Influencer marketing: trend koji ne prestaje I Andrea Baba I DigiTalk EP 169

Digitalk.rs
Nakon nekoliko epizoda sa influenserima, prvi put u Digitalk podcast nam dolazi neko ko je zadužen za saradnje sa influenserima, neko ko je zadužen da saradnja između brenda i influensera prođe u skladu sa očekivanjima svih strana.
Nakon nekoliko epizoda sa influenserima, prvi put u Digitalk podcast nam dolazi neko ko je zadužen za saradnje sa influenserima, neko ko je zadužen da saradnja između brenda i influensera prođe u skladu sa očekivanjima svih strana. Andrea Baba ima veoma zanimljivo zanimanje i titulu, naime ona je Influenser menadžer. Andrea već nekoliko godina kao svoju ekspertizu gradi upravo saradnje sa influenserima, te danas sarađuje sa najvećim influenserima u regionu, a bila je deo nekih velikih i nagrađivanih kampanja. Andrea nas je upoznala sa čitavim procesom dogovaranja saradnji, čuli smo priču vezanu za stranu agencije, stranu brenda, kao i stranu influensera, i po tome ovaj razgovor ima zaista veliku vrednost. Andrea zaista strastveno radi svoj posao, neretko deli svoja znanja i zaista uživa da u tom trouglu agencija-brend-influenser uvek izvlači najbolje moguće rezultate.

Andrea Baba, Influencer manager – https://www.linkedin.com/in/andrea-baba-2719a6174/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Andrein profesionalni put
– Influenser po definiciji
– Koliko je star influencer marketing
– Novi trendovi i promene
– Saradnje sa influenserima: sve počinje od brief-a
– Kategorije influensera i vrste saradnji
– Brand-agencija-influenser
– Da li je influencer novo zanimanje? Prednosti i problemi saradnji
– Tips&Tricks za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3RRWsR0
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3RSJmmD
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Emocija kao osnov svakog brenda I Tijana Škorić Tomić I DigiTalk EP 168

Digitalk.rs
San mnogih je da kreira proizvod koji će kvalitetom dopreti to srca potrošača i prevazići granice lokalnog tržišta.
San mnogih je da kreira proizvod koji će kvalitetom dopreti to srca potrošača i prevazići granice lokalnog tržišta. Za tako nešto potrebno je strpljenje, veliko znanje, ali i neizmerna količina strasti i emocija. Ova epizoda je upravo priča o emoji i strasti koje su utkane u jedan od najpoznatijih srpskih brendova voćnih rakija Gorda, a sagovornica nam je bila osnivač kompanije, Tijana Škorić Tomić, žena sa višedecenijskim znanjem i iskustvom u svetu advertajzinga i konsaltinga, ali pre svega žena sa fokusom na porodicu, emociju i tradiciju. Jedan malo drugačiji razgovor, ali priča koja nikog ne ostavlja ravnodušnim, priča o načinu kako se gradi kvalitetan proizvod, kako se gradi brend koji teži da prevaziđe geografske i vremenske granice.

Tijana Škorić Tomić, Co-Founder @ Gorda – https://www.linkedin.com/in/tijana-skoric-tomic-090bb640/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Najvrednije stvari koje sam ponela iz korporativnog sveta
– Kako je Gorda postala rakija pa posle i brend
– Da li su emocije i poštovanje tradicije pravi put građenja domaćih brendova
– Kvantitet vs. Kvalitet
– Pravljenje brenda nije cilj sam po sebi
– Tržište rakija u Srbiji – voćne rakije u svetu
– Branding Srbije
– Standardizacijom i edukacijom do kvaliteta i međunarodnog plasmana
– Održivost u vremenu pred nama

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://is.gd/8sxNZL
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://is.gd/kn7dz2
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „CEO: 6 liderskih pristupa koji prave razliku’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Entertainment marketing I Marija Vićić I DigiTalk EP 167

Digitalk.rs
Tehnologija i internet su transformisali mnoge industrije a poseban skok se desio u industriji produkcije igranih sadržaja.
Tehnologija i internet su transformisali mnoge industrije a poseban skok se desio u industriji produkcije igranih sadržaja. U sjajnom razgovoru o biznis i marketing strani produkcije, kompletnom procesu od ideje do emitovanja, formatima, načinima konzumiranja sadržaja, odnosu linearne televizije i streaming platformi, pričali smo sa Marijom Vićić, izvršnom direktorkom agencije Two Rivers, koja stoji iza nekih od najvećih domaćih produkcija i koprodukcija. Marija je veliko ime u svetu marketinga i advertajzinga u regionu sa zavidnim iskustvom, a poslednjih godina kroz rad u agenciji ima prilike da iz prve ruke posmatra i bude akter transformacije ove industrije u Srbiji.

Marija Vićić, Executive Director @ Two Rivers – https://www.linkedin.com/in/marija-vicic-a862554/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Marijin karijerni put
– Od početaka do svetskih koprodukcija
– Proces od ideje do produkcije
– Kako to sve izgleda u praksi
– Koliko velike koprodukcije mogu da pomognu da se razvije lokalno tržište
– Drugačiji formati
– Šta je to što je potrebno da bi danas napravio uspešan i gledan projekat
– Gde se mi danas nalazimo kada je svet produkcije u pitanju
– FANDOM
– Šta nas čeka u vidu transformacije gledaoca, produkcija programa konzumacije programa, borba linaarne TV i striming platforme

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/4eruwx1
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3Xo68qh
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Retail Media – treći talas online advertising-a I Mihailo Ponjavić I DigiTalk EP 166

Digitalk.rs
Poslednjih godinu dana sve češće u marketinškim, a posebno advertising krugovima čujemo pojam Retail Media.
Poslednjih godinu dana sve češće u marketinškim, a posebno advertising krugovima čujemo pojam Retail Media. Predavanja na ovu temu obeležila su i ovogodišnje događaje Digitalk E-Commerce Days i Digitalk Day, pa smo želeli da i vama, našim pratiocima približimo ovaj segment digitalnog oglašavanja koji na zapadnim tržištima beleži neke impozantne rezultate, i došao je kao jedan od odgovora na najavu ukidanja third party cookies. Kao sagovornika smo pozvali našeg starog prijatelja, Mihaila Ponjavića, konslultanta i eksperta u oblastima online poslovanja koji je među prvima savladao temu Retail Media i danas je jedan od vodećih stručnjaka na našem tržištu u ovoj oblasti. Sa Mihailom smo razgovarali o osnovnim konceptima, zašto je danas u svetu digitalne ekonomije ovaj vid digitalnog oglašavanja značajan, te koje su tehnologije, alati najvažniji za uspešno vođenje Retail Media kampanja. Dosta konkretan razgovor i preporuka za sve one koji su zainteresovani da uđu dublje u najnovije trendove digitalnog oglašavanja.

Mihailo Ponjavić, konsultant u oblasti online poslovanja – https://www.linkedin.com/in/ponjavic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Retail media i zašto je trenutno toliko toliko važan u svetu digitalne ekonomije?
– Osnovni koncepti: koje su ključne komponente Retail media?
– Kako se Retail media razlikuje od tradicionalnog digitalnog oglašavanja?
– Koje tehnologije i alati su najvažniji za uspešno vođenje Retail media kampanja?
– Kako data i analitika igraju ulogu u optimizaciji Retail media strategija?
– Koji su trenutno najveći trendovi u Retail media?
– Kako regulative utiču na Retail media i koje su ključne regulative koje treba imati na umu?
– Ključne poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/4aZjegA
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3yPO3ac
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Neobuzdani Amazon’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Efektivna komunikacija & medijsko oglašavanje I Bojan Ostojić I DigiTalk EP 165

Digitalk.rs
U ovoj epizodi Digitalk podkasta nastavljamo priču o medijskom oglašavanju i medijskim agencijama.
U ovoj epizodi Digitalk podkasta nastavljamo priču o medijskom oglašavanju i medijskim agencijama. Sagovornik u ovoj epizodi nam je stručnjak sa više od dvadeset godina iskustva u medijskom biznisu, Bojan Ostojić, Client Service director u agenciji Media House. Sa Bojanom smo razgovarali o nekim osnovama, kako izgleda tržište medijskog oglašavanja, kako se ova branša razvijala i menjala kroz vreme, kako funkcionišu medijske agencije, te koji su ključni procesi u kreiranju medijske strategije. Bojan je imao i nekih vrlo konkretnih i poznatih primera, a tokom celog razgovora Bojanovo iskustvo dolazi do izražaja kroz njegove zaključke i uvide.

Bojan Ostojić, Client Service Director @ Media House

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Branša koja se razvija i menja velikom brzinom
– Pregled srpskog medijskog tržišta
– Šta je posao medijske agencije?
– Primeri dobre i loše prakse
– (Ne)razumevanje kreativnih i medijskih agencija
– Usklađivanje frekvencije oglašavanja sa frekvencijom kupovine
– Ključni procesi u kreiranju medijske strategije
– (Zakonska) ograničenja
– Merimo ono što kupujemo
– Pažnja korisnika kao fokus advertajzinga u narednom periodu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Slušajte nas na:
SoundCloud: https://bit.ly/3gr953C
Spotify: https://spoti.fi/3v38w4c
Apple Podcasts: https://apple.co/3n1R4uf
Google Podcasts: https://bit.ly/3egotxa
Deezer: https://bit.ly/3dzpeCe
Podcast.rs – https://bit.ly/3egDKya

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3X5Xa0s
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4588Jq4
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Neobuzdani Amazon’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Zašto kupujemo ono što kupujemo: Bihevioralna ekonomija u marketingu I Goran Tintor I DigiTalk EP164

Digitalk.rs
Podaci nam danas mogu pružiti neverovatne uvide kada su u pitanju korisnici naših proizvoda ili usluga, a kada se ukrste podaci iz više izvora, pa se tu primene principi bihevioralne ekonomije, dolazi zaista do neverovatnih rezultata.
Podaci nam danas mogu pružiti neverovatne uvide kada su u pitanju korisnici naših proizvoda ili usluga, a kada se ukrste podaci iz više izvora, pa se tu primene principi bihevioralne ekonomije, dolazi zaista do neverovatnih rezultata. Sagovornik u novoj epizodi Digitalk podcasta nam je bio jedan od najvećih stručnjaka kada je u pitanju upotreba podataka u marketingu, Goran Tintor, Head of Marketing Data Intelligence u kompaniji Direct Media United Solutions. U veoma pitkom razgovoru kroz neverovatne primere, Goran nam je približio oblast bihevioralne ekonomije i njenu praktičnu primenu u marketingu. Kao bonus, Goran je sastavio listu resursa koji vam mogu pomoći da dublje uronite u oblast bihevioralne ekonomije!

Goran Tintor, Head of Marketing Data Intelligence @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/goran-tintor/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Goranov profesionalni put
– Fokus na inovacije
– Šta je bihevioralna ekonomija
– Marketing nastoji da promeni percepciju kod ljudi
– Utemeljenje bihevioralne ekonomije u nauci
– Primena bihevioralne ekonomije u praksi

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/4bFQrz6
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4bxaVtK
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „CEO: 6 liderskih pristupa koji prave razliku“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

ADEX report – srpsko tržište digitalnog oglašavanja u 2023. I Đorđe Bukinac I DigiTalk EP 163

Digitalk.rs
Sada već tradicionalno, ali i ekskluzivno, u saradnji sa IAB Serbia, delimo sa vama ključne informacije iz ovogodišnjeg ADEX izveštaja koji nam daje pregled vrednosti tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji.
Sada već tradicionalno, ali i ekskluzivno, u saradnji sa IAB Serbia, delimo sa vama ključne informacije iz ovogodišnjeg ADEX izveštaja koji nam daje pregled vrednosti tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji. Ove godine, kao sagovornik i prezenter ključnih podataka iz ovog izveštaja, pridružio nam se Đorđe Bukinac, član IAB-ove radne grupe za izradu ADEX izveštaja. Pored predstavljanja ključnih rezultata, Đorđe je sa nama podelio svoje uvide u aktuelne trendove, stanje u industriji i to kako globalno tako i lokalno. Za sve u digitalnom biznisu ova epizoda je pravi izvor podataka kako i kuda se kreće srpsko tržište digitalnog oglašavanja.

Đorđe Bukinac, član IAB radne grupe za izradu ADEX izveštaja – https://www.linkedin.com/in/djordjebukinac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje IAB organizacije i ADEX izveštaja
– Osvrt na ADEX report za 2022. godinu
– Predstavljanje ADEX izveštaja za 2023. godinu za srpsko tržište
– Najvažnije cifre ADEX izveštaja za 2023. godinu
– Đorđe deli svoje uvide u aktuelne trendove, trenutno stanje u industriji, lokalno i globalno

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3KbmOte
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3V8Uuhh
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „CEO: 6 liderskih pristupa koji prave razliku“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

SaaS kao najbolji biznis model? I Leonard Eldić I DigiTalk EP 162

Digitalk.rs
Od početka krize u IT sektoru sve više se priča o product kompanijama kao nečemu što može da celu industriju izvede ponovo na ‘’pravi put’’. SaaS model poslovanja u IT-u je veoma popularan, a u razgovoru sa Leonardom Eldićem osnivačem zajednice SaaStanak i M&A Origination Associate u Saas.group, smo došli do zaključka da je ovaj model veoma prijemčiv u našem regionu, te da su Saas proizvodi sa naših prostora veoma kvalitetni i da izlaze sa mnogo više funkcionalnosti u odnosu na slične proizvode sa zapadnih tržišta.
Od početka krize u IT sektoru sve više se priča o product kompanijama kao nečemu što može da celu industriju izvede ponovo na ‘’pravi put’’. SaaS model poslovanja u IT-u je veoma popularan, a u razgovoru sa Leonardom Eldićem osnivačem zajednice SaaStanak i M&A Origination Associate u Saas.group, smo došli do zaključka da je ovaj model veoma prijemčiv u našem regionu, te da su Saas proizvodi sa naših prostora veoma kvalitetni i da izlaze sa mnogo više funkcionalnosti u odnosu na slične proizvode sa zapadnih tržišta. O Saas industriji, ovom modelu poslovanja, potencijalu kada je naš region u pitanju, ali i o SaaStanak konferenciji i kreiranju zajednice kao bi razvijao određenu nišu, pričali smo sa Leom u jednom veoma konkretnom i inspirativnom razgovoru.

Leonard Eldić, Founder of SaaStanak – https://www.linkedin.com/in/leonardeldic/

SaaStanak 2024

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Leov profesionalni put
– Zašto je SaaS najbolji biznis model?
– Kako SaaS firme uspevaju i kako umiru
– Zašto VC (Venture Capital) toliko voli SaaS?
– Bootstrapping vs. VC
– Koliko smo „zrelo“ tržište i koji je potencijal
– SaaStanak konferencija – jedan od načina da okupiš nišu i kreiraš sopstvenu zajednicu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3wyT8Ty
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3QLBLpr
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Neobuzdani Amazon“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Izazovi Web3 industrije I Mališa Pušonja I DigiTalk EP 161

Digitalk.rs
Kao i u prethodnoj epizodi, i ovaj put se bavimo tematikom Web3 industrije i blockchain tehnologije.
Kao i u prethodnoj epizodi, i ovaj put se bavimo tematikom Web3 industrije i blockchain tehnologije. Sagovornik nam je bio Mališa Pušonja, Managing partner u kompaniji Attic42 i jedan od pravih pionira kada je u pitanju Web3 u Srbiji. Sa malo izraženijim filozofskim stavom i nekim zaista sjajnim uvidima, primerima ali i objašnjenjima koja dolaze od nekih od svetskih predvodnika ove industrije, Mališa je u ovoj epizodi dao svoje viđenje web3 industrije i njenih najvećih izazova trenutno. Za sve one koji žele da uđu u ovaj svet, pored sjajnog razgovora, Mališa je podelio i neke sjajne resurse za dodatnu edukaciju. Dodatni resursi su vam na raspolaganju i u prethodnoj epizodi koju smo radili sa Mališinim kolegom i partnerom, Petrom Atanasovskim.

Mališa Pušonja, Managing Partner @ Attic42 – https://www.linkedin.com/in/malisapusonja/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta zapravo predstavlja Web3
– Bitcoin whitepaper
– Kako funkcioniše token
– Šta treba da se desi u industriji da bismo videli druge primene blockchain tehnologije?
– Konceptualni problem Web3
– Poruka za ljude koji žele da uđu u Web3 industriju

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3wowAF0
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4bjD0UY
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Web3 kao osnov za građenje organizacija I Petar Atanasovski I DigiTalk EP 160

Digitalk.rs
Petar je već bio jedan od sagovornika u Digitalk podcastu, ali kako je on jedan od pionira u Srbiji kada je u pitanju web3, sa Petrom i njegovim kolegom Mališom Pušonjom smo se dogovorili da uradimo dve epizode koje će malo više približiti koncept i principe Web3 i blockchain tehnologije.
Petar je već bio jedan od sagovornika u Digitalk podcastu, ali kako je on jedan od pionira u Srbiji kada je u pitanju web3, sa Petrom i njegovim kolegom Mališom Pušonjom smo se dogovorili da uradimo dve epizode koje će malo više približiti koncept i principe Web3 i blockchain tehnologije. Konkretno, sa Petrom, jednim od osnivača Attic42, razgovarali smo kako se principi Web3 mogu iskoristiti kao osnova za građenje organizacija i zajednica i time rešiti neki od najvećih problema sa kojim se susreću IT kompanije i startup-i u Srbiji.

Petar Atanasovski, Managing Partner @ Attic42 – https://www.linkedin.com/in/petaratanasovski/
https://attic42.com/petar

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Petrov ulazak u Web3
– Problem skaliranja organizacija
– DAO kao organizacije budućnosti
– Web3, investiranje i DAO
– Web3 zajednica u Srbiji
– OBlasti i industrije gde možemo videti praktičnu primenu blockchain tehnologije i Web3
– Preporuke za ulazak u Web3 industriju

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/4dkZt5O
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/3wgk1eW
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/