Korporativne komunikacije predstavljaju stratešku funkciju u poslovanju jedne kompanije, a posebno kada je kompanija malo drugačija i funkcioniše delom kao korporacija, delom kao startup. Digitalni kanali su samo proširili delokrug aktivnosti za korporativne komunikacije, pa smo želeli da o komunikacijama uopšte, korporativnim, internim, odnosima s javnošću popričamo sa nekim ko to radi u korporativnom startup-u. Ivana Kampel je profesionalac sa višegodišnjim iskustvom u ovoj oblasti a poslednjih par godina je na funkciji menadžera za korporativne komunikacije u Ananasu i sa nama je podelila svoja iskustva i uvide iz oblasti korporativnih komunikacija, te se potrudila da nam vrlo jasno i slikovito objasni pravila koja važe u komunikacijama koja bi trebalo da nam pomognu da se ovaj posao radi profesionalno i kvalitetno, u pravo vreme i ka pravim publikama. Naravno, u razgovoru smo se osvrnuli i na njene aktivnosti u Ananasu koji kao prvi veliki korporativni startup u Srbiji koji brzo raste donosi posebne izazove ali i lepa iskustva kada je oblast komunikacija u pitanju.
Ivana Kampel, Corporate communication manager @ Ananas E-commerce
https://www.linkedin.com/in/ivana-kampel-43b17631/
Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanin karijerni put
– Da li postoji znak jednakosti između korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću?
– Korporativne komunikacije su strateška funkcija
– PR-om se ljudi najviše bave kada dođe do neke krize.
– Šta te nauči rad u velikim kompanijama, a šta rad u korporativnom startup-u kakav je Ananas?
– Pravila i procedure
– Realizacija PR akitvnosti: događaji, konferencije, mediji, projekti
– Digitalni kanali u korporativnim komunikacijama
– Sinergija PR-a i marketinga
– Uticaj ChatGPT na PR i komunikacije
– Gde će biti Ananas za tri godine?
Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs
Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:
Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/49fyDsi
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4addsbJ
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!
Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/