Generacija Z iz prvog lica I Filip Mastilović I DigiTalk EP 127

Digitalk.rs
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede.
Generacija Z je često predmet razgovora i diskusija te mnogi pokušavaju da shvate i objasne kako to ova generacija razmišlja i kako se ponaša u kontekstu profesionalne karijere, koje su joj glavne odlike i vrednosti koje slede. Nakon što smo više puta u epizodama Digitalk podcasta pominjali generaciju Z, odlučili smo se da pozovemo jednog karakterističnog pripadnika iste i da u jednom otvorenom razgovoru zapravo vidimo šta oni imaju da kažu, kako razmišljaju kada je u pitanju obrazovanje, karijera, kako se odnose prema preduzetništvu, novcu i koje su to njima vrednosti važne. Filip Mastilović, Project lead i Agile Master u kompaniji Bosch, ali istovremeno i član sjajnog Empple tima, se odlično snašao u ovom razgovoru i sa nama podelio sjajne uvide koji su nam pomogli da bolje razumemo GenZ, te podelio sa nama svoja razmišljanja na ovu temu i na sopstvenom primeru objasnio neke nedoumice i predrasude koje imamo kada je ova generacija u pitanju.

Filip Mastilović, Project Lead & Agile Master @ Bosch – https://www.linkedin.com/in/filipmastilovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Izbor obrazovanja
– Traženje posla
– Kako se desio Empple
– Ko sve spada u gen Z, kako se definiše i koje su ključne odlike
– Gen Z i direktna komunikacija
– Odnos prema preduzetništvu, novcu i ‘’early retirement’’
– Kako Gen Z gleda na obrazovanje
– Kako Gen Z traži posao, šta im je bitno kod poslodavca
– Koji su to benefit važni Generaciji Z
– Želja za rad u kompanijama koje imaju jasno defisanu misiju, odnos prema zajednici
– Koliko je važan preporuka za neku kompaniju
– Kako se danas poslodavci prilagodjavaju Gen Z-u?
– Zaključak i Empple festival

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Veština ophođenja s ljudima’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Advertajzing u digitalu I Milena Maksić I DigiTalk EP 126

Digitalk.rs
Zašto danas ne možemo da pričamo o digitalnoim advertajzingu već samo o advertajzingu u eri digitala, te da li je kanal to što čini komunikacijom digitalnom, pričali smo sa Milenom Maksić, direktorkom digitala u jednoj od najvećih agencija u Srbiji, Ovation BBDO.
Zašto danas ne možemo da pričamo o digitalnoim advertajzingu već samo o advertajzingu u eri digitala, te da li je kanal to što čini komunikacijom digitalnom, pričali smo sa Milenom Maksić, direktorkom digitala u jednoj od najvećih agencija u Srbiji, Ovation BBDO. Sa preko petnaest godina iskustva u industriji od kojih više od pet na strani brenda, a punish deset godina u agenciji, Milena ima izuzetan autoritet da bude sagovornik na ovu temu kako bismo razbili još neke mitove kada je u pitanju advertajzing kao industrija i digital.

Milena Maksić, Digital Director @ Ovation BBDO – https://www.linkedin.com/in/milenamaksic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Milenin profesionalni razvoj
– Razvoj digitala kroz godine
– Prilagođavanje modela rada klijentu/projektu
– Nije kanal to što čini komunikaciju digitalnom
– Odnos prema nagradama
– Specijalizacija usluga/veština ili generalizacija
– AI u advertajzingu?
– Obrazovanje & edukacija
– Zajednički zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod *1000digitalk* i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Product Management: the next big thing za srpsku IT industriju I Ana Pegan I DigiTalk EP 125

Digitalk.rs
U trenutku kada se još ne nazire u poptunosti stabilizacija IT tržišta u Srbiji, i kada se sve više priča o tome da je razvoj sopstvenih digitlanih proizvoda ključ za izlazak iz krize, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Anom Pegan, osnivačicom zajednice Serbian Product Community, edukativne platforme ProductWize, i product menadžerom sa višedecenijskim iskustvom.
U trenutku kada se još ne nazire u poptunosti stabilizacija IT tržišta u Srbiji, i kada se sve više priča o tome da je razvoj sopstvenih digitlanih proizvoda ključ za izlazak iz krize, u novoj epizodi Digitalk podkasta smo razgovarali sa Anom Pegan, osnivačicom zajednice Serbian Product Community, edukativne platforme ProductWize, i product menadžerom sa višedecenijskim iskustvom. Ana nam je detaljno predstavila Product menadžment. Šta on zapravo predstavlja i kako nam product menadžment može pomoći da kreiramo digitalne proizvode. Vrlo detaljan i konkretan razgovor gde se nismo previše bavili diskusijom oko same krize u IT industriji već šta je to što možemo uraditi uz pomoć product menadžmenta da u narendom periodu naše tržište IT-a ojačamo i učinimo otpornijim na globalne krize.

Ana Pegan, Founder of Serbian Product Community – https://www.linkedin.com/in/anapegan/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Anin profesionalni razvoj
– Šta to zapravo predstavlja Product menadžment?
– Kako Product menadžment utiče na biznis
– Kako je razvoj product menadžmenta tekao u Srbiji?
– Gde se mi kao tržište nalazimo kada je u pitanju razvoj digitalnih proizvoda?
– Potražnja za kadrovima koji su profilisani za product menadžment
– Kako je kod nas do sada izgledalo kreiranje digitalnog proizvoda? Gde može da nam pomogne product menadžment?
– Koliko je Product menadžment stvar samo IT industrije?
– Da li se kroz Product menadžment može pričati o kreiranju usluga
– Kako izgleda proces implementacije Product menadženta u kompaniju?
– Šta kompanija može dobiti uvođenjem Product menadžmenta?
– Šta možemo očekivati u skorije vreme po pitanju razvoja digitalnih prozivoda na našem i regionalnom tržištu?
– Šta se sve radi u okvirima Serbian Product zajednice i ProductWize-a?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Agilnost na prvom mestu’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

TikTok: da li je vaš brend već na platformi? I Dario Marčac I DigiTalk EP 124

Digitalk.rs
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi.
Ukoliko pratite trendove društvenih mreža, već duži vremenski period ne možete ignorisati TikTok kao platformu koja okuplja svake godine sve više i više ljudi. Trenutak dolaska opcije plaćenog oglašavanja na ovoj platformi je verovatno blizu, i ukoliko do sada vaš brend niste pozicionirali na TikTok-u, sutra će možda već biti kasno. O samoj platformi, kreatorima na TIkTok-u, o saradnjama brendova i kreatora, te koje su ključne tačke za početak građenja brenda na ovoj platformi razgovarali smo sa verovatno najvećim poznavaocem TikTok platforme u regionu, Dariom Marčacem, TikTok-erom, mentorom i konsultantom za ovu platformu, i osnivačem regionalne zajednice kreatora Crew.

Dario Marčac, TikTok mentor – https://www.linkedin.com/in/dariomarcac/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Počeci na TikTok-u
– Šira slika i prva zajednica TikTok kreatora
– Prva TikTok zajednica – zaključak i kraj zajednice
– Počeci saradnje sa brendovima
– Viđenje i poimanje TikTok-a od strane brendova sada i pre
– Kako brendovima predstavljaš potencijal TikTok-a?
– Crew TikTok zajednica
– Keypoints za početak nastupa na TikTok-u
– Sugestija za TikTok kreatore
– Kreatori sadržaja i AI
– Budućnost TikTok-a

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod *1000digitalk* i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Korisničko iskustvo i podrška kupcima u digitalnom biznisu I Jelica Babić I DigiTalk EP 123

Digitalk.rs
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno.
Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno. U ovoj epizodi probaćemo da objasnimo koliko je važno iskustvo i podrška kupcima, posebno kod digitalnih biznisa. Na koji način se mogu optimizovati marketinški budžeti ukoliko se okrenemo moći postojećih kupaca. Kako zadobiti poverenje kupaca vrednosću koju pružamo, graditi odnose i biti najbolji kada je to najpotrebnije – kroz kontinuiranu podršku. Na sve ove teme, razgovarali smo sa Jelicom Babić, osnivačem agencije Forte konsalting, višedecenijskim stručnjakom u ovoj oblasti.

Jelica Babić, CEO and Founder @ Forte Consulting
https://www.linkedin.com/in/jelicababic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Jelicin background i karijerni put
– Zašto su CX i delivery važni?
– Koje to ključne elemente customer experience-a i customer relationship managementa treba da pokrijemo?
– Podaci kao osnova i poznavanje kupca
– Personalizacija i relevantnost kao ključ uspeha
– Loyalty programi
– Komunikacija i emocionalna povezanost sa kupcem
– Uloga Customer supporta u digitalnom biznisu
– Kako gradimo kanale podrške za naš brend/proizvod/uslugu?
– Na koji način proces automatizacije može da pomogne?
– Kako Customer service može da pomogne organizaciji?
– Kako se meri uspešnost Customer servisa?
– Koji su to industrijski trendovi u Customer Service-u?
– Da li danas startup-i shvataju značaj customer servisa?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10x’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Ponovno promišljanje advertajzinga kao industrije I Miloš Skokić I DigiTalk EP 122

Digitalk.rs
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje?
Da li je advertising industriji potrebno ponovno promišljanje? Nakon decenija funkcionisanja po istim principima, advertising industriju u kratkom vremenskom periodu zadesile su tektonske promene koje je doneo digital, razvoj tehnoloških kompanija, pa sada i veštačke inteligencije. Gde se trenutno nalazi i šta je to potrebno da svi zajedno promislimo kako bismo advertising industriju postavili na mesto koje joj pripada? U jednom strastvenom razgovoru, na ove teme nam je pričao Miloš Skokić, jedan od osnivača agencije Žiška, momak koji se zaista loži na advertising i svoju karijeru je posvetio kako bi unapredio celu industriju.

Miloš Skokić, Žiška – https://www.linkedin.com/in/milosskokic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kontekst teme razgovora
– Gde se nalazi advertising industrija
– Svaki biznis je odgovor na stanje na tržištu i postojeće tenzije
– Employer branding za advertising industriju
– Demistifikacija advertajzing industrije i kreativnog rada
– Open Source kreativni procesi
– inflacija kurs-sadržaja?
– Ideja o ko-kreaciji
– Komunikacija svrhe
– Advertajzing aktivizam

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Čovek iznutra: priča o ključnim biznis promenama u eri digitala I Ivo Radaković I DigiTalk EP 121

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Nova epizoda Digitalk podcasta vam donosi priču o promenama koje je u kompanije donela era digitalizacije, digitalne transformacije i novih, inovativnih tehnologija.
Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda u OTP banci, već se dugi niz godina bavi razvojem poslovanja u eri digitalnih tehnologija, korisničkim iskustvom, promenama i marketingom. Upravo taj pogled na sve te procese iznutra nam je pomogao da shvatimo suštinu svih tih promena i da dođemo do nekih zanimljivih uvida i zaključaka u samom razgovoru. Uz zanimljive primere vrlo specifičan način razmišljanja, Ivo je ovaj razgovor učinio vrlo kvalitetnim i konkretnim.

Ivo Radaković, Direktor Direkcije za korisničko iskustvo i razvoj proizvoda @ OTP banka – https://www.linkedin.com/in/ivoradakovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Ključna obeležja finansijskog sektora danas
– Da li su sve kompanije u ovom veku u stvari IT kompanije?
– Najveće promene koje je doneo digital
– Šta je sledeći bum u interfejsu
– Da li su vrednosti koje brendovi komuniciraju u skladu sa digitalnom komunikacijom
– Customer experience i transparentnost kao rezultat upliva digitalnih tehnologija
– Korišćenje podataka o korisnicima
– Digitalne marketing strategije, šta je drugačije?
– Zašto je pitanje brenda pitanje poverenja, zajedničkih vrednosti i kvaliteta?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– *Izdavačka kuća Finesa* – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vodič kroz digitalnu transformaciju’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Sportski duh & šira slika: recept za uspešne kampanje I Stefan Alčaković I DigiTalk EP 120

Digitalk.rs
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce?
Kada spojite sportski, takmičarski duh sa kulturom korporativnog startupa, dobijete jedinstven spoj koji donosi ozbiljne rezultate na vrlo kompetetivnom tržištu e-commerca. Šta zapravo predstavlja marketplace, kako se kreiraju kampanje za ovaj tip e-commerce platformi, kako sa online platformom osvojiti offline kupce? Odgovore na ova pitanja dao nam je Stefan Alčaković, Head of Growth u kompaniji Ananas, uz dodatni osvrt na funkciju Growth-a, šta ona sve predstavlja i obuhvata, te koje sve osobine treba da posedujete kako biste se bavili ovom rolom.
Kada preko puta imamo sagovornika koji je vrlo fokusiran u poslu, vedrog, sportskog duha, takav razgovor uvek bude čisto zadovoljstvo i ono što je još važnije, konkretan i sa dosta uvida.

Stefan Alčaković, Head of Growth @ Ananas – https://www.linkedin.com/in/stefan-alcakovic/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Stefanov background
– Dolazak u Ananas: korporativni startup
– Šta je zapravo marketplace i po čemu se razlikuje od klasičnih online prodavnica
– Osmišljavanje kampanje za marketplace
– Da li postoji automatizacija procesa prilikom kreiranja kampanja
– Do offline kupaca sa online platformom
– Ti se zapravo baviš growth – om. Šta sve to podrazumeva…
– Kolika je uloga kreative u performance marketingu?
– Regionalno e-commerce tržište: koliki je potencijal
– Koji je tvoj najveći uspeh
– A najveći fail?
– Gde vidiš sebe u budućnosti?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Uloga tehnologije u kreativnosti I Ivan Westerveen I DigiTalk EP 119

Digitalk.rs
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste.
U marketinškoj i advertising industriji se sve više priča o ulozi tehnologije i kakve će promene doneti sve veća upotreba iste. Kako upotreba tehnologije utiče na kreativnost, ali i šta sve kreativnost može dati tehnologiji, koje su razlike između kreativnog i inovatnog razmišljanja, te da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju, bile su teme razgovora u novoj epizodi Digitalk podkasta, a zahvaljujući prijateljima iz IAA, sagovornik na ovu temu nam je bio fenomenalni Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor koncept studija Creative Disorder. Razgovor sa Ivanom smo iskoristili i da popričamo o kreativnom razvoju mladih profesionalaca, te smo u kontekstu toga pomenuli i AcademIAA, strukovni edukativni program u organizaciji IAA čije se prijave završavaju 10. avgusta.

Ivan Westerveen, Co-Founder & Creative Director at Creative Disorder Studio – https://www.linkedin.com/in/ivan-westerveen-74b3b44a/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– AcademIAA
– Ivanov karijerni put
– Novi talas u srpskom advertajzingu
– Upotreba tehnologije u kreativnosti
– AI ume svašta da uradi, ali ne može ništa da smisli
– Da li kreativci treba da se razumeju u tehnologiju?
– Trendovi su tihe ubice kreativnosti
– Osnova inovativnog razmišljanja
– Tehnologija u budućnosti kreativnosti
– Ivanova poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Weekend Media Festival – najinspirativniji događaj industrije I Tomo Ricov I DigiTalk EP 118

Digitalk.rs
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije.
Kada na jednom mestu okupljate regionalne medije, marketinšku i advertajzing industriju ali i veliki broj biznisa koji traži inspiraciju, onda radite jednu veoma veliku i važnu stvar za sve ove industrije. Poslednjih šesnaest godina Rovinj i Weekend Media Festival su događaj koji okuplja svake godine više od pet hiljada ljudi iz svih ovih industrija i predstavlja mesto pozitivne energije, neiscrpne inspiracije i susreta. Čovek koji iza čitave ideje od samog početka, Tomo Ricov, bio je sagovornik u novoj epizodi podkasta Digitalk. Priča o festivalu, muzici kao strasti i ideji koja je porasla do granica čitavog regiona u vidu događaja koji okuplja sve one koji žele priliku za networking, kvalitetan programski sadržaj i koji žele da poslednji vikend leta provedu na najinspirativnijem mestu u regionu!

Tomo Ricov, osnivač & direktor @ Weekend Media Festival – https://www.linkedin.com/in/tomo-ricov-33b189239/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Od 2008. godine do danas, šta se najviše promenilo
– Na početku smo znali šta hoćemo, a šta nećemo
– Da li je od početka Rovinj bio ideja za lokaciju festivala
– Skoro niko nije odbio poziv da učestvuje u programu Weekenda
– Ključne vrednosti koje festival pruža industriji
– Vizija za narednih šesnaest festivala
– 16. izdanje Weekend Media festivala

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Moć šarma’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/