Nova industrija se rodila: produkcija igranog sadržaja I Aleksandra Martinović I DigiTalk EP 140

Digitalk.rs
Streaming (OTT) platforme i (r)evolucija produkcije igranog sadržaja za iste beleže enorrman rast poslednjih godina.
Streaming (OTT) platforme i (r)evolucija produkcije igranog sadržaja za iste beleže enorrman rast poslednjih godina. Borba za ekskluzivni sadržaj i nove korisnike iz dana u dan rastu. Kako je tehnologija promenila način kako funkcioniše televizija danas, zašto je sadržaj važniji nego ikad te da li hiperprodukcija sadržaja zapravo postoji ili je nužna kako bismo došli do kvalitetnog sadržaja koji korisnici žele i vole, pričali smo u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Aleksandrom Martinović, direktorkom direkcije za multimediju u kompaniji Telekom Srbija.

Aleksandra Martinović, Direktor Direkcije za Multimediju @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/aleksandra-martinovic-66766a1b3/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrin karijerni put
– Veza između sociologije i digitala
– Zašto je sadržaj danas toliko bitan
– Zašto je Telekom ušao u segment razvoja kontenta?
– Linearna televizija vs. Streaming platforme
– OTT platforme, šta je The Next Big thing?
– Hiperprodukcija sadržaja
– Da li možemo kao tržište postati konkurentni kada je u pitanju produkcija igranog sadržaja?
– Da li je srpska kreativna industrija spremna da odgovori na novi talas kreiranja kontenta?
– Budućnost bioskopa
– Značaj tehnologije u izboru onoga što ćemo gledati? AI u industriji igranog sadržaja.

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘“Neobuzdani Amazon“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Korisničko iskustvo: da li znate ko su vaši korisnici? I Maja Vezmar Ristić I DigiTalk EP 139

Digitalk.rs
Da biste se bavili temom korisničkog iskustva zaista morate pasionirano da zaronite u ovu oblast i da budete istrajni.
Da biste se bavili temom korisničkog iskustva zaista morate pasionirano da zaronite u ovu oblast i da budete istrajni. Naša sagovornica u novoj epizodi Digitalk podkasta to svakako jeste. Maja Vezmar Ristić, direktorka odeljenja za korisničko iskustvo u OTP banci nam je u ovoj epizodi vrlo konkretno pričala o temi korisničkog iskustva, šta jeste CC a šta nije, koji su stubovi CX-a, kako se meri, odakle krenuti sa građenjem CX strategije, kako adekvatno koristiti podatke u kreiranju customer journey-a… Sjajna epizoda kojom se nadovezujemo na prethodne razgovore posvećene korisničkom iskustvu.

Maja Vezmar Ristić, Direktor odeljenja za korisničko iskustvo @ OTP banka
https://www.linkedin.com/in/maja-vezmar-ristic-a07b4710/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Prvi susret sa svetom korisničkog iskustva
– CX & nova percepcija banki kod korisnika
– Šta zapravo predstavlja korisničko iskustvo?
– Da li postoji način na koji možemo meriti CX
– CX u praksi
– 7 Kompetenci/ponašanja koja skoro sve uspešne kompanije primenjuju u CX strategiji

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Gaming kao integrator svih oblasti tech industrije I Nebojša Rosić I DigiTalk EP 138

Digitalk.rs
Svaki dan sve više slušamo priče o nadolazećim tehnologijama koje će nam promeniti život i u velikoj meri uticati na naš posao.
Svaki dan sve više slušamo priče o nadolazećim tehnologijama koje će nam promeniti život i u velikoj meri uticati na naš posao. Ovaj razgovor je priča o načinu kako se možemo nositi sa tim tehnologijama, kako ih trebamo posmatrati, te koje su to mogućnosti koje tek dolaze. Priča o Game Changer platformi, gamingu kao integratoru svih celina tech industrije, gejmifikaciji kao načinu i potencijalu za razvoj poslovanja, veštačkoj inteligenciji.. Sagovornik na ovu temu je slobodno možemo reći vizionar koji shvata pun potencijal tehnologije i želi da nam pomogne da tu tehnologiju prihvatimo na pravi način – Nebojša Rosić, osnivač platforme Game Changer.

Nebojša Rosić, kreator platforme Game Changer – https://www.linkedin.com/in/nebojsa-rosic-503793207/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Nebojšin karijerni put
– Početak avanture u tech svet
– Kako Gamechanger utiče na način na koji gledamo na tech industriju?
– Zašto ste izabrali gaming kao integrator svih oblasti tech industrije?
– Šta statistika kaže
– Šta nam podaci govore o značaju gaminga u današnjoj tehnološkom landscape-u?
– Šira slika i misija
– Koji su izazovi koje AI donosi u sve oblasti života i rada?
– Kako Game Changer projekat reaguje na te izazove i pomaže u rešavanju problema?
– Kakav uticaj može imati ulazak u oblast gejminga, VR iskustva i Web3 na inovacije u okviru korporativne kulture?
– Promene u potrebama i očekivanjima kompanija, razlozi za partnerstva i sponzorstva konferencija i B2B industrije?
– Zaključak vizionarskog razgovora

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Prestani da igraš na sigurno’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Svet komunikacija u tradicionalnim industrijama poput naftne I Stefan Despotović I DigiTalk EP 137

Digitalk.rs
Transformacija načina poslovanja, digitalizacija i prihvatanje širokog portfolija digitalnih komunikacija nisu zaobiše ni tradicionalne industrije poput energetskog sektora i naftne industrije, za koje po prirodi imamo mišljenje da su spore, konzervativne i zatvorene.
Transformacija načina poslovanja, digitalizacija i prihvatanje širokog portfolija digitalnih komunikacija nisu zaobiše ni tradicionalne industrije poput energetskog sektora i naftne industrije, za koje po prirodi imamo mišljenje da su spore, konzervativne i zatvorene. U jednom vrlo prijatnom razgovoru, naš sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta, Stefan Despotović, direktor centra za odnose sa javnošću u kompaniji NIS nam priča kroz kakve je to sve transformacije prošla komunikacija u ovoj kompaniji, prateći tržište komunikacija koje se ubrzano razvija, te kako naftna industrija koju mnogi smatraju konzervativnom zapravo čini prilično velike korake u prihvatanju tekovina digitalne transformacije kako bi bila rame uz rame s „novim“ industrijama.

Stefan Despotović, Head of Public Relations Center @ NIS – https://www.linkedin.com/in/stefan-despotovic-3a109447/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Demistifikacija energetskog sektora kao tradicionalne industrije
– Transformacija eksternih komunikacija
– Specifičnosti komunikacije u naftnom sektoru
– Koliko je tehnologija ušla u komunikaciju
– Digitalna transformacija u naftnoj industriji
– Dva zaključka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Uticaj | Psihologija ubeđivanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Put do uspešne karijere u IT-ju I Miroslav Grbić I DigiTalk EP 136

Digitalk.rs
Kriza u IT sektoru nikad nije bila izraženija i nikada nije izazivala ovoliko pažnje kao danas.
Kriza u IT sektoru nikad nije bila izraženija i nikada nije izazivala ovoliko pažnje kao danas. Pažljivi, u želji da čujemo isključivo glas profesionalaca, ljudi koji godinama rade u industriji i pažljivo grade svoje karijere, pozvali smo u Digitalk podkast našeg prijatelja, Miroslava Grbića, koji dvanaest godina gradi karijeru za primer u Microsoft korporaciji. Iz njegovog ličnog ugla, pričali smo o krizi, industriji, outsourcing-u i product biznisu, edukaciji, školovanju i načinu kako da gradite svoju karijeru u IT industriji. Miroslav kao i uvek, konkretan, koncizan i veoma racionalan.

Miroslav Grbić, Principal Group Engineering Manager @ MDCS – https://www.linkedin.com/in/miroslav-grbic-400827121/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– IT industrija je mnogo više od razvoja softvera
– Šta je uzrok tome da hajp oko određenih stvari u IT industriji brzo utihne
– outsourcing vs product
– Da li mi u Srbiji imamo dovoljno problema da rešavamo uz pomoć IT-ja?
– Najvažnija stvar na početku karijere u IT-u
– Formalno obrazovanje, kursevi, šta je najvažnije?
– Dev centar u Zrenjaninu
– Otpuštanja u IT sektoru
– Uvid u stanje srpske IT industrije?
– Koji je next big thing kada je u pitanju razvoj srpske IT industrije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Design Thinking’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Korporativni video sadržaj: proizvod koji nije ‘’click to buy’’ I Željko Crnjaković I DigiTalk EP135

Digitalk.rs
Video danas predstavlja neizostavni deo svake poslovne komunikacije.
Video danas predstavlja neizostavni deo svake poslovne komunikacije. Tipovi video sadržaja, kao i načini na koji ga koristimo se menjaju svake godine. Ne postavlja se više pitanje da li vam treba video sadržaj, sad već svi znaju da im treba, već zašto i šta želite da kažete. U ovoj epizodi smo pozvali našeg velikog prijatelja, Željka Crnjakovića, osnivača agencije Solutium koja je specijalizovana za kreiranje korporativnog video sadržaja da nam objasni celokupan proces kreiranja jednog kvalitetnog videa, uz navođenej svih izazova koji nastaju kako sa strane kompanije koja ima potrebu za video materijalom koji bi koristila u poslovne svrhe, tako i sa strane produkcije.

Željko Crnjaković, vlasnik @ Solutium & direktor @ InspiraHub – https://www.linkedin.com/in/zeljkocrnjakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Željkov karijerni put kao inspiracija
– Video sadržaj kao najbolji alat za komunikaciju
– Tipovi video sadržaja
– Zašto je video “problematičan” projekat?
– Izazovi sa produkcijske strane
– Cena izrade videa kao tačka spoticanja
– Jasan proces kao rešenje za kreiranje kvalitetnog video sadržaja
– Kratko za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako ovladati veštinom prodaje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Između marketing i brend komunikacija I Miloš Dukić I DigiTalk EP 134

Digitalk.rs
Retki su ljudi koji svoje bogato znanje i strast prema marketinškoj struci svakodnevno imlementiraju u svom poslu, a pri tom su i radi da o tome pričaju i diskututuju u javnosti, ne bi li pokrenuli diskusiju i zajedno sa kolegama postavili neke stvari na mesto.
Retki su ljudi koji svoje bogato znanje i strast prema marketinškoj struci svakodnevno imlementiraju u svom poslu, a pri tom su i radi da o tome pričaju i diskututuju u javnosti, ne bi li pokrenuli diskusiju i zajedno sa kolegama postavili neke stvari na mesto. Marketing i brend komunikacija, kada ih stavite u okvire našeg jezika i kulture, te definišete glavne izazove kada je u pitanju naš marketinški ‘’esnaf’’ nastaje jedna kvalitetna diskusija koja postavlja osnove za dalji razgovor i dolaženje do odgovora na glavne izazove marketinške struke. Miloš Dukić, Šef službe za marketing komunikacije u kompaniji Telekom Srbija je bio naš sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta i na naše veliko zadovoljstvo načeo jednu veoma zanimljivu temu za koju ćemo verujemo upravo naša publika želeti da širi dalje.

Miloš Dukić, Šef službe za marketing komunikacije @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/milosdukic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvojni put
– Smeštanje Marketing menadžmenta u “akademske okvire”
– Gde nastaje problem diskursa esnafske komunikacije
– Postoje li brendovi pre Američkih brendova sa ozbiljnim vekom trajanja
– Heraldika i marketing
– Hiperprodukcija brendova još od “.com” bubble-a
– Video killed the radio star? Social media killed everything that’s left.
– Jezik i kultura između čekića i nakovnja
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘‘’Neobuzdani Amazon’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Razvoj digitalnog proizvoda iz perspektive biznisa I Đorđe Filipović I DigiTalk EP 133

Digitalk.rs
Kada razgovaramo o kreiranju digitalnih proizvoda najčešće posmatramo iz ugla kreiranja nekog softverskog rešenja, često zanemarujući glavni aspekt – poslovni.
Kada razgovaramo o kreiranju digitalnih proizvoda najčešće posmatramo iz ugla kreiranja nekog softverskog rešenja, često zanemarujući glavni aspekt – poslovni. Dosta proizvoda ne zaživi na tržištu upravo zato što nije kreirana u skladu sa svim biznis ciljevima i podacima. O kreiranju digitalnih proizvoda iz perspektive biznisa, razgovarali smo sa čovekom čija je to životna misija – Đorđe Filipović, osnivač i CEO kopanije 30Hills bio je naš sagovornik na ovu temu u najnovijoj epizodi Digitalk podkasta.

Đorđe Filipović, CEO @ 30Hills – https://www.linkedin.com/in/djordjefilipovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni razvojni put
– Paralela između IT-a i građevine
– Formiranje multidisciplanornog tima
– Product Owner rola
– Različite metodologije
– Šta zapravo MVP treba da sadrži
– Fokus
– Šta se dešava kada fedback sa tržišta nije nešto što očekujemo
– Priprema proizvoda za tržište
– Lansiranje proizvoda, održavanje i dalji razvoj
– Pet 30Hills principa
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Recept za najgledaniji sadržaj u Srbiji I Nina Gavrilović I DigiTalk EP 132

Digitalk.rs
Kreiranje kvalitetnog sadržaja nikada nije bilo izazovnije.
Kreiranje kvalitetnog sadržaja nikada nije bilo izazovnije. More kiča i šunda, brojne platforme i kanali, veliki broj kvazi stručnjaka…. Svakako, tu i tamo pojavi se neko ko menja pravila, postavlja neke nove standarde i daje primer struci kako se digitalni kanali mogu adekvatno koristiti i plasirati neke kvalitetne priče… O medijima, digitalu, kreiranju kvalitetnog sadržaja ali i kvalitetnih reklama, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Ninom Gavrilović, koja je trenutno na poziciji Head of Google & Facebook related operations u jednoj od najvećih medijskih kuća u Srbiji, Ringier Srbija.

Nina Gavrilović, Head of Google & Facebook related operations @ Ringier Serbia – https://www.linkedin.com/in/nina-gavrilovic-16a40745/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Najbolji storyteller na TikTok-u u regionu
– Karijerni put
– Kako posmatraš digital
– Zašto vidite vesti koje vidite i šta mreže znaju o vama
– Zašto je Srbija bila poligon najvećeg FB eksperimenta ove decenije (Explore Feed)
– Društvene mreže su zvanično besplatne, ali plaćate ih vremenom i podacima
– Srpsko tržište na društvenim mrežama je sve samo ne slučajno
– Kako se pravi viral
– Šta je danas dobra priča
– Kako se pravi dobra reklama na digitalu
– Da li se i koliko isplate influenseri
– Zašto svi kukaju da nema dobrog kadra
– Kako izgleda tiha tuga današnjih početnika

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Efikasnost na račun efektivnosti u advertajzingu I Ivana Uspenski I DigiTalk EP 131

Digitalk.rs
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba.
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba. Vrednost se meri i izražava isključivo finansijski/kroz novac, koji nije nužno i uvek merilo uspeha. Stoga su dva glavna pitanja koja ćemo diskutovati u ovom razgovoru:
Kako kreirati održivu komunikaciju od koje će profitirati sva tri učesnika u lancu, uključujući i ciljnu grupu? Kako pravilno meriti ostvarenu vrednost? U još jednom veoma zanimljivom razgovoru o advertajzing industriji u Srbiji, razgovarali smo sa Ivanom Uspenski, koja trenutno živi i radi u Nemačkoj, na poziciji Head of Insights and Channels Planning u kompaniji McCann Worldgroup Germany.

Ivana Uspenski, Head of Insights and Channels Planning @ McCann Worldgroup Germany – https://www.linkedin.com/in/ivana-uspenski-81679a5/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanin background i karijerni put
– Tri ključne tačke za uvod u temu razgovora
– Elementi uspešne održive komunikacije: efektivnost vs. efikasnost
– Redudantnost
– Emotivna vs. Empatična komunikacija
– Merenje uspešnosti komunikacije
– Digitalne persone
– KPI vs. Metrika
– Da li je u digitalu zaista sve merljivo?
– Velike promene u advertajzingu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/