Kako razvijati digitalni medij u Srbiji | Marko Tadić | DigiTalk EP56

Digitalk.rs
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.
Sa Markom Tadićem, jednim od trojice Marka iz Netorkacije, pričali smo o svetu digitalnih medija, šta zapravo danas predstavlja jedan digitalni medij, kako se definiše, te kakav je odnos klasičnih tradicionalnih medija sa nišnim, digitalnim medijima poput Netokracije.

Upravo na primeru Netokracije pričali smo i o načinima monetizacije i biznis modelima digitalnih medija, te stanju između nišnih medija i klasičnih portala i velikih izdavača.

Na kraju smo se dotakli perioda pandemije, odnosa sa zajednicom, i šta je to predstavljala Netokracija za IT kompanije u prethodnom periodu.

Marko Tadić, Business Development Manager @ Netokracija – https://www.linkedin.com/in/markotadic91/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Business development i BizDev u digitalnim medijima
– Šta danas predstavlja zapravo jedan digitalni medij?
– Netokracija u odnosu na tradicionalne medije danas
– Načini monetizacije i biznis modeli digitalnih medija u Srbiji i šire
– Period pandemije: odnosi sa zajednicom i kompanijama, employer branding

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Strateško planiranje za početnike | Katarina Pribićević | DigiTalk EP55

Digitalk.rs
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera.
Sa Katarinom smo imali veoma zanimljiv razgovor gde smo pričali o strateškom planiranju u advertajzing industriji sa fokusom na ulogu strateškog planera. Katarina nam je detaljno razložila oblast strateškog planiranja, objasnila svrhu, odgovornosti, i šta je to što je potrebno da imate da biste bili dobar strateški planer.

Temu strateškog planiranja smo obrazložili do samog kraja, do kreativnog brifa, kao i do nekih predviđanja gde ide oblast starteškog predviđanja i zašto je dobro da se kreativa i strategja prepliću.

Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director @ McCann Belgrade
https://www.linkedin.com/in/katarinapribicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kratka istorija posla stratega
– Koja je svrha strateškog planera u agenciji?
– Kome planer izveštava?
– Zadaci i odgovornosti jednog planera?
– Šta je to što je potrebno da biste bili dobar planer?
– Za bolje razumevanje uloge i vrednosti planera u agenciji
– Kako stratezi ‘vode kreativnu avanturu’?
– Strateško planiranje danas i sutra
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Pravac razvijanja digitalnog oglašavanja – limiti lokalnog tržišta? | Đorđe Bukinac | DigiTalk EP54

Digitalk.rs
Sa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje.
Sa Đorđem, mladim genijalnim umom koji se nalazi na čelu sektora Digital Media u jednoj od najvećih medijskih grupacija na svetu, GroupM, pričali smo po prvi put vrlo detaljno o Programmatic oglašavanju, svim njegovim aspektima, ključnim komponentama, ali i nekim stvarima poput brand safety-a, outcome based modelu kupovine, i mnogo drugih stvari koje su vežane za digitalno oglašavanje.

Ovaj razgovor obiluje velikim brojem nekih i za nas novh pojmova, ali Đorđe je bio zaista genijalan sagovornik koji je vrlo pasionirano objasnio sve vrlo detaljno i konkretno. Ova epizoda može da posluži i kao svojevrsni entry kurs za programmatic oglašavanje obzirom da smo pokrili jako veliki broj aspekata ovog modela.

Đorđe Bukinac, Head of Digital Media @ GroupM
https://www.linkedin.com/in/djordjebukinac/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Put do globalne medijske agencije
– Dinamika u medijskim agencijama
– Šta se podrazumeva pod programmatic media
– 4 ključne komponente programmatic zakupa
– Koji kadrovi su potrebni da bi se zaokružio ekosistem programmatic-a?
– Gde se nalazi veštačka inteligencija u sistemu programmatica?
– Prednosti programmatica u odnosu na druge kanale
– Stanje na našem tržištu
– Outcome -based model kupovine – kakav je tu odnos agencije i klijenta
– Connected TV i OOH u kontekstu programmatic kupovine
– Brand safety kao neizostavna komponenta digitala
– Brand safe vs brand suitable – prelazak na novi nivo
– Da li postoji medij koji je 100% brand safe?
– Influenseri: da li je došlo do zasićenja?
– Novi modeli zakupa influensera i upotreba toolova za veću efikasnost
– Da zaključimo i preporučimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Značaj razvojnog pristupa u organizacijama | Andrija Nikolić | DigiTalk EP53

Digitalk.rs
Tema razvoja ljudi i zaposlenih u kompanijama je veoma važna i poslednjih godina dobija sve više pažnje.
Tema razvoja ljudi i zaposlenih u kompanijama je veoma važna i poslednjih godina dobija sve više pažnje. Uz iskrenu preporuku prijatelja, pozvao sam Andriju iz firme Methodes Franklyn Covey da razgovaramo o razvoju ljudi danas, šta to za pravo predstavlja, kako su se kompanije bavile razvojem svojih zaposlenih u prethodnih deset godina, te šta su nam pandemija i digitalni formati doneli kada je ova oblast u pitanju. Veoma pitak i edukativan razgovor za sve one koji žele da se bave radom na sebi i svojim ljudima.

Andrija Nikolić, Solutions Development Manager @ Methodes FranklinCovey – https://www.linkedin.com/in/andrijanikolic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Koliko je zapravo važno ulagati u razvoj zaposlenih?
– Ulaganje u zaposlene – ključna komparativna prednost na tržištu
– Razvoj zaposlenih – jedna od ključnih komponeneti Employer Branding-a
– Retrospekiva razvoja u poslednjih 10 godina
– Kompetencije
– Šta je trening, a šta razvoj?
– Sve faze jednog razvojnog pristupa
– Veličina organizacije i razvoj
– Razvoj u doba pandemije i novi formati učenja
– Koliko su i kako digitalni formati i načini učenja uticali na razvojne procese?
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Ciljevi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

E-Commerce: Nova generacija | Darko Dujič | DigiTalk EP52

Digitalk.rs
Sa Darkom smo pričali pre svega o stanju tržišta elektronske trgovine u Srbiji i regionu, novim modelima i na koji način se danas možemo uspešno baviti e-commercom u regionu.
Sa Darkom smo pričali pre svega o stanju tržišta elektronske trgovine u Srbiji i regionu, novim modelima i na koji način se danas možemo uspešno baviti e-commercom u regionu. Uporedili smo i objasnili pojmove market place-a i comparison shopping platformi, kolika je uloga tehnologije danas u online trgovini, te gde se tu nalazi naš potrošač.

Darko je veoma pasioniran u svom poslu, a njegovo iskustvo koje nosi sa svih tržišta u regionu ali i šire u ovom razgovoru je dalo neke zaista sjajne uvide i brojke.

Darko Dujič, CEO @ WeTeh – https://www.linkedin.com/in/darkodujic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Pogled na razvoj tržišta u Srbiji i regionu
– Šta zapravo predstavlja market place, a šta comparison platforma?
– Relevantni shopping modeli bez korpe
– B2B2C platforma
– Zašto danas svi žele da grade marketplace?
– Marketplace: e-commerce ili tehnološka kompanija
– Koja je uloga krajnjeg korisnika?
– Da li je tona tehnologije dovoljna da pobedimo u novoj trgovinskoj realnosti
– Intuicija protiv algoritma
– Svi žele biti Amazon? Zašto?
– Gde je realnost elektronske trgovine u Srbiji i regionu?
– Koje su to kompetencije koje nam nedostaju za naredni korak?
– Kako danas, u ovim okolnostima, biti uspešan u e-commerce biznisu?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Profit pre svega’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Customer-centricity na papiru i u praksi | Predrag Topić | DigiTalk EP51

Digitalk.rs
Peđa nam je kroz jedan izuzetno prijatan razgovor predstavio današnju orijentisanost kompanija ka potrošačima, a ovu temu je izneo veoma analitički i detaljno, od istorijskih podataka kako su se kompanije proz vreme odnosile prema potrošačima, do svih biznis i organizacionih pretpostavki koje su potrebne kako bi jedna kompanija mogla da kaže da je customer centric.
Peđa nam je kroz jedan izuzetno prijatan razgovor predstavio današnju orijentisanost kompanija ka potrošačima, a ovu temu je izneo veoma analitički i detaljno, od istorijskih podataka kako su se kompanije proz vreme odnosile prema potrošačima, do svih biznis i organizacionih pretpostavki koje su potrebne kako bi jedna kompanija mogla da kaže da je customer centric.

Predrag Topić, Head of business development @Things Solver, osnivač @DX Lab
https://www.linkedin.com/in/predragtopic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Gost pita voditelja: Poslednje iskustvo sa nekim brendom koje me oduševilo
– Kratak osvrt na orijentacije biznisa/kompanija kroz vreme
– Tri nivoa orijentisanosti na potrošača – customer-focus, customer-centricity, customer-obsession
– Pogled na trenutno stanje po pitanju fokusa na potrošača generalno (Srbija, region, globalno)
– Biznis i organizacione pretpostavke za customer-centricity: Strategija
– Organizaciona kultura
– Organizaciona struktura
– Prevod u hard-cold biznis rezultate
– Razumevanje potrošača kroz poznavanje njegovog customer jurney-a
– Blue-dot consumer
– Koji nam sve izvori koriste za razumevanje potrošača
– Šta Things Solver radi u ovoj oblasti da pomogne kompanijama
– Kako i mala i srednja preduzeća mogu da se više okrenu ka potrošačima
– Zaključak i preporuke

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’To nikad neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Online marketing: oglašavanje i optimizacija uz AI i ML | Miroslav Varga | DigiTalk EP50

Digitalk.rs
Iz bogatog opusa iskustva i znanja Miroslava Varge, za prvo gostovanje i jubilarnu 50. epizodu podcasta Digitalk, izabrali smo jedan sažetak iz digitalnog oglašavanja uz pregršt zanimljivih primera i komentara jedinstvenih Vargi.
Iz bogatog opusa iskustva i znanja Miroslava Varge, za prvo gostovanje i jubilarnu 50. epizodu podcasta Digitalk, izabrali smo jedan sažetak iz digitalnog oglašavanja uz pregršt zanimljivih primera i komentara jedinstvenih Vargi. Uz uvod u kome smo se osvrnuli na aktuelnosti, dosta smo se u razgovoru bavili pripremom za oglašavanje, i u okviru toga najčešćim greškama.

Poseban akcenat je bio na optimizaciji oglašavanja uz nove alate koje nam donosi AI i ML, a ovde smo se posebno osvrnuli na razlike i sličnosti između ova dva pojma. Za kraj, kako mu i priliči, Varga je odgovarao na pitanja iz zajednice koja su stigal preko društvenih mreža.

Miroslav Varga, Martech specialist @ Escape Digital Agency – https://www.linkedin.com/in/vargamiroslav/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Online marketing
– Priprema za online oglašavanje
– Alati za proveru kvaliteta vašeg web sajta
– Loše postavljena merenja
– AI & ML u kontekstu optimizacije ulaganja u oglašavanje
– Oglašavanje & AI & MI
– Pitanja iz zajednice: GoogleAds nekad i sad
– Pitanja iz zajednice: Tips&Tricks za Youtube oglašavanje
– Poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’Pravilo 10x’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Uloga Biz Dev-a u kompanijama – 13. prase ili ključna uloga | Pavle Krivokuća | DigiTalk EP49

Digitalk.rs
Business Development ili popularnije BizDev bio je tema razgovora u ovoj epizodi.
Business Development ili popularnije BizDev bio je tema razgovora u ovoj epizodi. Funkcija koju često čujemo poslednjih nekoliko godina, a potekla je naravno iz tehnoloških kompanija. Veoma zanimljiv razgovor gde smo ovu rolu objasnili iz više uglova, a veoma značajno to što nam je Pavle ovaj pojam objasnio kako iz ugla procesa, tako i iz ugla role, odnosno uloge. Objasnili smo koje su oblasti rada BizDev-a, koje funkcije može imati BizDev, i naravno ono što je možda i najvažnije, koja znanja i osobine mora da ima dobar BizDev menadžer. Pavle je kroz svoje iskustvo i veoma zanimljive primere objasnio sve ove pojmove i verujem da će mnogi nakon ovog razgovora biti zainteresovani da razmišljaju u BizDev pravcu.

Pavle Krivokuća, Senior Business Developer | Delivery Manager @ Celsius
https://www.linkedin.com/in/pavle-krivokuca/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Šta zapravo predstavlja Biz Dev rola – Business Development
– Koje su oblasti rada u Biz Dev-u kao procesu/ulozi?
– Kako izgleda Biz Dev u startapima, a kako u velikim kompanijama?
– Biznis development je okusiran na nove oblasti poslovanja, optimizaciju procesa
– Na koje sfere poslovanja sve utiče Biz Dev
– Šta Biz Dev u praksi radi?
– Da li je Biz Dev izmišljena i nepotrebna funkcija (13 prase) ili nešto što zaista treba firmama
– Šta je potrebno za dobrog BizDev-a?
– Otkud promena iz Biz Dev-a u delivery?
– Kojim putem do business developmenta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige’’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Krizna komunikacija | Jelena Mikić | DigiTalk EP48

Digitalk.rs
Razgovor sa Jelenom je bio na temu koja je poslenjih par meseci bila u žiži marketinške javnosti zbog kriznih situacija koje smo mogli da ispratimo na društvenim mrežama u Srbiji.
Razgovor sa Jelenom je bio na temu koja je poslenjih par meseci bila u žiži marketinške javnosti zbog kriznih situacija koje smo mogli da ispratimo na društvenim mrežama u Srbiji. Jelena je neko ko je vrlo odmereno i profesionalno komentarisao te situacije, i u ovom razgovoru smo upravo zahvaljujući njenom iskustvu i ekspertizi na temu krizne komunikacije ovu temu malo detaljnije obradili i nadamo se pomogli kolegama iz industrije da malo bolje razumeju ovu oblast.

Kroz veliki broj primera pričali smo o neophodnom planu za kriznu komunikaciju, ‘’smrtnim grehovima’’, o tome da li se krizna komunikacija razlikuje i kako na digitalnim kanalima, te smo pričali uopšteno o komunikacijama u 21. veku.

Jelena Mikić, Director @ Represent Academy
https://www.linkedin.com/in/jelenamikiccrisiscommunicationstrainer/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kriza?
– Smrtni grehovi krizne komunikacije
– Primeri krizne komunikacije u svetu
– Digitalni kanali i krizna komunikacija
– Najnovije istrazivanje o koriscenju interneta u Srbiji: DataReportal
– Plan krizne komunikacije u kontekstu digitalnih kanala
– Dark websites
– Šta je još drugačije u komunikacijama 21. veka, a što moramo razumeti u kontekstu potencijalnih kriznih komunikacija
– Osvrt na krize na društvenim mrežama koje smo ispratili lokalno
– Poruke za kolege koje se bave komunikacijama

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Upravljajte svojom digitalnom administracijom i fakturisanjem lakše, sigurnije i brže – sa bilo kog mesta i kada to vama odgovara. Dočekajte spremni prelazak na elektronsko fakturisanje uz Banqup platformu za eFakture, koja se nalazi u mts ponudi. https://mts.rs/Poslovni/Digital/Poslovna-resenja/eFakture

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ’’25 tajni uspešne komunikacije’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Levi9: Uloge i titule u IT kompanijama | Specijal 08

Digitalk.rs
Jedna od tema o kojoj smo od samih početaka želeli da pričamo sa našim kolegama iz IT industrije jesu uloge i titule koje su negde specifične za tehnološke kompanije.
Jedna od tema o kojoj smo od samih početaka želeli da pričamo sa našim kolegama iz IT industrije jesu uloge i titule koje su negde specifične za tehnološke kompanije.

Naši drugari iz kompanije Levi9 su nam izašli u susret i ugostili nas u svojoj beogradskoj kancelariji gde smo pričali o ulogama Delivery direktora i Delivery menadžera u jednoj IT kompaniji. Sagovornici su nam bili upravo nosioci ovih titula, Vladan i Vanja, te smo malo detaljnije opisali ove uloge, šta one obuhvataju, ali smo pričali i o njihovim karijerama, kako su došli na pozicije gde su danas i šta sve to zanimljivo rade. Dotakli smo se dosta tema, od rada sa ljudima, vođenja timova, naravno ništa bez Agile-a a onda i priče o neformalnom i formalnom obrazovanju.

Pandemija je dosta uticala na IT kompanije što se tiče uslova i načina rada, pa smo pričali i o tim iskustvima kao i o planovima obzirom da se Levi9 uskoro useljava u svoj novi prostor u Beogradu.

A da smo priču završili na najlepši mogući način, razgovorom o hacker burgerima, potrudile su se Vanjine i Vladanove koleginice koje se bave employer brandingom i koje su nam dale jako lep povod za razgovor o employer brandingu.

Vanja Al Halidi, Delivery Manager @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/alhalidi/

Vladan Vojimirović, Delivery Director @ Levi9
https://www.linkedin.com/in/vladanvojimirovic/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs