EP250: Ovo je Srbin koji gradi kuće po Kaliforniji

Netokracija Office Talks
U 250. epizodi Office Talks podkasta razgovaramo sa Sašom Jokićem, srpskim arhitektom i preduzetnikom koji je karijeru izgradio u San Francisku i osnovao startap Cosmic Buildings.

U 250. epizodi Office Talks podkasta razgovaramo sa Sašom Jokićem, srpskim arhitektom i preduzetnikom koji je karijeru izgradio u San Francisku i osnovao startap Cosmic Buildings. Cosmic Buildings razvija premium montažne, održive kuće i mobilne robotske fabrike koje proizvode zidne panele direktno na gradilištu, čime se vreme izgradnje drastično skraćuje. Sa Sašom Jokićem pričamo o tome kako izgleda njihov tim u Srbiji i SAD-u, prvim projektima u Kaliforniji i razvoju Cosmic ONE modela koji se proizvodi za američko tržište.

Dotakli smo se i tehničke srži proizvoda, kako funkcionišu robotske mikro-fabrike, kako se testiraju na realnim gradilištima i na koji način automatizacija uklanja ključne prepreke u modernoj gradnji. Saša otkriva i kako njegov startap pristupa validaciji ideja, kakvi su bili prvi pilot projekti, kao i kako donosioci odluka u građevinskim kompanijama biraju ovakav tip rešenja.

Osvrnuli smo se na prvu rundu investicije od 1,5 miliona dolara, govorili o izazovima proptech scene u San Francisku, kao i planovima za rast. Saša otkriva gde vidi najveći potencijal prihoda, zašto su osnovali Cosmic Foundation i kako robotika, modularna gradnja i mikro-fabrike menjaju globalnu građevinsku industriju u narednih pet do deset godina.

00:00 – Office Talks intro
00:32 – Cosmic Buildings – od ideje do realizacije
05:28 – Američki san u San Francisku
09:09 – Premium montažne kuće za američko tržište
20:24 – AI automatizacija u gradnji
29:09 – Prodajni model i konkurentnost na tržištu
36:30 – Investicija od $1,5 miliona
42:20 – Da li talenti treba da odu za San Francisko i ispune svoje snove?!

Kako je tehnologija postala stub oslonac savremene logistike I Dejan Stojanović I DigiTalk EP 243

Digitalk.rs
Logistika više nije samo transport; to je danas kritična IT i tehnološka infrastruktura.
Logistika više nije samo transport; to je danas kritična IT i tehnološka infrastruktura. Dejan Stojanović, CTO za e-commerce u Transferi, regionalnom lideru iz oblasti logistike, objašnjava kako je kompanija pozicionirala tehnologiju kao stratešku funkciju, što je omogućilo ekstremnu skalabilnost. Dejan deli uvide o funkcionisanju sistema koji upravlja milionima operacija dnevno i izdržava ogromne skokove volumena (poput onog izazvanog e-commerce rastom). Saznajte kako je razvijen Transfera AI Suite – paket praktične veštačke inteligencije koji rešava najveće probleme u Middle Mile logistici, od automatske standardizacije carinskih podataka do risk scoringa. Ovo je priča o viziji prediktivne i autonomne logistike i potencijalu našeg regiona da postane lider u tehnološkim rešenjima u ovoj industriji.

Dejan Stojanović, CTO za E-Commerce @ Transfera
https://www.linkedin.com/in/dejans/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Dejanov karijerni put
– Transfera
– Šta zapravo predstavlja e-commerce logistika?
– Transformacija tržišta 2024. i dramatični rast volumena: Temu
– Unapređenje aktivnosti carinske uprave
– Tehnologija kao osnova modernog e-commerce-a
– IT i tehnologija kao strateška funkcija biznisa
– Transfera TechLab
– Uloga industrije logistike i transporta u budućnosti

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3KvOAED
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP249: Prva crypto debitna kartica!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi Office Talks podkasta otkrivamo kako je Solflare izrastao u jedan od najvažnijih walleta u Solana ekosistemu i kakav je put njihovog tima od prvih Web3 koraka do globalnog proizvoda.

U novoj epizodi Office Talks podkasta otkrivamo kako je Solflare izrastao u jedan od najvažnijih walleta u Solana ekosistemu i kakav je put njihovog tima od prvih Web3 koraka do globalnog proizvoda. Vidor Gencel, suosnivač Solflare-a, govorio je o ranim izazovima i ključnim trenucima koji su odredili dalji razvoj startapa.

Poseban fokus je na Solflare Card projektu i partnerstvu sa Mastercardom, inovaciji koja olakšava korišćenje kripta u svakodnevnom životu. Govorili smo i o tome zašto je ova debitna kartica prepoznata kao sledeći veliki korak ka „mainstream“ Web3 usvajanju i šta znači za širu industriju, Solanu i druga tržišta.

Dotakli smo se i kulture rada u Solflare-u: kako izgleda rast Web3 kompanije, kako se održava brzina i kvalitet proizvoda i koje su glavne lekcije iz ulaska u scale-up fazu. Ostanite sa nama do kraja i saznajte kako Solflare pristupa korisničkom iskustvu, zašto je UX presudan u Web3 svetu i kako se gradi proizvod koji može da izdrži i milionsko korišćenje.

00:00 – Office Talks intro
00:53 – Ulazak u Web3 svet
03:09 – Solflare – od projekta do biznisa
13:20 – Benefit Solflare kartica
18:14 – Važnost korisničkog iskustva
20:30 – Saradnja sa Mastercardom
25:13 – Solana i Web3 u narednim godinama
29:30 – Radna kultura u Solflare-u
37:57 – Efikasno skaliranje biznisa
40:13 – Solflare u narednim godinama

_______________

Zvanični sajt Solflare-a

______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

CMO vs. CEO: Kako jezikom profita srušiti barijere I Aleksandar Nikolić I DigiTalk EP 242

Digitalk.rs
Kakav odnos CEO-a i CMO-a čini kompaniju liderom na tržištu?
Kakav odnos CEO-a i CMO-a čini kompaniju liderom na tržištu? U novoj Digitalk epizodi, sa Aleksandrom Nikolićem (Na Sva Zvona) analiziramo šta je potrebno da marketing postane strateška funkcija, a ne samo servis. Aleksandar naglašava da je kultura ključna: ako CEO ne vidi marketing kao stratešku funkciju, CMO će brzo otići. Zato je uloga moderne agencije ključna: ona ne sme biti samo kreativni servis, već strateški saveznik koji pomaže CMO-u da sve kreativne ideje prevede na merljive poslovne parametre – prihod, profit, lojalnost. Govorimo o tome kako izgleda usklađen jezik i kako se gradi strateško poverenje koje marketing transformiše u generator rasta. Pričamo o tome kako agencija postaje saveznik u ovom prevodu, pomažući CMO-u da pred CEO-a izađe sa dokazima o poslovnom učinku, a ne samo sa kreativnim idejama.

Aleksandar Nikolić, Founder & Chief Bell Ringer @ Na sva zvona – https://www.linkedin.com/in/aleksandarnikolic82/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Od ljubavi prema umetnosti do advertising industrije
– Kako CEO vidi svoju ulogu u marketingu, a kako CMO?
– Koje metrike CEO ceni i kako CMO treba da ih predstavi?
– Kako izgleda zdrav odnos CEO-a i CMO-a u praksi?
– Kako agencija može pomoći CMO da bude partner CEO
– Tehnologija u kreativnoj industriji
– Agencijski modeli koji će opstati

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/48J4ch9
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP248: Nula investicija u 2025!

Netokracija Office Talks
U 248. epizodi Office Talks podcasta govorili smo o aktuelnim kretanjima evropskog tehnološkog ekosistema i njihovom uticaju na Jugoistočnu Evropu, sa posebnim osvrtom na Srbiju.

U 248. epizodi Office Talks podcasta govorili smo o aktuelnim kretanjima evropskog tehnološkog ekosistema i njihovom uticaju na Jugoistočnu Evropu, sa posebnim osvrtom na Srbiju. Prikazujemo nalaze iz najnovijeg izveštaja State of European Tech, investicione tokove u Evropi i SAD, kao i izazove koji određuju pravac razvoja domaće startap scene. 

Razgovaramo o nekoliko strateški važnih pitanja: zbog čega Evropa i dalje kaska za SAD po dinamici ulaganja, zašto SEE region pokazuje neujednačene rezultate, te kako se tumači činjenica da se Srbija ove godine gotovo ne vidi ni u jednom relevantnom evropskom rangiranju. Posebnu pažnju posvetili smo izostanku domaćih kompanija sa Deloitte Fast 50 CEE liste, što otvara dilemu da li je reč o privremenom zastoju ili jasnom signalu da momentum slabi. 

Takođe, donosimo vam poređenje Srbije sa tržištima koja nam tradicionalno služe kao reper — Hrvatskom, Slovenijom, Rumunijom i Bugarskom — uz identifikovanje konkretnih tačaka na kojima ta tržišta ostvaruju prednost. Ukazujemo i na to zašto startapi iz regiona često lakše dolaze do američkog kapitala nego do evropskog, što ostaje jedan od najznačajnijih paradoksa lokalne scene. 

U završnici otvaramo pitanje kratkoročnih i dugoročnih poteza koji bi mogli pomoći da Srbija postane vidljivija u narednom investicionom ciklusu: od povećanja broja fondova i jasnije institucionalne podrške, preko stvaranja novih prepoznatljivih uspeha, do formiranja snažnijeg talenta. Posebno razmatramo i ulogu AI talasa, te da li on predstavlja šansu za ubrzanje ili rizik koji može produbiti postojeće razlike.

00:00 – Office Talks intro
00:59 – Zašto Evropa kaska za SAD sa investicijama u 2025?
06:32 – Šta koči investicije u Srbiji?
10:30 – Da li će AI ‘ugasiti’ programere?
14:56 – Srbiji treba više ‘product’ kompanija
17:29 – Kako privući investicije, i izaći iz krize?

______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Evolucija marketinga kroz e-comm: Retail Media I Anđela Cvetković Dolapčev I DigiTalk EP 241

Digitalk.rs
U najnovijoj epizodi Digitalk podcasta, ugostili smo Anđelu Cvetković Dolapčev, Head of Performance u Ananas E-Commerce.
U najnovijoj epizodi Digitalk podcasta, ugostili smo Anđelu Cvetković Dolapčev, Head of Performance u Ananas E-Commerce. Anđela, kao ključna performance osoba u najvećem marketplace-u u Srbiji, otkrila nam je sve nijanse performance marketinga u specifičnom ekosistemu multi-brend e-commerce giganta.

Razgovor smo započeli definisanjem uloge performance marketinga u odnosu na generalni marketing, a zatim zaronili duboko u to šta izdvaja performance marketing u marketplace okruženju (koje nije samo e-commerce, već sveobuhvatni multi-commerce sistem).

Ključne teme koje smo obradili:
– Performance vs. Marketing: Gde se preklapaju, a gde razilaze?
– Performance u marketplace ekosistemu: Specifičnosti rada sa stotinama brendova
– Uloga Performance marketinga danas: Kako se upravlja svim kanalima oglašavanja (Paid Social, Search, Display, itd.) unutar velikog sistema.
– Ananas kao ekosistem: Kako se performance marketing uklapa u sistem koji integriše logistiku, nabavku, kreativu, FinTech, AdTech…
– Budućnost Retail Media: Opšti trendovi i zašto je ovo naredna velika stvar u digitalnom oglašavanju.

EKSKLUZIVNA VEST: U ovoj epizodi premijerno je objavljeno lansiranje prve Retail Media kampanje u Srbiji, i to upravo na Ananas E-Commercu! Ovo je pionirski korak za ceo region. Anđela nam je objasnila kako ova AdTech tehnologija funkcioniše i kakvu promenu donosi oglašivačima.

Poslušajte zašto je Retail Media budućnost e-commerce marketinga i šta nas čeka u svetu performancea!

Anđela Cvetković Dolapčev, Head Of Performance @ Ananas E-Commerce – https://www.linkedin.com/in/andjela-cvetkovic-dolapcev/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je Anđela iz političkih nauka i masters bezbednosti dospela u svet digitala?
– Uloga performace marketinga u kontekstu e-commerca i market place-a
– Black Friday
– Evolucija performance marketing
– Lansirana prva Retail Media u regionu!
– Šta je budućnost marketplace-a i performance marketinga?
– Mentorstvo: želja za deljenjem znanja
– Poruka za mlade na početku karijere

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4imTtfF
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP247: Žene u srpskom IT-ju ne ugrožava AI, već balkanski mentalitet!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi Office Talks podcasta otvaramo jedno od najvažnijih pitanja savremene tech zajednice: šta danas zapravo znači uspeh za žene u IT industriji koja se menja brže nego ikada.

U novoj epizodi Office Talks podcasta otvaramo jedno od najvažnijih pitanja savremene tech zajednice: šta danas zapravo znači uspeh za žene u IT industriji koja se menja brže nego ikada.

Naše gošće, Jelena Medurić Vlahović (Senior Global Business Development Director for Telcos, Infobip), Sonja Svilkić Ćirić (Lead DT Project Manager & People Lead, Zühlke) i Marija Fajht (Lead Web Engineer & People Lead, Zühlke), dele iskustva i perspektive iz različitih oblasti IT-ja i govore o izazovima, prilikama i unutrašnjim borbama sa kojima se žene u ovoj industriji svakodnevno susreću.

Razgovaramo o tome kаkо danas izgleda uspeh u IT-ju u vreme ekspanzije veštačke inteligencije, masovnih otkaza i neizvesnog tržišta rada, kао i о tome kako se definicija uspeha menjala tokom poslednjih nekoliko godina. Posebno se osvrćemo na najveće izazove sa kojima se žene suočavaju, bilo da је rеč о „staklenom plafonu“ ili o novim vrstama nesigurnosti koje su tek sada postale vidljive.

Dotakli smo se i pitanja savremenog liderstva i razlika između autentičnog vođstva, kakvo se danas očekuje, i modela liderstva koji je dominirao pre deset godina, kао i veština koje su presudne za napredak u savremenom okruženju. Razmatramo i kako se postiže ravnoteža između privatnog života i ambicije u industriji koja se menja iz meseca u mesec.

Do kraja epizode saznaćete kako žensko liderstvo izgleda na globalnom tržištu, koliko smo mentalitetski udaljeni od svetskih trendova i šta je sve potrebno učiniti da bismo kao društvo uspostavili ravnopravnost među polovima na radnom mestu.

00:00 – Office Talks Intro
01:08 – Definicija uspeha u 2025.
07:55 – Šta je ‘stakleni plafon’ za žene u IT-ju?
12:45 – Kako do liderske pozicije, iz ženske perspektive?
23:36 – Majčinstvo i karijera
30:26 – Najvažnije osobine liderke u IT-ju
39:12 – Kako pobediti imposter sindrom?
52:48 – Kakav je nivo podrške ženama u korporacijama?
1:05:09 – Saveti za buduće liderke u IT-ju
______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Glas kao digitalni proizvod: Pričaj mi I Miloš Maksimović I DigiTalk EP 240

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podcasta, imali smo čast da ugostimo Miloša Maksimovića, čoveka kojeg publika poznaje kao vrhunskog voditelja, medijsku ličnost i majstora komunikacije.
U novoj epizodi Digitalk podcasta, imali smo čast da ugostimo Miloša Maksimovića, čoveka kojeg publika poznaje kao vrhunskog voditelja, medijsku ličnost i majstora komunikacije. Ipak, povod za ovaj razgovor bio je nešto sasvim posebno: prva godišnjica lansiranja njegove audio aplikacije – Pričaj mi.
Za one koji još uvek nisu upoznati, „Pričaj mi“ je aplikacija koja deci pruža čaroban svet audio priča – od bajki za laku noć, preko edukativnih priča, do priča koje ih jednostavno zabavljaju i podstiču maštu.Miloš nam je na početku ukratko predstavio ideju i nastanak aplikacije, a onda smo zaronili u detaljne uvide koje su on i njegov tim stekli nakon godinu dana prisustva na tržištu:
– Analitika i metrike: Šta nam govore brojevi?
– Model pretplate: Kako funkcioniše ovakav model na našem tržištu?
– Tim i kreiranje sadržaja: Ko sve stoji iza „Pričaj mi“ i kako se kreiraju i biraju priče?
– Biznis model i monetizacija: Kako funkcioniše poslovanje ovakve audio platforme?
– Planovi za budućnost: Koji su sledeći koraci za rast i razvoj aplikacije?
Poslušajte sjajnu priču o tome kako se ljubav prema pričanju pretvorila u uspešnu digitalnu platformu!

Miloš Maksimović, osnivač i kreator audio aplikacije ‘’Pričaj mi’’ – https://www.linkedin.com/in/milos-maksimovic-726b8439/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Milošev profesionalni put
– Pričaj mi: aplikacija za audio bajke, uspavanke i edukativne priče za decu
– Pričaj mi tim
– Kako je uopšte nastala ideja za Pricaj Mi?
– Ritual za porodice
– Analitika nakon godinu dana aplikacije
– Sadržaj na aplikaciji
– Pristup održavanju aplikacije: ceo tim se projektom bavi vrlo strastveno
– Poslovni aspekt aplikacije: partnerstva, investicije, rezultati
– Zaključak: Ovo nije obična aplikacija

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4i5YGrS
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP246: Kraj IT povišica!?

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi analiziramo rezultate istraživanja „Pay, Perks & Perspectives 2025.“ koje obuhvata stanje domaćeg IT tržišta rada, a koje pokazuje da 62% srpskih IT kompanija ove godine nije povećavalo plate. Šta ovo znači za developere koji su godinama bili naviknuti na stabilan rast?

U novoj epizodi analiziramo rezultate istraživanja „Pay, Perks & Perspectives 2025.“ koje obuhvata stanje domaćeg IT tržišta rada, a koje pokazuje da 62% srpskih IT kompanija ove godine nije povećavalo plate. Šta ovo znači za developere koji su godinama bili naviknuti na stabilan rast? Da li je tržište došlo do zasićenja ili se samo menja pod pritiskom novih globalnih i lokalnih uslova?

Razgovaramo o tome kako firme pokušavaju da zadrže talentovane ljude kada finansijski motivi više nisu presudni — kroz fleksibilnost, kvalitet projekata i nove modele rada poput B2B angažmana. Između ostalog, analiziramo globalnu konkurenciju i pokušavamo da odgovorimo na pitanje kuda ide domaći IT u budućem periodu.

00:00 – Office Talks intro
00:54 – Infobip Shift konferencija u Kuala Lumpuru
06:29 – Istraživanje o tržištu rada u IT industriji
15:21 – B2B ugovor i kontraktorski model
26:28 – Kvalitet ima svoju cenu…

_______________

Tekst na koji se pozivamo u epizodi

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Performance marketing: upravljanje novcem i poverenjem I Aleksandar Tanasković I DigiTalk EP 239

Digitalk.rs
U ovoj epizodi Digitalk podcasta razgovarali smo sa Aleksandrom Tanaskovićem, stručnjakom za performance marketing, koji nam je podelio uvide iz sveta digitalnog oglašavanja.
U ovoj epizodi Digitalk podcasta razgovarali smo sa Aleksandrom Tanaskovićem, stručnjakom za performance marketing, koji nam je podelio uvide iz sveta digitalnog oglašavanja. Saznajte šta je performance marketing, kako se meri njegov uspeh, koji su najveći izazovi i kako ih savladati, kao i šta kreativni sadržaji imaju zajedničko sa performansom. Aleksandar deli i konkretne primere i savete kako unaprediti vaše kampanje i bolje koristiti budžet. Ako želite da shvatite kako da vaše oglašavanje donosi realne rezultate i maksimalni povrat, ova epizoda je baš za vas!

Aleksandar Tanasković, Senior performance marketing manager @ GrowMojo – https://www.linkedin.com/in/aleksandartanaskovic/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrov profesionalni put
– Performance marketing: back to basics
– Koje su odgovornosti performance marketara?
– Problem atribucije
– Izazovi u performance marketingu
– Odnos kreative i performance marketinga
– Razlike u pristupima na zapadnim tržištima i kod nas
– Tips & Tricks za Black Friday
– Poruka za kolege marketare

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3Xo1iYE
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ovo je strategija“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/