EP 023: Miroslav Varga – Pojačalo podcast

Pojačalo
Ivan Minić u novoj epizodi Pojačalo podkasta ugostio je Miroslava Vargu, stručnjaka za Google oglašavanje i najstarijeg Google Certified Trainera na našim prostorima.
Ivan Minić u novoj epizodi Pojačalo podkasta ugostio je Miroslava Vargu, stručnjaka za Google oglašavanje i najstarijeg Google Certified Trainera na našim prostorima.

Slušaocima i gledaocima Pojačala, Varga priča o Google analitici i oglašavanju, GDPR-u, marketinškim strategijama i otkriva na koji način je najbolje uploviti u svet Google oglasa.

Teme u podcastu:
– GDPR
– Tajne naprednih korisnika
– Metrika i njen značaj
– Primeri i smernice za preduzetnike

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2XFgnop

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#42: Karolina Herbut | Kako da zaista upravljate novcem?

Vreme je za VAs

Pričale smo o novcu kao takvom, o novcu kao izvoru sredstava, o novcu kao uspehu, o novcu kao cilju i o novcu kao kontroli.Ono što je jako važno da obratite pažnju u toku slušanja cele epizode jeste upravo kontrola i bolje upravljanje novcem. Šta to zapravo znači? Zašto je važno da znamo gde trošimo novac?Zašto je važno da znamo da li smo nešto uštedeli, i ako jesmo koliko je to novca u stvari?Koje dve grupe ljudi postoje kada je u pitanju finansijsko obrazovanje?Koliko smo upućeni odnosno neupućeni i zašto je to tako?Zašto nam je u stvari teško da vodimo računa o finansijama?  Karolina nam je ispričala i jednu zanimljivu priču odnosno situaciju u kojoj je bila kao devojčica od 6 godina. Znate već da ja volim da rekonstruišem priču ispočetka i biće vam vrlo interesantno da čujete otkud ta ljubav prema novcu, prodaji i uopšte savetovanju ljudi. Karolina nije samo neko ko je tu da vas savetuje zato što je stručna i zato što ima mnogo iskustva u svetu finansija, već je upravo na svojoj koži osetila većinu ovih izazova sa kojima se svi mi suočavamo i koje je ona predstavlja i u svom online kursu. Bila je direktorka jedne firme koja je imala preko 70 zaposlenih i onda je počela da radi za sebe kao preduzetnica i došla je do toga da ima nula dinara na računu. Pričale smo o tome kako se izborila sa tom situacijom i koji je to prvi korak zaista najvažniji kada je u pitanju upravljanje novcem.

Iskoristite PROMO kod NIKOLINA da biste dobili Karolinin online kurs o finansijama po ceni od 3999 dinara na nikolinaandirc.com/42

Click to view: show page on Awesound

Ja, Preduzetnik – Epizoda 30 – Branislav Jovanović, But&co

Ja preduzetnik
Branislav Jovanović je uradio puno toga za svojih samo 28 godina.
Branislav Jovanović je uradio puno toga za svojih samo 28 godina. Završio je Ekonomski fakultet na čuvenom Univerzitetu „Lomonosov“ u Moskvi, zatim Studije za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu, a master na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Pobednik je trećeg konkursa „Youth Heroes“ u oblasti preduzetništva i kreativnih industrija koje organizuju EXIT fondacija i NIS, a sve to jer je nakon povratka u Srbiji sa svojom porodicom pokrenuo firmu But&co, koja se bavi proizvodnjom premijum suhomesnatih proizvoda.

Nakon povratka u Srbiju, Branislav je pokušavao da se zaposli, ali to nije urodilo plodom, jer je uglavnom dobijao odgovor da je previše kvalifikovan za potrebna radna mesta. Obzirom da je njegova porodica godinama proizvodila za lične potrebe suhomesnate proizvode, koje su svi gosti njihovog domaćinstva hvalili, zajedno sa svojim bratom, koji je takođe završio „Lomonosov“, i roditeljima, odlučuje da u februaru 2016. godine pokrenu svoju proizvodnju sremskog kulena, šunke i kobasica, ali sa zaštićenim geografskim poreklom, ali bez ijednog štetnog hemijskog sastojka.

Zašto je odlučio da se vrati nazad u Srbiju i svoj rodni Laćarak, zašto je važno da svako od nas da svoj maksmum i doprinos u razvoj našeg društva, kakva je „Aj ti“ raspodela posla i njihovoj porodičnoj firmi, kako napraviti proizvod sa zaštićenim geografskim poreklom, i još mnogo toga od jednog zaista mladog heroja, kakvih se nadamo da će naša zemlja imati sve više u budućnosti.

Ukoliko i vi želite da se prijavite, ili znate nekoga ko odgovara ovom profilu, EXIT fondacija i NIS su objavili četvrti konkurs „Youth Heroes“ – nacionalno priznanje za mlade heroje Srbije iz ukupno četiri oblasti: obrazovanja i nauke, preduzetništva i kreativnih industrija, društvenog aktivizma i kulture i umetnosti. Konkurs traje do 20. avgusta, a prijavni formular možete naći na: http://www.youth-heroes.org/

TALASNA DUŽINA #10 ALEKSANDAR VUČIĆ – BORBA UDRUŽENJA CAR:GO PROTIV TAKSI KARTELA U BEOGRADU

Talasna dužina
Zašto taksisti zapravo blokiraju Beograd?
Zašto taksisti zapravo blokiraju Beograd?

Na koji način funkcioniše alternativni prevoz putnika Car:Go?

Kako praktično izgleda oduzimanje vozila članovima Car:Go?

Šta su največi problemi sa regulisanjem taksija?

Gost: Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja Car:Go

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

EP 022: Mario Milaković – Pojačalo podcast

Pojačalo
Mario Milaković, dizajner kostima i kulturolog, gost je Ivana Minića u 22. epizodi Pojačalo podkasta.
Mario Milaković, dizajner kostima i kulturolog, gost je Ivana Minića u 22. epizodi Pojačalo podkasta. Po obrazovanju dizajner kostima i kulturolog, Mario je svoja znanja, 2013. pretočio u Jugodom, jedinstveni AirBnB stan za izdavanje koji je uredio autentičnim nameštajem, svaku sobu posvetivši drugoj dekadi SFRJ epohe i nazvao Yugodom. Samo 4 godine kasnije, Mario osniva Super Bake, poslastičarnicu u kojoj zapošljava isključivo penzionerke.

Za slušaoce i gledaoce podkasta Pojačalo, Mario govori o svom preduzetničkom putu, razlozima zašto je pokrenuo socijalno preduzeće, ali i o tome sa kojim se problemima susretao i čemu teži u svom budućem poslovanju.

Teme u podkastu:
– Opremanje Jugodoma
– Iskustvo sa Airbnb
– Značaj medija
– Projekat Super bake
– Izazovi poslovanja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2KsVbyb

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Slušajte nas na:
SoundCloud: http://bit.ly/2se8AQ8
iTunes: https://apple.co/2AKgRQA
Google Podcasts: http://bit.ly/2RBp8kr

Ja, Preduzetnik – Epizoda 29 – Jasmina Krstić Latinović, Pro PR

Ja preduzetnik
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.
Jasmina Krstić Latinović je osnivač i direktor firme Pro PR, koja se bavi pružanjem usluga PR-a.

Jasmina se totalno slučajno obrela u ulozi PR-a 2004. godine, obzirom da je sa novinarske pozicije, na kojoj se tada nalazila, dobila ponudu da se bavi poslovima PR-a. Iako ništa u tom trenutku nije znala o samom poslu, prihvatila je ponudu.

Od samog početka je sarađivala sa velikim svetskim kompanijama, kao što je Sony, i kroz praktičan rad je sticala nova znanja i iskustva. Nakon nekoliko godina, stiže ponuda od Beogradske arene, koju jednostavno nije mogla da odbije. Na tom poslu je imala prilike da radi Eurosong, Euroleague u košarci, koncerte velikih svetskih bendova i zvezda…

Nakon nekoliko godina rada za druge, 2011. Jasmina odlučuje da pokrene sopstveni posao. Iako potkovana stručnim znanjem i velikim stečenim iskustvom o svom poslu, ipak je nailazila na razne izazove, a sa kojim se većina preduzetnika na samom početku susreće.

Šta je PR i zašto je on svima bitan, zašto je poslovni model nemanja direktno zaposlenih, već saradnje sa drugim preduzetnicima na bazi projekata dobar, kako treba da izgleda PR malih kompanija koje su tek na početku, a kako onih većih, kako da iskoristite PR u kriznim situacijama, i još mnogo saveta i lekcija od dame koja je radila PR kampanje i za Ujedinjene nacije, Adidas, Reebok, Samsung, Universal Networks….

TALASNA DUŽINA #09 PAVLE GRBOVIĆ – IZGRADNJA NOVOG BRENDA POKRETA SLOBODNIH GRAĐANA

Talasna dužina
Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kada će PSG od pokreta da preraste u političku partiju?

Šta su politički i ekonomski prioriteti PSG-a?

Kako će PSG ideološki da se profiliše?

Da li će PSG izaći na sledeće parlamentarne izbore?

Gost: Pavle Grbović, Član Predsedništva PSG

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

i

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/
Twitter https://twitter.com/Talas_rs
Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Epizoda 6: O razvoju startup-a sa Džonom Burkartom: Uradite domaći!

Switch
Ove godine smo tokom Spark konferencije imali priliku da razgovaramo o razvoju startup preduzeća sa Džonom Burkartom, jednim od sudija Spark.me startup takmičenja.

Ove godine smo tokom Spark konferencije imali priliku da razgovaramo o razvoju startup preduzeća sa Džonom Burkartom, jednim od sudija Spark.me startup takmičenja.

Džon Burkart je predavač i govornik, autor, osnivač TBC Global konsultantske agencije i bavi se, između ostalog, content strategijom. Osim toga, Džon je već osam puta govorio na najvećem tech i startup festivalu na svijetu — SXSW, gdje je i savjetnik odbora već pet godina.

Tokom jedne od pauza na konferenciji, sa Džonom smo razgovarali o elementima uspješnog startup-a, ključnim koracima koji će vam pomoći da pretvorite vašu ideju u unosni startup, kvalitetnoj prezentaciji vašeg startup-a žiriju i investitorima i razlikama između investicije i prihoda.

Ako planirate da se prijavite na startup takmičenje Spark.me konferencije naredne godine i dobijete priliku da predstavite svoj startup na TechCrunch konferenciji u San Francisku, Džon vam daje tri savjeta koja će vam pomoći da osvojite prvo mjesto!

This year, during the Spark.me conference, we had a chance to talk about startup development with Jon Burkhart, one of the judges of the Spark.me Startup Competition.

Jon is a keynote speaker, author, content strategist, and founder of TBC Global marketing consultancy. Moreover, he is the eight time speaker at the world’s largest tech and startup festival, South by Southwest (SXSW), and a board advisory of the festival for five years.

During one of the short breaks at the conference, we talked with Jon about elements of a successful startup, crucial steps to help you turn your idea into a lucrative startup, delivering a quality pitch to investors or judges, differences between investment and revenue, and more.

If you’re planning to apply for next year’s Spark.me startup competition and get a chance to represent your startup at TechCrunch, Jon has the three tips that will help you win the competition!

1:38 You are one of the judges at this year’s startup competition at Spark.me, and you have had a glance over dozens of startups born in the Balkans. What are your impressions?

2:43 What is the most crucial thing you have to have when you want to turn your idea into a lucrative startup?

4:28 When you listen to startup pitches, one question you always ask is: “Why should YOU get this award/investment?” What are the elements of the ideal answer to that question?

6:07 Why is choosing the right competition or investor that relates to your product or service of crucial importance?

7:14 One of the common misconceptions is that investment = revenue. That kind of attitude often makes startup fails. What’s your advice on this problem?

8:36 Would you advise entrepreneurs from the Balkans to create global products/services, or to build something here, locally?

10:40 What are the three tips you have for anyone who plans to apply for next year’s startup competition at Spark.me and try to win a trip to TechCrunch?

EP 021: Saša Ševo – Pojačalo podcast

Pojačalo
Saša Ševo je trejser i veliki zaljubljenik u parkour kulturu.
Saša Ševo je trejser i veliki zaljubljenik u parkour kulturu. Kada je po prvi put čuo za parkour sredinom 2000-ih u Kuli, momentalno se zaljubio u ovu veštinu, učio prve lekcije sa kopiranog CDa i padao bezbroj puta pre nego što bi uspeo da izvede željeni pokret.

Niz padova i neuspeha nikada nije zaustavio njegov trud, već je na iste gledao kao na nove izazove i prepreke koje treba prevazići.
Radio je kao parkour instruktor, performer, menadžer, akrobata, fitnes instruktor, čak i prodavac. Povezao je parkour zajednice Srbije i Hrvatske, a putovao je i svetom zarad širenja ove veštine i konstantnog učenja.

Zajedno sa Kristinom Ivković 2011. godine osnovao je Skochypstiks, brend odeće za ljude u pokretu, koji se danas prodaje širom planete.

Saznaćemo kako jedna veština poput parkour-a može da prenese disciplinu i filozofiju u biznis poslovanje, koliko se važnim mogu ispostaviti konekcije iz drugih ogranaka poslovanja i kako je mala, lokalno proizvedena linija specijalizovane odeće za parkour doživela globalnu ekspanziju.

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2QB29lO

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

#52 Daniela Stanković i Jovana Antić – Koozmetik / Beograd

Pokretači
Pokrenut 2015., Koozmetik je sad već poznat po svojim prelepo dizajniranim prirodnim kozmetičkim proizvodima najvišeg kvaliteta, a od skora možete posetiti i njihovu prelepu radnju u Višnjićevoj 2 na Doćolu.
Pokrenut 2015., Koozmetik je sad već poznat po svojim prelepo dizajniranim prirodnim kozmetičkim proizvodima najvišeg kvaliteta, a od skora možete posetiti i njihovu prelepu radnju u Višnjićevoj 2 na Doćolu. Sa Danielom Staković i Jovanom Antić sam pričao o tome kako je izgledalo izgraditi brend u novom polju i o mukama s kojima se susreću perfekcionisti u Srbiji.