Efikasnost na račun efektivnosti u advertajzingu I Ivana Uspenski I DigiTalk EP 131

Digitalk.rs
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba.
Dve stvari u trenutnom stanju industrije advertajzinga treba da se menjaju:
Od komunikacije uglavnom profitiraju oglašivač i agencija/medij, dok se ciljna grupa (publika) tretira kao roba. Vrednost se meri i izražava isključivo finansijski/kroz novac, koji nije nužno i uvek merilo uspeha. Stoga su dva glavna pitanja koja ćemo diskutovati u ovom razgovoru:
Kako kreirati održivu komunikaciju od koje će profitirati sva tri učesnika u lancu, uključujući i ciljnu grupu? Kako pravilno meriti ostvarenu vrednost? U još jednom veoma zanimljivom razgovoru o advertajzing industriji u Srbiji, razgovarali smo sa Ivanom Uspenski, koja trenutno živi i radi u Nemačkoj, na poziciji Head of Insights and Channels Planning u kompaniji McCann Worldgroup Germany.

Ivana Uspenski, Head of Insights and Channels Planning @ McCann Worldgroup Germany – https://www.linkedin.com/in/ivana-uspenski-81679a5/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ivanin background i karijerni put
– Tri ključne tačke za uvod u temu razgovora
– Elementi uspešne održive komunikacije: efektivnost vs. efikasnost
– Redudantnost
– Emotivna vs. Empatična komunikacija
– Merenje uspešnosti komunikacije
– Digitalne persone
– KPI vs. Metrika
– Da li je u digitalu zaista sve merljivo?
– Velike promene u advertajzingu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Balon i kriza u IT sferi I Strahinja Dević I DigiTalk EP 130

Digitalk.rs
O tome zašto nam je IT industrija u krizi, da li krize zapravo ima, te koje su odlike našeg tržišta kada je IT u pitanju, razgovarali smo sa jednim od veterana srpske IT scene, Strahinjom Devićem, osnivačem i CEO-om kompanije W-Tech.
O tome zašto nam je IT industrija u krizi, da li krize zapravo ima, te koje su odlike našeg tržišta kada je IT u pitanju, razgovarali smo sa jednim od veterana srpske IT scene, Strahinjom Devićem, osnivačem i CEO-om kompanije W-Tech. Smatramo da je veoma važno da diskutujemo i dalje na ovu temu, te da ljudima koji godinama stvaraju i doprinose razvoju tržišta i zajednice treba da damo prostora da iznesu javno svoje stavove. Strahinja je neko ko ima vrlo izražen i jasan stav i ne libi se da ga iznese. Dinamična epizoda sa vrlo konkretnim činjenicama i zaključcima.

Strahinja Dević, Founder & CEO @ W-Tech
https://www.linkedin.com/in/strahinja-devic-16309694/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– IT je zapravo servis
– Razlika između outsource based i product based kompanija
– Da li je trenutna kriza samo faza u razvoju tržišta?
– 100 dana kursa
– Uloga medija u procesu izbora IT karijere
– Uticaj priučenih kadrova na tržište
– Koliko je kriza zapravo stvarna?
– C-Level kao servis
– Kako doći do finansiranja za projekat
– Iznošenje stava
– Za one koji su zagrizli i zakoračili u IT

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
– MTS
Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/Poslovni

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Transformacija odnosa zaposlenih i kompanija I Tijana Bejatović I DigiTalk EP 129

Digitalk.rs
Komunikacija je osnovna ljudska potreba i ima veliki uticaj na to kako se osećamo, šta mislimo i šta radimo.
Komunikacija je osnovna ljudska potreba i ima veliki uticaj na to kako se osećamo, šta mislimo i šta radimo. Kada bi lideri i kompanije zaista shvatili moć komunikacija, naša radna mesta bi bila sasvim drugačija. Pomene u svetu, društvu i biznisima stavile su zaposlene u fokus. Neophodno je da se bavimo njima na jedan sasvim drugačiji način, da bi biznisi dostigli svoje ciljeve, posebno u vreme krize. Upravo je transformacija odnosa zaposlenih i kompanija, kao i važnost adekvatnih, efikasnih i transparentnih internih komunikacija bila tema nove epizode Digitalk podkasta, a naša sagovornica, ekspert u oblasti internih komunikacija, Tijana Bejatović, osnivačica zajednice TopIC i strateškinja poslovnih komunikacija.

Tijana Bejatović, Founder & Business Communication Strategist @ TopIC – https://www.linkedin.com/in/tijanabejatovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Neobični karijerni put
– Šta su zapravo interne komunikacije
– Zašto je ova tema važna danas
– Ja pokret
– Transformacija odnosa donosi nove biznis prakse
– Da li su novi talenti zaista rešenje za krize?
– Odnos kompanija i zaposlenih mora da doživi preporod
– Kako komunikacija dovodi do te transformacije odnosa kompanija i zaposlenih?
– Ima li brzih rešenja u kreiranju radnog okruženja u kome zaposleni žele da rade?
– Kompanije kao community

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS: Unapredite svoje poslovanje uz pametna mts biznis rešenja – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Vrednost edukacije, deljenja znanja i značaj događaja za zaposlene i same kompanije | Specijal 12

Digitalk.rs
Znanje i ekspertiza se danas vrednuju više nego ikada, a edukacija i konstantno usavršavanje zaposlenih je negde garant i sigurnost kako sa jedne strane za same radnike u IT industriji, ali i za kvalitet output-a samih kompanija.
Znanje i ekspertiza se danas vrednuju više nego ikada, a edukacija i konstantno usavršavanje zaposlenih je negde garant i sigurnost kako sa jedne strane za same radnike u IT industriji, ali i za kvalitet output-a samih kompanija.
Povod za razgovor je osamnaest godina poslovanja kompanije Levi9. Za sve ove godine prisustva na tržištu, Levi9 je od samog početka aktivan član IT zajednice i u kontinuitetu doprinosi razvoju industrije u Srbiji, kao i rastu i razvoju zajednice kroz različite inicijative. Jedna od većih inicijativa namenjenih zajednici ove godine je i velika konferencija Inspiration koju kompanija Levi9 poklanja zajednici, a koja će se održati 29. septembra u Jugoslovenskom dramskom pozorištu pod sloganom Share. Learn. Connect. O svim ovim stvarima razgovarali smo sa Mirjanom Trobok, Delivery direktorkom, kao i sa Žoltom Vargom, Mobile Software Architect-om u kompaniji Levi9. Mirjana i Žolt su svako iz svog ugla dali mišljenje o potrebi edukacije i konstantnog usavršavanja te podelili sa nama svoje razvojne puteve.

Mirjana Trobok, Delivery Director @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/mirjanatrobok/

Žolt Varga, Mobile Software Architect @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/varga-zolt/

https://www.levi9.com/
https://levi9conference.com/

O čemu smo pričali sa Mirjanom i Žoltom:
– Osamnaest godina poslovanja i konstantnog ulaganja u razvoj i edukaciju zaposlenih (Mirjana Trobok)
– Šta znači deljenje znanja za tehnička lica poput Mobile Software Architect-e? (Žolt Varga)
– Motivi za organizaciju Inspiration konferencije. (Mirjana Trobok)
– Koliko i na koji način događaji pomažu u usavršavanju tehničkih lica kao što je Mobile Software Architect, koja je trenutno titula Žolta Varge (Žolt Varga)

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digi…

Marketing kao način razmišljanja I Branimir Cigale I DigiTalk EP 128

Digitalk.rs
Pričali smo o marketingu, digitalu, fokusu na rezultate, i još mnogo čemu.
Pričali smo o marketingu, digitalu, fokusu na rezultate, i još mnogo čemu. Branimir Cigale, osnivač agencije Posh33 iz Subotice, vrsni poznavalac marketinške teorije i neko ko se trudi tokom cele svoje karijere da sve marketinške principe dosledno primenjuje u praksi. Ovim razgovorom smo se suštinski vratili osnovama, kako bismo bolje shvatili šta to zapravo želimo da uradimo danas pod kapom digitala i društvenih mreža. Jedan vrlo dubok, iskren i razgovor koji pruža niz uvida, ali i postavlja neka pitanja na koja moramo da nađemo odgovor ne bi li postizali bolje rezultate i istinski razumeli biznis na kojima (digitalni) marketing počiva.

Branimir Cigale, Posh33 – https://www.linkedin.com/in/branimirc/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Opredeljenje za Suboticu
– U kom trenutku dolazi digital
– Kako nas je Miloje Sekulić upoznao
– Fokus na rezultat
– Kako teoriju iz knjiga uvezati sa praksom
– Measurable marketing vs non-measurable marketing
– Šta je to što se kod nas meri, koji su KPI-evi
– Koja je razlika u pristupu merenju malih i srednjih preduzeća i velikih sistema?
– Može li baš sve da se meri u digitalu?
– Novi alati, AI i Web 3.0 kao pomoć u čitanju podataka
– Nove generacije ljudi u digitalnom marketingu
– Da li se viralnost može izmeriti
– Društvene mreže naša poslovna svakodnevnica – negativni aspekti o kojima se malo priča
– Motivacija kao perpetum mobile

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Generacija Z iz prvog lica I Filip Mastilović I DigiTalk EP 127

Digitalk.rs
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede.
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede. Nakon što smo više puta u epizodama Digitalk podcasta pominjali generaciju Z, odlučili smo se da pozovemo jednog karakterističnog pripadnika iste i da u jednom otvorenom razgovoru zapravo vidimo šta oni imaju da kažu, kako razmišljaju kada je u pitanju obrazovanje, karijera, kako se odnose prema preduzetništvu, novcu i koje su to njima vrednosti važne. Filip Mastilović, Project lead i Agile Master u kompaniji Bosch, ali istovremeno i član sjajnog Empple tima, se odlično snašao u ovom razgovoru i sa nama podelio sjajne uvide koji su nam pomogli da bolje razumemo GenZ, te podelio sa nama svoja razmišljanja na ovu temu i na sopstvenom primeru objasnio neke nedoumice i predrasude koje imamo kada je ova generacija u pitanju.

Filip Mastilović, Project Lead & Agile Master @ Bosch – https://www.linkedin.com/in/filipmastilovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Izbor obrazovanja
– Traženje posla
– Kako se desio Empple
– Ko sve spada u gen Z, kako se definiše i koje su ključne odlike
– Gen Z i direktna komunikacija
– Odnos prema preduzetništvu, novcu i ‘’early retirement’’
– Kako Gen Z gleda na obrazovanje
– Kako Gen Z traži posao, šta im je bitno kod poslodavca
– Koji su to benefit važni Generaciji Z
– Želja za rad u kompanijama koje imaju jasno defisanu misiju, odnos prema zajednici
– Koliko je važan preporuka za neku kompaniju
– Kako se danas poslodavci prilagodjavaju Gen Z-u?
– Zaključak i Empple festival

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Veština ophođenja s ljudima’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Advertajzing u digitalu I Milena Maksić I DigiTalk EP 126

Digitalk.rs
Zašto danas ne možemo da pričamo o digitalnoim advertajzingu već samo o advertajzingu u eri digitala, te da li je kanal to što čini komunikacijom digitalnom, pričali smo sa Milenom Maksić, direktorkom digitala u jednoj od najvećih agencija u Srbiji, Ovation BBDO.
Zašto danas ne možemo da pričamo o digitalnoim advertajzingu već samo o advertajzingu u eri digitala, te da li je kanal to što čini komunikacijom digitalnom, pričali smo sa Milenom Maksić, direktorkom digitala u jednoj od najvećih agencija u Srbiji, Ovation BBDO. Sa preko petnaest godina iskustva u industriji od kojih više od pet na strani brenda, a punish deset godina u agenciji, Milena ima izuzetan autoritet da bude sagovornik na ovu temu kako bismo razbili još neke mitove kada je u pitanju advertajzing kao industrija i digital.

Milena Maksić, Digital Director @ Ovation BBDO – https://www.linkedin.com/in/milenamaksic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Milenin profesionalni razvoj
– Razvoj digitala kroz godine
– Prilagođavanje modela rada klijentu/projektu
– Nije kanal to što čini komunikaciju digitalnom
– Odnos prema nagradama
– Specijalizacija usluga/veština ili generalizacija
– AI u advertajzingu?
– Obrazovanje & edukacija
– Zajednički zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod *1000digitalk* i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Product Management: the next big thing za srpsku IT industriju I Ana Pegan I DigiTalk EP 125

Digitalk.rs
U trenutku kada se još ne nazire u poptunosti stabilizacija IT tržišta u Srbiji, i kada se sve više priča o tome da je razvoj sopstvenih digitlanih proizvoda ključ za izlazak iz krize, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Anom Pegan, osnivačicom zajednice Serbian Product Community, edukativne platforme ProductWize, i product menadžerom sa višedecenijskim iskustvom.
U trenutku kada se još ne nazire u poptunosti stabilizacija IT tržišta u Srbiji, i kada se sve više priča o tome da je razvoj sopstvenih digitlanih proizvoda ključ za izlazak iz krize, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Anom Pegan, osnivačicom zajednice Serbian Product Community, edukativne platforme ProductWize, i product menadžerom sa višedecenijskim iskustvom. Ana nam je detaljno predstavila Product menadžment. Šta on zapravo predstavlja i kako nam product menadžment može pomoći da kreiramo digitalne proizvode. Vrlo detaljan i konkretan razgovor gde se nismo previše bavili diskusijom oko same krize u IT industriji već šta je to što možemo uraditi uz pomoć product menadžmenta da u narendom periodu naše tržište IT-a ojačamo i učinimo otpornijim na globalne krize.

Ana Pegan, Founder of Serbian Product Community – https://www.linkedin.com/in/anapegan/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Anin profesionalni razvoj
– Šta to zapravo predstavlja Product menadžment?
– Kako Product menadžment utiče na biznis
– Kako je razvoj product menadžmenta tekao u Srbiji?
– Gde se mi kao tržište nalazimo kada je u pitanju razvoj digitalnih proizvoda?
– Potražnja za kadrovima koji su profilisani za product menadžment
– Kako je kod nas do sada izgledalo kreiranje digitalnog proizvoda? Gde može da nam pomogne product menadžment?
– Koliko je Product menadžment stvar samo IT industrije?
– Da li se kroz Product menadžment može pričati o kreiranju usluga
– Kako izgleda proces implementacije Product menadženta u kompaniju?
– Šta kompanija može dobiti uvođenjem Product menadžmenta?
– Šta možemo očekivati u skorije vreme po pitanju razvoja digitalnih prozivoda na našem i regionalnom tržištu?
– Šta se sve radi u okvirima Serbian Product zajednice i ProductWize-a?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Agilnost na prvom mestu’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

TikTok: da li je vaš brend već na platformi? I Dario Marčac I DigiTalk EP 124

Digitalk.rs
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi.
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi. Trenutak dolaska opcije plaćenog oglašavanja na ovoj platformi je verovatno blizu, i ukoliko do sada vaš brend niste pozicionirali na TikTok-u, sutra će možda već biti kasno. O samoj platformi, kreatorima na TIkTok-u, o saradnjama brendova i kreatora, te koje su ključne tačke za početak građenja brenda na ovoj platformi razgovarali smo sa verovatno najvećim poznavaocem TikTok platforme u regionu, Dariom Marčacem, TikTok-erom, mentorom i konsultantom za ovu platformu, i osnivačem regionalne zajednice kreatora Crew.

Dario Marčac, TikTok mentor – https://www.linkedin.com/in/dariomarcac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Počeci na TikTok-u
– Šira slika i prva zajednica TikTok kreatora
– Prva TikTok zajednica – zaključak i kraj zajednice
– Počeci saradnje sa brendovima
– Viđenje i poimanje TikTok-a od strane brendova sada i pre
– Kako brendovima predstavljaš potencijal TikTok-a?
– Crew TikTok zajednica
– Keypoints za početak nastupa na TikTok-u
– Sugestija za TikTok kreatore
– Kreatori sadržaja i AI
– Budućnost TikTok-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod *1000digitalk* i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Korisničko iskustvo i podrška kupcima u digitalnom biznisu I Jelica Babić I DigiTalk EP 123

Digitalk.rs
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno.
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno. U ovoj epizodi probaćemo da objasnimo koliko je važno iskustvo i podrška kupcima, posebno kod digitalnih biznisa. Na koji način se mogu optimizovati marketinški budžeti ukoliko se okrenemo moći postojećih kupaca. Kako zadobiti poverenje kupaca vrednosću koju pružamo, graditi odnose i biti najbolji kada je to najpotrebnije – kroz kontinuiranu podršku. Na sve ove teme, razgovarali smo sa Jelicom Babić, osnivačem agencije Forte konsalting, višedecenijskim stručnjakom u ovoj oblasti.

Jelica Babić, CEO and Founder @ Forte Consulting
https://www.linkedin.com/in/jelicababic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Jelicin background i karijerni put
– Zašto su CX i delivery važni?
– Koje to ključne elemente customer experience-a i customer relationship managementa treba da pokrijemo?
– Podaci kao osnova i poznavanje kupca
– Personalizacija i relevantnost kao ključ uspeha
– Loyalty programi
– Komunikacija i emocionalna povezanost sa kupcem
– Uloga Customer supporta u digitalnom biznisu
– Kako gradimo kanale podrške za naš brend/proizvod/uslugu?
– Na koji način proces automatizacije može da pomogne?
– Kako Customer service može da pomogne organizaciji?
– Kako se meri uspešnost Customer servisa?
– Koji su to industrijski trendovi u Customer Service-u?
– Da li danas startup-i shvataju značaj customer servisa?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10x’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/