Momci su sa nama podelili priču o tome kako su razvijali ovaj danas popularan „food brand“ koji se brzo proširio među novom generacijom korisnika koji su prepoznali „fast casual dining“ kao novi trend i nešto između brzine fast fooda i kvaliteta restoranske klope.
Takođe, čitav jedan segment podcasta posvetili smo priči o tome kako hendlati nezadovoljne mušterije i zašto loše kritike predstavljaju priliku za nešto super – pa ako vam je plan da pokrećete neki svoj food biznis, eto korisnog saveta.
Sa Mirkom i Stefanom Lazarom razgovarali smo i o tome koliko su im prisustvo na digitalu, te servisima kao što su Instagram i Tripadvisor bili bitni za razvoj poslovanja, ali i kako su im platforme za dostavu hrane pomogle da razviju deo posla koji im je dugo godina bio van domašaja i kapaciteta.
__________
NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter
POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija