Webflow: više od alata za developere I Uroš Mikić I DigiTalk EP94

Digitalk.rs
U ovoj epizodi predstavljamo Webflow, koji kao što i sam naslov govori, predstavlja alat koji je mnogo više od platforme za developere.
U ovoj epizodi predstavljamo Webflow, koji kao što i sam naslov govori, predstavlja alat koji je mnogo više od platforme za developere. Osim na Webflow-u kao alatu, fokus je i na sagovorniku u ovoj epizodi, mladom preduzetniku koji je sa dvadeset tri godine već uveliko vlasnik firme koja opslužuje klijente i kompanije širom sveta, upravo zahvaljujući tome što koristi Webflow kao moćan alat koji pomaže i marketarima,menadžerima…. Zašto je ovo alat koji može dodatno pomoći startup timovima, kako sve može pomoći e-commerce biznisima, te na kraju, zašto Uroš misli da je Webflow novi WordPress, sve ovo su bile teme vrlo konkretne i koncizne epizode.

Uroš Mikić, Founder and CEO @ Flow Ninja – https://www.linkedin.com/in/mikicuros/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Poslovni mindset sa dvadeset tri godine
– Nova era marketinga uz Webflow
– Webflow: SEO, konverzije, website performance, email
– Rad bez Dev Inzenjera u MVP i Web Development procesu
– Zašto je Webflow novi WordPress
– Dve poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Atomske Navike’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Website performance I Boris Prpić I DigiTalk EP93

Digitalk.rs
Sa ovom epizodom zašli smo malo više u tehničke vode i razgovor na temu website performance-u.
Sa ovom epizodom zašli smo malo više u tehničke vode i razgovor na temu website performance-u. Boris je deo zajednice od samih početaka, a kako mu piše i u biografiji, pored računara je već dvadeset pet godina, te je i više nego relevantan da bude sagovornik na ovu temu. Prošli smo osnove koje su vezane za performanse vašeg web sajta, od metrika koje bi trebalo koristiti, šta sve utiče na brzinu učitavanja vašeg sajta, koji to sve sajtovi postoji, te naravno koje su metode unapređenja i optimizacije. Možda ne tako uobičajena epizoda ali verujemo da vam može biti i više nego korisna.

Boris Prpić, Full Stack developer
https://www.linkedin.com/in/borisprpic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Mozilla, Goglasi, City Expert, CodeZen agencija
– Website performance: na šta sve utiče brzina učitavanja sajta
– Vreme učitavanja: metrike
– Razlika izmedju serverskih i SPA sajtova
– Metode unapređenja i optimizacije
– Runtime performance
– Perceived performance
– Dobre prakse: Performanse sheriff
– Zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Diverzitet i inkluzija u IT sektoru I Bojana Pavlović I DigiTalk EP92

Digitalk.rs
Ova epizoda je posve drugačija od svih prethodnih, kako po tematici, tako i po sagovornici.
Ova epizoda je posve drugačija od svih prethodnih, kako po tematici, tako i po sagovornici. Najavili smo da ćemo se u ovoj godini dotaći nekih novih tema, a jedna od njih, i pritom veoma važna je i tema inkluzije i diverziteta. Na ovu temu, u kontekstu IT industrije, razgovarali smo sa Bojanom Pavlović koja nam dolazi iz kompanije Merkle. Bojana je žena neverovatne energije i iskustva, radi na poziciji Staffing & Operations menadžera, a diverzitetom i inkluzijom se bavi tokom cele svoje profesionalne karijere obzirom da i sama ima lični izazov sa kojim se bori veći deo života. Zašto su ove teme bitne, kako su marginalizovane grupe čestoizvor inovacija, te kakvi sve pristupi postoje, kako se postavljaju KPI-evi i strategije kada su inkluzija i diverzitet u pitanju, o svemu tome smo razgovarali sa Bojanom.

Za ovu epizodu, na YouTube-u su dostupni titlovi na srpskom i engleskom jeziku.

Bojana Pavlović, Staffing & Operations Manager @ Merkle DACH
https://www.linkedin.com/in/bojana-pavlovic-msc-60b2082a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Zašto su ove teme bitne za kompanije, pa i za ceo IT sektor uopšteno govoreći
– Marginalizovane grupe su vrlo često izvor inovacija
– Različiti pristupi i merenje KPI, kreiranje DEI strategija
– Zašto je Bojana relevantna da govori na ovu temu
– Kako izgleda sprovoditi strategiju diverziteta i inkluzije u tradicionalnim društvima
– Primeri dobre prakse
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kada ste poslednji put update-ovali svoj kapacitet? I Ivana Barbara Turkalj I DigiTalk EP91

Digitalk.rs
Jedna veoma važna tema za početak nove godine.
Jedna veoma važna tema za početak nove godine. Više puta smo u našim epizodama napomenuli da iako razgovaramo o temama vezanim za biznis, zapravo iza svakog biznisa stoje ljudi. Da li smo svesni svih promena koje nam se dešavaju u našem poslovnom okruženju? Da li možemo fizički i mentalno ispratimo sve promene a da to ne utiče negativno na nas? Šta zapravo predstavlja stres a šta je to lični kapacitet i kako njegovim razvojem možemo poboljšati naše reakcije na stres i česte promene koje su odlike savremenog poslovanja u digitalnom ekosistemu. Sagovornica na ovu zanimljivu i važnu temu nam je bila Barbara Turkalj iz Above Academy iz Zagreba.

Ivana Barbara Turkalj, Wellbeing and Growth Strategist @ Above Academy
https://www.linkedin.com/in/ivana-barbara-turkalj/

Home

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Barbarin karijerni put
– Promene kojih smo (ne)svesni
– Zašto je bitno pričati o kapacitetu
– Šta je zapravo stres i na koje načine sve utiče na pojedinca?
– Ključ rešenja kako se nositi sa stresom je upravo kapacitet
– Od čega sve zavisi lični kapacitet
– Kako razvijati pojedince i timove?
– Zašto treba raditi na podizanju kapaciteta
– Zaključak pre zaključka
– Primeri iz prakse Above Academy
– Poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Prestani da igraš na sigurno’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Investicije u srpske startupe: prvi korporativni VC fond u regionu I Davor Sakač I DigiTalk EP90

Digitalk.rs
Davor Sakač nam je bio sagovornik u poslednjoj epizodi Digitalk podcasta u 2022.
Davor Sakač nam je bio sagovornik u poslednjoj epizodi Digitalk podcasta u 2022. Godini. Razgovarali smo o veoma uspešnoj godini za prvi korporativni VC fond u regionu – TS Venture fond na čijem čelu se upavo nalazi Davor. Pričali smo o investicijama u srpske startupe, šta znače investicije za startup-e koji ih dobiju, te smo malo raširili priču o domaćem startup ekosistemu i Srbiji kao zemlji inovacija. Razgovor smo završili fenomenalnim zaključkom na temu mindset potrebnim za startup i preduzetništvo i naravno dotakli smo se planova kada je TS Venture fond u pitanju.

Davor Sakač, CEO @ TS Ventures Fund
https://www.linkedin.com/in/davorsakac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključni događaji u 2022. godini
– TS Ventures Fund je korporativni fond. Zašto je to važno?
– Broj investicija u 2022. godini
– Koliko je prijava potrebno da bi se investiralo u njih devet
– Visina investicija i šta znače te investicije za one koji su ih dobili
– Na koji načun društveno-političke okolnosti utiču na fondove i startup ekosistem
– Kako izgleda domaća startap scena danas
– Da li možemo da pričamo o Srbiji kao zemlji inovacija?
– Šta nam fali kao startup ekosistemu
– Da li ideja sama za sebe nosi neku vrednost? Vrednost dobrog tima
– Mindset
– Koji su planovi TS Venture fonda za naredni period
– Tri pitanja za kraj razgovora

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Design sprint u Srbiji – novitet ili neophodnost I Milica Radović I DigiTalk EP89

Digitalk.rs
Milica Radović nam je u novoj epizodi Digitalk podkasta približila koncept Desing Sprint-a, koji uspešno sa svojim kolegama i klijentima koristi u agenciji Friday. Šta to zapravo predstavlja Design Sprint, koje sve probleme može da rešava, odakle potreba za ovakvim novim konceptom, te da li Design Sprint kao koncept predstavlja možda deo neke nove ere u advertising industriji, o svemu tome pa i malo šire smo razgovarali sa Milicom, vema uspešnom i nagrađivanom mladom marketarkom koja već godinama iskustvo stiče u velikim sistemima, a danas gradi neku svoju priču sa kolegama i partnerima u agenciji Friday.
Milica Radović nam je u novoj epizodi Digitalk podkasta približila koncept Desing Sprint-a, koji uspešno sa svojim kolegama i klijentima koristi u agenciji Friday. Šta to zapravo predstavlja Design Sprint, koje sve probleme može da rešava, odakle potreba za ovakvim novim konceptom, te da li Design Sprint kao koncept predstavlja možda deo neke nove ere u advertising industriji, o svemu tome pa i malo šire smo razgovarali sa Milicom, vema uspešnom i nagrađivanom mladom marketarkom koja već godinama iskustvo stiče u velikim sistemima, a danas gradi neku svoju priču sa kolegama i partnerima u agenciji Friday.

Milica Radović, Partner & Creative Strategist @ Friday
https://www.linkedin.com/in/milica-radovic-40449361/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Profesionalni put
– Šta je desing sprinT
– Kako su došli do Design Sprint-a i kako on zapravo funkcioniše
– Tipovi problema koji se mogu rešavati uz pomoć Design Sprint-a
– Dvojaka potreba za Design sprintom
– Novi odnosi klijenta i agencija
– Friday bira da ne izlazi na pitcheve
– Da li Design sprint signalizira možda neku novu eru advertajzinga na domaćem tržištu?
– Poruka za kolege koje još uvek tragaju za tim nekim narednim hrabrim korakom
– Za mlade koji su zainteresovani za Design Sprint

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Design Thinking’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Reputacija marketinške struke (nije) ugrožena I Predrag Kurčubić I DigiTalk EP88

Digitalk.rs
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association).
Povod za razgovor sa Peđom bilo je istraživanje koje je IPSOS radio na inicijativu i u saradnji sa organizacijom IAA (International Advertising Association). Cilj istraživanja je bio utvrditi u kojoj meri je i zašto marketing (komunikacije) izgubio na svojoj atraktivnosti među dolazećim kadrovima i na koji način se taj trend može promeniti. Tokom novembra 2022. sprovedeno je kvalitativno istraživanje, koje je prethodilo kvantitativnom istraživanju. Ono je trebalo da da uvid u trenutno stanje i pomogne da se konstruiše upitnik za anketu, koja je sledila u drugoj fazi. Obavljeno je ukupno 6 intervjua, sa studentima, mladim profesionalcima i veoma iskusnim i visoko pozicioniranim profesionalcima.
U kvantitativnom istraživanju učestvovalo je ukupno 385 ljudi – 211 studenata sa fakulteta koji gravitiraju (ili bi barem trebalo da gravitiraju) ka pozicijama u marketingu (najvise sa FON-a, Ekonomskog fakulteta i FMK-a) i 174 zaposlenih, starosti do 35 godina i do 5 godina iskustva u struci (dakle, mladi profesionalci, većinom iz agencija, ali i iz kompanija). Sa Peđom smo u razgovoru predstavili glavne rezultate istraživanja, podvukli neke zaključke, diskutovali koji su to sve uzroci promena u marketinškoj struci, te razgovarali o koracima koje slede nakon istraživanja u smislu reagovanja industrije i njenih glavnih aktera.

IAA (International Advertising Association) Srbija – http://www.iaa.rs/

Predrag Kurčubić, Managing Director @ Ipsos Strategic Marketing – https://www.linkedin.com/in/predrag-kurcubic-72943411/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Predstavljanje istraživanja
– Uzroci promena u marketinškoj struci
– Predstavljanje istraživanja o reputaciji marketinške struke
– Šta za mlade danas predstavlja marketing
– Rezultati po fakultetima obuhvaćenim istraživanjem
– Privlačne pozicije u marketingu
– Top 5 stvari koje su važne prilikom traženja posla
– Odnos mladih studenata i profesionalaca prema preduzetništvu
– Naredni koraci nakon istraživanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Consulting u Marketing industriji I Miloš Raičević I DigiTalk EP87

Digitalk.rs
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju?
Zašto je marketing najlakši posao na svetu, kako izgleda posao konsultanta u sferi marketinga, zbog čega konsultanti malo pričaju, a puno pitaju i slušaju? Kakva je percepcija marketing danas, a kakva je bila kada je naš sagovornik, Miloš Raičević počinjao? Da li se danas i kako može raditi consulting u marketing industriji ispričao nam je Miloš na primeru svoje agencije Alchemists, sa osvrtima na strategiju, koliko je bitno slušanje sa obe strane stola, da li je danas ipak korisnik kralj a ne sadržaj, i koliko je pak važna edukacija danas, sve su to teme koje smo pokrili u sjajnom razgovoru sa Milošem.

Miloš Raičević, Founder and Managing Partner @ Alchemists
https://www.linkedin.com/in/milosraicevic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put od početka do marketing konsultanta
– Razlika u percepciji marketing danas i na početku Miloševe karijere
– Consulting u marketingu
– Awareness vs. Performance
– Strategija, mnogo skupa reč
– Iskustva i primer saradnje
– Slušanje je vrlo bitno
– Customer is king
– Važnost edukacije danas
– Poruka za kolege marketare

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Mindset zaposlenih u digitalnoj ekonomiji I Krstinja Šćepanović I DigiTalk EP86

Digitalk.rs
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih.
Digitalna ekonomija nam nije donela samo različita očekivanja od potrošača i korisnika naših usluga, donela nam je i drugačija očekivanja i od strane naših zaposlenih. To je posebno izazov u tradicionalnim industrijama. U razgovoru sa Krstinjom Šćepanović, HR direktorkom u OTP banci Srbija, razgovarali smo o tome kako se danas prilagođavati izazovima kada su u pitanju ljudi u organizaciji, promenama koje je u najvećoj meri inicirala tehnologija a koje se odražavaju na zaposlene u našoij organizaciji. Bankarstvo važi za jednu tradicionalnu industriju koja je doživela velike promene u poslednjoj deceniji, pa smo iz ugla nekoga ko radi sa ljudima razgovarali o ovim promenama, organizacionoj kulturi, liderstvu, učenju i razvoju, a da tematika bude potpuna, osvrnuli smo se i na čuvenu generaciju Z koja opet donosi neka svoja pravila na tržište.

Krstinja Šćepanović, HR Director @ OTP banka Srbija – https://www.linkedin.com/in/krstinja-scepanovic-381b5440/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je organizaciona kultura?Zašto je važna?
– Generacija Z
– Percepcija banke danas
– Ko su nosioci organizacione kulture
– Liderstvo
– Prilagođavanje i autentičnost
– Boss ili mama
– Da li se lideri rađaju sa tim ili se to stiče radom na sebi
– Učenje i razvoj
– Formalno ili funkcionalno znanje?
– Agilnost uma
– Da li postoji tačka kada lični razvoj i učenje prestaje?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Bogati otac siromašni otac’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.
U ovoj Specijal epizodi Digitalk podkasta imali smo priliku da razgovaramo na veoma zanimljivu temu istraživanja ponašanja potrošača i istraživanja tržišta koja kompanija EyeSee sprovodi uz pomoć nekih vrlo naprednih tehnologija i ostvaruje sjajne rezultate.

Sagovornica nam je bila Dobrinka Vićentijević, po vokaciji psiholog koja je danas stručnjak sa petnaest godina iskustva iz oblasti istraživanja, marketing strategije i inovacija. Dobrinka je jedanaest godina provela u jednoj od najpoznatijih kuća kada su istraživanja u pitanju – GFK, a od 2019. godine se nalazi na poziciji Direktorke istraživanja ponašanja potrošača u kompaniji EyeSee.

Sa Dobrinkom smo razgovarali na niz tema vezanih za istraživanje ponašanja potrošača, upliv tehnologije u ovu oblast i na koji način sve tehnologija menja oblast istraživanja od novih alata i tehnika do korenitih promena koje nastaju upravo upotrebom tehnologije i automatizacije u ovoj oblasti. Nekada upravo visoki zahtevi klijenata dovode do razvoja nekih novih tehnoloških rešenja i time se podstiče rast same organizacije, dok nekada sama potreba za automatizacijom procesa transformiše organizaciju kao upotreba tehnologije ka unutra.

Razgovor sa Dobrinkom obiluje primerima iz prakse sa kojima se ona sa svojim timom iz EyeSee susrela tokom rada sa klijentima iz celog sveta, a koje odlikuje primena tehnologije kao rešenja (online eye tracking, virtual shopping, facial coding…)

Fenomenalan razgovor o istraživanjima iz malo drugačijeg ugla, iz ugla tehnologije i nekih malo drugačijih aspekata. Naravno, razgovor je zaključen sa nekim sjajnim uvidima i zaključcima, od toga da dobro odrađena automatizacija humanizuje organizaciju, do toga da će teme poput održivosti, optimizacije cena i asortimana u uslovima recesije i sveprisutne inflacije, back to nature (free from), omnichannel-a i e-commerce na društvenim mrežama biti i više nego aktuelne u 2023. godini.

EyeSee je osnovan pre 10 godina kao startap koji je imao viziju da bihejvioralna istraživanja učini dostupnijim (geografski, cenovno, vremenski) širem krugu ljudi i kompanija…
U tom trenutku osnovni proizvod je bio application based Eye Tracking tool koji je služio prevashodno za testiranje pakovanja i statističkih stimulusa (oglasi u magazinima, posteri, katalozi…)
Danas, deset godina kasnije EyeSee je kompanija sa preko 130 zaposlenih, 7 kancelarija (Beograd, Meksiko Siti, Singapur, London, Pariz, New York i Gentu).
EyeSee se bavi istraživanjima u tri oblasti: 1. Shopper & Innovation 2. Advertising & 3. Digital (E-comm & UX studije). U svakoj od navedenih oblasti EyeSee primenjuje kombinaciju bihejvioralnih i tradicionalnih metoda u prikupljanju podataka kako bi osigurali što veću prediktivnu vrednost zaključaka.
Od bihejvioralnih metoda koje primenjuju, najznačajnije su: Eye Tracking, Facial Coding, Virtual Shopping, Reaction Time Measurement, Passive Tracking, itd.

EyeSee Research

Knowledge nest

EyeSee: Kako sprovesti istraživanja tržišta u svetu (iz sedišta u Beogradu) | Specijal 10

Dobrinka Vićentijević, Direktorka istraživanja ponašanja potrošača @ EyeSee – https://www.linkedin.com/in/dobrinka-vicentijevic-0271a3b/

EyeSee – https://www.linkedin.com/company/eyesee-understand-behavior-grow-further/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs