#92 Bojana Brkić o Boya porcelanu, zanatu i ženskom preduzetništvu

Pokretači
Bojana Brkić je pokretačka sila iza jedinstvene beogradske manufakture porcelana: Boya porcelain.
Bojana Brkić je pokretačka sila iza jedinstvene beogradske manufakture porcelana: Boya porcelain. Pričali smo o tome kako izgleda proširivanje i uozbiljavanje porodičnog zanatskog posla, o bavljenju zanatom i predrasudama i drugim poteškoćama sa kojima se suočavaju žene u preduzetntištvu.

Ja, Preduzetnik – Epizoda 52, 1. Deo – Dragan Senić, Sena

Ja preduzetnik
Dragan Senić je osnivač i direktor kompanije Sena, koja se bavi industrijskim hlađenjem, a koju je pokrenuo 1999. godine u toku bombardovanja.
Dragan Senić je osnivač i direktor kompanije Sena, koja se bavi industrijskim hlađenjem, a koju je pokrenuo 1999. godine u toku bombardovanja. Kompanija danas ima oko 50 zaposlenih, lideri su u Srbiji u svojoj industriji, a pored Balkana, posluju i na tržištima Evrope, Azije, Južne Amerike i Afrike.

Šta ga je podstaklo da u toku samog bombardovanja pokrene svoj biznis, da li je bilo straha, kako su dolazili do klijenata, kako je birao saradnike, kako izgleda kada vam u kompaniju dođe poslovni partner iz Italije, a u toku su restrikcije struje, pa imate sastanak pod svećama, zašto stalno moramo da se menjamo i još mnogo sjajnih saveta od izvanrednog Dragana Senića.

EP 087: Nikola Stanišić, Šumska tajna – Pojačalo podcast

Pojačalo
U 87. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Nikola Stanišić – osnivač brenda “Šumska tajna”.
U 87. epizodi Pojačalo podkasta, gost Ivana Minića je Nikola Stanišić – osnivač brenda “Šumska tajna”. Za početak, Nikola otkriva šta se krije iza “Šumske tajne”: od toga kako je uopšte došlo do pokretanja celokupnog biznisa, početnog testiranja proizvoda na pijačnoj tezgi, preko outsourcinga proizvodnje i prodaje u zdravim hranama, do rafova najvećih trgovinskih lanaca u Srbiji – sve to u prvih dvadeset minuta podkasta.

Potom sledi priča o važnosti dizajna, privlačenju potencijalnih kupaca koji nisu imali prilike da probaju vaš proizvod, kao i saradnji sa velikim trgovinskim lancima, na čiju se pomisao mnogi mali proizvođači štrecaju. Da li je strah opravdan ili ne, kako pristupiti tome i formirati cene, otkriva Nikola u nastavku.

Većina sanja da se njihov proizvod nađe na polici nekog objekata u inostranstvu. Šta je potrebno da bi se to ostvarilo, kao i sve o izvozu, neophodnim sertifikatima za EU i ostale evropske zemlje, poslušajte od našeg gosta u drugom delu podkasta.

“Šumska tajna”, i još dva brenda, prepoznati su i na američkom tržištu. Stoga, kraj epizode je upravo rezervisan za lekciju o “Amazonu”. Bukvalno od A do Š o saradnji gigantom.

Teme u podkastu:
– Uvod
– Šta se krije iza „Šumske tajne“?
– Od tezge do police
– Dizajn, pa sastav
– Razvojni put
– Saradnja sa trgovinskim lancima
– Kako formirati cene
– Proširenje portfolija
– Sertifikacija proizvoda za evropsko i američko tržište
– Saradnja sa “Amazonom” od A do Š
– Trenutna pozicija na matičnom tržištu
– Podaci o prodaji su zlata vredni

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2UvqdJq

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Ugrej mi grob kao sto si mi grejao krevet

Remarker
Specijalno, Vladino jubilarno stoto izdanje “Zadovoljstva u tekstu”, pod nazivom “Ugrej mi grob kao što si mi grejao krevet” Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović izveli su lajv, u direktnom prenosu za našu Fejsbuk publiku, uz zlatne balone i roze alkohol, zbog čega nisu krili dobro raspoloženje.
Specijalno, Vladino jubilarno stoto izdanje “Zadovoljstva u tekstu”, pod nazivom “Ugrej mi grob kao što si mi grejao krevet” Vladimir Cerić i Biljana Srbljanović izveli su lajv, u direktnom prenosu za našu Fejsbuk publiku, uz zlatne balone i roze alkohol, zbog čega nisu krili dobro raspoloženje. Govorili smo o španskoj seriji “Otadžbina” (“Patria”), HBO-ova produkcija koja je već postala fenomen širom Evrope, a snimljena prema istoimenom bestseler romanu, prevedenom na čak 32 jezika, a samo u Španiji prodatom u već milion primeraka. Tragična priča o dve baskijske porodice, tokom tri decenije (od osamdesetih do skorašnjih dana) u vrtlogu surovog sukoba separatista, članova ETA i španske policije i parapolicijskih jedinica, a bez ijednog pogrešnog tona, bez tirada i velikih misli, u pozadini strašnih događaja, zapravo je intimna priča o dve žene, o njihovim najbližima, o životu i smrti u jedno strašno doba.

Dosta smo se slagali oko svega, kao da smo znali kad smo izabrali temu, da se ne posvadjamo u ovoj svečanoj epizodi!

Dizajnerka zvuka: Lidija Mirović

MSDSS S2E5

Možemo samo da se slikamo
U doba korone i posle američkih izbora, nije baš bilo mesta za treću temu.
U doba korone i posle američkih izbora, nije baš bilo mesta za treću temu. Iako je Dule odlučio da sluša šta Tamara i Mašić imaju da kažu. No, ovo nije i jedino iznenadjenje u E5.
Prvo smo želeli da se posle više od pola godine nadjemo i snimimo u „studiju“. Ok,ne baš u studiju, jer je taj kupio Mitrović, već kod Mašića na gajbi. Nije nam uspelo, jer se ispostavilo da nemamo potrebnu tehniku, ali bar smo se malo družili. Tako nam je propala ideja do to bude nešto extra za E5.
Medjutim, ipak smo našli to nešto što će ovu epizodu razlikovati od prethodnih. Prvi put imate priliku da čujate ama baš sve o čemu smo pričali. Dakle, bez montiranja. Onako kao je bilo.