Noćurak za raspust :: pesme o letu, putu i sreći :: Summer Breeze

prešlicavanje
Stare i nove pesme koje bi trebalo da imaš u džepu ovog leta, ili koristiš kao suncobran; note i pesme koje putuju kroz vreme poput poruka u boci – od Miltona Banane do Sube i njegove „Voce Gosta“, ili ona koju je davno pevao Žilber Beko, a od koje je nastala „Samo me gledaj i budi tu“.
Stare i nove pesme koje bi trebalo da imaš u džepu ovog leta, ili koristiš kao suncobran; note i pesme koje putuju kroz vreme poput poruka u boci – od Miltona Banane do Sube i njegove „Voce Gosta“, ili ona koju je davno pevao Žilber Beko, a od koje je nastala „Samo me gledaj i budi tu“.
Tu su i pesme o putovanju, lutanju, letu i sreći: Arsen Dedić, Helado Negro, Serž, The Isley Brothers, Black Pumas, Bil Kalahan, Endrju Bird, Džonatan Ričman, The Beach Boys, Izae, Baklava i Darko Rundek, a Filip Bejli je obradio „Once In A Lifetime“. Na putu će nam se pridružiti i Alesandro Bariko, Alber Kami, Jovan Hristić i Blez Sandrar, oni znaju da pričaju o moru i letu.

Srodno:
https://www.mixcloud.com/nebojsa-krivokuca/no%C4%87urak-optimista-proclaim-your-joy/
https://www.mixcloud.com/nebojsa-krivokuca/no%C4%87urak-za-kraj-leta-as-summertime-ends/
https://www.mixcloud.com/nebojsa-krivokuca/no%C4%87urak-se-raduje-letu-songs-about-summer/

KUPEK 245, Borka Pavićević, In memoriam

KUPEK
Krajem juna 2019. godine umrla je Borka Pavićević, žena čiji je životni moto bio: umjetnost je najjača politička opcija.
Krajem juna 2019. godine umrla je Borka Pavićević, žena čiji je životni moto bio: umjetnost je najjača politička opcija.
U KUPEK-u je govorila:
„Taj jugoslavenski kulturni prostor je najveća zaštita, najsnažnija barikada protiv pretvaranja ovog prostora u pornografiju. To je baza. A prepoznavanje ljudskih i kulturnih prava na najtemeljitiji način danas zovu tolerancijom. Kakav izraz za prirodno stanje poštovanja ljudi. Ne znam zašto su prijateljstvo i ljubav zamenjeni sa pristojnošću i tolerancijom i to smatram jednim od najvećih problema. Radi se o prijateljstvu, ljubavi, časti, putovanju, nečemu što su napisali i Joyce i Homer. Radi se o lepoti a ne suživotu, saživotu, toleranciji, networku, implementaciji, instalaciji, inkubaciji, evrontegraciji…“

#117 Festival Na sopstveni pogon 2019 i aktuelna dešavanja u Muzeju Trudbenik

Sceniranje
U emisiji koja je ujedno i poslednja za ovu sezonu, razgovorarali smo sa sa Aleksandrom Gubašom, i on je najavio ovogodišnji Festival Na sopstveni pogon 2019.
U emisiji koja je ujedno i poslednja za ovu sezonu, razgovorarali smo sa sa Aleksandrom Gubašom, i on je najavio ovogodišnji Festival Na sopstveni pogon 2019.
U drugom satu pričali smo o aktuelnim dešavanjima u Muzeju Trudbenik, koji je za vrlo kratko vreme postao jedan od najposećenijih i najaktivnijih muzeja u Beogradu. Gost je bio Srđan Atanasovski.
Muzički urednik emisije bio je Vasa Radovanovic, pesnik, roker i fanzinaš, a emisiju su vodili Zoran Ilić i Andrija Stojanovic.
Pregled aktuelnih dešavanja iz kulture i ovoga puta je pripremila Tamara Ognjanovic .

ŽENERGIJA 98- Ulica Prihvatanja

Ženergija
„Najkompleksnija pojava i pojam važan za LGBTIQA+ zajednicu je seksualnost.
„Najkompleksnija pojava i pojam važan za LGBTIQA+ zajednicu je seksualnost. Seksualnost jedne osobe i zajednice uopšte ne možemo da proučavamo odvojeno od istorijskog trenutka i društvenih političkih i ekonomskih odnosa. Zato kažemo da je seksualno ponašanje određeno društvenim i kulturnim normama. Seksualnost podrazumeva seksualno ponašanje (praksu), seksualne identitete i različite istorijske i kulturne oblike koje seksualni identiteti i praksa mogu da prime. Seksualnost dobija značenje kroz jezik, kulturu, vrednosti određenog društva i usko je povezana sa načinima na koje sebe doživljavamo, sa osećanjima, onim kako se identifikujemo, sa praksama i načinom života. Seksualna orijentacija određuje ko nas seksualno privlači ili ne privlači.

Šta se krije iza akronima LGBTIQA+..“ http://www.labris.org.rs/sr/lgbtiqa-terminologija

Hvala za text Ksenija Forca, a muzički izbor ovu emisiju oblikovao Marko Tasić.