Trijumf HDZ-a

Radio Peščanik
Na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj trijumfalno je pobedio HDZ, socijaldemokrati su doživeli brodolom, a na pučini se pojavila nova levo-zelena opcija – Možemo!
Na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj trijumfalno je pobedio HDZ, socijaldemokrati su doživeli brodolom, a na pučini se pojavila nova levo-zelena opcija – Možemo! Govori Dragan Markovina, istoričar i publicista. Razgovor vodila Svetlana Lukić.

FoCast – podcast novinske agencije FoNet: Kvaka 23

FoCast
Da li i u kojoj meri zvanična verzija o broju zaraženih i preminulih od korona virusa u Srbiji odgovara stvarnosti, centralno je pitanje novog izdanja serijala Kvaka 23 Novinske agencije FoNet, u kojem je gošća novinarke Danice Vučenić novinarka nedeljnika NIN Sandra Petrušić.

Da li i u kojoj meri zvanična verzija o broju zaraženih i preminulih od korona virusa u Srbiji odgovara stvarnosti, centralno je pitanje novog izdanja serijala Kvaka 23 Novinske agencije FoNet, u kojem je gošća novinarke Danice Vučenić novinarka nedeljnika NIN Sandra Petrušić.

Odliv mozgova i depopulacija u Srbiji – Irena Cerović | TALASNA DUŽINA #46

Talasna dužina
Gošća: Irena Cerović, UNDP.
Gošća: Irena Cerović, UNDP.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni i odgovorni urednik Talasa

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/2TcgNme

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Mediji i inflacija emocija

Saznaj i razaznaj
U trećoj epizodi podkasta „Saznaj i razaznaj“ razgovaramo o emocijama: kakvim se strategijama mediji služe da bi u nama isprovocirali radost, bes i tugu?

U trećoj epizodi podkasta „Saznaj i razaznaj“ razgovaramo o emocijama: kakvim se strategijama mediji služe da bi u nama isprovocirali radost, bes i tugu? Kako medijsko eksploatisanje emocija utiče na osetljive teme, kao što je crna hronika, a kako na osetljive grupe, kao što su migranti? U svetlu ove teme razgovaramo i o empatiji, ali i crvenoj liniji kojom je empatija u profesionalnim medijima odvojena od simpatije.