#119 Bor u Veneciji, Moderni u Beogradu

Pokretači
„Osmi kilometar“ je postavka koja predstavlja Srbiju na ovogodišnjem Bijelanu Arhitekture u Veneciji, i koja se bavi jedinstvenim nasleđem grada Bora, ali i izazovima sa kojima se on susreće.
„Osmi kilometar“ je postavka koja predstavlja Srbiju na ovogodišnjem Bijelanu Arhitekture u Veneciji, i koja se bavi jedinstvenim nasleđem grada Bora, ali i izazovima sa kojima se on susreće. Autori postavke su Moderni u Beogradu, grupa arhitekata entuzijastičnih da predstave naše modernističko nasleđe, i sa Snežanom Zlatković i Daliom Dukanac sam razgovarao o Boru, Veneciji, ulogom i promocijom arhitekture i zašto entuzijazam ima limite.

Beleške na TheNutshellTimes.com
Podržite na patreon.com/belgrade i paypal.me/sgarcevic

5 pitanja za… Danko Jevtovic

5 pitanja za...

Danko je pionir srpskog interneta, preduzetnik, menadžer i stručnjak za internet, IT i korporativno upravljanje.

Član je odbora direktora ICANN-a (Internet korporacije za dodeljena imena i brojeve) i predsednik odbora finansijskog komiteta.

ICANN, vodeća organizacija za tehničko upravljanje internetom, neprofitna je korporacija sa sedištem u Kaliforniji koja koordinira globalnim sistemom Internet identifikatora.

Bio je pokretač reforme nacinalnog .YU domena ​​(Dankov dokument 2001), a potom član Odbora i direktor Nacionalnog Registra Internet Domena Srbije (RNIDS – .RS /.СРБ ccTLD.

Danko je i preduzetnik, osnivač kompanije Jugodata, srpskog brenda računara, i SezamPro-a, dobavljača internet usluga koji je poslovao od 1996. do 2009. godine, nakon čega se spojio sa druga dva nezavisna provajdera u Orion Telekomu.

Danko je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavljali tokom sedmice:

  1. Zahvaljujući Dankovom dubokom znanju i velikom iskustvu na polju interneta i komunikacija, preduzetništva, prodaje, finansija i upravljanja internetom, kao i otvorene ličnosti, on je izuzetan mentor i neverovatan čovek od kojeg se može učiti.Na koji način možemo da zaštitimo domen od sajber „napada“?
  2. Na šta je potrebno obratiti pažnju prilikom odabira domena?
  3. Gde je Srbija na globalnoj mapi interneta?
  4. Koja su znanja potrebna kako bismo dobili zvanje internet stručnjaka? 
  5. Da li nam možete približiti prednosti i mane ćiriličnog domena?

Hvala Talks and FolksEpson SrbijaNova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!

#340: Utisci polaznica VAkademije 2020

Vreme je za VAs
Kakav je put Virtuelnih Asistenata? Šta su polaznice VAkademije 2020 očekivale od programa, a šta su dobile.

Kakav je put Virtuelnih Asistenata? Šta su polaznice VAkademije 2020 očekivale od programa, a šta su dobile. Koji segmenti su im bili najteži, a koji najzanimljiviji? Koliki značaj je imala FB grupa? Zašto su neke devojke htele da odustanu…

U ovoj epizodi delim sa vama priče devojaka koje su prošle godine završile VAkademiju. 

Ukoliko i ti želiš da postaneš Virtuelni Asistent, prijavi se na besplatan webinar , a pre toga uradi kviz u kom ćeš saznati koji si tip VA i koje konkretno poslove možeš da radiš sa dosadađnjim iskustvom?

EP55: Razvoj IT zajednice – iz drugog ugla

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi Office Talks podcasta razgovaramo smo sa Nikolom Milojevićem i Dušanom Devićem iz Digitalne zajednice.
U novoj epizodi Office Talks podcasta razgovaramo smo sa Nikolom Milojevićem i Dušanom Devićem iz Digitalne zajednice. Oni su nam govorili o uređenju oblasti ‘remote’ rada i novim poreskim podsticajima na kojima su radili.

Bavili smo se testa samostalnosti i njegovim uticajem na dalji razvoj IT preduzetništva, a govorili smo i o važnosti aktivizma u domaćoj IT industriji – koliko je on važan za potrebe očuvanja interesa ‘malih’ i zašto je takvim pokretima potrebna veća podrška same zajednice.

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Pojačalo Visa Specijal 10: O evoluciji plaćanja i podršci kompanije Visa privredi i građanima

Pojačalo
Gost Ivana Minića u desetoj epizodi Pojačalo podkast specijala koji realizujemo uz podršku kompanije Visa i njihove Platforme za podršku malom biznisu je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za region Jugoistočne Evrope.
Gost Ivana Minića u desetoj epizodi Pojačalo podkast specijala koji realizujemo uz podršku kompanije Visa i njihove Platforme za podršku malom biznisu je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za region Jugoistočne Evrope.

Kroz razgovor saznaćemo kako je izgledao dolazak i razvoj jedne od najvećih kartičarskih firmi na svetu na našem tržištu, koji su izazovi postojali u vremenima pre masovne upotrebe i dostupnosti interneta i zašto je danas fokus na novim tehnologijama, posebno beskontaktnom plaćanju. Dobićemo i osvrt na to šta je zapravo beskontaktno plaćanje, koliko je sigurno, koje prednosti nudi u odnosu na neke druge vrste plaćanja i zašto je postalo dominantno na našem i drugim tržištima.

Neizostavna je i priča o izazovima koje je u prethodnom periodu donela pandemija, kao i o tome šta je sve Visa učinila kako bi podržala male biznise i olakšala im prelazak na ecommerce.

Za kraj smo ostavili priču o inovacijama koje kompanija Visa u narednom periodu donosi na naše tržište, te koji je to cilj kome ova kompanija stremi prilikom razvoja novih tehnologija.

Platforma za podršku malom biznisu kompanije Visa: http://vi.sa/326Dywz

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3kfZ63a

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

EP 098: Kućna kancelarija

Online Kafenisanje
Kada sam 2013, 14 godine počinjala da radim od kuće, počinjala da gradim svoju preduzetničku priču i uređivala po prvi put svoju kućnu kancelariju, to je bila vrlo retka pojava u Srbiji, a mi čudaci koji smo svoj posao radili iz kuće ili stana nisamo baš bili shvaćeni „za ozbiljno“.

Kada sam 2013, 14 godine počinjala da radim od kuće, počinjala da gradim svoju preduzetničku priču i uređivala po prvi put svoju kućnu kancelariju, to je bila vrlo retka pojava u Srbiji, a mi čudaci koji smo svoj posao radili iz kuće ili stana nisamo baš bili shvaćeni „za ozbiljno“. Ipak, 2020-ta je donela velike promene, pa je ono što je nekada bilo čudno, nemoguće i nejasno, munjevitom brzinom postalo sasvim normalno, prihvatljivo, poželjno, pa čak i neophodno.

Inače, rad od kuće je u naše zakonodavstvo unet još 2014, kada je usvojen Zakon o radu, a odnosio se na mogućnost da mladi bračni parovi koji stvaraju porodicu budu više s decom i da se tako utiče na natalitet. Ovu stavku u zakonu svakako sada treba proširiti i regulisati, a zanimljivo je da je pre nastanka Skipe i Zoom poziva, NASA-in inženjer po imenu Jack Nilles postavio temelje modernog rada na daljinu (remote working) kada je 1973. godine stvorio termin telecommuting. Mnogo pre nego što je moderni rad na daljinu postajao sve prisutniji kao što je to slučaj na početku novog milenijuma, određeni broj radnika u IBM-u radio je od kuće kako bi testirao efikasnost rada na daljinu. Ono što je započeto kao tim od pet radnika na daljinu popelo se na 2.000 do 1983. godine, a zaposleni call centra – koje su ionako sav posao obavljali putem telefona – imalo je mogućnost da to radi od kuće.

Prema nekim istraživanjima, 74% preduzeća planira premeštanje svojih zaposlenih na rad od kuće kao deo svojih planova nakon COVID-a. Rad od kuće je u svetu zabeležio procvat od 115% u poslednjoj deceniji i nastaviće da raste u vremenu pandemije i postpandemije.

Kako će se rad od kuće u okviru kompanija regulisati, to ćemo još da vidimo, a za sve vas kojima je svakodnevica rad od kuće ili tek planirate da radite tako, ova podcast epizoda će vam koristiti da preuredite svoj radni prostor i učinite rad od kuće kvalitetnijim.

Ovde je i blog post iz 2017-te koji sam spominjala u epizodi vezano za kućnu kancelariju.

► Website: http://www.marija.be/

► Newsletter: http://bit.ly/2zbAaky

► Instagram: https://www.instagram.com/marija.trifunovic/

► LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marijatrifunovic/

————————–

Podrži snimanje mojih video i podcast epizoda:

– Jednokratne donacije preko PayPal-a: https://paypal.me/marijatrifunovic

– Mesečne donacije na Patreonu: https://www.patreon.com/onlinekafensanje

————————-

Preuzmi besplatno:

* Čak lista „Zabeleške sa (online) sastanka“: http://bit.ly/2RLA8us

* Ček lista za tip-top članak na sajtu: http://bit.ly/34tCL7K

* E- vodič „Kako da na 111 načina unapredite svoj posao“: http://bit.ly/2lHJJor

* E -vodič „15 načina da pronađete klijente, a i oni vas“: http://bit.ly/2WeXRll

* Spisak programa za fakturisanje: https://bit.ly/313pzqB

* Lista sajtova za pronalaženje fotki za tvoj biznis: https://bit.ly/2FuUPHl

* Lista sa programima za komunikaciju sa klijentima preko interneta: https://bit.ly/3kw5mAU

* Lista programa za zakazivanje sastanaka: https://bit.ly/2FRwivM

#13 Unapredi biznis uz marketing automatizaciju, i webinare | Dimitrije Ostojić

BiznisPriče
Dimitrije Ostojić je osnivač i CEO agencije Default Design, pokretač LeadCon prve online konferencije u Srbiji.

Dimitrije Ostojić je osnivač i CEO agencije Default Design, pokretač LeadCon prve online konferencije u Srbiji.

Jedan je od prvih domaćih eksperata u oblasti konverzije i marketing automatizacije. Pored priče o svojim počecima u digitalnom marketingu, Dimitrije Ostojić nam objašnjava šta je to marketing automatizacija, koji su osnovni koraci konverzije kupaca koje bi svaki preduzetnik morao da zna, koja su sredstva koja se primenjuju u ovom procesu i koje su prednosti ovog oblika komunikacije sa posetiocima sajta.

POSTANI ČLAN BIZNIS KLUBA: https://bit.ly/2USgLDk

Zaprati Biznis Priče:https://www.youtube.com/channel/UCEASCzL4XbzCFu8JhryzkNg?sub_confirmation=1

Svake nedelje nova epizoda

Autor podcasta: Vladimir Stanković Vladsdigital

https://www.instagram.com/vladsdigital/

Kurs „Sve tajne instagram marketinga“ https://bit.ly/2Zab6aK 

10% popusta uz kupon BIZNISPRICE

5 najbržih dobija kartu za online konferenciju LeadCon za 1e (umesto 39e)

Ukucaj kupon BIZNISPRICE na sajtu  https://leadcon.net

Slušajte Biznis Priče na:

EP 121: Bojan Stevanović, Hauzmajstor – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 121. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Bojan Stevanović, osnivač i generalni direktor kompanije Hauzmajstor.
U 121. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Bojan Stevanović, osnivač i generalni direktor kompanije Hauzmajstor.

U uvodnim minutima upoznaćemo se pobliže sa Hauzmajstorom: čime se bave, kako je biznis počeo i kroz koje sve faze razvitka je prošao. Kada je načinjen iskorak u poslovanju, koliko znači kada se ulije strani kapital i strani know-how, te sa koliko zaposlenih su krenuli i kako danas sve to izgleda.

U nastavku pozabavićemo se više čovekom koji stoji iza ove kompanije sa prepoznatljivim žutim kombijima. Pročešljaćemo teme poput obrazovanja, prvih poslova i pokretanja sopstvenog biznisa. Čućete kako rešiti problem adekvatnog kadra, koji su izazovi u radu sa velikim klijentima i kako izaći na kraj sa njima, te nekoliko komičnih anegdota sa terena.

Tačku na razgovor stavićemo sa planovima za budućnost, što na ličnom nivou, što na nivou kompanije.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Čime se bavi Hauzmajstor?
– Kako je biznis počeo i kroz koje faze je prošao?
– Kada je načinjen iskorak?
– U kom trenutku Rustler ulazi u priču?
– Sa koliko zaposlenih su krenuli i koliko danas ih imaju?
– Ulazak u privatni biznis
– Prvi poslići
– Ko su ključni ljudi u okviru firme?
– Šta su najvrednije stvari dobijene od Rustlera?
– Kako rešiti problem adekvatnog kadra?
– Komične situacije sa terena
– Šta su izazovi u radu sa velikim igračima?
– Kakvi su planovi za budućnost?

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3xDCi1a

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Kako napraviti i objaviti igricu sam? / Deba, Miloš / ŽIŠKA podkast #82

Žiška Podcast
Marko Obrenović se bavi razvojem igara od početka studiranja, dakle već preko 10 godina.

Marko Obrenović se bavi razvojem igara od početka studiranja, dakle već preko 10 godina. Radio je u nekim od najvećih domaćih studija, kao koncept artist, animator, artist, uzimao je najrazličitije uloge u timovima koji su razvijali igre, vodio je timove i mentorisao juniore u industriji. 

Pre godinu dana, Marko je napustio svoj regularni posao i posvetio se u potpunosti razvoju i lansiranju svoje prve nezavisne igre. On sam piše, crta, animira, programira, testira i objavljuje svoju originalnu igru – radi ovo kao full time posao, bez plana B. 

Sa Markom smo razgovorali o gejmingu, generalno, o radu u timovima različite veličine, o kreativnosti i kreativnom radu u jednoj tako ekstremno multidisciplinarnoj i multimedijalnoj industriji kao što je gejming. Pričali smo o tome šta sve ulazi u kreativni proces, koji je minimalni skup alata koje moraš da imaš na raspolaganju da bi ovo radio, dotakli smo se motivacije i discipline, ali i nekih vrlo konkretnih stvari kao što su proces objavljivanja igre i monetizacija. 

Ukratko, all gaming everything, ali ovaj podkast definitivno može biti zanimljiv i ljudima koji nikada ranije nisu imali dodira sa igricama. Mnoge stvari o kojima smo diskutovali veoma su primenjive u različitim sferama kreativnog rada. 

ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Produkcija: www.ziska.rs