Etički kod | Igor Spasić | DigiTalk EP33

Digitalk.rs
Razgovor sa Igorom je usledio nakon njegovog predavanja na Hipkon lajt konferenciji gde sam se prvi put upoznao sa temom etike u kodiranju.
Razgovor sa Igorom je usledio nakon njegovog predavanja na Hipkon lajt konferenciji gde sam se prvi put upoznao sa temom etike u kodiranju. Tema me je odmah zaintrigirala, a Igor je kao svaki doba programer u jednom konkretnom, konciznom razgovoru istakao sve ono što je važno kada je ova tema u pitanju. Definisali smo pojam softverskog inženjera, čime se oni bave i kakva je zapravo danas njihova uloga kada kreiraju softver koji će potencijalno koristiti veliki broj ljudi. Definisali smo i gde se u svemu tome nalazi etika, te šta zapravo treba da radimo da bismo rešavali ove probleme. Kroz priču sa vrlo detaljnim i zanimljivim primerima dali smo i odgovor kako se cela ova problematika treba rešavati.

Da ne izostavimo, dobar deo razgovora na početku obeležila je priča o zajednici obzirom da je Igor od 2004. godine prisutan na IT sceni i bio je inicijator velikih priča, projekata i događaja koje nismo mogli a da ne pomenemo.

Igor Spasić, softverski inženjer – https://www.linkedin.com/in/igorspasic/ i https://oblac.rs/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Igor je dugo deo zajednice. Šta za Igora znači uopšte pojam zajednice?
– Od Java Sveta do Heapkon Lajt konferencije
– Kako danas IT kompanije shvataju zajednicu?
– Softverska industrija danas
– Kako definišemo softversko inženjerstvo?
– Etički kod
– Kako običan programer treba da reši ove dileme?
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

MDCS: od entuzijazma nekolicine do vizije Microsoft kampusa u Beogradu | Specijal 01

Digitalk.rs
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu.
Zaista nam je bila velika čast i zadovoljstvo da serijal Specijal epizoda sa IT kompanijama započnemo upravo sa mesta gde se poslednjih godinu dana dešavaju stvari koje će oblikovati neki novi digitalni ekosistem u Srbiji – Microsoft razvojnom centru u Beogradu. Sagovornik nam je bio Dejan Cvetković, čovek koji je u Microsoftu gotovo tri decenije, a danas je na poziciji Chief Technology Officer-a u Microsoft razvojnom centru u Beogradu.

Sa Dejanom smo pričali o Microsoft development centrima u svetu, kako je to na početku izgledalo u Beogradu i kako je od entuzijazma nekolicine inženjera u Beogradu nikao MDCS koji je prva grienfild investicija Microsoft-a u ovom delu sveta. Pričali smo o viziji te nekolicine ljudi i želje da od MDCS-a naprave srpski MIT.

Drugi deo razgovora obeležila je priča o velikom širenju MDCS-a u poslednjih godinu dana, promociji njegovog direktora, Dragana Tomića u Vice President-a Microsofta na globalnom nivou, te kako su ove promene uticale na zaposlene u samom MDCS-u, ali i na njegov status u svetu.

Rast i razvoj MDCS-a, kao i činjenica da je sada direktor centra ujedno i VP Microsoft-a uticali su ne samo na razvojni centar već i na ceo digitalni ekosistem. MDCS je godinama jedan od predvodnika razvoja digitalnog ekosistema i neko ko veoma ulaže resurse u razvoj obrazovanja u Srbiji. Sve ono što se dešava u MDCS-u utiče na dalji rast i razvoj celokupne IT industrije, a o tome smo pričali u poslednjem delu razgovora.

Dejan Cvetković je definitivno jedan od najinspirativnijih sagovornika do sada, i svakako čovek sa vizijom. Razgovor sa njim je bio prava inspiracija, a svi oni koji žele da shvate kako funkcioniše Microsoft kao kompanija, kakvi ljudi rade tamo, zaista bi trebalo da pogledaju/odslušaju ovu epizodu.

Dejan Cvetković, Chief Technology Officer @ Microsoft Development Center Serbia
https://www.linkedin.com/in/dejan-cvetkovic/
https://www.microsoft.com/en-rs/mdcs

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Internet trgovci, da li ste spremni za najaktivniji deo godine? | Ivan Tanasković | DigiTalk EP32

Digitalk.rs
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu.
Četvrti kvartal u godini, popularni (ili ozloglašeni) Q4, bio je povod da započnemo razgovore na temu internet prodaje u našem podcastu. Osim što smo prijatelji i saradnici više od decenije, Ivan je zaista vrhunski stručnjak u oblasti internet trgovine, sa bogatim iskustvom koje konstantno nadograđuje, ali i deli.

Pričali smo o neophodnosti pripreme za najatraktivniji period godine kada je online prodaja u pitanju, prodajne kampanje i važni datumi, sa posebnim akcentom na Black Friday (Crni Petak) koji se i kod nas ustalio kao praznik kupovine. Ivan je za ovaj razgovor pripremio ček listu i ključne tačke koje morate preći i pripremiti ukoliko želite da spremni dočekate prodajne kampanje, i ono što je najvažnije, da ostvarite dobar rezultat.

Pričali smo o celom procesu, od pripreme i odabira proizvoda, provere lagera, sinhronizacije stanja, kreiranju cena, do oglašavanja, lista čekanja, plaćanja i dostave, kao i u načinu kako da vaša korisnička podrška kroz komunikaciju može da postane vaš upsell partner. Na kraju razgovora, malo detaljnije smo se bavili kanalima komunikacije, odnosno strategijom, planom i segmentacijom.

Ivan Tanasković, Head of Ecommerce @ PlanetaSport
https://www.linkedin.com/in/ivantanaskovic/

Homepage

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
– Ključne tačke za pripremu kampanja
– Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
– Zašto praviti akcije koje (skoro) svi imaju?
– Proizvodi – Stock – Cene – Sinhronizacija
– Oglašavanje
– Liste čekanja
– Plaćanje & Dostava
– Korisnička & tehnička podrška
– E-Commerce virtuelni assistant
– Kanali komunikacije
– E-mail marketing kao kanal komunikacije
– SMS & Viber servisi
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Profit pre svega’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

HR u IT industriji | Biljana Rakić | DigiTalk EP31

Digitalk.rs
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji.
Sa Biljanom smo razgovarali na temu bavljenja ljudskim resursima u IT industriji. Biljana ima bogato iskustvo u radu sa ljudima i razvoju ljudskih potencijala, a poslednjih nekoliko godina radi u veoma dinamičnom IT sektoru gde je pokazala svoj pun potencijal.

Upravo zbog svog bogatog iskustva Biljana je mogla da nam predstavi razlike između HR u IT industriji i ostalim granama privrede, te da nam prenese svoja viđenja i iskustvo na mnoge teme koje su aktuelne poslednjih godinu i po dana: employer branding sa fantastičnim osvrtom na eksterni i interni employer branding, remote first način organizovanja ljudi u jednoj IT kompaniji, benefitima za zaposlene, celokupnom regruting procesu i korišćenju podataka u svrhu smanjenja fluktuacije zaposlenih…

Biljana Rakić, VP of Human Capital @ Coing – https://www.linkedin.com/in/biljana-rakic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Razlike u HR-u u odnosu na ostale industrije
– Employer branding
– Benefiti i uslovi rada: šta su zapravo uslovi rada a šta su benefiti
– Remote first ili rad iz kancelarije
– Product vs. outsourcing kompanije iz ugla HR-a
– Fokus HR u IT-u: recruiting & retention
– Kako se koriste podaci u svrhu povećanja retencije, smanjenje fluktuacije i poboljšanog zapošljavanja
– Agilna metodologija u HR-u
– Koliko se promenila uloga HR-a u periodu pandemije
– Kako da uđete u svet HR-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako validirati ideje, lansirati i razvijati startap | Vedran Rašić | DigiTalk EP30

Digitalk.rs
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup.
Vedran je u ovoj epizodi želeo da pomogne mladima koji su na početku i žele da svoje ideje pretoče u startup. Ceo proces smo maksimalno ogoleli i pojednostavili, te sveli na osnovne korake: Kako validirati ideju, lansirati i razvijati startup sa akcentom na digitalne proizvode, odnosno na Saas industriju.

Na početku smo pričali kako doći do ideje – nađite problem koji treba rešavati, tražite inspiraciju na tržištu. Pričali smo koliko je bitno krenuti sa nekim osnovim pretpostavkama, ali da je esencijalno da imate neku viziju. Ključna stvar je lansirati proizvod, a kasnije raditi na pozicioniranju proizvoda i plasiranju.

Prešli smo ceo put od validiranja ideje i proizvoda, lansiranja proizvoda, rasta do zajednice. Jedan razgovor gde vam je pasionirani preduzetnik dao na dlanu svoje višegodišnje iskustvo i savete koji vam mogu pomoći da izbegnete najčešće neuspehe na počecima.

Vedran Rašić, CEO @ LeadDelta – https://www.linkedin.com/in/vedranrasic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Venov dijagram: proizvod, korisnik, strategije rasta
– Problem koji se isplati rešavati
– Značaj tima
– Lansiranje proizvoda: ključna stvar na početku
– Da li uzeti investiciju na početku?
– Lansiranje i validacija proizvoda
– Kako organizovati ‘’proizvodnju’’?
– Rast i razvoj
– Zajednica
– Domaći zadatak za pratioce

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta. Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Marketing digitalnih proizvoda | Lazar Pavlović | DigiTalk EP29

Digitalk.rs
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod.
Kao što je Lazar rekao, nikada nije bilo lakše ući u SaaS industriju i kreirati digitalni proizvod. Ova epizoda zadire u više oblasti, pre svega od digitalnog marketinga do IT industrije i nekih malo drugačijih tehnika u promociji proizvoda.

Šta je to digitalni proizvod, kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od klasičnog digitalnog marketinga, i koje su to taktike, growth operacije, marketinški kanali koji se koriste u tom procesu.

Lazar Pavlović, SaaS Marketing Expert – https://www.linkedin.com/in/lazapavlovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je to zapravo digitalni proizvod i šta je to SaaS industrija?
– kako se marketing digitalnih proizvoda razlikuje od tradicionalnog marketing?
– Gde se Srbija nalazi kao tržište kada pričamo o marketingu digitalnih proizvoda?
– Lifecycle marketing: Sales-led & Product-led growth
– Kreiranje marketing strategije za digitalne proizvode
– Taktike, growth operacije i marketing kanali
– Operacije prilikom lansiranja digitalnog proizvoda
– Marketinški alati u SaaS industriji
– Nikada lakše nije bilo kreirati digitalni proizvod

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku:

Domaći faktoring

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavi okean’’ izdavačke kuće Finesa (https://www.finesa.edu.rs/) onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Kako se organizacije transformišu i kakav uticaj imaju zaposleni | Nenad Antić | DigiTalk EP28

Digitalk.rs
Nenad Antić nam je bio uvodni sagovornik na temu razvoja ljudi u organizacijama i transformacije organizacija i timova.
Nenad Antić nam je bio uvodni sagovornik na temu razvoja ljudi u organizacijama i transformacije organizacija i timova. Nenadovo iskustvo i ekspertiza dali su nam savršen uvod u ovu oblast koju ćemo razvijati u nekim od narednih epizoda.

Razgovor sa Nenadom nam je dao uvide u to kako su se nekada promene sprovodile u organizacijama i na koji način su zaposleni bili uključeni u te promene, a kako to sve danas izgleda. Pričali smo o razvoju sposobnosti kod ljudi za rešavanje problema, odnosno o promeni mindseta od formalnog ka iskustvenom učenju. Pričali smo o feedback i speak-up kulturi, promenama koje danas iniciraju sami zaposleni, kao i o promenama koje su već počele da se dešavaju kod zapošljavanja novih ljudi:ne zapošljavaju se pojedinci već funkcionalni mikro timovi…

Nenad Antić, poslovni i HR konsultant – https://www.linkedin.com/in/nenad-anti%C4%87-a4b2207/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Problemi i promene su konstantni
– Agilno znači angažovano
– Primer dobre prakse agilne transformacije (na primeru HR tima)
– Priprema, priprema, priprema
– Da li ljudi u različitim industrijama različito prihvataju promene
– Promena mindset-a: od formalnog ka iskustvenom učenju
– Mentorstvo/Coaching
– Razvojni mindset: kulture feedback-a i speak-up
– Tehnologija, nove generacije i HR
– Budi promena koju želiš da vidiš: HR danas
– Kako Nenad radi na sebi i šta preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta.
Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

I u ovoj epizodi podelićemo dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
Onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

SEO – nepravedno zapostavljeni segment digitalnog marketinga | Darko Brzica | DigiTalk EP27

Digitalk.rs
Ovom epizodom smo ušli u oblast digitalnog marketinga o kojoj se manje priča, i možemo reći da je nepravedno zapostavljena. SEO zajednica je jaka, dobro povezana, mnogo voli da deli znanje, ali je poput zatvorenog ekosistema.

Želeli smo da otvorimo temu optimizacije za pretraživače, a Darko Brzica, predstavnik novosadske scene i jedan od onih koji su potekli iz čuvene ekipe iz agencije Dejan SEO.

Ovom epizodom smo ušli u oblast digitalnog marketinga o kojoj se manje priča, i možemo reći da je nepravedno zapostavljena. SEO zajednica je jaka, dobro povezana, mnogo voli da deli znanje, ali je poput zatvorenog ekosistema.

Želeli smo da otvorimo temu optimizacije za pretraživače, a Darko Brzica, predstavnik novosadske scene i jedan od onih koji su potekli iz čuvene ekipe iz agencije Dejan SEO. Pričali smo kako se nekada radio SEO, gde je danas ova scena u Srbiji, šta se promenilo. Poseban deo smo posvetili objašnjavanju konteksta SEO oblasti u okvirima digitalnog marketinga i njegove uloge.

Verovatno najzanimljiviji deo razgovora za našu publiku će biti priča o karijeri u ovoj oblasti, ko su pravi profili ljudi za SEO, te kako je najbolje upustiti se u SEO vode.

Darko je bio fenomenalan sagovornik, sjajna epizoda kao uvod u SEO temu, mnogo praktičnih saveta i preporuka.

Darko Brzica – https://www.linkedin.com/in/darko-brzica/
https://seonakvadrat.com/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je nastala SEO scena u Srbiji i kako ona danas izgleda
– Uloga SEO u digitalnom marketingu
– Koji su najveći izazovi jednog SEO stručnjaka
– SEO kao karijera
– SEO kao način zarade
– Prednosti u odnosu na ostale sfere digitalnog marketinga
– Koji je najbolji način da uđete u SEO svet
– Darko preporučuje
– Kako će se razvijati dalje SEO
– Darkov najveći SEO fail

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Druga šansa.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

HOW TO: Instagram saradnje | Ivana Popović – Mali Iv | DigiTalk EP26

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo sa Iv pričali na temu koju je ona nedavno objavila na svom Instaram nalogu u vidu niza storija, pa smo želeli da damo malo širi kontekst, te da malo više pričamo na temu kako doći do Instagram saradnji.
U ovoj epizodi smo sa Iv pričali na temu koju je ona nedavno objavila na svom Instaram nalogu u vidu niza storija, pa smo želeli da damo malo širi kontekst, te da malo više pričamo na temu kako doći do Instagram saradnji.

Ivana je bila veoma raspoložena da deli svoje znanje i iskustvo pa smo pokrili dosta tema i uglova vezano za influensere i saradnje infulensera sa brendovima. Verujemo da je najveća vrednost ove epizode upravo u savetima koje je Iv nesebično podelila sa vama, našom publikom: Budite prepoznatljivi, pronađite svoju nišu. Zašto je potrebno da imate svoj cenovnik, media kit, pa i kvalitetno dizajniranu prezentaciju kada dogovarate saradnje sa brendovima. Budite iskreni i transparentni prema svojim klijentima, ali pre svega prema svojoj publici.

Poseban deo smo posvetili kako kreativci mogu iskoristiti Instagram za samopromociju i širenje posla… Puno još toga vas čeka u ovom fenomenalnom razgovoru sa Iv!

Ivana Popović – Mali Iv – https://www.instagram.com/mali_iv/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako do Instagram saradnji iz ugla influensera
– Komunikacija sa brendovima
– Sa kim sarađivati
– Koliko treba biti dosledan u komunikaciji sa brendovima?
– Kako kreativci mogu da iskoriste Instagram za samopromociju i širenje posla
– Koliko se zapravo kreativci lože na brojke i podatke? Ili ih pak ne vole?
– Sređen grid na profilu
– Mikro i nano influenseri
– Gde Mali Iv crpi inspiraciju, sfere interesovanja u narednom periodu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Druga šansa.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Od slanja filmske trake poštom – do digitalne post-produkcije | Nebojša Krivokuća | DigiTalk EP25

Digitalk.rs
Sa Nebojšom smo započeli mini serijal razgovora o kreativnosti, koji će se provlačiti u epizodama narednih meseci.
Sa Nebojšom smo započeli mini serijal razgovora o kreativnosti, koji će se provlačiti u epizodama narednih meseci. Obzirom na Nebojšino bogato i višedecenijsko iskustvo, napravili smo sjajan uvod u ovu temu, kako su se nekada pravile i producirale kampanje, kako je čitav proces bio organizovan, te koje su se to produkcione i tehnološle promene desile do današnjeg dana. Akcenat smo stavili na generacijske razlike koje su danas sve više izražene, nemogućnost neutralnosti brendova kada su vrednosti u pitanju, i naravno na uticaj tehnologije na industriju.

Nebojša Krivokuća, kreativni direktor @ Communis – https://www.linkedin.com/in/neboj%C5%A1a-krivoku%C4%87a-0677052a/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je nekada izgledala organizacija posla u kreativnoj industriji i kako se menjala kroz vreme
– Da li su nam promene donele ‘’inflaciju’’ kreativnosti?
– Generacijske razlike
– Šta je danas zapravo posao kreativnog direktora u agenciji?
– Drugačiji pristup edukaciji u marketinškoj industriji danas
– Vremenom se menjaju i formati: suština ostaje ista
– Vrednosti koje određeni brendovi predstavljaju
– Neutralnost” je nemoguća/pogubna po brendove
– Da li danas možemo govoriti o klasičnim ciljnim grupama?
– Da li kreativci vole podatke?
– Tehnologija je moćan alat – ne samo za izvedbu kampanje – već i za njeno kreiranje!
– Sujeta u indutriji – da li ima prostora za napredak
– Nebojša preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata.
Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Najbogatiji čovek Vavilona.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.