Welcome to Digitalk, our little community of enthusiasts in technology, innovation and marketing.
Milica Radović nam je u novoj epizodi Digitalk podkasta približila koncept Desing Sprint-a, koji uspešno sa svojim kolegama i klijentima koristi u agenciji Friday. Šta to zapravo predstavlja Design Sprint, koje sve probleme može da rešava, odakle potreba za ovakvim novim konceptom, te da li Design Sprint kao koncept predstavlja možda deo neke nove ere u advertising industriji, o svemu tome pa i malo šire smo razgovarali sa Milicom, vema uspešnom i nagrađivanom mladom marketarkom koja već godinama iskustvo stiče u velikim sistemima, a danas gradi neku svoju priču sa kolegama i partnerima u agenciji Friday.
Reputacija marketinške struke (nije) ugrožena I Predrag Kurčubić I DigiTalk EP88
Digitalk.rsPovod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association).
Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87
Digitalk.rsZašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju?
Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86
Digitalk.rsDigitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10
Digitalk.rsU ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.
Kako da budemo bolji marketari? I Miloš Aleksić I DigiTalk EP85
Digitalk.rsU epizodi sa Milošem Aleksićem ako sagovornikom nastavljamo da se bavimo marketing industrijom sa fokuom na to kada da budemo bolji marketari.
Razvoj medija u digitalnom okruženju I Daniel Bukumirović I DigiTalk EP84
Digitalk.rsDaniel je čovek sa bogatom karijerom u medijima koja se meri decenijama.
Kako napraviti skalabilnu platformu za US tržište I Nemanja Stefanović I DigiTalk EP83
Digitalk.rsSkalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj.
Logistika: ključni faktor E-Commerce-a I Nikola Riznić I DigiTalk EP82
Digitalk.rsLogistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju, a obzirom da je jedan od najvažnijih elemenata e-commerce ekosistema, želeli smo da razgovaramo o tome šta danas predstavlja logistika i koja je njena uloga u čitavom e-commerce lancu.
Advertajzing advertajzinga I Đorđe Janković I DigiTalk EP81
Digitalk.rsDanas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.
Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/
Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje.