EP219: Evo kako prodaja pokreće rast startapa!

Netokracija Office Talks
Kako startapi mogu dobiti podršku kada je reč o prodaji, nastupu na stranim tržištima i kontaktu sa investitorima?

Kako startapi mogu dobiti podršku kada je reč o prodaji, nastupu na stranim tržištima i kontaktu sa investitorima? Odgovore na ova pitanja dali smo u novoj epizodi Office Talks podkasta.

Naš gost bio je Vladislav Pavlov, osnivač konsalting agencije Furtherance Network koja pomaže B2B startapima da pronađu klijente, partnere i investitore. Osim o svom karijernom putu u startap svetu, naš gost je sa nama podelio i to koje konkretno projekte je sve pokrenuo u okviru svoje agencije kako bi pomogao startapima na izazovnom putu poslovanja.

„Balkan investor newsletter“ kao i „B2B sales vodič“ samo su neke od inicijativa koje je pomenuta agencija realizovla sa ciljem da podrži mlade startape ali i rast domaćeg ekosistema. Kroz ovu epizodu razgovarali smo i o tome sa kojim izazovima se startapi danas najčešće suočavaju kada je reč o marketingu i prodaji.

00:00 – Office Talks intro
00:30 – Ulazak u startap ekosistem
03:41 – Posao u startapu Testify
13:16 – Prodaja u startapu i korporaciji
18:08 – Konsalting agencija Furtherance
29:16 – B2B Sales vodič
38:23 – Saveti za mlade preduzetnike
49:26 – Planovi za naredni period

Vladislavov LinkedIn

B2B sales vodič

Furtherance agencija

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Razvoj digitalnog proizvoda iz ugla dve decenije iskustva I Ilija Studen I DigiTalk EP 202

Digitalk.rs
U nekoliko prilika smo se u razgovoru sa našim sagovornicima bavili temom kreiranja digitalnih proizvoda, i pričali smo o ovoj temi iz različitih uglova.U ovoj epizodi imamo jedinstven ugao pristupa ovoj temi: iskustvo od gotovo dve decenije prisutnosti na globalnom tržištu sa proizvodom koji nastao i razvija se i dan danas u Srbiji.
U nekoliko prilika smo se u razgovoru sa našim sagovornicima bavili temom kreiranja digitalnih proizvoda, i pričali smo o ovoj temi iz različitih uglova.U ovoj epizodi imamo jedinstven ugao pristupa ovoj temi: iskustvo od gotovo dve decenije prisutnosti na globalnom tržištu sa proizvodom koji nastao i razvija se i dan danas u Srbiji. Ilija Studen, jedan od osnivača ActiveCollab-a bio je sagovornik u novoj epizodi Digitalk podcasta i pričali smo o kreiranju digitalnih proizvoda iz njegovog ugla, sa naglaskom na stvari u procesu za koje on smatra da su važne za uspeh na tržištu. Mnogo konkretnih saveta i sjajnih uvida od profesionalca čiji je tim početkom ove godine na tržište izbacio verziju 8.0 ActiveCollab softvera, te vam preporučujemo da ispratite ovu epizodu!

Ilija Studen, Co-founder @ ActiveCollab
https://ilijastuden.com/

Teme u epizodi:
– Uvod & predstavljanje
– Malo o ratarstvu kao hobiju
– Priča o ActiveCollab-u
– Product ne isključuje Service
– Šta i kako sve možemo praviti pod imenom ‘’digitalni proizvod’’
– Pravna strana kreiranja digitalnog proizvoda
– Od ideje na parčetu papira: biznis aspekt razvoja proizvoda
– Od MVP-a pa na dalje: kreiranje samog proizvoda
– Šta kada treba sa proizvodom treba izaći public?
– Ilijina poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4gOq6QO
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Atomske Navike“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP218: 4.500 IT stručnjaka je iz Niša!

Netokracija Office Talks
Sa Miroljubom Boškovićem koji je Chief Growth Officer u kompaniji Ingsoftware, razgovarali smo o istraživanju koje je sprovela ova kompanija kada je reč o rastu i razvoju niške IT scene. Kroz ovu epizodu sa našim gostom pričamo o tome kako su iz pomenute kompanije došli na ideju da realizuju ovu anketu i koje su pouke iz nje izvukli, tačnije koje je rezultate sve anketa pokazala i koji je bio njen krajnji cilj.Tema podkasta bio je i „Legacy“ projekat kompanije Ingsoftware koji za cilj ima pozicioniranje Niša kao tehnološkog i IT centra u Srbiji kao i grada koji ima veliki broj talenata.

Sa Miroljubom Boškovićem koji je Chief Growth Officer u kompaniji Ingsoftware, razgovarali smo o istraživanju koje je sprovela ova kompanija kada je reč o rastu i razvoju niške IT scene. 

Kroz ovu epizodu sa našim gostom pričamo o tome kako su iz pomenute kompanije došli na ideju da realizuju ovu anketu i koje su pouke iz nje izvukli, tačnije koje je rezultate sve anketa pokazala i koji je bio njen krajnji cilj.

Tema podkasta bio je i „Legacy“ projekat kompanije Ingsoftware koji za cilj ima pozicioniranje Niša kao tehnološkog i IT centra u Srbiji kao i grada koji ima veliki broj talenata. Između ostalog, deo istraživanja bila je anketa sa studentima o životu i radu u Nišu, kao i na koji način oni vide razvoj svoje karijere i budućnost u ovom gradu.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznaćete kolika je zapravo važnost sprovođenja ovakvih istraživanja za transparentnost IT industrije u Nišu i njenu veću vidljivost. Takođe, na samom kraju, bilo je više reči o budućim poslovnim planovima kompanije Ingsoftware.

00:00 – Office Talks intro 
01:07 – Početak IT karijere 
07:10 – Istraživanje IT industrije u Nišu 
19:44 – „Legacy“ projekat kompanije Ingsoftware
26:00 – Anketa za studente 
30:11 – Važnost sprovođenja istraživanja 
35:59 – Budući planovi za Ingsoftware

Istraživanje kompanije Ingsoftware: https://bit.ly/3EzrgCp

Miroljubov LinkedIn: https://bit.ly/40RexCJ

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Primena veštačke inteligencije u kompanijama u Srbiji I Filip Ilić I DigiTalk EP 201

Digitalk.rs
Prošlu godinu obeležila je priča o veštačkoj inteligenciji, a sada nam ostaje da se ovom tehnologijom bavimo na praktičan način.
Prošlu godinu obeležila je priča o veštačkoj inteligenciji, a sada nam ostaje da se ovom tehnologijom bavimo na praktičan način. A koliko zapravo srpska privreda razume ovu tehnologiju i zaista je spremna da je implementira u svoje poslovanje? IT industrija je jedno i nekako je normalno da ova industrija prva prihvati i implementira najnovija tehnološka dostignuća, a šta je sa ostalim privrednim granama? Da bismo lakše razumeli kako srpska privreda vidi veštačku inteligenciju, naši prijatelji iz ICT Hub-a su realizovali istraživanje u saradnji sa Srpskom asocijacijom menadžera (SAM) i Represent Communication, pod nazivom: ‘’Primena veštačke inteligencije u kompanijama u Srbiji: Trenutno stanje, izazovi i prilike’’. O inicijativi za ovo istraživanje, uzorku, ciljevima istraživanja i naravno rezultatima, razgovarali smo sa Filipom Ilićem, programskim menadžerom za inovacioni ekosistem u ICT Hub-u. BIlo je zaista veliko zadovoljstvo razgovarati sa Filipom, te verujemo da ovaj razgovor može da vam da neke odgovore kada je u pitanju korišćenje AI tehnologije u srpskoj privredi.

Filip Ilić, Programski menadžer za inovacioni ekosistem @ ICT Hub – https://www.linkedin.com/in/filip-ili%C4%87-46a336110/

Teme u epizodi:
– Uvod & predstavljanje
– Filipov put od Ekonomskog fakulteta do zaljjubljenika u inovacije
– Uloga ICT Hub-a u domaćoj inovacionoj i IT zajednici
– Ideja o istraživanju i osnovni ciljevi istraživanja
– O rezultatima istraživanja
– AI zajednica: lokalna i globalna, AI Saloon
– Neki zanimljivi primeri tehnoloških inovacija kod nas baziranih na AI tehnologijama
– Etika & AI
– Nivo globalnih investicija u AI
– Mehanizmi podrške za startap kompanije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4b2iGsc
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Neobuzdani Amazon’“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP217: Seniori zarađuju samo 3.000€?!

Netokracija Office Talks
Nova epizode Office Talks podkasta bila je posvećena analizi rezultata ankete o platama programera i ostalih zaposlenih u IT industriji koju je sprovela kompanija Fishingbooker, a koju je popunilo preko 3.800 profesionalaca iz IT industrije.Kroz ovu epizodu diskutovali smo o trenutnim platama u IT industriji, ukazavši na neke od ključnih parametara.

Nova epizode Office Talks podkasta bila je posvećena analizi rezultata ankete o platama programera i ostalih zaposlenih u IT industriji koju je sprovela kompanija Fishingbooker, a koju je popunilo preko 3.800 profesionalaca iz IT industrije.

Kroz ovu epizodu diskutovali smo o trenutnim platama u IT industriji, ukazavši na neke od ključnih parametara. Nadovezujući se na pomenute rezultate, komentarisali smo i evidentno smanjenje povišica i njihovo retko povećanje što je prijavilo 40% ispitanika. 

Takođe, jedna od tema epizode bili su izazovi za zapošljavanje juniorskih pozicija, ali i kako danas usled aktuelne krize treba postaviti strategiju pregovaranja za povećanje plate, kao i koliko je u zajednici važno istaći njihovu transparentnost.

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Razvoj tržišta kroz rad strukovnih udruženja I Igor Černiševski I DigiTalk EP 200

Digitalk.rs
U jubilarnoj, 200.-oj epizodi Digitalk podcasta, razgovaramo sa novim Izvršnim direktorom strukovne organizacije iAB Srbija, Igorom Černičevskim.
U jubilarnoj, 200.-oj epizodi Digitalk podcasta, razgovaramo sa novim Izvršnim direktorom strukovne organizacije iAB Srbija, Igorom Černičevskim. Smatrali smo da će se naša jubilaran epizoda lepo uklopiti sa jednim novim poglavljem kako za Igora i njegovu karijeru, tako i za sam IAB, te smo imali jedan vrlo otvoren i opušten razgovor o marketinškoj struci i industriji u Srbiji, te kako strukovna udruženja poput IAB-a mogu da pomognu da naše tržište nastavi da se razvija i raste. Dotakli smo se svih važnih aspekata delovanja IAB-a, napravili određena poređenja sa drugim tržištima, te sumirali koje su to tačke i delovi industrije gde postoji prostor za dalji rast i razvoj.

Igor Černiševski, Izvršni direktor @ IAB Serbia – https://www.linkedin.com/in/igorcernisevski/

Teme u epizodi:
– Uvod & predstavljanje
– IAB Srbija – šta radimo i gde se mi kao tržište nalazimo
– Fokus IAB Europe vs. fokus IAB Srbija
– Standardizacija kao jedan od ciljeva IAB-a
– ADEX
– Gde postoji prostor za dalji rast i razvoj lokalnog tržišta digitalnog oglašavanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3ExXBcI
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana’“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP216: 1,5 miliona korisnika posle – kako je nastala Yettel aplikacija?

Netokracija Office Talks
Mobilna aplikacija kompanije Yettel ima preko 600.000 nedeljno aktivnih korisnika i niz funkcionalnosti koje donose različite benefite korisnicima.

Mobilna aplikacija kompanije Yettel ima preko 600.000 nedeljno aktivnih korisnika i niz funkcionalnosti koje donose različite benefite korisnicima. O njenom nastanku i razvoju razgovaramo u novoj epizodi Office Talks podkasta. 

Jovan Blažić i Marija Stojanović su nam detaljno govorili o tome na koji način je izgledao rad na razvoju same aplikacije unutar kompanije ali i na koje izazove su nailazili i kako su ih prevazilazili.

Osim toga, sa njima smo razgovarali o tome koji to sve benefiti i rešenja zapravo izdvajaju Yettel aplikaciju od ostalih konkurentnih rešenja na tržištu koja dolaze od drugih telco operatera. 

Takođe, naši gosti su nam otkrili i planove za razvoj aplikacije u narednom periodu. Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su planovi kompanije Yettel kada je reč o upotrebi AI tehnologije i zašto nastoje da funkcionišu kao softverska kompanija.

00:00 – Office Talks intro 
01:17 – Početak digitalne tranzicije 
05:11 – Rad na aplikaciji „u pozadini“
13:41 – Prednost u odnosu na konkurenciju  
22:35 – Razvoj aplikacije u narednom periodu 
26:36 – Fokus na upotrebi AI rešenja 
35:26 – Budući poslovni planovi za Yettel 

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Kako voditi uspešne organizacije u Srbiji, kockicu po kockicu? I Milica Arsić I DigiTalk EP 199

Digitalk.rs
U ovoj epizodi Digitalk podcasta ponovo uplovljavamo u vode ljudskih resursa, ali i People Ops funkcije, pričamo o tome koji su danas najveći izazovi HR profesionalaca i odeljenja u kompanijama, kao i koji su to izazovi sa HR strane kada inostrane kompanije dođu u Srbiju i treba da organizuju lokalne kancelarije.
U ovoj epizodi Digitalk podcasta ponovo uplovljavamo u vode ljudskih resursa, ali i People Ops funkcije, pričamo o tome koji su danas najveći izazovi HR profesionalaca i odeljenja u kompanijama, kao i koji su to izazovi sa HR strane kada inostrane kompanije dođu u Srbiju i treba da organizuju lokalne kancelarije. Uz dosta detalja iz HR sveta, otkrivamo i jednu veoma zanimljivu metodologiju koja HR stručnjacima pomaže u rešavanju širokog spektra problema, a u pitanju je Lego Serious Play metodologija. O svemu ovome pričali smo sa Milicom Arsić, konsultantkinjom iz oblasti HR-a i People OPS-a, i sertifikovanom fasilitatorkom metodologije Lego Serious Play.

Milica Arsić, HR & People Ops konsultantkinja, Lego Serious Play fasilitatorka
https://www.linkedin.com/in/milicakosuticarsic/

Teme u epizodi:
– Uvod & predstavljanje
– Milicin profesionalni razvojni put
– Kako uploviti u HR vode?
– Današnja uloga HR-a i People Ops timova
– Izazovi vođenja kancelarija u Srbiji
– Uloga inovacija u HR-u i razvoju zaposlenih
– Šta je Lego Serious Play (LSP) metodologija?
– Milicina poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/40yAeHw
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Izgradi“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP215: Studenti u blokadi ‘kidaju’ marketing!

Netokracija Office Talks
U novoj epizodi Office Talks podkasta govorili smo o promenama koje je uvela Meta u SAD-u, kao i koji je uticaj društvenih mreža na globalna, a posebno lokalna dešavanja u toku intenzivnih protesta studenata u Srbiji. u novoj epizodi podkasta analizirali smo prisutnost studenata na društvenim mrežama tokom sve aktuelnijih protesta u Srbiji. Štaviše, razgovarali smo o tome koliko se na kreativan način, koristeći društvene mreže, studenti bore protiv „medijskog mraka“, a sve sa ciljem da se njihov glas i nezadovoljstvo čuju što dalje.Govorili smo o tome kako se iz protesta rađala umetnost i kako su studenti, koristeći moć društvenih mreža, dali lekciju mnogima iz marketinga i organizacije.

U novoj epizodi Office Talks podkasta govorili smo o promenama koje je uvela Meta u SAD-u, kao i koji je uticaj društvenih mreža na globalna, a posebno lokalna dešavanja u toku intenzivnih protesta studenata u Srbiji. 

u novoj epizodi podkasta analizirali smo prisutnost studenata na društvenim mrežama tokom sve aktuelnijih protesta u Srbiji. Štaviše, razgovarali smo o tome koliko se na kreativan način, koristeći društvene mreže, studenti bore protiv „medijskog mraka“, a sve sa ciljem da se njihov glas i nezadovoljstvo čuju što dalje.

Govorili smo o tome kako se iz protesta rađala umetnost i kako su studenti, koristeći moć društvenih mreža, dali lekciju mnogima iz marketinga i organizacije. Njihov glas treba da čuju oni kojima je on namenjen, ali pre toga prepoznali su ga ljudi iz marketinških agencija, predloživši da se oda počasno priznanje aktivnosti i radu studenata na nekom od festivala komunikacija u regionu.

00:00 – Office Talks intro 
01:07 – Meta izbacuje „fact checking“! 
07:36 – Afera TikTok i Donald Trump 
11:36 – Studenti kreativom protiv medija 
19:30 – Revolucija rađa umetnost 
24:54 – Društvene mreže na lokalu u 2025.

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

O marketingu od biznisa do nauke i nazad I Nataša Đurđević I DigiTalk EP 198

Digitalk.rs
Kroz prizmu tridesetogodišnje karijere u marketingu prošli smo kroz priču o ovoj industriji, šta on zapravo predstavlja, kako se menja(o) kroz vreme, i kako danas treba deliti znanje iz oblasti marketinga, kako novim, mlađim generacijama, tako i onima koji karijere žele da obogate znanjima iz ove oblasti.
Kroz prizmu tridesetogodišnje karijere u marketingu prošli smo kroz priču o ovoj industriji, šta on zapravo predstavlja, kako se menja(o) kroz vreme, i kako danas treba deliti znanje iz oblasti marketinga, kako novim, mlađim generacijama, tako i onima koji karijere žele da obogate znanjima iz ove oblasti. Bila nam je čast da na ovu temu, kao sagovornicu ugostimo Natašu Đurđević, marketing profesionalca sa više od trideset godina iskustva od kojih je dvadeset pet provela u jednoj od najvećih globalnih kompanija – Coca-Coli, koja je inače i sinonim za marketing. Nataša danas prenosi znanje kao predavač na Metropolitan univerzitetu i ESEM poslovnoj školi, pa je njen ugao gledanja na marketinšku industriju posve jedinstven i dragocen.
Pogledajte ovu epizodu, zaista je bilo veliko zadovoljstvo razgovarati sa Natašom.

Nataša Đurđević, konsultant, mentor & predavač – https://www.linkedin.com/in/natasa-djurdjevic-3918393b/

Teme u epizodi:
– Uvod & predstavljanje
– Natašin profesionalni put
– Šta je (za mene) marketing?
– Koliko se marketing promenio?
– Širenje znanja
– Lični stav: da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4gYZxtp
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– PerformLabs – https://performlabs.agency/
Oslobodite pun potencijal svog digitalnog marketinga! Optimizujte svoje kampanje i postignite maksimalne rezultate uz Performlabs.
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ovo je marketing“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/