#43: Nikolina Andrić | 10 žena za koje morate čuti

Vreme je za VAs

Ovo je treća po redu Međunarodna konferencija i ja bih rekla najbolja. Naravno svaka sledeća će biti još bolja, u to sam 100% sigurna. Organizatorka ove konferencije je gospođa Sofija Bajić.Sofija BajićSofija Bajić je vlasnica Vitalon grupe i predsednica Udruženja Promocija zdravog života iz koje je proistekao sam Klub biznis na štiklama, u kom i sama održavam radionice na temu Kako da unovčiš znanje u online svetu.Ono što je karakteristično za Sofiju jeste da je ona u stvari po struci dizajnerka tekstila i pre nekih 25 godina je zajedno sa suprugom osnovala firmu Vitalon koja se bavi proizvodnjom dijetetskih proizvoda na prirodnoj bazi.Ono zbog čega je ona pokrenula ovu konferenciju i uopšte klub biznis na štiklama jeste činjenica koju je u videla da nam je svima potrebno umrežavanje i ja sam joj posebno zahvalna na tome.Mnogo toga sam naučila od nje same, koja kaže da uglavnom ima tremu pred javni nastup, ali je to ne sprečava da nastupa i svaki put se bori sa sobom u tom smislu. Ono u čemu je ona bez premca jeste organizacija i delegiranje obaveza, u smislu pronalaženja pravih ljudi koje će angažovati za stvari koje su joj potrebne kako bi svaki projekat bio uspešno realizovan.Konferencija Biznis na štiklama – otvaranjeKonferencija je trajala ceo dan, otvarena je u 9:00 h s tim što vam moram ispričati jednu malu situaciju koja mi se desila pre nego što ću ući u Master centar. Auto nisam imala, nego sam išla busom i uhvatim gradski prevoz, 11-icu do Master Centra. Samo što sam izašla iz busa pukne mi kaišić na sandalama.Pošto konferencija u samom nazivu ima štikle, smatrala sam da bi možda bilo Ok da ja obujem štikle koje nisam nosila pa otprilike četiri godine I lepo mi pukne kaiš ili ne pukne nego izvuče se kaišićima pošto su platforme u pitanju.Uhhhh. Odmah mozak radi 100 na sat. Treba da uđem da se registrujem a ne mogu sa sandalom koja mi spade. Ma jedva hodam i do ulaza. I srećom, odmah na ulazu snimim jednu trafiku i molim Boga da imaju bilo kakav lepak samo da mogu da rešim problem. Da budem iskrena, nisam bila pod nekim stresom, jer sam ja kao prava majka, imala rezervne – ravne sandale – jer sam planirala da idem in a Blokrok fest uveče u Železničkom parku. O da. Ali htela sam, ako ništa drugo, bar da uđem na štiklama. Kupujem super lepak (jer prvobitno traženi OHO lepak naravno nije bio u prodaji – mada mi on ne bi ni pomogao – nego meni bio prva asocijacija, zbog klinaca).I naravno idem prvo da se registrujem, pošto je to već bilo negde oko 8:30 h. Ali idem polako, kao na usporenom snimku, jer sam 1000% sigurna da svi vide da mi kaiš sa sandale landara oko noge. Znate taj osećaj?Dok se registrujem, polu-unezvereno tražim vrata ili tablu na kojima piše Toalet iii konačno ih vidim. Eh to je bila radost. Međutim, kad ja tamo, ono zaključano. Molim? Zaključana vrata od toaleta u Master centru za vreme Konferencije! Ma naravno da su bila zaključana, jer je Konferencija Biznis na štiklama na spratu i tamo postoji uredno pripremljen i mirišljav toilet, do kog ne mogu da dođem, jer mi, zaboga, spada sandala. Kako da se popnem na sprat!? Ma nema šanse. Sem možda bosa. Ali to ne dolazi u obzir.Ljudi moji, kamere već uveliko sve snimaju. Ja jesam poznata kao spontana i vrlo prijatna osoba, ali ne bih baš volela da budem sinonim za pepeljugu posle ponoći i to na Konferenciji Biznis na štiklama. I u svom tom razmišljanju, ugledam tetkicu. Da, one tetkice – čistačice, zadužene za higijenu prostorija. I zamolim je da mi otključa toilet – na šta me ona začuđena pogleda, u fazonu – pa imaš otključan na spratu. Ali valjda moje umiljato lice ubedi je da ipak možda stvarno imam dobar razlog za uznemiravanje. I tek tada skontam da je ona izašla iz jedne prostorije, u kojoj inače borave kada imaju kafe-pauzu i slično i naravno ja se uglavim u istu. I tu upoznam tetku Miru.Tetka MiraPrva stvar odnosno osoba koju ugledam, po ulasku u prostoriju je ona. Žena sa svojih 76 godina, što sam posle saznala. Meni je na prvi pogled, a tek kasnije izgledala da ima jedno 55 maksimalno. Onako vitalna, raspoložena, sa očima koje sve razumeju. I kaže ona meni kao nešto si ti meni poznato ovo-ono i na kraju dođemo do toga da je žena celog veka radila u gradskoj biblioteci i onda kad je otišla u penziju je iz dosade počela da radi kao čistačica u Master centru.Žena me je potpuno oduševila sa pričom. Izvela je jednu devojčicu, koja je bila njena podstanarka. Bukvalno je izvela na put. Stanovala je kod nje tokom srednje škole, studija, a posle se od nje i udala. Kao na filmu. Ja sam se u medjuvremenu sva umrljala od super lepka, jer u brzini nisam stavila ništa da zaštitim ruke, pa sam tako napravila sebi dodatni problem, koji sam sada rešaavala, slušajući priču tetka Mire.Jedino što mogu da uradim da joj se zahvalim na neki način jeste da vas pozovem ako tražite stan za svoju ćerku, nećaku, bratanicu i slično, neku srednjoškolku, koja planira da upiše školu u Novom Sadu i da stanuje, biće mi neizmerno drago da vas povežem

Click to view: show page on Awesound

TALASNA DUŽINA #11 JELENA VUJANOVIĆ – DVERI IZMEĐU MODERNOG I TRADICIONALNOG

Talasna dužina
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?
Na koji način Dveri planiraju da promovišu porodičnu politiku?

Kako pomiriti zahtev za jakom porodicom i slobodom pojedinca?

Da li su Dveri za zabranu LGBT Parade u Beogradu?

Koliko će odnos prema osuđenim ratnim zločincima da utiče na
brend Dveri u budućnosti?

Koje su granice slobode govora?

Kakv je odnos Dveri prema obaveznoj vakcinaciji?

Gošća: Jelena Vujanović, Direktorka Informativne službe Dveri

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 023: Miroslav Varga – Pojačalo podcast

Pojačalo
Ivan Minić u novoj epizodi Pojačalo podkasta ugostio je Miroslava Vargu, stručnjaka za Google oglašavanje i najstarijeg Google Certified Trainera na našim prostorima.
Ivan Minić u novoj epizodi Pojačalo podkasta ugostio je Miroslava Vargu, stručnjaka za Google oglašavanje i najstarijeg Google Certified Trainera na našim prostorima.

Slušaocima i gledaocima Pojačala, Varga priča o Google analitici i oglašavanju, GDPR-u, marketinškim strategijama i otkriva na koji način je najbolje uploviti u svet Google oglasa.

Teme u podcastu:
– GDPR
– Tajne naprednih korisnika
– Metrika i njen značaj
– Primeri i smernice za preduzetnike

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2XFgnop

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#42: Karolina Herbut | Kako da zaista upravljate novcem?

Vreme je za VAs

Pričale smo o novcu kao takvom, o novcu kao izvoru sredstava, o novcu kao uspehu, o novcu kao cilju i o novcu kao kontroli.Ono što je jako važno da obratite pažnju u toku slušanja cele epizode jeste upravo kontrola i bolje upravljanje novcem. Šta to zapravo znači? Zašto je važno da znamo gde trošimo novac?Zašto je važno da znamo da li smo nešto uštedeli, i ako jesmo koliko je to novca u stvari?Koje dve grupe ljudi postoje kada je u pitanju finansijsko obrazovanje?Koliko smo upućeni odnosno neupućeni i zašto je to tako?Zašto nam je u stvari teško da vodimo računa o finansijama?  Karolina nam je ispričala i jednu zanimljivu priču odnosno situaciju u kojoj je bila kao devojčica od 6 godina. Znate već da ja volim da rekonstruišem priču ispočetka i biće vam vrlo interesantno da čujete otkud ta ljubav prema novcu, prodaji i uopšte savetovanju ljudi. Karolina nije samo neko ko je tu da vas savetuje zato što je stručna i zato što ima mnogo iskustva u svetu finansija, već je upravo na svojoj koži osetila većinu ovih izazova sa kojima se svi mi suočavamo i koje je ona predstavlja i u svom online kursu. Bila je direktorka jedne firme koja je imala preko 70 zaposlenih i onda je počela da radi za sebe kao preduzetnica i došla je do toga da ima nula dinara na računu. Pričale smo o tome kako se izborila sa tom situacijom i koji je to prvi korak zaista najvažniji kada je u pitanju upravljanje novcem.

Iskoristite PROMO kod NIKOLINA da biste dobili Karolinin online kurs o finansijama po ceni od 3999 dinara na nikolinaandirc.com/42

Click to view: show page on Awesound

Ja, Preduzetnik – Epizoda 30 – Branislav Jovanović, But&co

Ja preduzetnik
Branislav Jovanović je uradio puno toga za svojih samo 28 godina.
Branislav Jovanović je uradio puno toga za svojih samo 28 godina. Završio je Ekonomski fakultet na čuvenom Univerzitetu „Lomonosov“ u Moskvi, zatim Studije za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu, a master na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Pobednik je trećeg konkursa „Youth Heroes“ u oblasti preduzetništva i kreativnih industrija koje organizuju EXIT fondacija i NIS, a sve to jer je nakon povratka u Srbiji sa svojom porodicom pokrenuo firmu But&co, koja se bavi proizvodnjom premijum suhomesnatih proizvoda.

Nakon povratka u Srbiju, Branislav je pokušavao da se zaposli, ali to nije urodilo plodom, jer je uglavnom dobijao odgovor da je previše kvalifikovan za potrebna radna mesta. Obzirom da je njegova porodica godinama proizvodila za lične potrebe suhomesnate proizvode, koje su svi gosti njihovog domaćinstva hvalili, zajedno sa svojim bratom, koji je takođe završio „Lomonosov“, i roditeljima, odlučuje da u februaru 2016. godine pokrenu svoju proizvodnju sremskog kulena, šunke i kobasica, ali sa zaštićenim geografskim poreklom, ali bez ijednog štetnog hemijskog sastojka.

Zašto je odlučio da se vrati nazad u Srbiju i svoj rodni Laćarak, zašto je važno da svako od nas da svoj maksmum i doprinos u razvoj našeg društva, kakva je „Aj ti“ raspodela posla i njihovoj porodičnoj firmi, kako napraviti proizvod sa zaštićenim geografskim poreklom, i još mnogo toga od jednog zaista mladog heroja, kakvih se nadamo da će naša zemlja imati sve više u budućnosti.

Ukoliko i vi želite da se prijavite, ili znate nekoga ko odgovara ovom profilu, EXIT fondacija i NIS su objavili četvrti konkurs „Youth Heroes“ – nacionalno priznanje za mlade heroje Srbije iz ukupno četiri oblasti: obrazovanja i nauke, preduzetništva i kreativnih industrija, društvenog aktivizma i kulture i umetnosti. Konkurs traje do 20. avgusta, a prijavni formular možete naći na: http://www.youth-heroes.org/

TALASNA DUŽINA #10 ALEKSANDAR VUČIĆ – BORBA UDRUŽENJA CAR:GO PROTIV TAKSI KARTELA U BEOGRADU

Talasna dužina
Zašto taksisti zapravo blokiraju Beograd?
Zašto taksisti zapravo blokiraju Beograd?

Na koji način funkcioniše alternativni prevoz putnika Car:Go?

Kako praktično izgleda oduzimanje vozila članovima Car:Go?

Šta su največi problemi sa regulisanjem taksija?

Gost: Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja Car:Go

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 022: Mario Milaković – Pojačalo podcast

Pojačalo
Mario Milaković, dizajner kostima i kulturolog, gost je Ivana Minića u 22. epizodi Pojačalo podkasta.
Mario Milaković, dizajner kostima i kulturolog, gost je Ivana Minića u 22. epizodi Pojačalo podkasta. Po obrazovanju dizajner kostima i kulturolog, Mario je svoja znanja, 2013. pretočio u Jugodom, jedinstveni AirBnB stan za izdavanje koji je uredio autentičnim nameštajem, svaku sobu posvetivši drugoj dekadi SFRJ epohe i nazvao Yugodom. Samo 4 godine kasnije, Mario osniva Super Bake, poslastičarnicu u kojoj zapošljava isključivo penzionerke.

Za slušaoce i gledaoce podkasta Pojačalo, Mario govori o svom preduzetničkom putu, razlozima zašto je pokrenuo socijalno preduzeće, ali i o tome sa kojim se problemima susretao i čemu teži u svom budućem poslovanju.

Teme u podkastu:
– Opremanje Jugodoma
– Iskustvo sa Airbnb
– Značaj medija
– Projekat Super bake
– Izazovi poslovanja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2KsVbyb

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Slušajte nas na:
SoundCloud: http://bit.ly/2se8AQ8
iTunes: https://apple.co/2AKgRQA
Google Podcasts: http://bit.ly/2RBp8kr

Ja, Preduzetnik – Epizoda 29 – Jasmina Krstić Latinović, Pro PR

Ja preduzetnik
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.

Jasmina se totalno slučajno obrela u ulozi PR-a 2004. godine, obzirom da je sa novinarske pozicije, na kojoj se tada nalazila, dobila ponudu da se bavi poslovima PR-a. Iako ništa u tom trenutku nije znala o samom poslu, prihvatila je ponudu.

Od samog početka je sarađivala sa velikim svetskim kompanijama, kao što je Sony, i kroz praktičan rad je sticala nova znanja i iskustva. Nakon nekoliko godina, stiže ponuda od Beogradske arene, koju jednostavno nije mogla da odbije. Na tom poslu je imala prilike da radi Eurosong, Euroleague u košarci, koncerte velikih svetskih bendova i zvezda…

Nakon nekoliko godina rada za druge, 2011. Jasmina odlučuje da pokrene sopstveni posao. Iako potkovana stručnim znanjem i velikim stečenim iskustvom o svom poslu, ipak je nailazila na razne izazove, a sa kojim se većina preduzetnika na samom početku susreće.

Šta je PR i zašto je on svima bitan, zašto je poslovni model nemanja direktno zaposlenih, već saradnje sa drugim preduzetnicima na bazi projekata dobar, kako treba da izgleda PR malih kompanija koje su tek na početku, a kako onih većih, kako da iskoristite PR u kriznim situacijama, i još mnogo saveta i lekcija od dame koja je radila PR kampanje i za Ujedinjene nacije, Adidas, Reebok, Samsung, Universal Networks….

TALASNA DUŽINA #09 PAVLE GRBOVIĆ – IZGRADNJA NOVOG BRENDA POKRETA SLOBODNIH GRAĐANA

Talasna dužina
Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kako će PSG ideološki da se profiliše?

Da li će PSG izaći na sledeće parlamentarne izbore?

Gost: Pavle Grbović, Član Predsedništva PSG

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs