258 – Zašto je dobro imati odvojene uloge prodaje i produkcije

Male pobede
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju.
Nije uvek moguće, pogotovo ne za male agencije i timove, ali poželjno je imati odvojene uloge u timu za one koji ugovaraju posao i one koji ga izvršavaju. Ukoliko to nemate, često nesvesno dolazite u situaciju da ograničavate sebi poslovne prilike.

257 – Četvorodnevna radna nedelja

Male pobede
U sve više užurbanom svetu, uvek možemo da pričamo o produktivnosti i povećanju iste.
U sve više užurbanom svetu, uvek možemo da pričamo o produktivnosti i povećanju iste. No, kao novina javila se i ideja o povećanju produktivnosti kroz smanjenje obaveznog radnog vremena i uvođenju četvorodnevne radne nedelje. Koliko ovo ima smisla i za koga, pričamo u ovoj epizodi.

#71 Ljubica Milutinović – NITI / Beograd, Brus

Pokretači
Ljubica Milutinović iz NITI designed kilims&blankets o osvežavanju tradicionalnih šara savremenim dizajnom, traženju tkalja po Srbiji i lepotama i mukama u dovodjenju starih zanata na tržište u 21. veku ‬
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade
Više detalja na thenutshelltimes.com
Ljubica Milutinović iz NITI designed kilims&blankets o osvežavanju tradicionalnih šara savremenim dizajnom, traženju tkalja po Srbiji i lepotama i mukama u dovodjenju starih zanata na tržište u 21. veku ‬
Podržite Pokretače na patreon.com/belgrade
Više detalja na thenutshelltimes.com

256 – Priča: Moja prva konferencija

Male pobede
O tome zašto treba ići na konferencije i događaje pričam non stop… ali možda nikada nisam rekao u jednoj epizodu kompletnu priču oko toga kako sam ja prvi put otišao na neki događaj i šta je meni to značilo.
O tome zašto treba ići na konferencije i događaje pričam non stop… ali možda nikada nisam rekao u jednoj epizodu kompletnu priču oko toga kako sam ja prvi put otišao na neki događaj i šta je meni to značilo. Istinita priča.

Editing Industrija video igara u Srbiji – Kristina Janković | TALASNA DUŽINA #34

Talasna dužina
Šta sve obuhvata industrija video igara obuhvata i koliki je njen značaj?
Šta sve obuhvata industrija video igara obuhvata i koliki je njen značaj?

Kakav je profil zaposlenih u gejmingu osim programera i kakve su zarade u industriji?

Koje su najuspešnije priče kada govorimo o investicijama i akvizicijama u ovom sektoru?

Kako inače izgleda investiranje u ovom sektoru? Koji sve tipovi investicija postoje?

Gošća: Kristina Janković, Srpska asocijacija industrije video igara.

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://cutt.ly/TrHTSIn

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Krejzi rič Ejžns

Remarker
U današnjoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Krejzi rič Ejžns“, imamo godišnje žur izdanje: alumni Remarkerovog podkasta Ana Martinoli, uz stalnu postavu Vukomana Stranjančevića, Vladimira Cerića i Biljanu Srbljanović, raspravljaju o ovogodišnjoj dodeli nagrade Oskar uz dosta vike, dreke, smeha i gotovo fizičkih obračuna.
U današnjoj epizodi „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Krejzi rič Ejžns“, imamo godišnje žur izdanje: alumni Remarkerovog podkasta Ana Martinoli, uz stalnu postavu Vukomana Stranjančevića, Vladimira Cerića i Biljanu Srbljanović, raspravljaju o ovogodišnjoj dodeli nagrade Oskar uz dosta vike, dreke, smeha i gotovo fizičkih obračuna. O značaju ove nagrade u novo doba industrije zabave, o politici i politikama Oskara, o dobitnicima, gubitnicima, haljinama i održivom razvoju, uz dodelu nagrada naše lične akademije ZUT podkasta, i o posebnom iznenađenje u glasovima publike, pričamo u ovoj zabavnoj i opuštenoj epizodi.

255 – Da li imate neke reference klijenata koje možemo pozvati?

Male pobede
U naslovu se javlja pitanje koje u radu sa ino-klijentima možete često čuti.
U naslovu se javlja pitanje koje u radu sa ino-klijentima možete često čuti. Da li imate kontakte klijenata koji su zadovoljni vašim uslugama a koje možete proslediti nekom potencijalnom klijentu kako bi ih pozvali i uverili se da ste dobri koliko to pričate?

EP 057: Uroš Banješević, Mad Head Games, razvoj video igara – Pojačalo Podcast

Pojačalo
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”.
Gost 057. epizode Pojačalo podcasta je Uroš Banješević, jedan od pionira game developmenta u regionu kao i jedan od osnivača domaćeg studija „Mad Head Games”. U razgovoru sa Ivanom Minićem, Uroš se potrudio da nam prenese svoje iskustvo i znanje u dizajniranju i pravljenju igrica kao i veštinama pregovaranja sa velikim kompanijama.

Poslušajte koja je razlika između singleplayer i multiplayer igrica, šta se desi kada server ne može da podrži količinu prijavljenih igrača, koje su cake koje velike gamerske kompanije koriste da bi igrač ostao što duže u igrici i kako je uopšte biti i raditi u industriji igara u Srbiji.

Teme u podkastu:
– Ulazak u svet kreiranja video igara
– Razvojni ciklus prve igre
– Kako je nastao Mad Head Games
– Rad sa izdavačima
– Kraljević Marko kao inspiracija za igru
– Razvoj HOPA igara kao početni nivo u gaming industriji
– Saradnja sa Wargamingom
– Kada uspreh igre prevaziđe očekivanja
– Šta su Premium igre?
– Planovi za budućnost

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2SHNs1w

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN