i kako se postaviti kad postoji razlika u željenom pristupu između Vas i klijenta – otkriva Voja u nastavku.

Sledi “Indeksovo pozorište”, i doslovno sve o njemu: od kreativnog procesa, stanja iza kulisa, preko teškog rada u vidu zabavljanja napaćenog naroda, pa do toga kako ga je to formiralo kao satiričara trasiranog u svet marketinga. Voja se tu zadržava, govoreći o tome kako privući pažnju publike, oglašavanju, kao i o sloganima iza kojih on stoji.

Aktuelni projekat, “PLjiŽ-”, ostavljen je za poslednji deo podkasta: nastanak, okup aktera, pronalazak tema i materijala za samu emisiju. Takođe, za kraj, Voja će se dotaći poslednjeg u nizu angažmana – rada na fakultetu i rada sa studentima.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Ko je Voja Žanetić
– Pisanje kao zvezda vodilja
– Voja kao književnik
– Pisanje za klijenta
– Razilaženje u pogledu pristupa između klijenta i Vas
– Profesionalno ostvarenje
– „Indeks“
– Kreativni proces u „Indeksovom pozorištu“
– Satiričari u marketing
– Kako pridobiti pažnju
– Advertajzing i Vojin pečat
– Predstave kao lek za napaćeni narod
– Iza kulisa
– Kako je nastao „PLjiŽ“
– Materijal za „PLjiŽ“
– Rad sa studentima

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/36ChDA5

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Potrošači i trendovi u digitalnoj ekonomiji – Ljubica Vukčević | TALASNA DUŽINA #52

Talasna dužina
Kako izgleda uspešno prilagođavanje trendovima u digitalnoj ekonomiji?
Kako izgleda uspešno prilagođavanje trendovima u digitalnoj ekonomiji?

Koje su ključne karakteristike lajk generacije?

Po čemu se pripadnici lajk generacije u Srbiji razlikuju od milenijalsa?

Šta će sve biti neophodno za uspeh jednog brenda u budućnosti?

Gošća: Ljubica Vukčević, direktorka za istraživanje kompanije DIRECT MEDIA

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovorni urednik Talasa

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA https://bit.ly/3bVGjT9

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

5 pitanja za… Vladimir Jelic

5 pitanja za...

Preko decenije u domaćoj IT industriji,  Vladimir je bio svedok velikih promena. Počevši od programera i dizajnera u nečemu što će postati jedna od najprepoznatljivijih domaćih tehnoloških kompanija i prateći karijeru kao potpredsednik operativnih poslova kompanije sa preko 150 zaposlenih.

Primetivši rupu u programu beneficija za zaposlene, pokrenuo je Benefiti, internet platformu gde zaposleni mogu kreirati svoj savršeni paket pogodnosti koji će biti u budžetu poslodavca. Razvoj softvera za personalizovane, fleksibilne i merljive benefite je nešto na šta je veoma ponosan.

Vladimir je odgovorio na pitanja koja ste postavljali tokom sedmice.

  1. Koji benefiti su zaposlenima najznacajniji, da ste do sada to uvideli?
  2. Kako ubediti kompaniju da predje na personalizovan sistem benefita?
  3. Šta vas je inspirisalo da osnujete Benefite?
  4. Na koji način i u kojoj meri se poslodavcima isplati davanje benefita zaposlenima?
  5. Da li ste radili istrazivanje trzista i validaciju ideje i za SerbianTech i za Benefite?

Slađa Allegro — Morate ići putem koji vi smatrate da je ispravan! | Ivan Kosogor (Podcast)

Da, ti to možeš
Ako ste se nekada pitali sa kakvim pritiskom se suočavaju poznate ličnosti, da li u Srbiji možete postati mega zvezda ako ne napravite skandal i na osnovu čega pevači (Slađa Allegro) bira svoje pesma, kao i još mnogo toga, saznaćete u ovom razgovoru.

Ako ste se nekada pitali sa kakvim pritiskom se suočavaju poznate ličnosti, da li u Srbiji možete postati mega zvezda ako ne napravite skandal i na osnovu čega pevači (Slađa Allegro) bira svoje pesma, kao i još mnogo toga, saznaćete u ovom razgovoru.

Obavezno se prijavite na ovaj kanal, kako biste svakog petka čuli jednu neverovatnu životnu priču! 🙂

Podržite me na Patreonu: www.patreon.com/ivankosogor

Podržite me na PayPal-u: www.ivankosogor.com/donacije/

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support