Zašto se u Srbiji malo priča o performance marketingu? | Vera Radanović | DigiTalk EP40

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo se potrudili da otvorimo temu o performance marketingu, šta to zapravo sve predstavlja, kako se to uklapa u kompletan media mix, koji kanali se sve koriste u performance-u… Vera nam je dala i uvide u to kako se performance marketing razlikuje od industrije do industrije, a dala nam je i konkretne primere kako izgledaju funnel-i u Saas i E-Commerce industriji…

Pričali smo o tome šta je sve moguće meriti i na koji način, te smo pričali o tome da li je performance zaista nešto što se radi u realnom vremenu….

U ovoj epizodi smo se potrudili da otvorimo temu o performance marketingu, šta to zapravo sve predstavlja, kako se to uklapa u kompletan media mix, koji kanali se sve koriste u performance-u… Vera nam je dala i uvide u to kako se performance marketing razlikuje od industrije do industrije, a dala nam je i konkretne primere kako izgledaju funnel-i u Saas i E-Commerce industriji…

Pričali smo o tome šta je sve moguće meriti i na koji način, te smo pričali o tome da li je performance zaista nešto što se radi u realnom vremenu…. Za kraj Vera je podelila sa nama dosta primera, a ovim razgovorom smo ušli u jednu novu oblast koju ćemo sigurno u narednom periodu obrađivati sa nekim drugim sagovornicima.

Vera Radanović, Head Of Performance Marketing @ Tehnomanija – https://www.linkedin.com/in/veraradanovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je performance marketing i kako se uklapa u kompletan media mix?
– Koji kanali se koriste u performance marketingu?
– SEO i content marketing su jako bitni segmenti u okviru performance strategije
– Da li je performance martketing isti za sve industrije?
– Primer performance funnel-a u SaaS industriji
– Šta se to sve meri kada je E-Commerce u pitanju
– Ko je prodao moj sir
– Server side tagging
– Da li je performance nešto što se zaista radi u realnom vremenu?
– Primeri dobre i loše prakse
– Gde postoji prostor za pomak na bolje kada je performance u pitanju
– Inicijativa i proaktivnost
– Let me Google that for you
– Da zaključimo za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– Kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Etika, Digital ready brendovi & Metaverse | Lazar Džamić | DigiTalk EP39

Digitalk.rs
Izuzetna je čast bila ugostiti Lazara Džamića u Digitalk podkastu ali i veliki izazov obzirom na veliki broj njegovih gostovanja kako po konferencijama tako i na podkastima, te izabrati temu koja do sada nije ispričana.
Izuzetna je čast bila ugostiti Lazara Džamića u Digitalk podkastu ali i veliki izazov obzirom na veliki broj njegovih gostovanja kako po konferencijama tako i na podkastima, te izabrati temu koja do sada nije ispričana. Lazareva genijalnost se ogleda upravo u tome što je veliki profesionalac te se zaista potrudio da za ovo gostrovanje izdvoji tri teme o kojima smo pričali nekih devedeset minuta.

Etika u marketingu, tema koja će sve više okupirati razmišljanja marketing profesionalaca, da li postoje digital ready brendovi i kako se danas oni grade, te šta je to Metaverse i kako ćemo živeti sa njim i u njemu. Fantastični Lazar je uspeo da ove tri teme do tančina objasni uz pregršt primera, na sebi svojstven način. Jedan sjajan i pitak razgovor, savršeni uvod u novu godinu za sve marketare.

Lazar Džamić, kreativni strateg, pisac, predavač – https://www.linkedin.com/in/lazar-dzamic-278692/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Etika u marketingu
– Black Ops marketing
– Kako ‘natIve advertising’ ruši poverenje u medije?
– Opasnosti ‘empatičkih tehnologija’ baziranih na ML-u i AI-u
– Etička platforma Pro Bono Mundi
– Da li se priroda brendinga promenila u digitalno doba?
– Od Storytelling-a preko Storydoing-a do Storyliving-a.
– Šta je Metaverse?
– Šta će od tehnologije biti potrebno za puni Metaverse?
– Da li ćemo se ponašati drugačije u ovom prostoru?
– Lazar vas savetuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
Kompanija Telekom Srbija – https://mts.rs/
Skrećemo vam pažnju na posebne usluge kompanije Telekom Srbija – Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– Kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Unutrašnji glas’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Otkud GoDaddy u Beogradu i šta radi? | Specijal 04

Digitalk.rs
Ovu Specijal epizodu smo radili u saradnji sa kompanijom GoDaddy i razgovarali sa dva fenomenalna momka – Sergejom i Nikolom.
Ovu Specijal epizodu smo radili u saradnji sa kompanijom GoDaddy i razgovarali sa dva fenomenalna momka – Sergejom i Nikolom. Sergej, iako veoma mlad ima dug staž u kompaniji, duži od broja godina koliko je GoDaddy prisutan u Srbiji. Naime, Sergej je prisutan od početka same priče, kada je sve bilo u vidu startup-a, Devane. Upravo ta priča, od startup-a do korporacije, kada je GoDaddy akvizicijom Devane došao na srpsko tržište je bila i početak našeg razgovora.

Razvojem GoDaddy-a u Srbiji, ova kancelarija dobija sve više značaja na globalnom nivou, pa se neke od globalnih inicijativa ove kompanije nalaze i rade upravo iz Beograda. Nikolina priča u GoDaddy-u počinje još jednom akvizicijom od strane GoDaddy-a, u pitanju je WP Curve, kada sve što je vezano za razvoj i podršku oko WordPress platforme počinje ozbiljnije da se razvija.

Pričali smo o mnogo zanimljivih stvari koje se tiču rada unutar korporacije, razlikama korporativne kulture između startup-a i korporacije, kako je to raditi u kompaniji koja razvija sopstvene proizvode, te kako izgleda proces odabira i intervjuisanja novih ljudi.

Ovaj razgovor je zaista poseban jer su Sergej i Nikola po struci inženjeri – developeri, i zaista je bilo zanimljivo čuti njihov ugao jedne korporativne priče.

Sergej Grivcov, Senior Direktor – Razvoj Softvera @ GoDaddy
https://www.linkedin.com/in/zrgisa/

Nikola Petrov, Menadzer operacija – WordPress Premijum Servisi @ GoDaddy
https://www.linkedin.com/in/nikola-petrov/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Tržište digitalnog oglašavanja u 2021. i šta donosi 2022? | Vladimir Aranđelović | DigiTalk EP38

Digitalk.rs
Poslednju epizodu Digitalk podkasta u 2021. godini smo posvetili digitalnom marketingu, oblasti kojom smo se možda i najviše bavili u poslednjih nekoliko epizoda.
Poslednju epizodu Digitalk podkasta u 2021. godini smo posvetili digitalnom marketingu, oblasti kojom smo se možda i najviše bavili u poslednjih nekoliko epizoda. Vlada nam je dao uvid iz svoje perspektive kako izgleda naše tržište digitalnog oglašavanja u odnosu na region i globalno, gde se nalazimo i koje su mogućnosti za dalji rast.

Bavili smo se analizom šta se to sve dogodilo i koje su promene nastale tokom 2021. godine, i u kom pravcu će se tržište razvijati u narednoj godini. Osvrnuli smo se na podatke, šta su to 1st i 3rd party podaci, kako se podaci uklapaju u automatizaciju marketinga koja je definitivno trend za narednu godinu.

Vladimir Aranđelović, Digital Director @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/vladimirarandjelovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je izgledalo graditi tržište digitala u Srbiji i gde se nalazimo danas u odnosu na svet
– Šta je to digitalna infrastruktura?
– Kako je izgledala 2021. na globalnom i lokalnom tržištu oglašavanja?
– Šta nam donosi 2022 na tržištu digitalnog oglašavanja?
– Šta su uopšte 1st i 3rd party podaci i zašto su bitni?
– Kako se podaci uklapaju u automatizaciju marketinga i automatizovano/programmatic oglašavanje?
– Kako danas učiti i razvijati karijeru u oblasti digitala?
– Preporuke svim učesnicima na tržištu digitalnog marketinga

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige’’Iskoči iz kutije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Oglašavanjem do biznis cilja | Sanja Lalević | DigiTalk EP37

Digitalk.rs
Uzimajući u obzir staž i trag koji Sanja godinama ostavlja u industriji, početak razgovora smo posvetili njenom ličnom razvoju koji je nekako tekao zajedno sa razvojem scene digitalnog marketinga u Srbiji.
Uzimajući u obzir staž i trag koji Sanja godinama ostavlja u industriji, početak razgovora smo posvetili njenom ličnom razvoju koji je nekako tekao zajedno sa razvojem scene digitalnog marketinga u Srbiji. Kako je to sve izgledalo na početku, kako se scena razvijala i kako je Sanja od studiranja engleskog jezika došla do pozicije Facebook Lead-a u Srbiji.

Glavni deo razgovora posvetili smo nečemu što je zaista važno a tiče se biznis aspekata marketinga – neophodno je prvo definisati vaš biznis cilj kako bi digitalni marketing mogao da radi posao za vas. U razgovoru, Sanja je dala veoma dobre uvide u to kako treba danas pravilno koristiti Facebook kao oglašivačku platformu koja je zapravo tu da vam pomogne da dođete kako do vaše publike, tako i do vaših biznis ciljeva. Prošli smo sve aktuelne stavke, od sigurnosti i ad policy-a, adekvatne kreative, do optimizacije i nekih standarda koji postoje kada je oglašavanje i postavljanje kampanje na Facebook oglašivačkoj pratformi u pitanju.

Razgovor koji sam dugo čekao i gošća sa kojom je uvek veliko zadovoljstvo razgovarati. Najduži razgovor do sada, ali i jedan od onih koji ćete gledati više puta.

Sanja Lalević, Facebook Lead Serbia, Httpool Facebook ASP
https://www.linkedin.com/in/sanja-lalevic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put digitala u Srbiji
– Kako se pravila ravnoteža između tradicionalnog i digitalnog marketinga
– Gde je Digital danas u Srbiji
– Koliko su zapravo stvari u digitalu merljive?
– Definiši biznis cilj
– Kako posmatrati kreativni proces kroz prizmu društvenih mreža?
– Oprema bez koje se ne počinje
– Ključne tačke za definisanje okvira oglašavanja
– Pročitajte prvo uputstvo za upotrebu – Ad Policy
– Šta nam je Apple zapravo uskratio – iOS 14
– Finetuning ili optimizacija kampanje
– Šta treba uraditi da ne bismo zbunili algoritam?
– Da li iskusan digitalac može da optimizuje bolje od sistema?
– Važnost edukacije
– Sanja preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

ITSubotica2030: kada entuzijazam i udružene snage menjaju ambijent jednog grada | Specijal 03

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi imali smo veliko zadovoljstvo da pričamo sa dva izuzetna čoveka: Branimirom Gajićem, osnivačem i direktorom Infostud-a, kao i Džoržom Salfeldtom, osnivačem i direktorom subotičke kompanije Auxality.
U ovoj Specijal epizodi imali smo veliko zadovoljstvo da pričamo sa dva izuzetna čoveka: Branimirom Gajićem, osnivačem i direktorom Infostud-a, kao i Džoržom Salfeldtom, osnivačem i direktorom subotičke kompanije Auxality. Povod za razgovor bila je je inicijativa koju su njihove kompanije zajedno sa još četiri subotičke IT firme pokrenule pod nazivom IT Subotica 2030, a koja ima za cilj da promoviše i razvija Suboticu kao grad gde mladi mogu graditi karijeru u IT industriji i obrazovati se za različite profile u okvirima IT industrije. Pored IT kompanija, u ovu inicijativu koja sada stiče i status organizacije, uključene su i obrazovne institucije poput Ekonomskog fakulteta i Visoke tehničke škole iz Subotice, kao i sama lokalna samouprava. Ova epizoda je u suštini recept kako manje sredine mogu same raditi na razvoju svojih potencijala i unapređenju ambijenta za život i profesionalni razvoj karijere mladih ljudi. Cela organizacija je vrlo rada da deli svoje iskustvo sa drugim, sličnim inicijativama u drugim sredinama, te zato ova epizoda ima i određenu težinu.

Subotica ima zaista razvijenu IT scenu, dosta kompanija i mogućnosti za dalji razvoj, a ove kompanije i institucije, okupljene oko ove ideje žele da postignu mnogo više. U razgovoru sa Banetom i Džordžom pričali smo upravo o krovnim ciljevima ove organizacije, razlozima zašto su njihove kompanije ušle u ceo ovaj projekat, te smo pričali o trendovima i konkretnim primerima iz Zapadne Evrope gde se mladi iseljavaju iz velikih gradova i svoje karijere grade u manjim mestima gde postoje bolji uslovi za život i podizanje porodice. Pored tema vezanih za razvoj IT-a, pričali smo i o drugim ciljevima organizacije koji su jednako visoko postavljeni na lestvici: društvene teme, razvoj sadržaja i privrednih potencijala grada, ekologija i zelene inicijative.Sve zajedno, jedan jako lep primer na koga mogu da se ugledaju mnoge manje sredine u Srbiji. Entuzijazam, udružene snage i sredstva, jasan plan i definisani ciljevi, siguran su recept da će se u ovom postavljenom roku Subotica izdvojiti kao jedna od svetlih tačaka za život mladih u Srbiji, ali i kao jedan od značajnih IT ekosistema.

IT Subotica 2030: https://www.itsubotica2030.rs/
Marka Žvaka: Gulaš, pankeri i IT – https://www.youtube.com/watch?v=1YErOysFDiY
Stuberi: Vraćamo se na fakultet – https://www.youtube.com/watch?v=Mn_jC8o2aX0

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Podaci u marketingu i revolucija industrije istraživanja tržišta | Mihajlo Popesku | DigiTalk EP36

Digitalk.rs
Razgovor sa Mihajlom je mesecima dogovaran i tokom tih meseci dogovora i pripreme dosta tema je otvoreno kao potencijal za naš razgovor.
Razgovor sa Mihajlom je mesecima dogovaran i tokom tih meseci dogovora i pripreme dosta tema je otvoreno kao potencijal za naš razgovor. Pričali smo o mnogo toga, neke stvari smo tek zagrebali po površini, pa sam siguran da će nam Mihajlo gostovati još koji put.

U ovoj epizodi pričali smo o podacima, kako se kroz vreme i industrijske revolucije kroz koje smo prolazili tehologija sve brže razvijala, te da smo danas u fazi dematerijalizacije gotovo svega sa čim kao ljudi imamo dodira, te da su informacije odvojene od objekta. Pričali smo o korišćenju podataka u marketingu, kako danas revolucija istraživanja tržišta doživljava revoluciju, i šta to sve Mihajlo u tim okvirima pokušava sa svojim startup-om Qudo.

Jedan neverovatno talentovani i pasionirani mladi naučnik sa dečačkim osmehom i velikom željom da menja i unapređuje svet oko sebe.

Mihajlo Popesku Chief Research Officer @ Qudo
https://www.linkedin.com/in/mihajlopopesku/
https://www.qudo.ai/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– O četvrtoj industrijskoj revoluciji
– Podaci u marketingu
– Vrednost podataka
– Ono šta ljudi misle često se razlikuje od onoga šta govore i rade
– Revolucija industrije istraživanja tržišta
– Veštačka inteligencija: neprijatelj ili saveznik
– Etika i AI
– Zaključak i preporuke

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

Generator zero


Jedno od ključnih strateških usmerenja OTP banke Srbija jeste „zelena tranzicija“ u poslovanju, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti, što potvrđuje tema novog Generator Zero preduzetničkog konkursa.
Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice. Konkurs je otvoren od 17. novembra za mikro, mala, srednja preduzeća, startap kompanije, startap neformalne timove i preduzetnike, koji se mogu prijaviti putem Generator sajta do 20. decembra 2021. godine u ponoć.

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Tok gotovog novca’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

OTP banka Srbija: od integracije do zelene tranzicije | Predrag Mihajlović | DigiTalk EP35

Digitalk.rs
Gost ove epizode bio je Predrag Mihajlović, CEO i Predsednik Izvršnog odbora OTP banke.
Gost ove epizode bio je Predrag Mihajlović, CEO i Predsednik Izvršnog odbora OTP banke. Peđa nam je u razgovoru dao uvid u integracije kroz koje je banka prošla u prethodne četiri godine, izazove koje je u integraciju donela pandemija, ali i neke od ključnih prednosti koje su kao banka imali jer su proces digitalizacije i agilne transformacije prošli pre pandemije.

Nakon integracije, OTP banka Srbija poslala je jedna od najvećih banaka na našem tržištu, te je negde odgovornost prema korisnicima i samom tržištu postala veća. Zelena tranzicija poslovanja, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti upravo je novi strateški pravac banke ali i način odgovornog poslovanja. U kontekstu zelene tranzicije, pričali smo o novom programu Generator Zero, programu koji se godinama sprovodi u cilju podrške inovacijama, digitalizaciji i preduzetništvu.

Ovogodišnje izdanje – Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice.

Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora & CEO @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/predrag-mihajlovic-9451b555/

Teme u podkastu:
– Dva najkompleksnija projekta integracije banaka na ovim prostorima u prethodne četiri godine
– Banke kao deo digitalnog ekosistema
– Edukacija korisnika: potreba ili obaveza
– Potreba promene navika korisnika
– Zelena tranzicija u poslovanju
– Generator Zero
– Priznanja kao potvrda prave vizije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

Generator zero


Jedno od ključnih strateških usmerenja OTP banke Srbija jeste „zelena tranzicija“ u poslovanju, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti, što potvrđuje tema novog Generator Zero preduzetničkog konkursa.
Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice. Konkurs je otvoren od 17. novembra za mikro, mala, srednja preduzeća, startap kompanije, startap neformalne timove i preduzetnike, koji se mogu prijaviti putem Generator sajta do 20. decembra 2021. godine u ponoć.

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Tok gotovog novca’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Zrenjaninska IT scena: prilika koju ne smemo da propustimo | Specijal 02

Digitalk.rs
Zrenjaninska IT scena je počela da se razvija pre nekih devet godina i danas predstavlja jednu od perspektivnijih privrednih grana u gradu, posebno za mlade.
Zrenjaninska IT scena je počela da se razvija pre nekih devet godina i danas predstavlja jednu od perspektivnijih privrednih grana u gradu, posebno za mlade. Period pandemije je nekako usporio sve, pa i dešavanja koja se tiču IT industrije, a posebno je uticao na okupljanja zrenjaninske IT scene. U susret novim okupljanjima i događajima koje ćemo organizovati u Zrenjaninu naredne godine, zajedno sa gradom Zrenjaninom smo uradili specijal epizode koje pričaju priču o zrenjaninskoj IT sceni i potencijalima koje bismo trebali da iskoristimo.

Sagovornici prvog specijala o IT industriji i zajednici u Zrenjaninu su bili Nikola Petrov, Operations Manager u kompaniji GoDaddy, i Nikola Đorđević, Delivery Direktor u kompaniji Levi9 koja već sedam godina posluje u Zrenjaninu.

Razgovarali smo o tome kako je to izgledalo na početku, kako se IT scena u Zrenjaninu razvijala, a sve kroz priču razvoja kompanije Levi9, ali i priču Nikole Petrova, koji pored toga što svoju profesionalnu karijeru u globalnoj kompaniji GoDaddy razvija upravo iz Zrenjanina, bio je i deo obrazovnog sistema u Zrenjaninu kao asistent na Tehničkom fakultetu “Mihajlo Pupin“ i bio u direktnom dodiru sa mladima koji su studirali smerove IT usmerenja.

Teme razgovora su bile prednosti i izazovi daljeg razvoja IT scene u Zrenjaninu, koji su prioritetni zadaci koje moramo rešiti kako bismo ojačali Zrenjanin na IT mapi Srbije, te kako motivisati mlade da svoje formalno obrazovanje i profesionalne karijere grade upravo u Zrenjaninu. Razgovor je obuhvatio i širi kontekst, u smislu kako mladima pružiti od najmlađih dana kvalitetne sadržaje i upravo različitim aktivnostima i delovanjima na šire društvene aspekte života unaprediti ambijent za dalji razvoj grada i njegovo pozicioniranje na IT mapi Srbije.

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Sledeća generacija kreativnosti, tehnologije i dizajna generacije Z | Stefan Gajić | DigiTalk EP34

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Stefanom je upravo bio njegov veliki uspeh – njegovi radovi su uvršteni u svetski poznatu i jednu od najuticajnijih globalnih izložbi Tolerancija, koju je pokrenuo svetski priznat umetnik sa ovih prostora Mirko Ilić.
Povod za razgovor sa Stefanom je upravo bio njegov veliki uspeh – njegovi radovi su uvršteni u svetski poznatu i jednu od najuticajnijih globalnih izložbi Tolerancija, koju je pokrenuo svetski priznat umetnik sa ovih prostora Mirko Ilić.

Stefan je od početka bio visoko na listi ljudi koje smo želeli da ugostimo u podkastu i to je apsolutno opravdao u razgovoru. Pričali smo o veoma zanimljivoj i aktuelnoj temi, kako će izgledati sledeća generacija kreativnosti i dizajna namenjena generaciji Z. Osvrnuli smo se naravno na prošlost i razloge zašto danas imamo ovakvu situaciju u Srbiji kada je kreativnost u pitanju i položaj dizajnera, pričali smo o tome kako generacija Z gleda na kreativnost, da li se i kako mediji prilagođavaju u smislu dizajna, kako stojimo sa digitalnim formatima i čega sve tu ima novog.

Generacija Z po svom genetskom kodu ignoriše reklame i oglase, pa smo pričali i o advertajzingu sledeće generacije, odnosno kako će se industrija oglašavanja prilagođavati novim generacijama. Na samom kraju, Stefan je pričao o svom viđenju budućnosti dizajna, ali i čitave industrije, te šta će to biti ono što će se vrednovati kada je dizajn i kreativnost u pitanju.

Stefan Gajić, Art direktor @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/stefan-gaji%C4%87-62755310b/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Dizajn i kreativnost sada
– Kreativnost generacije Z – pogled na umetnost i kreativnost generacije
– Mediji vs. kreativnost – nužda promena u medijima zbog dizajna
– Dizajn i kreativnost u digitalnim formatima
– Kakva je budućnost mladih kreativaca?
– Advertinzing vs. ‘’adblock-eri’’ sledeće generacije
– Budućnost dizajna
– Novi originalni dizajn postaje vredniji od zlata
– Stefan preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Iskoči iz kutije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/