Kako izgleda komunikacija na društvenim medijima, šta su sponzorisane vesti i kakva je snaga „klika“, koje aplikacije i influenseri su dominantni, ali i brojnim drugim aspektima medijske pismenosti razgovarali smo sa Anom Bellotti Družijanić, direktorkom digitalnog razvoja u Danasu i Danielom Bukumirovićem, direktorom razvoja novih medija u United grupi.
Ova epizoda podkasta realizovana je u okviru projekta „Izbalansiraj svoj unos informacija“. Projekat se realizuje u okviru Programa malih medijskih grantova koji finansira Ambasada SAD a administrira Nezavisno udruženje novinara Srbije. Stavovi, mišljenja i zaključci izneseni u projektu nužno ne izražavaju stavove NUNS i Ambasade SAD već isključivo autora.
Novu epizodu podkasta možete da gledate i na Jutjubu .
Ako Vam se dopala ova epizoda, pratite nas i želite da nas podržite, možete to učiniti članstvom u Klubu čitalaca Danasa na ovom linku:
Kao članovima našeg Kluba svako veče ćemo vam na mejl adresu slati PDF izdanje Danasa, pre nego što se taj broj pojavi na kioscima.
A ako Vam je papir ipak draži, možete se pretplatiti i na naše štampano izdanje:
https://www.danas.rs/pretplata/
Hvala što pratite naš rad.
Vaš Danas