Ponovno promišljanje advertajzinga kao industrije I Miloš Skokić I DigiTalk EP 122

Digitalk.rs
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje?
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje? Nakon decenija funkcionisanja po istim principima, advertising industriju u kratkom vremenskom periodu zadesile su tektonske promene koje je doneo digital, razvoj tehnoloških kompanija, pa sada i veštačke inteligencije. Gde se trenutno nalazi i šta je to potrebno da svi zajedno promislimo kako bismo advertising industriju postavili na mesto koje joj pripada? U jednom strastvenom razgovoru, na ove teme nam je pričao Miloš Skokić, jedan od osnivača agencije Žiška, momak koji se zaista loži na advertising i svoju karijeru je posvetio kako bi unapredio celu industriju.

Miloš Skokić, Žiška – https://www.linkedin.com/in/milosskokic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kontekst teme razgovora
– Gde se nalazi advertising industrija
– Svaki biznis je odgovor na stanje na tržištu i postojeće tenzije
– Employer branding za advertising industriju
– Demistifikacija advertajzing industrije i kreativnog rada
– Open Source kreativni procesi
– inflacija kurs-sadržaja?
– Ideja o ko-kreaciji
– Komunikacija svrhe
– Advertajzing aktivizam

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Čovek iznutra: priča o ključnim biznis promenama u eri digitala I Ivo Radaković I DigiTalk EP 121

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda u OTP banci, već se dugi niz godina bavi razvojem poslovanja u eri digitalnih tehnologija, korisničkim iskustvom, promenama i marketingom. Upravo taj pogled na sve te procese iznutra nam je pomogao da shvatimo suštinu svih tih promena i da dođemo do nekih zanimljivih uvida i zaključaka u samom razgovoru. Uz zanimljive primere vrlo specifičan način razmišljanja, Ivo je ovaj razgovor učinio vrlo kvalitetnim i konkretnim.

Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda @ OTP banka – https://www.linkedin.com/in/ivoradakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključna obeležja finansijskog sektora danas
– Da li su sve kompanije u ovom veku u stvari IT kompanije?
– Najveće promene koje je doneo digital
– Šta je sledeći bum u interfejsu
– Da li su vrednosti koje brendovi komuniciraju u skladu sa digitalnom komunikacijom
– Customer experience i transparentnost kao rezultat upliva digitalnih tehnologija
– Korišćenje podataka o korisnicima
– Digitalne marketing strategije, šta je drugačije?
– Zašto je pitanje brenda pitanje poverenja, zajedničkih vrednosti i kvaliteta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– *Izdavačka kuća Finesa* – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Sportski duh & šira slika: recept za uspešne kampanje I Stefan Alčaković I DigiTalk EP 120

Digitalk.rs
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce?
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce? Odgovore na ova pitanja dao nam je Stefan Alčaković, Head of Growth u kompaniji Ananas, uz dodatni osvrt na funkciju Growth-a, šta ona sve predstavlja i obuhvata, te koje sve osobine treba da posedujete kako biste se bavili ovom rolom.
Kada preko puta imamo sagovornika koji je vrlo fokusiran u poslu, vedrog, sportskog duha, takav razgovor uvek bude čisto zadovoljstvo i ono što je još važnije, konkretan i sa dosta uvida.

Stefan Alčaković, Head of Growth @ Ananas – https://www.linkedin.com/in/stefan-alcakovic/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Dolazak u Ananas: korporativni startup
– Šta je zapravo marketplace i po čemu se razlikuje od klasičnih online prodavnica
– Osmišljavanje kampanje za marketplace
– Da li postoji automatizacija procesa prilikom kreiranja kampanja
– Do offline kupaca sa online platformom
– Ti se zapravo baviš growth – om. Šta sve to podrazumeva…
– Kolika je uloga kreative u performance marketingu?
– Regionalno e-commerce tržište: koliki je potencijal
– Koji je tvoj najveći uspeh
– A najveći fail?
– Gde vidiš sebe u budućnosti?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Uloga tehnologije u kreativnosti I Ivan Westerveen I DigiTalk EP 119

Digitalk.rs
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste.
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste. Kako upotreba tehnologije utiče na kreativnost, ali i šta sve kreativnost može dati tehnologiji, koje su razlike između kreativnog i inovatnog razmišljanja, te da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju, bile su teme razgovora u novoj epizodi Digitalk podkasta, a zahvaljujući prijateljima iz IAA, sagovornik na ovu temu nam je bio fenomenalni Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor koncept studija Creative Disorder. Razgovor sa Ivanom smo iskoristili i da popričamo o kreativnom razvoju mladih profesionalaca, te smo u kontekstu toga pomenuli i AcademIAA, strukovni edukativni program u organizaciji IAA čije se prijave završavaju 10. avgusta.

Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director at Creative Disorder Studio – https://www.linkedin.com/in/ivan-westerveen-74b3b44a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– AcademIAA
– Ivanov karijerni put
– Novi talas u srpskom advertajzingu
– Upotreba tehnologije u kreativnosti
– AI ume svašta da uradi, ali ne može ništa da smisli
– Da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju?
– Trendovi su tihe ubice kreativnosti
– Osnova inovativnog razmišljanja
– Tehnologija u budućnosti kreativnosti
– Ivanova poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Weekend Media Festival – najinspirativniji događaj industrije I Tomo Ricov I DigiTalk EP 118

Digitalk.rs
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije.
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije. Poslednjih šesnaest godina Rovinj i Weekend Media Festival su događaj koji okuplja svake godine više od pet hiljada ljudi iz svih ovih industrija i predstavlja mesto pozitivne energije, neiscrpne inspiracije i susreta. Čovek koji iza čitave ideje od samog početka, Tomo Ricov, bio je sagovornik u novoj epizodi podkasta Digitalk. Priča o festivalu, muzici kao strasti i ideji koja je porasla do granica čitavog regiona u vidu događaja koji okuplja sve one koji žele priliku za networking, kvalitetan programski sadržaj i koji žele da poslednji vikend leta provedu na najinspirativnijem mestu u regionu!

Tomo Ricov, osnivač & direktor @ Weekend Media Festival – https://www.linkedin.com/in/tomo-ricov-33b189239/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Od 2008. godine do danas, šta se najviše promenilo
– Na početku smo znali šta hoćemo, a šta nećemo
– Da li je od početka Rovinj bio ideja za lokaciju festivala
– Skoro niko nije odbio poziv da učestvuje u programu Weekenda
– Ključne vrednosti koje festival pruža industriji
– Vizija za narednih šesnaest festivala
– 16. izdanje Weekend Media festivala

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Moć šarma’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Digitalne marketing komunikacije: nekad i sad I Una Zabunov I DigiTalk EP 117

Digitalk.rs
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu?
Šta su zapravo digitalne marketing komunikacije, kako su se brendovi i kompanije poslednjih deset godina prilagođavali promenama na digitalnim kanalima, kako savladati svaku novu društvenu mrežu? Da li su danas kontekst ili content ti koji prave razliku na mrežama? Odgovore na ova ali i mnoga druga pitanja dala nam je divna Una Zabunov, šef službe za digitalne marketing komunikacije u kompaniji Telekom Srbija. Višegodišnje iskustvo u vođenju korporativnih naloga MTS-a na digitalnim kanalima Uni je dalo mogućnost da danas ima širu sliku i stekne neverovatnu količinu znanja koje nesebično deli sa kolegama u zajednici. Jedan fantastičan razgovor za sve one koji ‘’žive digital’’, baš poput Une.

Una Zabunov, Šef Službe za digitalne marketing komunikacije @ Telekom Srbija – https://www.linkedin.com/in/unazabunov/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Unin background
– Šta se promenilo za deset godina na korporativnim stranicama na ruštvenim mrežama?
– Kako se menjao uticaj na mrežama – (influenseri: od TweetUp-a do TikTok MeetUp-a)
– Kako se menjala organizaciona struktura u kompanijama koja se bavi digitalnim marketing komunikacijama?
– Mora li kompanija danas da ima prisutnost na svim mrežama?
– Kako je Una savladala sve mreže
– Da li se i danas može reći da je sadržaj kralj?
– Kakva je publika danas na mrežama? Kako se ponaša?
– Šta se danas smatra uspešnom kampanjom na digitalu?
– Kako danas adekvatno koristiti influensere?
– TikTok je mreža u fokusu – koliko je važna za vas?
– Šta su danas trendovi na digitalu
– Kako danas izgleda rad na kampanjama u digitalnom marketingu?
– Da li je emocija važna za svaku kampanju?
– Da li je i danas integrisana komunikacija važna?
– Koliko su za jednu kompaniju kao što je to Telekom Srbija, važno da su prisutni u podkastima?
– Kako nove medijske forme utiču na stare?
– Nužnost kontinuirane edukacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Frustracija kao izvor inspiracije I Đorđe Jovanović I DigiTalk EP 116

Digitalk.rs
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje?
Kako to frustracije možete pretočiti u uspešne kampanje, kvalitetan sadržaj, dobre ideje? Kako vam frustracije mogu poslužiti kao dobar insight na osnovu kojega ćete kreirati kvalitetan content? Đorđe Jovanović, marketing direktor za Balkan tehnološkog giganta Xiaomi Technology je u novoj epizodi podkasta Digitalk podelio sa nama svoju ekspertizu koju uspešno primenjuje već godinama u svojoj karijeri, kroz nekoliko sasvim različitih industrija.

Đorđe Jovanović, Marketing Director – Balkan @ XIAOMI Technology – https://www.linkedin.com/in/djordjejovanovicxiaomi/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Đorđev background
– Zašto menjati industrije
– Digital menadžer koji je postao Marketing direktor
– Rad u domaćoj kompaniji
– Čuvena kampanja
– Frustracija
– Cilj, misija, vizija – Opšte mesto, ali najbitnije mesto!
– Ceo razgovor predstavljen kroz primer Taste Serbia

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Influenseri & Content kreatori I Strahinja Ćalović I DigiTalk EP115

Digitalk.rs
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom.
Kako brojke pokažu da influenser marketing i dalje beleži značajan rast u udelu potrošnje budžeta kada je digitalni marketing u pitanju, verujemo da je potrebno ponovo ispričati šta zapravo predstavlja influenser marketing, i ono što je još važnije kako izgleda idealna saradnja sa influenserima, koje su to ključne stavke koje je potrebno usaglasiti između brendova,agencija i influensera kako bi saradnja dala rezultat, koji su to primeri dobrih saradnji, te koje trendove danas primećujemo… Sve ove teme smo obradili u novoj epizodi Digitalk podkasta sa Strahinjom Ćalovićem, stručnjakom za digitalni marketing i višestrukim influenserom. Strahinja je bio fenomenalan sagovornik, te je svoje znanje i iskustvo, uz veliki broj primera nesebično podelio sa nama u ovom razgovoru.

Strahinja Ćalović, ekspert za digitalni marketing & influenser – https://www.linkedin.com/in/strahinjacalovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Strahinjin background
– Istorija influenser marketing
– Ko su zapravo influenseri
– Prvi influenseri kod nas
– Stanje danas – reputacija influensera
– Kako izgleda idealna saradnja sa influenserima
– Primeri i modeli saradnje
– Kako dolazi do saradnje koja ne deliveruje rezultat ili rezultat bude loš?
– Primeri dobre saradnje kod nas
– Trendovi
– Veštačka inteligencija i influenseri
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako marketovati B2B proizvod marketarima, globalno? I Filip Mateković I DigiTalk EP114

Digitalk.rs
B2B marketing može biti veoma zanimljiv, kreativan i dinamičan, pogotovo ukoliko ga predvodi harizmatična osoba poput sagovornika iz naše najnovije epizode Digitalk podkasta.
B2B marketing može biti veoma zanimljiv, kreativan i dinamičan, pogotovo ukoliko ga predvodi harizmatična osoba poput sagovornika iz naše najnovije epizode Digitalk podkasta. Filip Mateković, direktor marketinga u srpskom startup-u Hunch, već godinama vodi bitku na globalnom tržištu sa titanima marketinške industrije – i pobeđuje. Kako to Filip vidi B2B marketing, koje trendove je uočio, koji su njegovi saveti za kolege, kako izazvati emocije u B2B marketingu, sve to plus još mnogo toga nam je u ovom razgovoru otkrio, ne krijući svoje emocije sa kojima pristupa svom poslu.

Filip Mateković, Head of Marketing @ Hunch
https://www.linkedin.com/in/filipmatekovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Filipov background
– Hunch
– Sa kojim se to igračima ‘’borite’’ na globalnom tržištu?
– Uloga marketinga u B2B-u
– Trendovi
– 5 hintova za marketare aka Quick Fix
– Building B2B Brand + Perfomance – Strategija
– Kako izazvati emociju u B2B marketingu
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Regionalno istraživanje slušalačke publike i podcast zajednice I Vladimir Radinović I DigiTalk EP113

Digitalk.rs
U novoj epizodi DigiTalk podcasta, ugostili smo Vladimira Radinovića, jednog od osnivača organizacije Podcast podrška i platforme Podcast.rs, kako bismo zajedno prodiskutovati prvo veliko regionalno istraživanje slušalačke publike – Sluška 2023, kao i istraživanje regionalne podcast zajednice Monitor 2023.
U novoj epizodi DigiTalk podcasta, ugostili smo Vladimira Radinovića, jednog od osnivača organizacije Podcast podrška i platforme Podcast.rs, kako bismo zajedno prodiskutovati prvo veliko regionalno istraživanje slušalačke publike – Sluška 2023, kao i istraživanje regionalne podcast zajednice Monitor 2023. Ovo istraživanje donelo je mnogo interesantnih uvida u to kako se konzumiraju podcasti u regionu, koje su navike slušalaca, ali i sa kojim problemima se suočavaju sami autori. Verujemo da smo ovom epizodom pomogli da se cela regionalna podcast scena i sam format bolje razumeju, te da se u narednom periodu lakše dolazi do saradnji između brendova, agencija i autora podcasta. Puno zanimljivih podataka iz istraživanja uz jednu veoma kvalitetnu diskusiju.

Vladimir Radinović, Osnivač @ Podkast Podrška
https://www.linkedin.com/in/vladimirradinovic/

Lista Podkasta

SLUŠKA 2023.

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Podcast.rs platforma i podkast scena u Srbiji
– Ciljevi realizovanih istraživanja
– Sluška 2023 – Regionalno istraživanje slušalačke publike podkasta: ključni nalazi
– Sluška 2023: demografija slušalaca
– Navike slušalaca
– Istraživanje Monitor 2023 – regionalno istraživanje podcast zajednice
– Zaključci i poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/