POP Depression #962 [05-07-2021]

POP Depresija
Featured: Yola, Polo & Pan, Don’t Problem, Sons of Raphael, Snoh Aalegra, Arab Strap, Snapped Ankles, Valerija Nikolovska, Ana & The Changes, Rosie Frater-Taylor, Theon Cross…
more: https://www.popdepresija.com/?p=10078

mixcloud artwork from Sex Life S01

Featured: Yola, Polo & Pan, Don’t Problem, Sons of Raphael, Snoh Aalegra, Arab Strap, Snapped Ankles, Valerija Nikolovska, Ana & The Changes, Rosie Frater-Taylor, Theon Cross…
more: https://www.popdepresija.com/?p=10078

mixcloud artwork from Sex Life S01

Dejan Stojiljković: Sva velika nauka u stvari je poezija

CITY SMART
Dok ljubitelji poezije sa nestrpljenjem isčekuju dugo najaviljivani roman niškog pisca Dejana Stojiljkovića koji će rasvetliti do sada nepoznate činjenice o životu Branka Miljkovića, autor je priredio delo o Nikoli Tesli „Pesnik nauke“.

Dok ljubitelji poezije sa nestrpljenjem isčekuju dugo najaviljivani roman niškog pisca Dejana Stojiljkovića koji će rasvetliti do sada nepoznate činjenice o životu Branka Miljkovića, autor je priredio delo o Nikoli Tesli „Pesnik nauke“. Za City Smart radio je otkrio kakve tajne veze postoje između ova dva dela. 

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Draga Britni

Remarker
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Draga Britni“ Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o dokumentarnom TV filmu „Framing Britney Spears“ i fenomenu „starateljstva“ koje mnogo podseća na trefiking i savremeno ropstvo.
„The New York Times“ i „FX“ pokrenuli su seriju dokumentaraca među kojima je i ovaj o životu Britni Spirs.
U novoj epizodi Remarkerovog podkasta „Zadovoljstvo u tekstu“, pod nazivom „Draga Britni“ Biljana Srbljanović i Vladimir Cerić govore o dokumentarnom TV filmu „Framing Britney Spears“ i fenomenu „starateljstva“ koje mnogo podseća na trefiking i savremeno ropstvo.
„The New York Times“ i „FX“ pokrenuli su seriju dokumentaraca među kojima je i ovaj o životu Britni Spirs. U njemu govore bivši poslovni saradnici i njeni prijatelji, dok porodica i sama Britni u njemu nisu učestvovali, ali se ipak formira celovita slika o tragičnom životu nekadašnje tinejdž zvezde, koju su tabloidi, „ozbiljni“ mediji, industrija zabave, advokati, roditelji, slučajni partneri, do te mere iscrpljivali i iskorišćavali, da se deluje kao da gledamo potresnu priču iz nekih prošlih vekova.