Ja, Preduzetnik – Epizoda 43, 1. Deo – Vaso Lekić – Foodland (Bakina Tajna)Zadruga 1. Deo

Ja preduzetnik
Vaso Lekić je širem auditorijumu poznat po tome što je stvorio brend „Bakina tajna“, jedan od najprepoznatljivijih i najuspešnijih brendova u Srbiji u poslednjih 20 godina.
Vaso Lekić je širem auditorijumu poznat po tome što je stvorio brend „Bakina tajna“, jedan od najprepoznatljivijih i najuspešnijih brendova u Srbiji u poslednjih 20 godina. Međutim, Vasova preduzetnička i životna priča je mnogo više od toga, kao što ćete imati prilike i da čujete. Usled različitih poslova koje je radio, trenutnog posla kojim se danas bavi, kao i velikog znanja i iskustva koje je podelio kroz razgovor sa nama, intervju sa Vasom emitujemo u dva dela.

U ovom delu ćete saznati kako je u vreme socijalizma započeo posao koji nije bio deo uravnilovke, koja je njegova uloga u stvaranju uspeha kompanije „Zepter“ i kako izgleda kada mesečno zarađujete 100.000 maraka, a nemate još uvek 30 godina, šta je sve dobro priozašlo iz njegove borbe sa tumorom, kako je na tri „smederevca“ započeto stvaranje brenda „Bakina tajna“…

Prvi deo neverovatno uzbudljive životne i preduzetničke priče jednog zaista jedinstvenog i predivnog čoveka, puna mudrosti, životnih i preduzetničkih lekcija, koju nikako ne bi trebalo da propustite.

Popularnost kriptovaluta u Srbiji – Aleksandar Matanović | TALASNA DUŽINA #36

Talasna dužina
Kako su i zašto nastale kriptovalute?
Kako su i zašto nastale kriptovalute?

Koliko su kriptovalute popularne u Srbiji?

Koje su danas najveće kontroverze u vezi sa kriptovalutama?

Zašto je bitcoin i dalje najpopularnija i najdominantnija kriptovaluta?

Kako je do sada izgledao odnos zvaničnih državnih institucija po pitanju kriptovaluta?

Gost: Aleksandar Matanović, ECD.rs

Autor i voditelj: Miloš Nikolić, glavni urednik Talasa.

ZAPRATITE YOUTUBE KANAL TALASA

Emisija „Talasna dužina“ dostupna je i na audio kanalima Talasa u vidu podkasta na

SOUNDCLOUD: https://soundcloud.com/user-268265886

MIXCLOUD: https://www.mixcloud.com/TalasRS/

APPLE PODCASTS: https://apple.co/2NXfrsJ

GOOGLE PODCASTS: https://bit.ly/37XCXwB

Pratite i naše naloge na društvenim mrežama:

Facebook https://www.facebook.com/talas.rs/

Twitter https://twitter.com/Talas_rs

Instagram https://www.instagram.com/talasrs/

www.talas.rs

Nemanja Sekulić — Mašta ne poznaje granice | Ivan Kosogor: Da, ti to možeš (Podcast)

Da, ti to možeš
Gost u podcastu je Nemanja Sekulić. Čim smo se upoznali pomislio sam koliko je ovo zabavan, pametan i duhovit čovek, pa nije ni čudo da ga na Youtube kanalu prati više od 300.000 ljudi! 
Nemanja je odlučio da svet iz mašte prenese kroz svoj rad!

Gost u podcastu je Nemanja Sekulić. Čim smo se upoznali pomislio sam koliko je ovo zabavan, pametan i duhovit čovek, pa nije ni čudo da ga na Youtube kanalu prati više od 300.000 ljudi! 

Nemanja je odlučio da svet iz mašte prenese kroz svoj rad! Pogledajte njegov Youtube kanal obavezno, možete svašta da naučite o photoshopu! 

Saznajte više o Nemanji na https://nemanjasekulic.com/

Youtube kanal: https://www.youtube.com/channel/UCdf6…

Support this podcast: https://anchor.fm/ivankosogor/support

265 – Šta je koučing?

Male pobede
Kod poslovnih edukacija možemo čuti termin „koučing“ ali retko ko zna tačno šta je to i često se meša sa konsaltingom, treningom, edukacijama i slično…
Kod poslovnih edukacija možemo čuti termin „koučing“ ali retko ko zna tačno šta je to i često se meša sa konsaltingom, treningom, edukacijama i slično… Koučing je tehnika poslovnog razvoja neke osobe koju možete koristiti i ako niste profesionalni kouč, kao i koristiti u svakodnevnom životu, ne samo u radu sa zaposlenima a fokusira se na postavljanje pravih pitanja.

Epizoda 28 | Zajednica kao biznis / Part 2

StartUP - Put uspeha
Stigao je i drugi deo podkasta koji je koji je snimljen u prostorijama Impact Hub Belgrade.

Stigao je i drugi deo podkasta koji je koji je snimljen u prostorijama Impact Hub Belgrade. U pitanju je panel Meetup i panel diskusija na temu biznis modela i strategije razvoja na platformam  koje se bave dizajnom, podkastima, sportom i digitalnim marketingom.

Ugostili smo predstavnike startapa Enqlo, Sportifico i podcast.rs.

Saznajte kako su ovi startaperi definisali koje zajednice imaju biznis potencijal kao i kako balansirati prodaju i potrebe zajednice u vođenju biznisa zasnovanih na novim tehnologijama.

Epizoda 27 | MeetUp Zajednica kao biznis / Part 1

StartUP - Put uspeha
Poslušajte prvi deo podkasta koji je snimljen u prostorijama Impact Hub Belgrade gde je održan   meetup i panel diskusija posvećena razvoju biznis modela i razvoju zajednice (strategije, komunikacija i integracija u rešenje).Tema ovog podkasta su biznis modeli i strategije razvoja zajednica na platformama koje su fokusirane na dizajn, podkaste, sport i digitalni marketingm, a si govorili prestavnici startapa Enqlo, Sportifico i podcast.rs.Saznajte kako su ovi startaperi definisali koje zajednice imaju biznis potencijal kao i kako balansirati prodaju i potrebe zajednice u vođenju biznisa zasnovanih na novim tehnologijama.

Poslušajte prvi deo podkasta koji je snimljen u prostorijama Impact Hub Belgrade gde je održan   meetup i panel diskusija posvećena razvoju biznis modela i razvoju zajednice (strategije, komunikacija i integracija u rešenje).

Tema ovog podkasta su biznis modeli i strategije razvoja zajednica na platformama koje su fokusirane na dizajn, podkaste, sport i digitalni marketingm, a si govorili prestavnici startapa Enqlo, Sportifico i podcast.rs.

Saznajte kako su ovi startaperi definisali koje zajednice imaju biznis potencijal kao i kako balansirati prodaju i potrebe zajednice u vođenju biznisa zasnovanih na novim tehnologijama.

264 – Da li prenosite svoje znanje zaposlenima?

Male pobede
Edukacija zaposlenih nije ništa novo i već je česta praksa u većini firmi.
Edukacija zaposlenih nije ništa novo i već je česta praksa u većini firmi. Ali pored toga da kompanija ili agencija izdvaja neke finansije da kupi neku literaturu ili šalje zaposlene na edukaciju, postavlja se pitanje da li interno delite znanje i organizujete edukacije unutar svojih timova… jer biste trebali.

EP 059: Radomir Basta, SEO strategija – Pojačalo podcast

Pojačalo
U novoj 059. epizodi Pojačalo Podcasta sagovornik Ivana Minića je Radomir Basta.
U novoj 059. epizodi Pojačalo Podcasta sagovornik Ivana Minića je Radomir Basta. On će vas provesti kroz svoje iskustvo u SEO, pisanju knjige, pravljenju popularnog sajta i još mnoge druge zanimljive teme.

Radomir će nam otkriti kako napraviti određeni tool koji umnogome olakšava rad na internetu, zašto je rad sa klijentima zahtevan ali isto tako i izazovan. U ovoj epizodi ćete saznati kako je nastao čuveni sajt Tarzanija, kao i koliko je zahtevno napisati knjigu o SEO i alatima koji štede vreme u radu i kolika je zastupljenost audio formata kod nas uopšte.

Teme u podkastu:
– Prvi posao
– Tehnike SEO kroz vreme
– Priča sa Four Dots-om
– Razvojni put od ulaska u SEO
– Four Dots danas
– SEO alati i njihova upotreba
– Knjiga “The Good Book of SEO”
– Tarzanija i kako je sve to počelo
– Prelazak Tarzanije na Youtube
– Podkast kao novi medij

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/32r1Gsl

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

263 – Da li ste dovoljno bogati da kupujete jeftine stvari?

Male pobede
„Nisam ja toliko bogat da kupim jeftino.“ – omiljeni citat od mnogo ljudi, ali i od mog jednog dobrog prijatelja.
„Nisam ja toliko bogat da kupim jeftino.“ – omiljeni citat od mnogo ljudi, ali i od mog jednog dobrog prijatelja. Zapravo označava da li svesno bacate pare misleći da štedite (samo kratkoročno), u odnosu na to da sačekate i kupite nešto kvalitetnije koje će vam trajati i napraviti stvarnu uštedu?

262 – Da li učite tokom radnog vremena?

Male pobede
Normalno je da većina ljudi ne samo treba, već i želi da konstantno uči i da se unapređuje, jer je to jedini način da budemo u toku sa svim trendovima ali i da omogućimo sebi da napredujemo u poslu ili na poslovnim pozicijama.
Normalno je da većina ljudi ne samo treba, već i želi da konstantno uči i da se unapređuje, jer je to jedini način da budemo u toku sa svim trendovima ali i da omogućimo sebi da napredujemo u poslu ili na poslovnim pozicijama. Tako i kompanije često omogućuju edukacije svojim zaposlenima, obezbeđujući im seminare, kurseve, literaturu i slično… ali da li sve to možemo da radimo samo u okviru radnog vremena?