EP200: Srbi iz osvete dele gole slike žena na Telegramu

Netokracija Office Talks
Jubilarnu 200. epizodu Office Talks podkasta posvetili smo važnoj društvenoj temi — suzbijanju domaćih Telegram grupa koje šire osvetničku pornografiju.

Jubilarnu 200. epizodu Office Talks podkasta posvetili smo važnoj društvenoj temi — suzbijanju domaćih Telegram grupa koje šire osvetničku pornografiju. Domaću javnost uzdrmala je uznemirujuća pojava Telegram grupa koje šire osvetničku pornografiju. Radi se o grupama od više desetina hiljada članova, koji razmenjuju pornografske fotografije i video snimke žena, ali i maloletnih lica. Taj materijal je uglavnom krišom fotografisan ili snimljen, što dodaje težinu celom slučaju.

Sve to bio je povod da ispitamo zašto je baš Telegram pogodan za online kriminalne radnje. U ovoj epizodi objasnili smo po čemu se ova platforma razlikuje od Whatsapp-a, Viber-a i ostalih poznatih aplikacija za razmenu poruka. Istražili smo koju vrstu enkripcije koristi, ko moderira platformu i gde se skladište podaci sa Telegrama. Osvrnuli smo se i na istoriju ove platforme, popularnost koju je kod nas stekla u svetlu Rusko-ukrajinskog rata, kao i na nedavno hapšenje njenog osnivača — Pavela Durova.

00:00 – Office Talks intro
00:10 – Kako su otkriveni Telegram kriminalci?
06:00 – Zašto baš Telegram?
10:58 – Država nema pristup podacima s Telegrama?
17:28 – Telegram i sloboda govora
27:03 – Da li će platforma u budućnosti sarađivati s policijom?

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Brend strategija I Nikola Kalinović I DigiTalk EP 181

Digitalk.rs
Često smo u Digitalk podkastu obrađivali temu brenda, ali do sada se nismo bavili detaljno temom brend strategije koja je od esencijalnog značaja za pravilan razvoj i rast jednog brenda i njegov opstanak na sve dinamičnijem tržištu.
Često smo u Digitalk podkastu obrađivali temu brenda, ali do sada se nismo bavili detaljno temom brend strategije koja je od esencijalnog značaja za pravilan razvoj i rast jednog brenda i njegov opstanak na sve dinamičnijem tržištu. Nikola Kalinović, Managing Partner & Strategy Director u agenciji Evoke bio je raspoložen da sa nama podeli svoje višegodišnej iskustvo bavljenja ovom temom i da nam kroz dva školska časa detaljno objasni kompletan proces definisanja brend strategije, šta ona sve obuhvata i zašto je zapravo važna u izgradnji jednog brenda.

Nikola Kalinović, Managing Partner & Strategy Director @ Evoke – https://www.linkedin.com/in/nikolakalinovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Nikolin profesionalni put
– Kampanja ‘’Letnji prelazni rok’’
– Šta je brend strategija, šta obuhvata i zašto je važna u izgradnji brenda
– Proces definisanja brend strategije
– Šta sve može da pođe naopako: pre, tokom i nakon procesa
– Revizija brend strategije – Digitalk podkast kao primer
– Ko su brendovi budućnosti
– BrandSprint – Strateški framework
– Poruka za brendove, agencije i profesionalce

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3TDLjEk
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP199: Kako je TEMU ‘pokorio’ čitavu Srbiju

Netokracija Office Talks
Temu, reč koja je ‘preko noći’ osvojila korisnike širom sveta, pa i u Srbiji.

Temu, reč koja je ‘preko noći’ osvojila korisnike širom sveta, pa i u Srbiji. Upravo ova online prodavnice iz Kine i iskustvo kupovine preko iste, tema je nove epizode Office Talks podkasta. 

U novoj epizodi podkasta govorili smo o tome kako i na koji način smo se mi upoznali sa Temu prodavnicom, kakvo je bilo dosadašnje iskustvo kupovine različitih proizvoda i po čemu se ova prodavnica zapravo razlikuje od glavnog konkurenta – AliExpress-a?

Jedna od tema o kojoj smo razgovarali jeste i to da li i na koji način Temu može uticati na fizičke prodavnice u Srbiji, kao i da li je ovaj shop zapravo siguran za online kupovinu. Ostanite do kraja i saznajte šta možemo očekivati u budućnosti kada je reč o prisustvu Temu aplikacije na domaćem e-commerce tržištu.

00:00 – Office Talks intro 
00:35 – Upoznavanje sa Temu aplikacijom 
03:42 – Poreklo Temu-a 
06:31 – Iskustvo kupovine i sistem distribucije 
15:33 – Temu vs. fizičke prodavnice u Srbiji 
19:06 – Da li je Temu bezbedan za kupovinu? 
22:30 – Budućnost za Temu u Srbiji 

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Preduzetništvo, razvoj i skaliranje biznisa, kadrovi I Daniel Ackermann I DigiTalk EP 180

Digitalk.rs
U susret sedamnaestog izdanja Weekend Media festivala u Rovinju, ali i druge godine kako se u okviru Weekenda održava HR Weekend, razgovarali smo sa Danielom Ackermann-om, CEO-om agencije Degordian i CEO-om Luppe, koji je aktivno uključen u organizaciju HR Weekend-a.
U susret sedamnaestog izdanja Weekend Media festivala u Rovinju, ali i druge godine kako se u okviru Weekenda održava HR Weekend, razgovarali smo sa Danielom Ackermann-om, CEO-om agencije Degordian i CEO-om Luppe, koji je aktivno uključen u organizaciju HR Weekend-a. Sa Danielom smo razgovarali o preduzetništvu, kako se razvija i skalira digitalni biznis u regionu, te kako se danas treba nositi sa izazovima u oblasti kadrova i talenata, te koji su razlozi zašto se odlučio da baš HR bude sledeća oblast u kojoj je razvijati svoj biznis. Obzirom da je Daniel u svetu preduzetništva od svojih studentskih dana, te da je sa svojim partnerima podigao Degordian kako jednu od najznačajnijih agencija u regionu, ovaj razgovor toplo preporučujemo svim našim pratiocima!

Daniel Ackermann, CEO at Degordian & Luppa – https://www.linkedin.com/in/ackermanndaniel/

Teme u epizodi:
00:00:00 Uvod i predstavljanje
00:08:25 Degordian priča i ulazak u biznis sa 22 godine
00:25:08 Kultura neuspeha
00:28:00 15 godina kasnije – Šta i dalje pokreće Daniela?
00:29:36 Product vs. service?
00:43:38 Kako je u celu priču upao HR?
00:51:29 HR i nove generacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4e4LLUx
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP198: Programeri u Srbiji mrze svoj posao?!

Netokracija Office Talks
Nakon letnje pauze, nova sezona Office Talks podkasta zvanično počinje, a otvaranje novog serijala ne može da bude zanimljivije – komentarišemo rezultate ankete o tome koliko su programeri zapravo zadovoljni svojim poslom. U okviru ove epizode analizirali smo rezultate naše ankete i one koje je radio Stack Overflow.

Nakon letnje pauze, nova sezona Office Talks podkasta zvanično počinje, a otvaranje novog serijala ne može da bude zanimljivije – komentarišemo rezultate ankete o tome koliko su programeri zapravo zadovoljni svojim poslom. 

U okviru ove epizode analizirali smo rezultate naše ankete i one koje je radio Stack Overflow. Upravo zato, bliže smo objasnili šta to muči strane i domaće programere kao i šta je ono što ih motiviše da budu bolji na svom poslu, da li je to rad od kuće, plata, mogućnost za tehničkim usavršavanjem ili ipak nešto drugo.

00:00 –  Office Talks intro
00:56 –  Rezultati Stack Overflow ankete vs Netokracija ankete 
07:04 –  Zašto programeri u Srbiji vole svoj posao, dok u Americi ne? 
12:11 –  Koji je najbolji način rada i šta misle o sastancima? 
19:13 –  Programeri se ne boje AI-a 
26:46 –  Buduća anketa sa Juniorima?

______

NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► http://twitter.com/netokracijars
Facebook ► http://www.fb.com/netokracija.rs
LinkedIn ► https://www.linkedin.com/company/netokracija

Employer branding i biznis – sinergija koja donosi profit I Iva Marinković I DigiTalk EP 179

Digitalk.rs
Od lejzi bega do stolice za velikim stolom.
Od lejzi bega do stolice za velikim stolom. Ovo bi mogao da bude opis ove epizode u jednoj rečenici. O Employer brandingu smo počeli da pričamo pre par godina intenzivnije kada su se po (IT) kompanijama pojavile neke zanimljive i pomalo neobične stvari i benefiti za zaposlene koji do tog trenutka nisu bili uobičajeni. Kroz tim bildinge, game sobe, konzole za igranje, čuvene stolove za stoni fudbal, employer branding je ušao na velika vrata. Danas, kada kriza uveliko drma tech kompanije, Employer branding zapravo ima važniju ulogu nego ikada. Kako promeniti perspektivu, zašto je danas EB strateška funkcija koja svoje aktivnosti planira na osnovu podataka koje joj pruža napredna analitika, razgovarali smo sa Ivom Marinković, Senior Employer Branding Specialist u kompaniji Smallpdf, i Awards Program Menadžerom Empple festivala.

Iva Marinković, Senior Employer Branding Specialist @ Smallpdf – https://www.linkedin.com/in/ivamarinkovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je Iva dospela u Employer branding vode
– Gde smo bili, a gde smo sada kao EB zajednica/tržište
– Zašto ne koristimo analitiku – da li nemamo resurse ili se plašimo?
– Kako promeniti perspektivu
– Šta su sledeći koraci na domaćem EB tržištu?
– Ne možemo a da ne pomenemo AI

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3MFnW9S
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Evolucija velikog ekrana i era povezane televizije (CTV) I Vladimir Aranđelović I DigiTalk EP 178

Digitalk.rs
Kao što smo najavili početkom godine, dva puta godišnje, u novogodišnjoj epizodi, kao i u epizodi na početku svakog septembra, pričaćemo o aktuelnim temama i trendovima koji će obeležiti naredne periode i u nekoj meri menjati industrije, pa i čitav digitalni ekosistem.
Kao što smo najavili početkom godine, dva puta godišnje, u novogodišnjoj epizodi, kao i u epizodi na početku svakog septembra, pričaćemo o aktuelnim temama i trendovima koji će obeležiti naredne periode i u nekoj meri menjati industrije, pa i čitav digitalni ekosistem. U ovoj epizodi, razgovaramo po drugi put sa Vladom Aranđelovićem, koji je ovog puta sagovornik ispred svoje kompanije Media Experience+, gde se nalazi na poziciji General Manager, u delu kompanije koja posluje na tržištu Mađarske. Sa Vladom smo razgovarali o jednoj velikoj temi koja preuzima primat na zapadnim tržištima advertajzing industrije, a u pitanju je povezana televizija – Connected TV, ili skraćeno CTV. Ovaj novi kanal preti da prodrma celu advertajzing industriju donoseći neke nove formate i video oglašavanja, a ko je sve uključen od igrača u ovu oblast, kako tačno funkcioniše, kako će promeniti linearnu televiziju i kako uopšte izgleda ta evolucija velikog ekrana, o svemu tome smo razgovarali sa Vladom u jednom zaista sjajnom razgovoru.

Vladimir Aranđelović, General Manager @ Media Experience+ Hungary
https://www.linkedin.com/in/vladimirarandjelovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Vladina karijera i osnivanje kompanije Media Experience +
– Priča o Netflix-u kao uvod u temu
– Kako izgleda globalna advertising scena trenutno
– Proizvođači televizora i operativnih sistema kao deo advertising ekosistema
– Zašto je danas za advertising industriju CTV toliko bitan? Koja je njegova uloga?
– Kako razvoj CTV-a utiče na regionalne i lokalne medije
– Zašto ad tech industrija koristi toliko akronima?
– Uticaj CTV-a na telco kompanije
– Značaj CTV oglašavanja
– Poruka za kolege iz advertising industrije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3ZeL0Up
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „CEO: 6 liderskih pristupa koji prave razliku“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

App Store Optimizacija I Milena Ranđelović I DigiTalk EP 177

Digitalk.rs
Želite da napravite mobilnu aplikaciju ali niste sigurni kako da je dobro pozicionirate za App Store – Google Play i Apple AppStore?
Želite da napravite mobilnu aplikaciju ali niste sigurni kako da je dobro pozicionirate za App Store – Google Play i Apple AppStore? Tu dolazi na red ASO – App Store optimizacija, veština koja omogućava da dođete do milionskih preuzimanja i dobro pozicioniranje na app store-ovima. Naša sagovornica u novoj epizodi Digitalk podcasta se bavi upravo ovom veštinom, Milena Ranđelović, preduzetnica i osnivač agencije Xanti Digital, i već godinama pomaže kompanijama da pozicioniraju svoje proizvode. Ukoliko ste radoznali i svestrani, imate sklonost ka pisanju i analitični ste, možda je baš ovo zanimanje za vas!

Milena Ranđelović, Xanti Digital
https://www.linkedin.com/in/milena-randjelovic-digital-marketing-manager/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Milenin razvojni put
– SEO – Večita borba sa developerima i copywriterima
– Četiri stavke sa kojima se kreće
– Šta je ASO – App Store Optimizacija
– Snaga zajednice
– Kako ući u svet SEO i App Store optimizacije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3AwojAB
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „To nikad neće upaliti“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Priča o brendu i građenju brenda I Jovan Bugarčić I DigiTalk EP 176

Digitalk.rs
Iza brendova koje volite i svaki dan koristite ili konzumirate nalaze se ljudi koji se lože na kreiranje brendova, ali i velika količina rada, istraživanja i pre svega podataka.
Iza brendova koje volite i svaki dan koristite ili konzumirate nalaze se ljudi koji se lože na kreiranje brendova, ali i velika količina rada, istraživanja i pre svega podataka. Po rečima našeg sagovornika, 70% marketinga čine upravo brojevi. Priča o brendovima i celom procesu građenja brenda je tema nove epizode Digitalk podkasta, a sagovornik nam je bio Jovan Bugarčić, direktor Marketinga kompanije Imlek, IT-evac koji je slučajno zalutao u marketing. Jovan je radio na razvoju nekih od najomiljenijih brendova na našem tržištu i u razgovoru je podelio sa nama svoja iskustva iz višegodišnjeg rada na razvoju brendova iz različitih industrija.

Jovan Bugarčić, Marketing direktor @ Imlek
https://www.linkedin.com/in/jovan-bugarcic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Jovanov profesionalni put
– Najveći izazov u građenju brendova je nestrpljivost
– Brend kreće od autentične priče
– Kada se radi repozicioniranje/rebrendiranje?
– Primeri i iskustva sa brendovima
– Važni su ljudi koji stoje iza brendova
– Građenje brenda nije samo zadatak marketinga
– Private label
– Personalizacija – novi trend koji nam donosi AI
– Poruka za kolege

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3AHhNH6
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider’“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kreativnost u advertajzingu I Milena Kvapil I DigiTalk EP 175

Digitalk.rs
Kreativnost u advertajzingu – da li je to samo lepo sećanje, šta je trenutna realnost i da li se možemo nadati optimističnoj budućnosti?
Kreativnost u advertajzingu – da li je to samo lepo sećanje, šta je trenutna realnost i da li se možemo nadati optimističnoj budućnosti? Ovaj razgovor na uvek zanimljivu temu o stanju u advetajzing industriji je bio malo drugačiji obzirom da nam je sagovornica pričala iz ugla kreativnosti – vrhunski kreativac sa više od dve decenije iskustva, Milena Kvapil, kreativni direktor u agenciji Ivan Aran Studio. Sa jedinstvenim šarmom i strašću koju deli prema industriji, Milena je dala svoje, vrlo detaljno viđenje ali i uzroke trenutnog stanja u advertajzingu, kakvi su danas odnosi agencija i klijenata, šta nam je to donela hiperprodukcija sadržaja, a usudili smo se da taknemo i temu nagrada i festivala. Sjajan i inspirativan razgovor.

Milena Kvapil, Creative Director @ Ivan Aran Studio
https://www.linkedin.com/in/milena-kvapil-a1422b4/
https://youtube.com/@ivanaranstudiobelgrade3005?si=YYXfpOxjL_vHHg4W
https://kwapeel.blogspot.com/

Teme u epizodi:
– Uvod i Milenin profesionalni put
– Širina u interesovanjima
– Gde se danas nalazi domaći advertajzing?
– Odnosi agencija i klijenata, hiperprodukcija sadržaja
– Festivali & nagrade
– Advertajzing vs. druge kreativne industrije
– Budućnost (domaćeg) advertajzinga

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3SLFwMI
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ovo je marketing“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/