SEO – nepravedno zapostavljeni segment digitalnog marketinga | Darko Brzica | DigiTalk EP27

Digitalk.rs
Ovom epizodom smo ušli u oblast digitalnog marketinga o kojoj se manje priča, i možemo reći da je nepravedno zapostavljena. SEO zajednica je jaka, dobro povezana, mnogo voli da deli znanje, ali je poput zatvorenog ekosistema.

Želeli smo da otvorimo temu optimizacije za pretraživače, a Darko Brzica, predstavnik novosadske scene i jedan od onih koji su potekli iz čuvene ekipe iz agencije Dejan SEO.

Ovom epizodom smo ušli u oblast digitalnog marketinga o kojoj se manje priča, i možemo reći da je nepravedno zapostavljena. SEO zajednica je jaka, dobro povezana, mnogo voli da deli znanje, ali je poput zatvorenog ekosistema.

Želeli smo da otvorimo temu optimizacije za pretraživače, a Darko Brzica, predstavnik novosadske scene i jedan od onih koji su potekli iz čuvene ekipe iz agencije Dejan SEO. Pričali smo kako se nekada radio SEO, gde je danas ova scena u Srbiji, šta se promenilo. Poseban deo smo posvetili objašnjavanju konteksta SEO oblasti u okvirima digitalnog marketinga i njegove uloge.

Verovatno najzanimljiviji deo razgovora za našu publiku će biti priča o karijeri u ovoj oblasti, ko su pravi profili ljudi za SEO, te kako je najbolje upustiti se u SEO vode.

Darko je bio fenomenalan sagovornik, sjajna epizoda kao uvod u SEO temu, mnogo praktičnih saveta i preporuka.

Darko Brzica – https://www.linkedin.com/in/darko-brzica/
https://seonakvadrat.com/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je nastala SEO scena u Srbiji i kako ona danas izgleda
– Uloga SEO u digitalnom marketingu
– Koji su najveći izazovi jednog SEO stručnjaka
– SEO kao karijera
– SEO kao način zarade
– Prednosti u odnosu na ostale sfere digitalnog marketinga
– Koji je najbolji način da uđete u SEO svet
– Darko preporučuje
– Kako će se razvijati dalje SEO
– Darkov najveći SEO fail

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Druga šansa.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

HOW TO: Instagram saradnje | Ivana Popović – Mali Iv | DigiTalk EP26

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo sa Iv pričali na temu koju je ona nedavno objavila na svom Instaram nalogu u vidu niza storija, pa smo želeli da damo malo širi kontekst, te da malo više pričamo na temu kako doći do Instagram saradnji.
U ovoj epizodi smo sa Iv pričali na temu koju je ona nedavno objavila na svom Instaram nalogu u vidu niza storija, pa smo želeli da damo malo širi kontekst, te da malo više pričamo na temu kako doći do Instagram saradnji.

Ivana je bila veoma raspoložena da deli svoje znanje i iskustvo pa smo pokrili dosta tema i uglova vezano za influensere i saradnje infulensera sa brendovima. Verujemo da je najveća vrednost ove epizode upravo u savetima koje je Iv nesebično podelila sa vama, našom publikom: Budite prepoznatljivi, pronađite svoju nišu. Zašto je potrebno da imate svoj cenovnik, media kit, pa i kvalitetno dizajniranu prezentaciju kada dogovarate saradnje sa brendovima. Budite iskreni i transparentni prema svojim klijentima, ali pre svega prema svojoj publici.

Poseban deo smo posvetili kako kreativci mogu iskoristiti Instagram za samopromociju i širenje posla… Puno još toga vas čeka u ovom fenomenalnom razgovoru sa Iv!

Ivana Popović – Mali Iv – https://www.instagram.com/mali_iv/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako do Instagram saradnji iz ugla influensera
– Komunikacija sa brendovima
– Sa kim sarađivati
– Koliko treba biti dosledan u komunikaciji sa brendovima?
– Kako kreativci mogu da iskoriste Instagram za samopromociju i širenje posla
– Koliko se zapravo kreativci lože na brojke i podatke? Ili ih pak ne vole?
– Sređen grid na profilu
– Mikro i nano influenseri
– Gde Mali Iv crpi inspiraciju, sfere interesovanja u narednom periodu

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata. Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Druga šansa.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Od slanja filmske trake poštom – do digitalne post-produkcije | Nebojša Krivokuća | DigiTalk EP25

Digitalk.rs
Sa Nebojšom smo započeli mini serijal razgovora o kreativnosti, koji će se provlačiti u epizodama narednih meseci.
Sa Nebojšom smo započeli mini serijal razgovora o kreativnosti, koji će se provlačiti u epizodama narednih meseci. Obzirom na Nebojšino bogato i višedecenijsko iskustvo, napravili smo sjajan uvod u ovu temu, kako su se nekada pravile i producirale kampanje, kako je čitav proces bio organizovan, te koje su se to produkcione i tehnološle promene desile do današnjeg dana. Akcenat smo stavili na generacijske razlike koje su danas sve više izražene, nemogućnost neutralnosti brendova kada su vrednosti u pitanju, i naravno na uticaj tehnologije na industriju.

Nebojša Krivokuća, kreativni direktor @ Communis – https://www.linkedin.com/in/neboj%C5%A1a-krivoku%C4%87a-0677052a/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je nekada izgledala organizacija posla u kreativnoj industriji i kako se menjala kroz vreme
– Da li su nam promene donele ‘’inflaciju’’ kreativnosti?
– Generacijske razlike
– Šta je danas zapravo posao kreativnog direktora u agenciji?
– Drugačiji pristup edukaciji u marketinškoj industriji danas
– Vremenom se menjaju i formati: suština ostaje ista
– Vrednosti koje određeni brendovi predstavljaju
– Neutralnost” je nemoguća/pogubna po brendove
– Da li danas možemo govoriti o klasičnim ciljnim grupama?
– Da li kreativci vole podatke?
– Tehnologija je moćan alat – ne samo za izvedbu kampanje – već i za njeno kreiranje!
– Sujeta u indutriji – da li ima prostora za napredak
– Nebojša preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
OTP banka prepoznaje da je upravljanje tokovima novca jedan od glavnih izazova u privredi i svojim klijentima nudi visok nivo ekspertize i iskustva sa primenom najboljih svetskih rešenja. Lider je u transakcionom bankarstvu uključujući faktoring poslovanje, gde zauzima 40 odsto tržišnog učešća i time značajno olakšava svakodnevno poslovanje svojih klijenata.
Više o ovoj usluzi možete saznati na sledećem linku: https://www.otpbanka.rs/privreda/domaci-faktoring-privreda/

2. Partner podkasta: kompanija Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Najbogatiji čovek Vavilona.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Social Butterfly: ljudi koji žive za zajednicu | DigiTalk EP24

Digitalk.rs
Ova epizoda se bavi ljudima koji su posvećeni građenju i razvijanju zajednica.
Ova epizoda se bavi ljudima koji su posvećeni građenju i razvijanju zajednica. Relativno skoro sam saznao da za njih postoji čak i naziv – Social Butterfly.

Danilo Novaković kao čovek koji je stvorio i razvio jednu od najvećih i najproduktivnijih IT zajednica u Srbiji bio je savršeni sagovornik, ali i predstavnik Social Butterfly persone. Pričali smo o tom tipu ličnosti, motivima da se baviš zajednicom, ali i budućnošću zajednica uopšte, uzimajući u obzir okolnosti u kojima živimo danas. Naravno, napravili smo osvrt na sve što je Danilo sa svojom ekipom napravio sa DaFED-om, ali smo pričali io o izazovima koji su se u proteklom periodu našli pred zajednicama, uključujući i Kovid.

Šta će sve uticati na dalji razvoj zajednica, kako možemo zajedno sa kompanijama da menjamo svet u kojem živimo, na jedan romantičarski način smo izneli u ovoj epizodi.

Danilo Novaković, DaFED – https://www.linkedin.com/in/danilonovakovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Priča o DAFED-u
– Uticaj DAFED-a na industriju
– Da li je Korona ugasila zajednice?
– Da li postoji naredna iteracija za DAFED zajednicu?
– Pojam Social Butterfly
– Social Butterfly persona
– IT zajednice: održivost, motivi, podele
– IT zajednice: kako i u kom modelu će opstati u ovim složenim okolnostima
– U kom pravcu bi Danilo želeo da se DAFED razvija u budućnosti
– Zaključak: kako da doprinesete zajednici

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Protekle 3 godine e-trgovina je zabeležila značajan porast od 80 odsto svake godine, a broj transakcija na internetu dostigao je rast od 103% u 2020. u odnosu na prethodnu godinu. Prateći trendove savremenog poslovanja, OTP banka ima u ponudi e-commerce uslugu – mogućnost prihvatanja platnih kartica na web sajtu klijenta. E-commerce omogućava online prodaju proizvoda i usluga kroz prihvatanje uplata platnim karticama na sajtu korisnika, a usluga je automatizovana i dostupna 24 časa dnevno za kupce iz celog sveta.
Više o ovoj usluzi možete saznati na linku: https://www.otpbanka.rs/e-commerce-funkcionalnosti/

2. Partner podkasta: Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka Finesinog izdanja Idealan timski igrač.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Neuspeh je sastavni deo uspeha: Fail fast, fail forward | DigiTalk EP23

Digitalk.rs
Dosta epizoda smo posvetili digitalnoj transformaciji, a zapravo nismo se bavili onim šta se u kompanijama dešava pre ovog procesa.
Dosta epizoda smo posvetili digitalnoj transformaciji, a zapravo nismo se bavili onim šta se u kompanijama dešava pre ovog procesa. Veliki broj startupa i kompanija se u nekom trenutku rasta i razvoja nalazi u prilično haotičnom stanju iz kojeg teško nalazi način da se izvuče. Miha Matlievski sa svojim bogatim iskustvom i jedinstvenim pristupom pomaže startupima i kompanijama da savladaju sve te prepreke i da ostvare svoje ciljeve, rast, razvoj i exit.

U ovoj epizodi smo opisali tipična dva procesa koja Miha radi sa kompanijama, gde u toku prvog kompanije iz stanja haosa dovodi do potpune stabilnosti, i drugog gde vlasnicima biznisa omogućava da tu stabilnost pretvore u slobodu za sebe pravilnim rastom i vođenjem.

Miha Matlievski, Fail Coach – https://www.linkedin.com/in/mihamatlievski/

Početna

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Fail fast, fail forward
– Od haosa do stabilnosti: koji su razlozi da se većina preduzetnika nađe u haosu
– Vlasnik uvek zna sve
– Koraci za postizanje stabilnosti i koje temelje postaviti
– Šta stabilnost zapravo znači?
– Primer (od haosa do stabilnosti): NS Drafteri
– Od stabilnosti do slobode: Šta predstavlja sloboda za vlasnika biznisa
– Svi su zamenljivi
– Temelji slobode
– Izlazna strategija
– Primer (od stabilnosti do slobode): SignRequest
– Koliko ove dve faze mogu da traju?
– Gde možete naći Mihu na internetu?
– Zaključak i preporuke

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka novog Finesinog izdanja Profit pre svega.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu.

Promena vredna pažnje: intimna priča o digitalnoj transformaciji | DigiTalk EP22

Digitalk.rs
Sa Momirom smo nastavili razgovore na temu digitalne transformacije, ali iz jednog posve jedinstvenog ugla.
Sa Momirom smo nastavili razgovore na temu digitalne transformacije, ali iz jednog posve jedinstvenog ugla. Momir ima zaista bogato poslovno iskustvo, pa ipak nam se predstavio kao pisac u nastajanju. U duhu njegovog predstavljanja smo celu priču na ovu temu sveli na dosta zanimljivih primera i metafora, a kroz njih Momir je pokušao da nam objasni da je ključ u reči transformacija, a ne u reči digitalna, da je promena naša konstanta koju trebamo uvesti kao deo naše kulture…

Pričali smo o tome kako su danas potrebe korisnika ključne, a da je posmatranje korisnika kroz ciljne grupe sasvim pogrešno. Na kraju, zaključili smo da je konstantno prilagođavanje ključ stvaranja konkurentske prednosti u digitalnoj ekonomiji.

Momir Đekić, Simphony / konsultant za digitalnu transformaciju – https://www.linkedin.com/in/momirdjekic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Uvod u temu razgovora
– Korisnik u centru poslovanja
– Korisnike posmatrati isključivo kroz ciljne grupe ne daje rezultate
– Agilnost je suština stvaranja konkurentske prednosti u digitalnoj ekonomiji
– Digitalni alati i tehnologija olakšavaju rasturanje lanaca vrednosti i lako razuđuju tržište
– Zašto je bitno praviti razliku između pojmova digitalizacije i digitalne transformacije
– Transformacija je proces koji nema kraj?
– Da li je digitalna transformacija zloupotrebljena kao reč i proces?
– Izazovi digitalne transformacije
– Da li digitalna transformacija tradicionalnu kompaniju može dovesti na nivo digital native kompanije?
– Da zaključimo
– Momir vam preporučuje

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka novog Finesinog izdanja Profit pre svega.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Uticaj pandemije i sve dinamičnijih uslova na digitalnu ekonomiju u Srbiji | DigiTalk EP21

Digitalk.rs
Sa Markom smo sumirali poslednjih godinu i po dana poslovanja u uslovima pandemije, kako je celokupna situacija (lokalno i globalno) uticala na tech i marketinšku industriju, šta je to što je bilo negativno, a šta pozitivno.
Sa Markom smo sumirali poslednjih godinu i po dana poslovanja u uslovima pandemije, kako je celokupna situacija (lokalno i globalno) uticala na tech i marketinšku industriju, šta je to što je bilo negativno, a šta pozitivno. Pričali smo o periodu koji nam sledi. Počinje septembar i ono što za mnoge od nas predstavlja početak poslovne godine, famozni Q4. Nije onako kako smo možda želeli, dosta neizvesnosti, ili možda nije tako? Da li smo se već dovoljno adaptirali?

Kako u ovakvom dinamičnom periodu ove industrije planiraju svoje aktivnosti, koja su Markova predviđanja koji privredni sektori će u ovakvim okolnostima nastaviti da rastu i zašto. Pominjali smo i medijsku scenu, fokusirali se mahom na IT industriju i naravno morali smo da prokomentarišemo startup industriju i podelimo sa vama Markovo mišljenje i stav o značaju akcizicija srpskih IT kompanija od strane globalnih igrača.

Marko Mudrinić, Netokracija – https://www.linkedin.com/in/markomudrinic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje teme
– Kakve su promene zadesile Netokraciju kao medij tokom poslednjih godinu i po dana
– Digitalni ekosistem
– Koje su to najveće promene koje su zadesile digitalni ekosistem u Srbiji usled globalne pandemije
– Promene koje su nastale, koje su dobre a koje loše?
– Akvizicije domaćih IT kompanija – kako to utiče na naše IT tržište
– Q4 i nova poslovna godina – da li zapravo postoji neizvesnost ili smo se već dovoljno adaptirali?
– Predikcije kretanja na tržištu u narednom periodu
– Umesto preporuka – zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka knjige Nepokolebljivi svetski poznatog autora Tonija Robinsa.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

Istraživanje tržišta: šta je to zapravo, čemu služi a pri tom i radi | DigiTalk EP20

Digitalk.rs
Od samog početka našeg podcasta, kroz nekoliko epizoda se provlači važnost podataka i njihova relevantnost.
Od samog početka našeg podcasta, kroz nekoliko epizoda se provlači važnost podataka i njihova relevantnost. U prošloj epizodi smo se bavili jednim konkretnim istraživanjem, Social Serbia 2021, a danas vam približavamo oblast i pojam istraživanja tržišta sa Jovanom koja je celu svoju karijeru posvetila istraživanjima.

Šta su to istraživanja, kako se dele, kao i koje podatke daju koja istraživanja, potrudili smo se da vam pojasnimo u ovoj epizodi. Takođe, Jovana nam je približila neke zaista zanimljive uvide do kojih je došla u svojoj karijeri, a tiču se navika potrošača i razlika između potrošača u pojedinim regionima Srbije.

Jovana Dukić Vasić, Business Development Manager @ Smart Plus Research – https://www.linkedin.com/in/jovana-dukic-vasic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje teme
– Šta su to istraživanja tržišta i kako se dele
– Kada koristimo kvantitativna a kada kvalitativna istraživanja
– Da li se mogu upoređivati rezultati istraživanja sa razmičitih tržišta
– Etnografija u kontekstu istraživanja
– Kvantitativna istraživanja
– Šta klijente interesuje iz materijala koji im pruže istraživanja?
– Ko su glavni naručioci istraživanja u Srbiji?
– Da li istraživanja imaju svoja ograničenja?
– Digital i istraživanja
– Kako ući u svet istraživanja tržišta

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka knjige Tip Of The Week.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

U meri u kojoj mi možemo, podržavamo jednog malog proizvođača – NekShop – https://www.nekshop.com/
Pogledajte njihov online shop, velika kreativnost i dobar dizajn, a njihove majice će Vlada nositi u epizodama u narednom periodu. I NekShop vam daje 10% popusta uz promo kod digitalk na njihovom online shop-u!

Social Serbia 2021 | DigiTalk EP19

Digitalk.rs
Agencija Pioniri Communications pre svega važi za jednu od najkreativnijih agencija na našem tržištu, a kreativnost je samo jedan od razloga zašto mnogi brendovi vole da rade sa njima.
Agencija Pioniri Communications pre svega važi za jednu od najkreativnijih agencija na našem tržištu, a kreativnost je samo jedan od razloga zašto mnogi brendovi vole da rade sa njima. Ono što je meni posebno zanimljivo kada pominjemo kreativnost, jeste jedan veoma drugačiji način kako prilaze tradicionalnim brendovima i industrijama i sa tim svojim pristupom su zaista napravili veoma značajne i zapažene rezultate.

U ovoj epizodi ćemo sa Natalijom koja dolazi ispred celog tima Pionira pričati o njihovom internom projektu, istraživanju tržišta Social Srbija koje zajedno sa agencijom Smart Plus Research sprovode poslednjih pet godina. Ovo istraživanje predstavlja uvid u korišćenje društvenih mreža i online navika ljudi u Srbiji, i zaista predstavlja veliki doprinos lokalnom tržištu i industriji sa svim podacima i uvidima koje nudi svake godine. Kao što smo naveli na kraju epizode u zaključku, relevantnost je jedan od najvažnijih faktora kada je marketinška industrija u Srbiji u pitanju, pa vam zato preporučujemo da odgledate ovu epizodu ukoliko vas interesuje kakve su to navike ljudi u Srbiji kada su u pitanju društvene mreže ali i njihovo ponašanje online uopšte.

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje teme
– Zašto je dobro da radimo istraživanja u marketingu
– Da li je mit da kreativci ne vole podatke?
– Koliko se istraživanja koriste u našoj marketinškoj industriji
– Social Srbija 2021 – koji je predmet istraživanja
– Rezultati ovogodišnjeg istraživanja
– Koliko danas ljudi veruju reklamama na društvenim mrežama
– Šta možemo da zaključimo na osnovu ovog istraživanja
– Najveće iznenađenje istraživanja
– Osvrt na poslednjih pet godina – šta se to promenilo
– Natalija vam preporučuje

Natalija na Linkedinu: https://www.linkedin.com/in/natalija-%C4%8Dorbi%C4%87/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard
https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi delimo dva primerka knjige Samodisciplina.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

U meri u kojoj mi možemo, podržavamo jednog malog proizvođača – NekShop – https://www.nekshop.com/
Pogledajte njihov online shop, velika kreativnost i dobar dizajn, a njihove majice će Vlada nositi u epizodama u narednom periodu. I NekShop vam daje 10% popusta uz promo kod digitalk na njihovom online shop-u!

Design Thinking – Kako da stvarate proizvode koje ljudi žele | DigiTalk EP18

Digitalk.rs
Tokom prethodnih epizoda tema Design Thinking-a se nekoliko puta provlačila i pominjala, od priče o Scrum-u, preko digitalne transformacije do teme kreiranja digitalnog proizvoda.
Tokom prethodnih epizoda tema Design Thinking-a se nekoliko puta provlačila i pominjala, od priče o Scrum-u, preko digitalne transformacije do teme kreiranja digitalnog proizvoda. Kako sam želeo da zaokružim priču, pozvao sam jednog od autora jedine knjige na srpskom jeziku koja detaljno objašnjava ovu metodologiju, ili način razmišljanja, kako je Milovan to definisao.

Kako su Milovan i Marko sami napisali u opisu svoje knjige, tako sam ja to naveo i u naslovu epizode – Design Thinking – mindset kako da stvarate proizvode koje ljudi žele. Definitivno veoma zanimljiva epizoda gde ćete shvatiti kako principi i pravila iz običnog života mogu da vam pomognu da kreirate proizvode koji zaista ljudima rešavaju neke probleme, te kako to da uradite na jedan zanimljiv, kreativan i relativno brz način.
Ako mene pitate, fenomenalna epizoda!

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje teme
– Pet procesa Design thinking-a
– Empatija – Razumevanje korisnika
– Redefinisanje problema: zašto je važno?
– Testiranje ideja/proizvoda
– Design Thinking kao način razmišljanja: Principi
– Preporuke

Milovan Dekić na Linkedinu: https://www.linkedin.com/in/milovan-dekic-17260395/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta: OTP banka – https://www.otpbanka.rs/

2. Partner podkasta: Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html

3. Prijatelj podkasta: kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Design Thinking.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajt poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.

U meri u kojoj mi možemo, podržavamo jednog malog proizvođača – NekShop – https://www.nekshop.com/
Pogledajte njihov online shop, velika kreativnost i dobar dizajn, a njihove majice će Vlada nositi u epizodama u narednom periodu. I NekShop vam daje 10% popusta uz promo kod digitalk na njihovom online shop-u!