OTP banka Srbija: od integracije do zelene tranzicije | Predrag Mihajlović | DigiTalk EP35

Digitalk.rs
Gost ove epizode bio je Predrag Mihajlović, CEO i Predsednik Izvršnog odbora OTP banke.
Gost ove epizode bio je Predrag Mihajlović, CEO i Predsednik Izvršnog odbora OTP banke. Peđa nam je u razgovoru dao uvid u integracije kroz koje je banka prošla u prethodne četiri godine, izazove koje je u integraciju donela pandemija, ali i neke od ključnih prednosti koje su kao banka imali jer su proces digitalizacije i agilne transformacije prošli pre pandemije.

Nakon integracije, OTP banka Srbija poslala je jedna od najvećih banaka na našem tržištu, te je negde odgovornost prema korisnicima i samom tržištu postala veća. Zelena tranzicija poslovanja, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti upravo je novi strateški pravac banke ali i način odgovornog poslovanja. U kontekstu zelene tranzicije, pričali smo o novom programu Generator Zero, programu koji se godinama sprovodi u cilju podrške inovacijama, digitalizaciji i preduzetništvu.

Ovogodišnje izdanje – Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice.

Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora & CEO @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/predrag-mihajlovic-9451b555/

Teme u podkastu:
– Dva najkompleksnija projekta integracije banaka na ovim prostorima u prethodne četiri godine
– Banke kao deo digitalnog ekosistema
– Edukacija korisnika: potreba ili obaveza
– Potreba promene navika korisnika
– Zelena tranzicija u poslovanju
– Generator Zero
– Priznanja kao potvrda prave vizije

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

Generator zero


Jedno od ključnih strateških usmerenja OTP banke Srbija jeste „zelena tranzicija“ u poslovanju, odnosno posvećenost održivom poslovanju i ekološkoj održivosti, što potvrđuje tema novog Generator Zero preduzetničkog konkursa.
Generator Zero posvećen je podršci i nagrađivanju inovacionih projekata koji predstavljaju održiva rešenja sa realnim i merljivim uticajem na smanjenje karbonskog otiska, kao jednog od najvećih izazova današnjice. Konkurs je otvoren od 17. novembra za mikro, mala, srednja preduzeća, startap kompanije, startap neformalne timove i preduzetnike, koji se mogu prijaviti putem Generator sajta do 20. decembra 2021. godine u ponoć.

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Tok gotovog novca’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Zrenjaninska IT scena: prilika koju ne smemo da propustimo | Specijal 02

Digitalk.rs
Zrenjaninska IT scena je počela da se razvija pre nekih devet godina i danas predstavlja jednu od perspektivnijih privrednih grana u gradu, posebno za mlade.
Zrenjaninska IT scena je počela da se razvija pre nekih devet godina i danas predstavlja jednu od perspektivnijih privrednih grana u gradu, posebno za mlade. Period pandemije je nekako usporio sve, pa i dešavanja koja se tiču IT industrije, a posebno je uticao na okupljanja zrenjaninske IT scene. U susret novim okupljanjima i događajima koje ćemo organizovati u Zrenjaninu naredne godine, zajedno sa gradom Zrenjaninom smo uradili specijal epizode koje pričaju priču o zrenjaninskoj IT sceni i potencijalima koje bismo trebali da iskoristimo.

Sagovornici prvog specijala o IT industriji i zajednici u Zrenjaninu su bili Nikola Petrov, Operations Manager u kompaniji GoDaddy, i Nikola Đorđević, Delivery Direktor u kompaniji Levi9 koja već sedam godina posluje u Zrenjaninu.

Razgovarali smo o tome kako je to izgledalo na početku, kako se IT scena u Zrenjaninu razvijala, a sve kroz priču razvoja kompanije Levi9, ali i priču Nikole Petrova, koji pored toga što svoju profesionalnu karijeru u globalnoj kompaniji GoDaddy razvija upravo iz Zrenjanina, bio je i deo obrazovnog sistema u Zrenjaninu kao asistent na Tehničkom fakultetu “Mihajlo Pupin“ i bio u direktnom dodiru sa mladima koji su studirali smerove IT usmerenja.

Teme razgovora su bile prednosti i izazovi daljeg razvoja IT scene u Zrenjaninu, koji su prioritetni zadaci koje moramo rešiti kako bismo ojačali Zrenjanin na IT mapi Srbije, te kako motivisati mlade da svoje formalno obrazovanje i profesionalne karijere grade upravo u Zrenjaninu. Razgovor je obuhvatio i širi kontekst, u smislu kako mladima pružiti od najmlađih dana kvalitetne sadržaje i upravo različitim aktivnostima i delovanjima na šire društvene aspekte života unaprediti ambijent za dalji razvoj grada i njegovo pozicioniranje na IT mapi Srbije.

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Sledeća generacija kreativnosti, tehnologije i dizajna generacije Z | Stefan Gajić | DigiTalk EP34

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Stefanom je upravo bio njegov veliki uspeh – njegovi radovi su uvršteni u svetski poznatu i jednu od najuticajnijih globalnih izložbi Tolerancija, koju je pokrenuo svetski priznat umetnik sa ovih prostora Mirko Ilić.
Povod za razgovor sa Stefanom je upravo bio njegov veliki uspeh – njegovi radovi su uvršteni u svetski poznatu i jednu od najuticajnijih globalnih izložbi Tolerancija, koju je pokrenuo svetski priznat umetnik sa ovih prostora Mirko Ilić.

Stefan je od početka bio visoko na listi ljudi koje smo želeli da ugostimo u podkastu i to je apsolutno opravdao u razgovoru. Pričali smo o veoma zanimljivoj i aktuelnoj temi, kako će izgledati sledeća generacija kreativnosti i dizajna namenjena generaciji Z. Osvrnuli smo se naravno na prošlost i razloge zašto danas imamo ovakvu situaciju u Srbiji kada je kreativnost u pitanju i položaj dizajnera, pričali smo o tome kako generacija Z gleda na kreativnost, da li se i kako mediji prilagođavaju u smislu dizajna, kako stojimo sa digitalnim formatima i čega sve tu ima novog.

Generacija Z po svom genetskom kodu ignoriše reklame i oglase, pa smo pričali i o advertajzingu sledeće generacije, odnosno kako će se industrija oglašavanja prilagođavati novim generacijama. Na samom kraju, Stefan je pričao o svom viđenju budućnosti dizajna, ali i čitave industrije, te šta će to biti ono što će se vrednovati kada je dizajn i kreativnost u pitanju.

Stefan Gajić, Art direktor @ Direct Media United Solutions – https://www.linkedin.com/in/stefan-gaji%C4%87-62755310b/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Dizajn i kreativnost sada
– Kreativnost generacije Z – pogled na umetnost i kreativnost generacije
– Mediji vs. kreativnost – nužda promena u medijima zbog dizajna
– Dizajn i kreativnost u digitalnim formatima
– Kakva je budućnost mladih kreativaca?
– Advertinzing vs. ‘’adblock-eri’’ sledeće generacije
– Budućnost dizajna
– Novi originalni dizajn postaje vredniji od zlata
– Stefan preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Iskoči iz kutije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Etički kod | Igor Spasić | DigiTalk EP33

Digitalk.rs
Razgovor sa Igorom je usledio nakon njegovog predavanja na Hipkon lajt konferenciji gde sam se prvi put upoznao sa temom etike u kodiranju.
Razgovor sa Igorom je usledio nakon njegovog predavanja na Hipkon lajt konferenciji gde sam se prvi put upoznao sa temom etike u kodiranju. Tema me je odmah zaintrigirala, a Igor je kao svaki doba programer u jednom konkretnom, konciznom razgovoru istakao sve ono što je važno kada je ova tema u pitanju. Definisali smo pojam softverskog inženjera, čime se oni bave i kakva je zapravo danas njihova uloga kada kreiraju softver koji će potencijalno koristiti veliki broj ljudi. Definisali smo i gde se u svemu tome nalazi etika, te šta zapravo treba da radimo da bismo rešavali ove probleme. Kroz priču sa vrlo detaljnim i zanimljivim primerima dali smo i odgovor kako se cela ova problematika treba rešavati.

Da ne izostavimo, dobar deo razgovora na početku obeležila je priča o zajednici obzirom da je Igor od 2004. godine prisutan na IT sceni i bio je inicijator velikih priča, projekata i događaja koje nismo mogli a da ne pomenemo.

Igor Spasić, softverski inženjer – https://www.linkedin.com/in/igorspasic/ i https://oblac.rs/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Igor je dugo deo zajednice. Šta za Igora znači uopšte pojam zajednice?
– Od Java Sveta do Heapkon Lajt konferencije
– Kako danas IT kompanije shvataju zajednicu?
– Softverska industrija danas
– Kako definišemo softversko inženjerstvo?
– Etički kod
– Kako običan programer treba da reši ove dileme?
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

MDCS: od entuzijazma nekolicine do vizije Microsoft kampusa u Beogradu | Specijal 01

Digitalk.rs
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu.
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu. Sagovornik nam je bio Dejan Cvetković, čovek koji je u Microsoftu gotovo tri decenije, a danas je na poziciji Chief Technology Officer-a u Microsoft razvojnom centru u Beogradu.

Sa Dejanom smo pričali o Microsoft development centrima u svetu, kako je to na početku izgledalo u Beogradu i kako je od entuzijazma nekolicine inženjera u Beogradu nikao MDCS koji je prva grienfild investicija Microsoft-a u ovom delu sveta. Pričali smo o viziji te nekolicine ljudi i želje da od MDCS-a naprave srpski MIT.

Drugi deo razgovora obeležila je priča o velikom širenju MDCS-a u poslednjih godinu dana, promociji njegovog direktora, Dragana Tomića u Vice President-a Microsofta na globalnom nivou, te kako su ove promene uticale na zaposlene u samom MDCS-u, ali i na njegov status u svetu.

Rast i razvoj MDCS-a, kao i činjenica da je sada direktor centra ujedno i VP Microsoft-a uticali su ne samo na razvojni centar već i na ceo digitalni ekosistem. MDCS je godinama jedan od predvodnika razvoja digitalnog ekosistema i neko ko veoma ulaže resurse u razvoj obrazovanja u Srbiji. Sve ono što se dešava u MDCS-u utiče na dalji rast i razvoj celokupne IT industrije, a o tome smo pričali u poslednjem delu razgovora.

Dejan Cvetković je definitivno jedan od najinspirativnijih sagovornika do sada, i svakako čovek sa vizijom. Razgovor sa njim je bio prava inspiracija, a svi oni koji žele da shvate kako funkcioniše Microsoft kao kompanija, kakvi ljudi rade tamo, zaista bi trebalo da pogledaju/odslušaju ovu epizodu.

Dejan Cvetković, Chief Technology Officer @ Microsoft Development Center Serbia
https://www.linkedin.com/in/dejan-cvetkovic/
https://www.microsoft.com/en-rs/mdcs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Internet trgovci, da li ste spremni za najaktivniji deo godine? | Ivan Tanasković | DigiTalk EP32

Digitalk.rs
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu.
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu. Osim što smo prijatelji i saradnici više od decenije, Ivan je zaista vrhunski stručnjak u oblasti internet trgovine, sa bogatim iskustvom koje konstantno nadograđuje, ali i deli.

Pričali smo o neophodnosti pripreme za najatraktivniji period godine kada je online prodaja u pitanju, prodajne kampanje i važni datumi, sa posebnim akcentom na Black Friday (Crni Petak) koji se i kod nas ustalio kao praznik kupovine. Ivan je za ovaj razgovor pripremio ček listu i ključne tačke koje morate preći i pripremiti ukoliko želite da spremni dočekate prodajne kampanje, i ono što je najvažnije, da ostvarite dobar rezultat.

Pričali smo o celom procesu, od pripreme i odabira proizvoda, provere lagera, sinhronizacije stanja, kreiranju cena, do oglašavanja, lista čekanja, plaćanja i dostave, kao i u načinu kako da vaša korisnička podrška kroz komunikaciju može da postane vaš upsell partner. Na kraju razgovora, malo detaljnije smo se bavili kanalima komunikacije, odnosno strategijom, planom i segmentacijom.

Ivan Tanasković, Head of Ecommerce @ PlanetaSport
https://www.linkedin.com/in/ivantanaskovic/

Homepage

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
– Ključne tačke za pripremu kampanja
– Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
– Zašto praviti akcije koje (skoro) svi imaju?
– Proizvodi – Stock – Cene – Sinhronizacija
– Oglašavanje
– Liste čekanja
– Plaćanje & Dostava
– Korisnička & tehnička podrška
– E-Commerce virtuelni assistant
– Kanali komunikacije
– E-mail marketing kao kanal komunikacije
– SMS & Viber servisi
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Profit pre svega’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

HR u IT industriji | Biljana Rakić | DigiTalk EP31

Digitalk.rs
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji.
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji. Biljana ima bogato iskustvo u radu sa ljudima i razvoju ljudskih potencijala, a poslednjih nekoliko godina radi u veoma dinamičnom IT sektoru gde je pokazala svoj pun potencijal.

Upravo zbog svog bogatog iskustva Biljana je mogla da nam predstavi razlike između HR u IT industriji i ostalim granama privrede, te da nam prenese svoja viđenja i iskustvo na mnoge teme koje su aktuelne poslednjih godinu i po dana: employer branding sa fantastičnim osvrtom na eksterni i interni employer branding, remote first način organizovanja ljudi u jednoj IT kompaniji, benefitima za zaposlene, celokupnom regruting procesu i korišćenju podataka u svrhu smanjenja fluktuacije zaposlenih…

Biljana Rakić, VP of Human Capital @ Coing – https://www.linkedin.com/in/biljana-rakic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Razlike u HR-u u odnosu na ostale industrije
– Employer branding
– Benefiti i uslovi rada: šta su zapravo uslovi rada a šta su benefiti
– Remote first ili rad iz kancelarije
– Product vs. outsourcing kompanije iz ugla HR-a
– Fokus HR u IT-u: recruiting & retention
– Kako se koriste podaci u svrhu povećanja retencije, smanjenje fluktuacije i poboljšanog zapošljavanja
– Agilna metodologija u HR-u
– Koliko se promenila uloga HR-a u periodu pandemije
– Kako da uđete u svet HR-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako validirati ideje, lansirati i razvijati startap | Vedran Rašić | DigiTalk EP30

Digitalk.rs
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup.
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup. Ceo proces smo maksimalno ogoleli i pojednostavili, te sveli na osnovne korake: Kako validirati ideju, lansirati i razvijati startup sa akcentom na digitalne proizvode, odnosno na Saas industriju.

Na početku smo pričali kako doći do ideje – nađite problem koji treba rešavati, tražite inspiraciju na tržištu. Pričali smo koliko je bitno krenuti sa nekim osnovim pretpostavkama, ali da je esencijalno da imate neku viziju. Ključna stvar je lansirati proizvod, a kasnije raditi na pozicioniranju proizvoda i plasiranju.

Prešli smo ceo put od validiranja ideje i proizvoda, lansiranja proizvoda, rasta do zajednice. Jedan razgovor gde vam je pasionirani preduzetnik dao na dlanu svoje višegodišnje iskustvo i savete koji vam mogu pomoći da izbegnete najčešće neuspehe na počecima.

Vedran Rašić, CEO @ LeadDelta – https://www.linkedin.com/in/vedranrasic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Venov dijagram: proizvod, korisnik, strategije rasta
– Problem koji se isplati rešavati
– Značaj tima
– Lansiranje proizvoda: ključna stvar na početku
– Da li uzeti investiciju na početku?
– Lansiranje i validacija proizvoda
– Kako organizovati ‘’proizvodnju’’?
– Rast i razvoj
– Zajednica
– Domaći zadatak za pratioce

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Marketing digitalnih proizvoda | Lazar Pavlović | DigiTalk EP29

Digitalk.rs
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod.
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod. Ova epizoda zadire u više oblasti, pre svega od digitalnog marketinga do IT industrije i nekih malo drugačijih tehnika u promociji proizvoda.

Šta je to digitalni proizvod, kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od klasičnog digitalnog marketinga, i koje su to taktike, growth operacije, marketinški kanali koji se koriste u tom procesu.

Lazar Pavlović, SaaS Marketing Expert – https://www.linkedin.com/in/lazapavlovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je to zapravo digitalni proizvod i šta je to SaaS industrija?
– kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od tradicionalnog marketing?
– Gde se Srbija nalazi kao tržište kada pričamo o marketingu digitalnih proizvoda?
– Lifecycle marketing: Sales-led & Product-led growth
– Kreiranje marketing strategije za digitalne proizvode
– Taktike, growth operacije i marketing kanali
– Operacije prilikom lansiranja digitalnog proizvoda
– Marketinški alati u SaaS industriji
– Nikada lakše nije bilo kreirati digitalni proizvod

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Kako se organizacije transformišu i kakav uticaj imaju zaposleni | Nenad Antić | DigiTalk EP28

Digitalk.rs
Nenad Antić nam je bio uvodni sagovornik na temu razvoja ljudi u organizacijama i transformacije organizacija i timova.
Nenad Antić nam je bio uvodni sagovornik na temu razvoja ljudi u organizacijama i transformacije organizacija i timova. Nenadovo iskustvo i ekspertiza dali su nam savršen uvod u ovu oblast koju ćemo razvijati u nekim od narednih epizoda.

Razgovor sa Nenadom nam je dao uvide u to kako su se nekada promene sprovodile u organizacijama i na koji način su zaposleni bili uključeni u te promene, a kako to sve danas izgleda. Pričali smo o razvoju sposobnosti kod ljudi za rešavanje problema, odnosno o promeni mindseta od formalnog ka iskustvenom učenju. Pričali smo o feedback i speak-up kulturi, promenama koje danas iniciraju sami zaposleni, kao i o promenama koje su već počele da se dešavaju kod zapošljavanja novih ljudi:ne zapošljavaju se pojedinci već funkcionalni mikro timovi…

Nenad Antić, poslovni i HR konsultant – https://www.linkedin.com/in/nenad-anti%C4%87-a4b2207/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Problemi i promene su konstantni
– Agilno znači angažovano
– Primer dobre prakse agilne transformacije (na primeru HR tima)
– Priprema, priprema, priprema
– Da li ljudi u različitim industrijama različito prihvataju promene
– Promena mindset-a: od formalnog ka iskustvenom učenju
– Mentorstvo/Coaching
– Razvojni mindset: kulture feedback-a i speak-up
– Tehnologija, nove generacije i HR
– Budi promena koju želiš da vidiš: HR danas
– Kako Nenad radi na sebi i šta preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta.
Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
Onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.