Halo efekat je kada znamo da neko ima jednu dobru osobinu, pretpostavimo da ima i druge: za lepe ljude pretpostavljamo i da su pametni, za one koji dobro prezentuju da su pripremljeni, za selebritije pretpostavljamo da su moralni i sl.
Halo efekat je kada znamo da neko ima jednu dobru osobinu, pretpostavimo da ima i druge: za lepe ljude pretpostavljamo i da su pametni, za one koji dobro prezentuju da su pripremljeni, za selebritije pretpostavljamo da su moralni i sl. Halo efekat postoji i za brendove i advertajzing često služi upravo da napravi te asocijacije: zbog toga što je brend prisutan znači da ima servis, zbog toga što je težak znači da je kvalitetan itd.
Ovo je jedna od onih naših epizoda u kojima drvimo o tome kako ljudi nisu racionalni, kako nije sve odnos cene i kvaliteta i kako sve uvek zavisi od konteksta! U tome nam pomaže Anđela Mlađenović, Strategic Planning Assistant u agenciji Communis.
Današnju epizodu pripremili i prezentovali: Anđela Mlađenović i Goran Jankuloski
Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš:
podkast@ziska.rs
Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql
ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs