Zamalo da vas ovog puta ostavimo bez redovne doze komentara koji vam apsolutno ništa ne znače, ali smo ipak uspeli da se organizujemo i da se javimo sa sve četiri strane sveta.
Zamalo da vas ovog puta ostavimo bez redovne doze komentara koji vam apsolutno ništa ne znače, ali smo ipak uspeli da se organizujemo i da se javimo sa sve četiri strane sveta.
Sceniranje epizoda #156
Bojan Đorđev, pozorišni reditelj i Siniša ilić, scenograf su gosti ove emisije, povodom predstave „Seks – umetnost – komunizam“, koja svoju premijeru ima 3. marta ove godine, na rođendan Bitef teatra, i pričaju sa nama o procesu nastanka ove predstave.
Sceniranje epizoda #156
Bojan Đorđev, pozorišni reditelj i Siniša ilić, scenograf su gosti ove emisije, povodom predstave „Seks – umetnost – komunizam“, koja svoju premijeru ima 3. marta ove godine, na rođendan Bitef teatra, i pričaju sa nama o procesu nastanka ove predstave.
Gosti u drugom satu su, mladi umetnici kolektiva Kabinet 553, iz Beograda i Ljubljane, Miloš Janjić i Zala Bokal. Njihova izložba interaktivne prostorne instalacije „Moja soba je moja vladina kancelarija“, postavljena je krajem februara u Magacinu u Kraljevića Marka, a oni sa nama dele svoje viđenje ovog autorskog rada.
Muzički urednik emisije je Stefan Ljumov, vizuelni umetnik, čija izložba „Industrial ghetto“ je otvorena do početnih dana marta u galeriji Remont, i ta izložba je njegova druga samostalna izložba. Imao je nekoliko manjih izložbi i učesnik je online izložbe Prvo Prostetičko izdanje paviljona za The Wrong bijenale digitalne umetnosti.
Šta to beše srećno detinjstvo? Ko i kako je u Srbiji i Jugoslaviji video politiku obrazovanja i vaspitanja kao jednu od glavnih poluga u procesu kulturne transformacije društva? Pričamo o istorijski važnim prostorima, akcijama, nadanjima i stradanjima. Antifašistička kultura sećanja je prioritet očuvanja zdravog razuma. Danas kad se mimo svih nas ruše, grade, izmeštaju važne istorijske vrednosti, grade tržni centri, banke i kompleksi kapitalista, pitamo se vidimo li Znak pored puta? Šta se dešava sa Memorijalnim kompleksom Boško Buha?
Večeras sjajna gošća Sanja Petrović Todosijević, istoričarka i naučna saradnica Instituta za noviju istoriju Srbije, članica Centra za jugoslovenske studije, pokretačica Peticije Sprečimo prodaju Memorijalnog kompleksa Boško Buha.
U #155 Sceniranju su nam gošće dve fantastične cirkuske umetnice, Danka Sekulović i Sofija Uzur, članice Cirkusfere, i sa nama pričaju o svojoj samostalnoj predstavi „Svetu se ne može ugoditi“ u saradnji sa Malim pozorištem Duško Radović, i najvljuju premijeru u aprilu.
U #155 Sceniranju su nam gošće dve fantastične cirkuske umetnice, Danka Sekulović i Sofija Uzur, članice Cirkusfere, i sa nama pričaju o svojoj samostalnoj predstavi „Svetu se ne može ugoditi“ u saradnji sa Malim pozorištem Duško Radović, i najvljuju premijeru u aprilu. Ali sa nama pričju i o savremenom cirkusu u Srbiji i svojim umetničkim iskustvima.
Druga gošća, Milica Radumilo, diplomirana producentkinja, najavljuje svoju prvu (u nizu) radionicu „online/offline kultura“, i poziva mlade da zajedno promišljaju i izgrade online kulturni centar, o pričaju o prednostima i manama online kulturnim sadržajima koji se dele sa publikom.
Muzička urednica je Isidora Poledica, filološkinja, profesorka arapskog jezika, umetnica na nezavisnoj sceni, već dugi niz godina se bavi savremenim plesom, te nesebično deli svoja iskustva i plesne tehnike sa drugima, a ovoga puta i svoju plejlistu sa slušaocima.
Nova tura, malo drugačija garnitura, ali standardna količina nepopularnih mišljenja, sumanutih ideja i krajnje neproverenih informacija.
Šta smo pričali o aktuelnim zvezdama i o nekim nažalost otišlim, ko je od nas upoznao Arkana i ima značku DB-a, samo su neka od pitanja na koje odgovaramo između komentara slušalaca i najbolje muzike u ovom delu Drinčićeve.
Nova tura, malo drugačija garnitura, ali standardna količina nepopularnih mišljenja, sumanutih ideja i krajnje neproverenih informacija.
Šta smo pričali o aktuelnim zvezdama i o nekim nažalost otišlim, ko je od nas upoznao Arkana i ima značku DB-a, samo su neka od pitanja na koje odgovaramo između komentara slušalaca i najbolje muzike u ovom delu Drinčićeve.