Performance marketing: upravljanje novcem i poverenjem I Aleksandar Tanasković I DigiTalk EP 239

Digitalk.rs
U ovoj epizodi Digitalk podcasta razgovarali smo sa Aleksandrom Tanaskovićem, stručnjakom za performance marketing, koji nam je podelio uvide iz sveta digitalnog oglašavanja.
U ovoj epizodi Digitalk podcasta razgovarali smo sa Aleksandrom Tanaskovićem, stručnjakom za performance marketing, koji nam je podelio uvide iz sveta digitalnog oglašavanja. Saznajte šta je performance marketing, kako se meri njegov uspeh, koji su najveći izazovi i kako ih savladati, kao i šta kreativni sadržaji imaju zajedničko sa performansom. Aleksandar deli i konkretne primere i savete kako unaprediti vaše kampanje i bolje koristiti budžet. Ako želite da shvatite kako da vaše oglašavanje donosi realne rezultate i maksimalni povrat, ova epizoda je baš za vas!

Aleksandar Tanasković, Senior performance marketing manager @ GrowMojo – https://www.linkedin.com/in/aleksandartanaskovic/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Aleksandrov profesionalni put
– Performance marketing: back to basics
– Koje su odgovornosti performance marketara?
– Problem atribucije
– Izazovi u performance marketingu
– Odnos kreative i performance marketinga
– Razlike u pristupima na zapadnim tržištima i kod nas
– Tips & Tricks za Black Friday
– Poruka za kolege marketare

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3Xo1iYE
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Ovo je strategija“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP245: U Srbiji 87% senior programera koristi AI!

Netokracija Office Talks
U Srbiji 87% senior programera koristi AI!

U Srbiji 87% senior programera koristi AI! Inspirisani godišnjom anketom Stack Overflow-a, koja je pokazala da čak 84% programera u svetu koristi ili planira da koristi AI alate u svom radu, ali da mu više njih aktivno ne veruje (46%) nego što mu veruje (33%), odlučili smo da sprovedemo slično ispitivanje na „domaćem terenu“ i rezultate analiziramo u našem podkastu.

Iako smo anketu namenili celoj IT zajednici, ispostavilo se da je najviše odgovora stiglo od profesionalnih programera (89,7%). Po nivou pozicije, najviše se odazvalo seniora (63,8%), mediora je više od pola manje (25,5%), dok je juniora najmanje (10,6%).

Prema rezultatima koji se odnose na sentiment prema AI alatima, domaći programeri razmišljaju slično kao i njihove globalne kolege — čak 87,2% izjasnilo se da koristi AI u svakodnevnom radu. Međutim, ono po čemu se i te kako razlikuju od kolega u svetu jeste poverenje u veštačku inteligenciju. Čak 53,2% naših ispitanika veruje AI-u, uz proveru rezultata, dok mu svega 2,1% uopšte ne veruje.

Koje alate naši programeri najviše koriste, kako vide svoju budućnost u eri veštačke inteligencije, ali i kakvo je njihovo zadovoljstvo platama i sigurnošću radnih mesta — saznaćete ako ostanete s nama do kraja epizode. Spoiler alert: otkrićemo i šta su to „AI fabrike“ koje se grade u Srbiji.

00:00 – Office Talks intro
01:55 – Srpski programeri koriste AI i veruju mu!
08:28 – U Srbiji, programeri se ne plaše otkaza
12:43 – Kako će AI menjati poslove u naredne 3 godine?!
20:09 – Šta su AI fabrike koje se grade u Srbiji?
_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

AI‐Driven Personalizacija I Miloš Klać I DigiTalk EP 238

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podcasta razgovaramo sa Milošem Klaćem iz kompanije Philip Morris o jednoj od najaktuelnijih tema današnjice — personalizaciji pokretanoj veštačkom inteligencijom (AI-Driven Personalization) i o tome kakvu ulogu u svemu tome igraju ID grafovi.
U novoj epizodi Digitalk podcasta razgovaramo sa Milošem Klaćem iz kompanije Philip Morris o jednoj od najaktuelnijih tema današnjice — personalizaciji pokretanoj veštačkom inteligencijom (AI-Driven Personalization) i o tome kakvu ulogu u svemu tome igraju ID grafovi.
Miloš nam je približio kako se tehnologije poput ID Graph-a i ID Resolution-a, koje u svetu postoje već neko vreme, sada mogu koristiti i kod nas za komercijalizaciju robe i usluga, naročito u kontekstu ukidanja third-party cookies i dolaska nove ere trgovine podacima.
Kroz razgovor prolazimo put od nastanka podatka do njegove aktivacije, objašnjavamo kako se gradi 360° profil potrošača, kako prepoznajemo ko je u pitanju na osnovu podataka i šta zapravo znači ThinkBIG, startSMALL, moveFAST pristup.
Ako te zanimaju AI tehnologije, data-driven marketing i način na koji se brendovi već danas pripremaju za svet bez kolačića – ova epizoda je za tebe!

Miloš Klać, Data Insights & Analytics Business Partner Com. Ops. SEE @ Philip Morris International – https://www.linkedin.com/in/milos-klac/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Milošev profesionalni put: od znatiželje i viška energije do strasti ka podacima
– AI tehnologija i ID Graf u funkciji komercijalizacije robe i usluga
– Osnovni pojmovi: ID Graf, 360 view korisnika…
– Merenje & privatnost
– Consumer Journey faze
– Alati
– Iskustva iz pilot projekata

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/4qAA5iR
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Agilnost na prvom mestu“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP244: Smaraju te reklame? Pare na sunce!

Netokracija Office Talks
Nekada su YouTube i Instagram bili sinonimi za slobodu izražavanja i kreativnost, a danas sve više liče na reklamne platforme.

Nekada su YouTube i Instagram bili sinonimi za slobodu izražavanja i kreativnost, a danas sve više liče na reklamne platforme. Broj oglasa raste, algoritmi favorizuju brendove, a korisnici sve češće plaćaju da bi izbegli ono što je nekada bilo besplatno. Da li smo sami dopustili da „besplatan sadržaj“ izgubi smisao?

U ovoj epizodi pričamo o tome kako su se digitalne platforme promenile, zašto se gasi MTV i da li je streaming zaista pobedio televiziju – ili je samo preuzeo njenu ulogu. Govorimo i o budućnosti i važnosti opstanka autentičnog sadržaja. 

00:00 – Office Talks intro 
00:32 – Reklame „guše“ digitalni sadržaj 
08:48 – Psihološki zamor publike 
13:08 – AI i zasićenost sadržajem 
20:04 – Gašenje MTV kanala
25:14 – Digitalni sadržaj u budućnosti

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

B2B eCommerce revolucija I Specijal 17

Digitalk.rs
U novoj Specijal epizodi Digitalk podcasta gost je Lazar Živković, Generalni direktor kompanije Sirvis, koji nam objašnjava zašto je digitalna transformacija ključna za razvoj modernog B2B biznisa.
U novoj Specijal epizodi Digitalk podcasta gost je Lazar Živković, Generalni direktor kompanije Sirvis, koji nam objašnjava zašto je digitalna transformacija ključna za razvoj modernog B2B biznisa. Razgovaramo o tome kako digitalne platforme menjaju tradicionalne procese nabavke, zamenjuju ručne i zastarele metode poput emila i telefona, i donose transparentnost, sigurnost i prediktivnu analitiku. Saznajte kako platforme omogućavaju bržu, jednostavniju i pouzdaniju kupovinu, smanjuju greške i povećavaju poverenje između firmi, te šta donosi budućnost sa AI i automatizacijom. Poslušajte i saznajte kako vaš biznis može napredovati u digitalnom dobu!

Lazar Živković, General Manager @ Sirvis Srbija – https://www.linkedin.com/in/lazar-%C5%BEivkovi%C4%87-05582ab0/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– B2C vs. B2B
– Zašto je B2B još uvek toliko „manuelan“?
– Poverenje kao valuta
– Danas poverenje dolazi kroz platforme: transparentnost, tačnost, sigurnost podataka
– Kako Sirvis omogućava da firme steknu poverenje u digitalnom okruženju?
– Platformizacija B2B-a
– B2B iskustvo skoro kao B2C
– Kako izgleda tipičan dan korisnika Sirvis platforme?
– Budućnost – AI i B2B sutrašnjice

Sirvis Srbija nalozi na društvenim mrežama:
LN: https://www.linkedin.com/company/sirvis-srbija/
FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=61567459612776
IG: https://www.instagram.com/sirvis.srbija/

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

EP243: Ostali smo bez novog ajfona u Americi!

Netokracija Office Talks
U 243. epizodi Office Talks podkasta pričali smo o kulturološkim fenomenima – pomami za novim narandžastim ajfonom i o tome kako je LinkedIn od poslovne mreže postao mesto za samopromociju.

U 243. epizodi Office Talks podkasta pričali smo o kulturološkim fenomenima – pomami za novim narandžastim ajfonom i o tome kako je LinkedIn od poslovne mreže postao mesto za samopromociju. Mudrinić i Tadić posetili su konferenciju Lead Dev u Njujorku i s ostatkom ekipe podelili svoja iskustva sa ovog velelepnog tehnološkog događaja “preko okeana”. Konferencija okuplja iskusne softverske inženjere i tehničke lidere, sa fokusom na razvoj liderskih veština, timsku saradnju i najbolje prakse u vođenju inženjerskih timova.

Pored utisaka sa same konferencije, dočarali su i svoje doživljaje iz Njujorka, uporedivši ga s Majamijem, gde su ovog proleća prisustvovali Infobip Shift konferenciji. Kada je već bio tamo, Mudrinić je želeo da pazari novi iPhone 17 Pro Max po američkoj ceni, ali tu nastaje problem — lista čekanja je duža od dve sedmice i nema načina da se telefon dobije “ispod ruke”.

U drugom delu razgovora analizirali smo LinkedIn, koji je od strogo poslovne mreže postao mesto samopromocije i takmičenja u broju lajkova. Promenom algoritma, ova mreža forsira kreatore, pa samim tim brendovi moraju da ulože više truda i razviju posebnu strategiju kako bi bili vidljiviji.

00:00 – Office Talks intro
00:53 – Utisci iz Njujorka
06:53 – Na novi iPhone se čeka i do dve nedelje u Americi
10:35 – Da li je LinkedIn novi Instagram?!
18:23 – Kako se izboriti s novim LinkedIn algoritmom?
26:50 – Da li je AI zavladao društvenim mrežama?
_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Reset, Relevance i Konsolidacija – Nova mapa agencija i tržišta I Nikola Jovanović I DigiTalk EP 237

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podcasta razgovaramo sa Nikolom Jovanovićem, izvršnim direktorom medijske agencije Havas Adriatic, o promenama koje oblikuju savremenu advertajzing industriju.
U novoj epizodi Digitalk podcasta razgovaramo sa Nikolom Jovanovićem, izvršnim direktorom medijske agencije Havas Adriatic, o promenama koje oblikuju savremenu advertajzing industriju. Kroz dinamičan razgovor dotakli smo se transformacija koje se dešavaju na globalnom, regionalnom i lokalnom nivou – od automatizacije digitalnog oglašavanja, preko evolucije uloge agencija, do toga šta danas zapravo oglašivači očekuju. Poseban fokus stavili smo na važnost client servisa kao ključnog faktora u odnosima između agencija i klijenata, ali i na sve značajniju ulogu odgovornosti i transparentnosti kao nove valute poverenja u industriji. U završnici epizode Nikola deli svoja razmišljanja o budućnosti advertajzinga, novim trendovima i tome šta će odvajati uspešne agencije u godinama koje dolaze. Razgovor koji donosi vredan uvid iz perspektive nove generacije lidera koji danas aktivno predvode talas promena u industriji.

Nikola Jovanović, Managing Director @ Havas Adriatic – https://www.linkedin.com/in/nikolajovanoviic/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Da li je marketing i dalje sexy?
– Kontekst promene u advertising industriji: globalno i lokalno
– Automatizacija – nova paradigma digitalnog oglašavanja
– I dalje je presudan ljudski faktor
– Client Service – najvažniji, a često zanemaren stub
– Brand Safety
– Budućnost agencija
– Ovo nije kraj agencijskog biznisa, već njegovo novo poglavlje
– Poruka za mlađe kolege

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/43vwGYG
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „’Agilnost na prvom mestu“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP242: 20.000 ljudi sluša knjige na aplikaciji Knjigapriča!

Netokracija Office Talks
Knjigapriča je mobilna aplikacija za slušanje audio knjiga na srpskom, hrvatskom i makedonskom jeziku.

Knjigapriča je mobilna aplikacija za slušanje audio knjiga na srpskom, hrvatskom i makedonskom jeziku. Pokrenuo ju je Nenad Iđoški kao studentski projekat ne sluteći da će privući pažnju investitora i javnosti, te prerasti u „životni projekat“.

Knjigapriča je danas izdavač audio knjiga, ali i platforma za prodaju audio knjiga drugih izdavača. Trenutno nudi preko 200 naslova i ima 20.000 korisnika iz ex-yu regiona i dijaspore. Glavni fokus je na mobilnoj aplikaciji koja pruža najbolje korisničko iskustvo, ali postoji i web sajt koji je takođe bitan, jer predstavlja prvi korak susreta sa korisnicima. Nakon probnog perioda, aplikacija se plaća mesečnom pretplatom, ali u saradnji s gradskim bibliotekama, moguća je i “pozajmica”.

Poslušajte i pogledajte epizodu do kraja kako biste otkrili koje sve benefite donosi aplikacija Knjigapriča i kako ćete, iako nemate čitalačke navike, zavoleti književnost.

00:00 – Office Talks intro
01:13 – Od studentskih dana do startapa 
06:45 – Knjigapriča i osvajanje tržišta
15:33 – Izazovi sa finansiranjem
20:15 – Konkurentnost na tržištu i produkcija
29:19 – Audio knjige na domaćem tržištu
35:39 – Poslovni planovi za budućnost

_______________

Knjigapriča

Nenadov Linkedin

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7

Karijera u kreativi: priča o razvoju i inspiraciji I Jana Savić Rastovac I DigiTalk EP 236

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podkasta zaronite u svet kreativnosti sa Janom Savić Rastovac, izvršnom direktorkom u agenciji McCann Beograd, koja je najveći deo svog karijernog puta gradila u ovoj agenciji.
U novoj epizodi Digitalk podkasta zaronite u svet kreativnosti sa Janom Savić Rastovac, izvršnom direktorkom u agenciji McCann Beograd, koja je najveći deo svog karijernog puta gradila u ovoj agenciji. U ovoj epizodi otkrivamo kako je biti umetnik i strateg u industriji koja se stalno menja, održavati autentičnost u moru trendova i balansu između hrabrosti i rizika. Sa Janom razgovaramo o važnosti društvenih uticaja u kreaciji, lokalnim nijansama i univerzalnim porukama, kao i o tome kako advertajzing može oblikovati društvo i menjati svet. To je priča o rastu, izazovima i magiji koja stoji iza svakog kreativnog projekta. Pripremite se na inspirativnu vožnju kroz puls industrije koja ne prestaje da iznenađuje!

Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director @ McCann Beograd – https://www.linkedin.com/in/jana-savic-rastovac-92611327/

O čemu smo pričali:
– Uvod i predstavljanje
– Janin background: advertising industrija je welcoming place za čudne ljude
– Lepota i težina kreativnog posla
– Kako izgleda kreativni proces unutar jedne agencije
– Odnos agencije i klijenta — zašto su potrebne hrabrosti sa obe strane
– Kako sociološko znanje pomaže u razumevanju potrošača
– Lokalno i globalno: gde se susreću univerzalne poruke i lokalni konteksti
– Advertising industrija u Srbiji danas
– Festivali & nagrade
– Moć industrije da menja svet
– Mentorstvo i razvoj talenata
– Može li agencija iz Srbije da vodi i servisira globalne brendove?
– Poruka za kraj

Pratite Digitalk podkast za više tema iz digitalnog marketinga, advertajzinga i karijere u kreativnoj industriji:
LN: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs
FB: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
IG: https://www.instagram.com/digitalk.rs/

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/3W62qj9
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA vitamini i minerali – https://bivits.com/kategorija/bivits-paketi/
Puno obaveza, stres, prekovremeni rad… zvuči poznato?
E, za to imamo pravo rešenje. To su BiVits ACTIVA vitamini i minerali. Sa njima ćete lako uzeti zdravlje u svoje ruke i više od toga.
Preporučujemo vam NO STRESS paket – kombinacija tri suplementa koja pomažu da se bolje naspavate, smanjite napetost i podignete energiju.
Na BiVits sajtu možete pronaći kombinaciju koja je baš za vas, a uz poseban kod DIGITALK ostvarujete i 25% popusta!
Uzmite zdravlje u svoje ruke – uz BiVits ACTIVA vitamine i minerale!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Agilnost na prvom mestu“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EP241: Kako ‘preživeti’ AI i ostati relevantan u IT-ju?!

Netokracija Office Talks
Od našeg prethodnog razgovora prošle su više od dve godine — a u svetu tehnologije, to je čitava era.

Od našeg prethodnog razgovora prošle su više od dve godine — a u svetu tehnologije, to je čitava era. Marijana Gligorić otkriva kako je njena agencija Brigit.dev evoluirala u vremenu AI revolucije, na koji način integrišu veštačku inteligenciju u svoj rad i kako balansiraju između inovacija i realnih potreba tržišta.

Razgovaramo i o tome da li AI zaista “uzima poslove” ili samo menja način na koji radimo. Marijana deli svoje iskustvo sa američkim tehnološkim tržištem, objašnjava ključne razlike između istočne i zapadne obale SAD, kao i to kako izgleda izbliza San Francisko –  centar globalnog IT-a. 

Dotakli smo se i evropskog ekosistema, koji se često smatra „sporijim“ i previše birokratskim. Marijana nudi drugačiju perspektivu, govori o njegovim skrivenim prednostima i izazovima, ali i komentariše potencijalno uvođenje poreza na outsourcing u SAD, temu koja bi mogla da promeni globalnu IT industriju.

00:00 – Office Talks intro 
01:04 – Poslovanje brigit.dev-a
05:21 – Menja li nas AI? 
09:38 – Susret sa tech scenom u SAD-u
20:24 – Evropski vs. SAD ekosistem  
24:50 – AI kao nova normalnost 
30:38 – Planovi za naredni period 

_______________

📺 SUBSCRIBE NA NETOKRACIJA YOUTUBE
Klikni ovde ► https://bit.ly/NetokracijaYouTube

🎧 SLUŠAJ OFFICE TALKS
Apple Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksApple
Deezer ► http://bit.ly/OfficeTalksDeezer
Pocket Casts ► https://bit.ly/OfficeTalksPocket
Spotify ► https://bit.ly/OfficeTalksSpotify
Google Podcasts ► https://bit.ly/OfficeTalksGoogle

📫 NETOKRACIJA NEWSLETTER
Svakog utorka u tvom inboxu ► https://netokracija.rs/newsletter

🔗 POVEŽI SE SA NETOKRACIJOM
Twitter ► https://bit.ly/3SuOq1E
Facebook ► https://bit.ly/3SyuWti
LinkedIn ► https://bit.ly/3u72dl7