Night Waves Sessions #176: Ivan Radivojević [17-06-2022]

Night Waves Sessions
Night Waves Sessions #176 | Ivan Radivojević

Gost ovog izdanja NWS bio je beogradski trubač Ivan Radivojević, pričali smo o njegovom albumu prvencu „In Plain View“ (Ivan Radivojević Quartet), slušali muziku sa albuma, ali i neke od autora i kompozicija koji su mu bili inspiracija i uticaji da stvara muziku koju stvara.

Night Waves Sessions #176 | Ivan Radivojević

Gost ovog izdanja NWS bio je beogradski trubač Ivan Radivojević, pričali smo o njegovom albumu prvencu „In Plain View“ (Ivan Radivojević Quartet), slušali muziku sa albuma, ali i neke od autora i kompozicija koji su mu bili inspiracija i uticaji da stvara muziku koju stvara. Usput smo pričali i o džezu generalno, o džezu u Beogradu, o sviranju, komponovanju, učenju džeza i mnogim drugim temama vezanim za džez.

Album „In Plain View“ možete poslušati na svim muzičkim platformama (Spotify, Deezer, Bandcamp, itd), a izdala ga je muzička kuća A.MA Records iz Barija (Italija).

Pored muzike sa albuma, u epizodi se redom pojavljuju i:

1. Ambrose Akinmusire – Henya
2. Mathias Eick – Edinburgh
3. Mathias Eick – Midwest
4. Arve Henriksen – Patient Zero
5. Bill Frisell – My Man’s Gone Now

/ radioAPARAT.com
/ 17. 06. 2022.

REALNO, NE? – VRLI NOVI RIJALITI

Uncategorized
📺 Od svog nastanka početkom devedesetih godina prošlog veka, rijaliti programi publici celog sveta pružaju beskonačne mogućnosti za zabavu, samoidentifikaciju i trošenje slobodnog vremena.
📺 Od svog nastanka početkom devedesetih godina prošlog veka, rijaliti programi publici celog sveta pružaju beskonačne mogućnosti za zabavu, samoidentifikaciju i trošenje slobodnog vremena. Prateći zamah popularnosti emisija ovog tipa, načina na koji je u nekim od najpoznatijih rijaliti programa u našem okruženju predstavljena stvarnost, životi učesnika i vrednosti koje se nesumnjivo nameću na rastuću publiku koja redovno konzumira sadržaje ovakve vrste – postavlja se pitanje:
koje su posledice rijaliti programa, i koliko su ozbiljne❓

🔎 U emisiji „Vrli novi rijaliti“ studentkinje druge godine naše katedre osvrnule su se na probleme koji ovaj televizijski format nosi, imajući u vidu rastuće prisustvo rijalitija ne samo na televiziji – već i na društvenim mrežama, gde se putem naizgled bezazlenih šala i mimova ulivaju u našu svakodnevnicu.

Digitalni kasetofon S04E15 / 15.6.2022. / Zatvaranje sezone

Oblakoder
U poslednjoj epizodi četvrte sezone Digitalnog kasetofona na Radio Aparatu još malo sumiramo utiske sa MENT-a, ali i najavljujemo druge festivale i zanimljive koncerte ovog leta!
U poslednjoj epizodi četvrte sezone Digitalnog kasetofona na Radio Aparatu još malo sumiramo utiske sa MENT-a, ali i najavljujemo druge festivale i zanimljive koncerte ovog leta!

Slušamo se od septembra!

Autorke i voditeljke: Marina Zec i Marija Todorović

REALNO, NE? – BINDŽ

Uncategorized
⏳Prosečno vreme provedeno na Netfliksu 2020. godine je 3.2 sata dnevno.
⏳Prosečno vreme provedeno na Netfliksu 2020. godine je 3.2 sata dnevno. To bi bilo 22,4 sata nedeljno (skoro jedan ceo dan), ili oko mesec i po dana godišnje❗
Zašto su serije toliko popularne? Zašto se toliko snimaju? Zašto ih bindžujemo? Kakav je kvalitet serija koje gledamo i kakve se teme u njima obrađuju? Koje su to popularne serije i na koje treba da obratimo pažnju?
U emisiji „Bindžovanje“ kroz razgovor sa dramaturgom Ognjenom Obradovićem i analizu konkretnih primera serija koje su imale značajnog odjeka među mladima, pokušavamo da dođemo do odgovora na ova pitanja. 📻

#206 – Svetlana Ivanov i Pavle Bugarski / umetnost edukacije – otvaranje kroz radionice

Sceniranje
U 206. epizodi govorili smo o umetničkim radionicama kao sredstvu za učenje i isceljenje.
U 206. epizodi govorili smo o umetničkim radionicama kao sredstvu za učenje i isceljenje. Svoja iskustva iz prakse s nama su podelili:

– Svetlana Ivanov, glumica i pozorišni pedagog, koja je posle dugogodišnjeg iskustva u savremenom pozorištu (Plavo pozorište, Pod Teatar, Asocijacija Miraž, Asocijacija Aletheia) osnovala Studio Pozorišni kaleidoskop. U poslednje vreme svoj rad fokusira na edukativni proces sa mladima različitih interesovanja radi razvoja unutrašnjeg sveta i kritičkog mišljenja,

i

– Pavle Bugarski, akademski slikar i voditelj likovnih radionica s korisnicima psihijatrijskih usluga u Udruženju Videa. Ove radionice se u kontinuitetu održavaju od 2016. godine, a fokusiraju se na druženje, komunikaciju i meditativno pražnjenje kroz likovni izraz.

Muziku u ovoj epizodi birala je Svetlana Ivanov.

Voditelji: Tamara Broćić i Aleksandar Kecman

KUPEK 317, Damir Šagolj o neostvarenim snovima dobitnika „Pulitzera“

KUPEK
Imaju li pravo dobitnici Pulitzera na neostvarene snove?
Imaju li pravo dobitnici Pulitzera na neostvarene snove? Imaju li pravo na hladnokrvnost i otklon od emocija u trenutku kad nastaju fotografije za Pulitzera? Ako već nemaju, kako skladište te momente? Imaju li otpusni ventil? U jednom trenutku, koji traje četiri godine, ispred ste objektiva i „žrtva“ ste fotoreportera, a u drugom taj fotoaparat je vama u rukama. Da li je to prednost ili mana? Sve o tome, a i puno više slušajte u 317. K.U.P.E.K.-u, jer odgovore daje Damir Šagolj.
#slušajkupek #umjetnostjenajjačapolitičkaopcija

#supportKUPEK #podrskajevazna
www.patreon.com/KUPEK

Mensura Lula Mikijelj, ARHITEKTURA TRAUME, Forum Ziviler Friedensdienst – Serbia i Ženergija

Ženergija
Serija intervjua ARHITEKTURA TRAUME! radi se u saradnji Forum Ziviler Friedensdienst – Serbia i Ženergija.
Serija intervjua ARHITEKTURA TRAUME! radi se u saradnji Forum Ziviler Friedensdienst – Serbia i Ženergija. Pred vama je druga emisija gde razgovaraju: Ana Pejović Grmuša, projektna menadžerka Forum ZFD, Mensura Lula Mikijelj, umetnička saradnica na filmu, sekretarica režije
i aktivistkinja & zoe gudović.
Mensura Lula Mikijelj, umetnička saradnica na filmu, sekretarica režije i aktivistkinja, radila je na nekim od najvažnijih jugoslovenskih filmova, poput Ko to tamo peva, Maratonci trče počasni krug, Davitelj protiv davitelja, Tito i ja. Aktivistkinja postaje 1991. kad se pismom obraća Udruženju filmskih radnika i povlači iz posla uz reči da ne može da više radi u gradu koji šalje smrt, a da ona pri tom pravi umetnost. Tokom ratnih i poratnih godina organizovala i učestvovala u čitavom nizu antiratnih i humanitarnih akcija u Beogradu. Spakovala i transportovala na hiljade paketa pomoći i organizovala prve posete beogradskih intelektualaca ratnom Sarajevu.