S06E12 – Prodavci magle

Dopisi iz Diznilenda
Sunce se pomalja, zagađenje je stvarno, ljudi su sve gluplji a mi smo u elementu.
Sunce se pomalja, zagađenje je stvarno, ljudi su sve gluplji a mi smo u elementu. Zašto su magla i smog kod nas politička pitanja par ekselans, kakvi ljudi nas to vode i brinu o nama? Šta možemo očekivati od predstojećih izbora, koja je fora sa cenzusom? Dokle ide glupost ljudi u pogledu političke korektnosti, senzitivnosti, tumačenja sopstvene istorije itd. (spoiler alert: Tramp će lagano dobiti izbore). Gledajte, ili nemojte gledati najnovije dokumentarce na Netfliksu (Don’t fuck with cats i ovaj o NFL igraču ubici Aronu Hernandezu). Zimske čarolije bez snijega, not great, not terrible.

Pratite nas na:
www.facebook.com/DopisiizDiznilenda/
www.podcast.rs/autori/dopisi-iz-diznilenda/

Ako želite da nam pomognete u održavanju servera na soundcloudu, uplate rado primamo na PayPal: mtanic@gmail.com ili postanite naš patron na https://www.patreon.com/dopisi.

Miljan:
fb: /mtanic, Twitter/Instagram: @mtanic
YouTube: /Mtanic

Nemanja:
fb: /paleksic

@diznilend

iTunes: itunes.apple.com/us/podcast/id1223989792

Stitcher: www.stitcher.com/podcast/dopisi-i…znilenda-podcast

Pocket Casts: pca.st/pT2h

11. O tviteru, Hariju Poteru i Žižeku

Podkast KC LJUB
U gostima nam je profesorka srpskog, lingvista, sjajna blogerka, rečita tviterašica @Rambling Muse.
U gostima nam je profesorka srpskog, lingvista, sjajna blogerka, rečita tviterašica @Rambling Muse. Januarsko poslepodne u somborskom kafeu, ugodan džez i neka neobavezna priča: prvo o Hariju Poteru – samo nekoliko minuta – a zatim o blogu „Elijar i Plavuša“, Fukou, Džudit Batler i konačno tviteru, koji nam se spontano nametnuo kao (lingvistička) tema. Pričamo uz kuvano vino o tajnom kodeksu tvitera, diskursu i sociolektu tvitera, frazeologiji…. Da. Tviter. Uživajte u emisiji i čitajte blog „Elijar i plavuša“, if you dare: https://tijanadamjanovic.blogspot.com/
Music by Ciccio

Loženje – Čistačica, teroristkinja, umetnica, predsednica

Remarker
Poslednji poziv u MSU! “Čistač” je do 20. januara u Beogradu.
Poslednji poziv u MSU! “Čistač” je do 20. januara u Beogradu. Ozbiljna preporuka, ako ne iz ljubavi prema umetnosti, onda zbog opšte kulture i hajpa koji se stvorio oko veličanstvenog i provokativnog opusa Marine Abramović, kao i lika umetnice koja je prisutna čak i onda kada u izložbenom prostoru nije prisutno njeno telo.

Kad smo već kod tela, neka budu naga i neka budu okvir kroz koji prolazimo pažljivo.
U muzeju su sa mnom Marija Stojić, apsolventkinja istorije umetnosti na Filozofskom fakultetu i Dušan Zubčić, likovni umetnik, vajar i jedan od osnivača organizacije Indiestellar. Epizoda je snimana tokom našeg prolaska kroz izložbu gde komentarišemo sve što vidimo i iznosimo svoje utiske na licu mesta, a na kraju epizode utiske sumiramo u studiju. Sav zvuk korišćen u ovoj epizodi je snimljen tokom našeg obilaska i sastavni je deo izložbe. Mariji je ovo drugi put na izložbi, Dušan je svoje dolaske prestao da broji dok je meni ovo prvi put. Naši utisci se drastično razlikuju i nisu svi pozitivni. Svako ima svoje argumente i asocijacije koje su nam dodatno uticale na mišljenje. Slobodno se javite Dušanu do 20. januara ako vam treba vodič koji bi vam detaljno objasnio svaku fazu stvaralaštva Marine Abramović.

Hvala dizajnerki zvuka Lidiji Mirović što je tri sata spakovala u 30 minuta.

Hvala Veljku Iliću što nam je napravio predobri logo. Čujemo se uskoro!

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Ja vragolan i moj deda

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Ja vragolan i moj deda“ Vladimir Cerić i Vukoman Nemasnage, govore o ratnom filmu „1917“.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Ja vragolan i moj deda“ Vladimir Cerić i Vukoman Nemasnage, govore o ratnom filmu „1917“.

Reditelj Sem Mendes prikazuje misiju dvojice razvodnika, Blejka (Din Čarls-Čepman) i Šofilda (Džordž Mekej) u I svetskom ratu. Zadatak se svodi na prenošenje pisane poruke ratne komande drugom puku, preko ničije zemlje o obustavljanju napada na nemačke trupe nakon njihovog iznenadnog povlačenja do Hindenburške linije fronta.

Tehnički neobičan film, sniman je naizgled u jednom kadru, tokom njega kamera je fluidna, a tačka gledanja promenjiva. Tretman prostora i vremena u filmu gradi osećaj utonulosti, pa čak i prividne interaktivnosti u računarskom smislu. U filmu se pored manje poznatih glavnih glumaca na kratko pojavljuju na različitim višim vojnim pozicijama Kolin Firt, Benedikt Kumberbač, Ričard Mejden, Endru Skot i Mark Strong.

Ekipa Remarkera čestita Vukomanu na 10. emisiji!