#63 Tijana Grumić / Beograd

Pokretači
Jedna od najboljih mladih dramskih spisateljica i dramaturškinja u Srbiji, Tijana Grumić, o pisanju drama, uticaju kulture u društvu ali i stanju u pozorištima van Beograda i Novog Sada.
Jedna od najboljih mladih dramskih spisateljica i dramaturškinja u Srbiji, Tijana Grumić, o pisanju drama, uticaju kulture u društvu ali i stanju u pozorištima van Beograda i Novog Sada.
Više detalja na TheNutshellTimes.com
Podržite Pokretače na patreon.com/Belgrade

211 – Priča: Grad preduzetnika

Male pobede
Novi serijal u okviru podcasta donosi priče ponedeljkom.
Novi serijal u okviru podcasta donosi priče ponedeljkom. Sarkastične, humoristične, satirične ali uz poruku…

Današnja priča je Grad Preduzetnika. Kakav je to grad, šta možete naći u njemu i šta ga okružuje.

Sponzor današnje epizode je Sparks. Nova iOS aplikacija koja vam omogućuje da pored slušanja podcasta memorišete trenutke kada čujete nešto što vam probudi inspiraciju ili novu misao.
Saznajte više i probajte Sparks na adresi:
http://malepobede.rs/sparks

TALASNA DUŽINA #27 ŽARKO ŠUNDERIĆ – SIROMAŠTVO I SOCIJALNA POLITIKA U SRBIJI I SVETU

Talasna dužina
Da li je Srbija siromašna zemlja i koji su koreni siromaštva?
Da li je Srbija siromašna zemlja i koji su koreni siromaštva?

Kako se siromaštvo meri?

Kako su trendovi na polju siromaštva u Srbiji u poslednjih 10-20 godina?

Koji su najuspešniji načini suzbijanja siromaštva?

Kakvi modeli socijalne politike postoje u svetu i šta je najbolje za Srbiju?

Šta je ključno kod uspešnih zdravstvenih sistema u svetu?

Gost: Žarko Šunderić, direktor Centra za socijalnu politiku.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886
i
MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Osteopenia i digitalni botoks

Remarker
U epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu” pod nazivom „Osteopenia i digitalni botoks” Biljana Keller i Vladimir Cerić govore o novom filmu „Irac” koji je režirao Martin Skorseze.
U epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu” pod nazivom „Osteopenia i digitalni botoks” Biljana Keller i Vladimir Cerić govore o novom filmu „Irac” koji je režirao Martin Skorseze. Njegova najnovija gangsterska priča zasnovana na romanu „I Heard You Paint Houses” Čarlsa Branta, fokusira se na tri lika: Frenka Širana (Robert De Niro) kamiondžiju i ubicu, Rasela Bafalina (Džo Peši) mafijaša iz Pensilvanije i Džimija Hofu (Al Paćino) predsednika sindikata. O ovom filmu pričaju i pišu svi: o deglamuralizaciji mafije, glumi De Nira, Pešija, Paćina, o tome da je mafija bila uključena u izbornu prevaru i ubistvo Kenedija, u invaziju u Zalivu svinja… Međutim priča se i o dosadi, trajanju, specijalnim efektima, o platformi na kojoj se emituje. Kritika obožava ovaj film, publika jako voli ovaj film, ali malo manje od kritike. #team_keller i #team_synth su zaratili, sa kim se slažete i zbog čega napišite u komentarima! Hvala i što šerujete, slušate i volite naš podkast, mnogo nam to znači! Disklejmer: Ko je kao mali spavao s igračkom E.T.-a, kada prvi put čuje da se ovaj vanzemaljac spominje u ovoj epizodi podkasta, neka pevuši minut pa nek nastavi da sluša.

210 – Programmatic oglašavanje i podcast sadržaj

Male pobede
Programmatic oglašavanje nije nova stvar, ali jeste obavijena sa gomilom tehničkih detalja koje ga čine nečim što većina ljudi ne razume.
Programmatic oglašavanje nije nova stvar, ali jeste obavijena sa gomilom tehničkih detalja koje ga čine nečim što većina ljudi ne razume. Kada već dođe do toga da koristimo ovaj vid oglašavanja, većina brendova isto radi preko nekih agencija. Iako nam programmatic oglašavanje može doneti mnogo prednosti, mislim da mu nije mesto na svim kanalima sadržaja, npr. u podcastima.

209 – Kako i zašto da tražite sponzora za svoj sadržaj

Male pobede
Traženje sponzora može da izgleda kao bauk, ali zapravo nije tako.
Traženje sponzora može da izgleda kao bauk, ali zapravo nije tako. Treba biti svestan da su veoma retke situacije u kojima će brendovi ili potencijalni sponzori sami prići vama, već da ćete mnogo češće morati da napravite sami prvi korak i da pitate ljude u cilju ostvarivanja saradnje. Pričamo kako to da uradite i šta da pripremite sa vaše strane.

EP 048: Miloš Milisavljević, obnovljivi izvori energije – Pojačalo podcast

Pojačalo
Mladi inovator Miloš Milisavljević, autor prvog na svetu javnog solarnog punjača za mobilne uređaje ‘Strawberry drvo’ za Pojačalo, sa Ivanom Minićem, priča o nastanku svoje firme “Strawberry energy”, objašnjava šta je to pametna klupa i kako funckioniše ceo Smart city sistem.
Mladi inovator Miloš Milisavljević, autor prvog na svetu javnog solarnog punjača za mobilne uređaje ‘Strawberry drvo’ za Pojačalo, sa Ivanom Minićem, priča o nastanku svoje firme “Strawberry energy”, objašnjava šta je to pametna klupa i kako funckioniše ceo Smart city sistem.

Mioš nam približava pojam solarne enrgije, njenu upotrebu i značaj i deli svoja iskustva poslovanja u Londonu. Objašnjava kako je moguće otisnuti se u svetske biznis vode i kako je biti srpski startup u svetu. Takođe poslušajte kako je moguće naći dobrog investitora za projekat i šta u znači dobar investitor, pojasniti razliku između hardware i software biznisa i koliko je zapravo timing važan za uspeh svakog biznisa i šta se dešava ako se ‘istrči pred rudu’?

Teme u podkastu:
– Razgovor sa investitorima
– Srpski start-up, pozitivno ili ne
– Pametna klupa

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2rQj5fI

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

208 – Kako da odradite bolji networking na događajima

Male pobede
Networking ili širenje poslovne mreže ili najprostije rečeno – upoznavanje novih ljudi na događajima je jedna od najbitnijih stvari koje treba da uradite kada posećujete neku konferenciju.
Networking ili širenje poslovne mreže ili najprostije rečeno – upoznavanje novih ljudi na događajima je jedna od najbitnijih stvari koje treba da uradite kada posećujete neku konferenciju. No, ne ide svima lako započinjanje razgovora sa nepoznatnim ljudima.