EP 057: Uroš Banješević, Mad Head Games, razvoj video igara – Pojačalo Podcast

Pojačalo
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”.
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”. U razgovoru sa Ivanom Minićem, Uroš se potrudio da nam prenese svoje iskustvo i znanje u dizajniranju i pravljenju igrica kao i veštinama pregovaranja sa velikim kompanijama.

Poslušajte koja je razlika između singleplayer i multiplayer igrica, šta se desi kada server ne može da podrži količinu prijavljenih igrača, koje su cake koje velike gamerske kompanije koriste da bi igrač ostao što duže u igrici i kako je uopšte biti i raditi u industriji igara u Srbiji.

Teme u podkastu:
– Ulazak u svet kreiranja video igara
– Razvojni ciklus prve igre
– Kako je nastao Mad Head Games
– Rad sa izdavačima
– Kraljević Marko kao inspiracija za igru
– Razvoj HOPA igara kao početni nivo u gaming industriji
– Saradnja sa Wargamingom
– Kada uspreh igre prevaziđe očekivanja
– Šta su Premium igre?
– Planovi za budućnost

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2SHNs1w

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Loženje – Malim koracima ka promeni

Remarker
Razgovarala sam sa Sonjom Trajković, arhitekticom koja trenutno pohađa master studije na UNESCO katedri za kulturnu politiku i menadžment i kako kaže za sebe, studentkinjom demonstratorkom “u penziji”.
Razgovarala sam sa Sonjom Trajković, arhitekticom koja trenutno pohađa master studije na UNESCO katedri za kulturnu politiku i menadžment i kako kaže za sebe, studentkinjom demonstratorkom “u penziji”. Sonja je tokom studiranja radila veoma zanimljive projekte, a jedan od njih je i “Ne dam te, Stara” – obnova Doma kulture u selu Dojkinci na Staroj Planini. U ovoj epizodi možete čuti Sonjina iskustva u radu na terenu, kao i način na koji projekat koji se prvo razvijao samo na papiru postaje projekat cele generacije Arhitektonskog fakulteta. Sonja takođe radi u KidHub-u gde se bavi najmlađima i uključivanju njihovog mišljenja o svakodnevnom životu. Učestvovala je i u organizaciji “Dizajnatona”, maratona za mlade koji rešavaju probleme u cilju održivog razvoja. Nakon razgovora o poslu i studiranju, pričala mi je o svom fantastičnom i bajkovitom putovanju u Rekjavik na koje je otišla da volontira, a doživela nešto sasvim drugačije. Šta misli o Islanđanima? Da li reciklira? Šta misli o sebi? Odgovore na ova pitanja možete saznati slušanjem epizode, a nas dve vam svima poručujemo da promena ne dolazi od spolja i pozivamo svakoga od vas da malo po malo menjate svet.

Dizajnerka zvuka: Lidija Mirović
Logo: Veljko Ilić

253 – Sistem referala i plaćanje provizija za preporuke

Male pobede
Za razliku od toga što smo pričali juče, postoji i sistem referala u koji možete uključiti i one koji nisu bili vaši klijenti – regrutujući svoje prodavce za sistem provizija koje ćete im isplatiti na osnovu prodatog proizvoda ili usluge.
Za razliku od toga što smo pričali juče, postoji i sistem referala u koji možete uključiti i one koji nisu bili vaši klijenti – regrutujući svoje prodavce za sistem provizija koje ćete im isplatiti na osnovu prodatog proizvoda ili usluge.

252 – Da li trebate tražiti od klijenata da vas preporučuju

Male pobede
Preporuke klijenata su uvek dobrodošle i često očekujemo u poslovanju da se to dešava pasivno, kada su klijenti i potrošači zadovoljni i sami se sete da žele da vas preporuče dalje.
Preporuke klijenata su uvek dobrodošle i često očekujemo u poslovanju da se to dešava pasivno, kada su klijenti i potrošači zadovoljni i sami se sete da žele da vas preporuče dalje. Tako nastaje taj „word of mouth“ za kojim svi „čeznemo“. Ali da li trebate ponekad tražiti od klijenata da šire vest o vama kroz njihove poslovne kontakte?

#70 Mladen Lišanin – Institut za Političke Studije / Beograd

Pokretači
Mladen Lišanin, iz Instituta za Političke Studije, o svom putu od muzike do akademskog rada, razlici između analitičara i onih koji se akademski bave političkim temama, kao i sjaju i bedi slavske političke analitike.
Mladen Lišanin, iz Instituta za Političke Studije, o svom putu od muzike do akademskog rada, razlici između analitičara i onih koji se akademski bave političkim temama, kao i sjaju i bedi slavske političke analitike.

Donirajte na: patreon.com/belgrade
Više na TheNutshellTimes.com

Privatnost u vreme elektronske policijske države – Ana Toskić | TALASNA DUŽINA #33

Talasna dužina
Koliko su kamere za pametni video nadzor opasne za privatnost?
Koliko su kamere za pametni video nadzor opasne za privatnost?

Koliko ove kamere zapravo pomažu u borbi protiv kriminala?

Šta podrazumeva inicijativa „Bezbedan grad“?

Koji su najpoznatiji primeri kampanja i država protiv uvođenja pametnog video nadzora?

Koga i čega treba da se plaše građani na internetu?

Gošća: Ana Toskić, Izvršna direktorka – Partneri Srbija

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Barbike na roštilju

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Barbike na roštilju“ Biljana Keller i Vladimir Cerić, govore o dva romana koja su se našla u užem i najužem izboru za NIN-ovu nagradu za roman godine: „Pioniri maleni, mi smo morska trava“ Andree Popov Miletć i „Yugoslav“ Ane Vučković.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Barbike na roštilju“ Biljana Keller i Vladimir Cerić, govore o dva romana koja su se našla u užem i najužem izboru za NIN-ovu nagradu za roman godine: „Pioniri maleni, mi smo morska trava“ Andree Popov Miletć i „Yugoslav“ Ane Vučković.

Oba romana govore o smrti roditelja, Jugoslavije, kao i efektima društvene tranzicije koji se odražavaju na život njihovih porodica i njihovo (produženo) detinjstvo, govore o Jadranu i strahu od smrti.

„Što se uvek kad neko umre, ljubav prema toj osobi može izmeriti vremenom koje protekne do početka razgovora o upražnjenim kvadratima.“ (Popov Miletić)

„Daj mi Jugoslaviju, gde je bilo i posla i zabave, i gde smo sve mogli, daj da ne liči na život.“ (Vučković)

„Dok je deda umirao, ti si otputovala […] Nisu ti javili da ti ne pokvare Rim. Kad si stigla, znala si. Već ste se vi odavno pozdravili.“ (Popov Miletić)

„Sad plaća svako svoje, po slovenački, što se kaže, a mi tada džekovi, platiš turu, pa sledeću tvoj drug Jugoslav, što bi se rodio da mu nije poginula majka u bombardovanju, zvala se Dona ili Belka, ili Bela i Donka.“ (Vučković)

Hvala što komentarišete, šerujete i volite naš podkast, mnogo nam to znači!

250 – Uticaj društvenih mreža na mentalno zdravlje

Male pobede
Tema o kojoj puno pričamo ovih dana u našem okruženju, ali u svakom slučaju je uvek aktuelna.
Tema o kojoj puno pričamo ovih dana u našem okruženju, ali u svakom slučaju je uvek aktuelna. Koliko smo zavisni od društvenih mreža i koje to pozitivne i negativne posledice ima po naše ponašanje, naše navike i naše mentalno zdravlje?

TEDx govor o ovoj temi:
https://youtu.be/Czg_9C7gw0o

249 – Šta treba od sadržaja na sajtu nekog malog biznisa?

Male pobede
Imali smo pitanje koje informacije i koji sadržaj bi trebao da stoji na sajtu jednog malog biznisa..
Imali smo pitanje koje informacije i koji sadržaj bi trebao da stoji na sajtu jednog malog biznisa.. Treba reći da internet podnosi sve i da postoji neograničena količina podataka koje možete staviti na sajt ali da ima par stvari koje treba da budu veoma jasne. Poslušajte.