„Kada napišeš veliku pesmu, ona više nije tvoja“ kaže Majkl Stajp u epizodi mini-serijala „Song Exploder“, pokušavajući da shvati kako je „Losing my religion“ postala globalni hit, i pesma koja je do sada doživela devedesetak zvaničnih obrada, ne računajući YouTube trubadure i samizdate.
„Kada napišeš veliku pesmu, ona više nije tvoja“ kaže Majkl Stajp u epizodi mini-serijala „Song Exploder“, pokušavajući da shvati kako je „Losing my religion“ postala globalni hit, i pesma koja je do sada doživela devedesetak zvaničnih obrada, ne računajući YouTube trubadure i samizdate.
I ta njegova misao o velikim pesmama je takođe obrada, odnosno varijacija.
Sve je bilo.
*
Večeras pretresam šta se u poslednje vreme događalo sa pesmama koje volim. Pesme Marka Bolana, Koena, Bouvija, Radiohead, Portishead, Steely Dan, Roberta Palmera, Lu Rida, ali i kompozicije Erika Satija i Brajena Ina obrađuju Dejvid Johansen, Rianon Gidens i Amanda Palmer, Llian La Havas, a tu su i neke stare obrade koju su snimali Brajan Feri, Sakamoto i Silvijen, Piter Gebrijel i The National.
Night Waves Sessions #107 | Female Voices of the World II
1. Yasmin Levy & Buika – Olvidate de mi
2. Mor Karbasi – Sol la Tsadika
3. Tania Saleh – Ya Reit (I Wish)
4. Nataša Mirković – Ken Kere Tomar Konsejo
5. Yasmine Hamdan – La Chay
6. Ghalia Benali – Let Go
7. Ghalia Benali – Romeo & Leila
8. Hiba Tawaji – Ya Habibi
9. Tania Saleh – Those Eyes
10. Hindi Zahra – Cabo Verde
11. Hindi Zahra – The Blues
12. Rima Khcheich – Souleyma
13. Soapkills – Souleyma
Pop kujna #94: Fejk vs. ril dilema – Šta je autentično, a šta jeftina kopija, kad smo besprizorni, a kad umereni i osvešćeni u potrazi za savršenim zalogajem
Pop kujna #94: Fejk vs. ril dilema – Šta je autentično, a šta jeftina kopija, kad smo besprizorni, a kad umereni i osvešćeni u potrazi za savršenim zalogajem