Kako napraviti skalabilnu platformu za US tržište I Nemanja Stefanović I DigiTalk EP83

Digitalk.rs
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj.
Skalabilnost je jedan od najvećih izazova startup-a, dok je izlazak na US tržište nekako svima ultimativni cilj. Razgovor sa Nemanjom je pokrio sve bitne elemente jedne uspešne startup priče, od početnih grešaka kroz koje moraju svi da prođu, do neophodnih koraka ukoliko želite da vaš proizvod skalirate. Kroz razgovor o njihovom startup-u Hire App prošlo smo kroz sve bitne elemente, a poseban akcenat je bio na specifičnosti američkog tržišta i skaliranju proizvoda. Njihova platforma je vrlo specifična jer pokriva neke od najtradicionalnijih industirja i može vam biti inspiracija za neke nove ideje, jer kako je Nemanja i sam napomenuo na kraju razgovora, potrebno je samo da slušate i pratite šta se u svetu dešava i da identifikujete probleme koje treba rešavati…

Nemanja Stefanović, CEO @ HireApp
https://www.linkedin.com/in/nemanjastefanovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Granica između startup-a i kompanije
– Transakcioni model
– Ugostiteljstvo i hotelijerstvo – zašto baš ove industrije?
– Koja je uloga kompanijskog HR-a u saradnji sa jednom ovakvom platformom?
– Kakvo je zapravo američko tržište
– Kako doći do prvih klijenata na US tržištu?
– Pros/Cons US tržišta
– Kako doći do skalabilnog proizvoda?
– Šta je MVP?
– Da li skaliranje proizvoda nužno znači i skaliranje tima?
– Šta je budućnost on-demand biznis modela?
– Prelazak tradicionalnih staffing agencija na digitalni model
– Ukoliko želite da se upustite u startup vode…

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Logistika: ključni faktor E-Commerce-a I Nikola Riznić I DigiTalk EP82

Digitalk.rs
Logistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju, a obzirom da je jedan od najvažnijih elemenata e-commerce ekosistema, želeli smo da razgovaramo o tome šta danas predstavlja logistika i koja je njena uloga u čitavom e-commerce lancu.
Logistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju, a obzirom da je jedan od najvažnijih elemenata e-commerce ekosistema, želeli smo da razgovaramo o tome šta danas predstavlja logistika i koja je njena uloga u čitavom e-commerce lancu. Nikola je neko ko logistiku poznaje od sastavnih delova i njenih početaka u Srbiji pre sedamnaest godina, pa je njegovo iskustvo bilo presudno kada smo razmišljali ko bi bio idealan, ali i objektivan sagovornik na ovu temu. Od promena u logistici tokom prethodnih sedamnaest godina, preko očekivanja korisnika nekada i sada, do inovativnih modela dostave, u nepunih devedeset minuta razgovora sa dosta konkretnih informaicja i zaključaka, Nikola je bio fenomenalan sagovornik!

Nikola Riznić, Zamenik generalnog direktora @ D Express
https://www.linkedin.com/in/nikola-rizni%C4%87-4b31175b/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako je izgledalo poštansko tržište te 2004. a kako izgleda sada?
– Zašto je tema logistike relevantna za eCommerce i zašto je eCommerce bitan za logistiku?
– Koja su očekivanja korisnika bila 2005. godine a koja su sada?
– Ko su danas sve klijenti kurirskih službi?
– Konsultacije klijentima koji su novi u eCommercu – konsultacije u vezi logističkih procesa
– Da li se logističke kompanije danas vode podacima i kojim?
– Black Friday – potreba da se odgovori povećanom obimu slanja a da se zadrži kvalitet usluge
– Inovativni last mile modeli dostave
– 2man delivery & prijem platnih kartica
– Zašto je korisnički servis podjednako bitan kao i ostali logistički KPI-ovi
– Izazovi sa kojima se susreću kurirske kompanije
– Problem radne snage
– Problemi koje kurirske kompanije „stvaraju“ trgovcima
– Sugestije eCommerce trgovcima
– Šta nas čeka u budućnosti?
– Da zaključimo gde je danas logistika

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Umetnost prodaje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Advertajzing advertajzinga I Đorđe Janković I DigiTalk EP81

Digitalk.rs
Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje.

Danas smo svedoci kako su novije industrije (IT, gaming) uspele da se izbore za kadrove, da im ponude zanimljivija radna mesta i veće plate, a da advertajzing koji je važio za dream job, i o kom smo mi sujetni kreativci mislili da nema boljeg mesta za rad, sada se suočava sa odlascima i deficitom radne snage. Šta je suština problema, kako su to rešile kolege u regionu, te koja su sve rešenja da rad u advertising industriji ponovo bude sexy, razgovarali smo sa Đorđem Jankovićem, osnivačem agencije Friday i predvodnikom jednog novog talasa u srpskoj advertising industriji.

Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director @ Friday
https://www.linkedin.com/in/djordje-jankovic/

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Period u karijeri pre agencije Friday
– Da li danas advertajzingu treba advertajzing?
– Promene u advertising industiriji i oko nje. Generacija Z
– Advertising scena u Hrvatskoj, šta je drugačije?
– Festivali kao deo rešenja za problem u struci?
– Odnosi sa klijentima
– Uključivanje u društvene probleme koji nas okružuju
– Agencije sa stavom?
– Moramo sebe ceniti više
– Poruka mladim kolegama

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Podaci rade I Marijana Agić Molnar I DigiTalk EP80

Digitalk.rs
U ovoj epizodi smo se bavili podacima.
U ovoj epizodi smo se bavili podacima. Sve više bizniza se zasniva upravo na korišćenju podataka – data driven kompanije. U ovoj epizodi smo želeli da razjasnimo zašto su podaci zapravo važni za biznis, kako danas podatke koriste male, srednje i velike kompanije, te šta zapravo danas znači data driven kompanija. Fokus je svakako na podacima koji nam dolaze sa strane potrošača – kupaca. Ko danas ima pristup ovim podacima, ko je prinuđen da ove podatke kupuje, te kako treba upotrebljavati ove podatke, sve ovo smo kroz veliki broj praktičnih primera saznali od Marijane Agić Molnar, vrhunskog stručnjaka na ovu temu.

Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist @ DATA DO
https://www.linkedin.com/in/marijana-agic-molnar-4299114/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– Zašto su podaci značajni za biznis i celokupnu poslovnu zajednicu
– Data driven kompanije?
– Velike kompanije vs. male i srednje kada su podaci u pitanju
– Podaci o razumevanju ponašanja potrošača i prilagođavanja potrošaču
– Osvešćenje u upotrebi podataka
– Koja je to kompanijska kultura koja pobeđuje
– Primeri i trendovi
– Evolucija ponašanja kompanija – kako postaju data driven
– Ko će pobediti sutra
– Preporuke za one koji hoće da uđu u industriju podataka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Level Up: Kako izgraditi karijeru I Stefan Salatić I DigiTalk EP79

Digitalk.rs
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih.
Danas je karijera u IT industriji jedna od najviše željenih i traženih. Toliko različiith mogućnosti za lični rast i razvoj, ponekad je zaista teško napraviti pravi izbor i odabrati put koji će vas odvesti do uspeha. Stefan je neko ko je od početka svoje karijere pravio izbore koji su ga danas doveli do izuzetno visoke pozicije u jednoj od najvećih i najbrže rastućih IT kompanija u Srbiji. Kako doneti prave odluke, na koji način učiti i razvijati se, te koje koje su posledice ali i benefit koje nose određene odluke, sve su to bile stvari o kojima smo razgovarali sa Stefanom, veoma posvećenim i uspešnim profedsionalcem u iT industriji.

Stefan Salatić, Head of Business Operations @ Quantox Technology
https://www.linkedin.com/in/stefansalatic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako započeti IT karijeru?
– Strast ili finansijska motivacija?
– Formalno obrazovanje ili ne?
– Pronaći mentora ili samostalno učiti i razvijati se
– Startup ili velika kompanija?
– Kako da primenite projektnu organizaciju na svoj razvoj?
– Šta treba i šta možete da uradite samostalno?
– iskoristiti sve prilike, posećivati dogadjaje i razvijati poslovnu mrežu
– Šta je to što možete uzeti iz vašeg okruženja?
– Koje su veštine koje možete da steknete u većim timovima?
– Kako da prepoznate da li vam prija okruženje?ž
– Šta treba da tražite od nadređenih kako bi ubrzali svoj razvoj a šta možete sami da preduzmete?
– Za zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

New Talent Game – nova pravila igre u zapošljavanju | Nevena Sofranić | DigiTalk EP78

Digitalk.rs
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina.
Priča o nedostatku i kvalitetu kadrova u IT industriji ne gubi na značaju posledjih par godina. Sve je više faktora koji utiču na zapošljavanje i privlačenje talenata u kompanije, pa smo želeći da čujemo kako zaista danas stoje stvari u našoj IT industriji, te koji su to svetski trendovi kada je privlačenje talenata u pitanju pozvali Nevenu Sofranić, devojku koju cela zajednica poznaje i koja je prilično dugo u ovoj tematici koja je i njena profesionalna karijera.

Razgovarali smo o svim aktuelnim temama vezanim za nove trendove u zapošljavanju u IT industriji, pomenuli smo hiring freeze, great resignation, dobre i loše prakse u privlačenju talenata, te trendove poput diverziteta i inkluzije…

Nevena Sofranić, Founder @ Recrooit.com
https://www.linkedin.com/in/nevenasofranic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Da li postoji hiring freeze?
– Nedostatak kadrova uprkos hiring freeze
– The Great Resignation
– Dobre i loše prakse u privlačenju talenata
– Gig economy & Freelenseri
– Uloga HR u tech kompanijama
– DEI: Diversity, Equity, and Inclusion
– Da zaključimo

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Strategija plavog okeana’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Makro & Mikro Digitalni marketing | Matija Ilić | DigiTalk EP77

Digitalk.rs
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova.
Matijin background i interesovanja su nam omogućila da pričamo o digitalnom marketignu iz više uglova. Prvi deo razgovora smo razgovarali o nečemu što za Matiju predstavlja 9-17h posao, i titula Senior Digital Account Manager u agenciji Direct Media. Kada spojite kreativu, organizaciju, media planiranje i klijente, dođete to veoma zanimljivih uvida u advertising industriji, pa je prvi deo razgovora obeležila priča o radu sa velikim klijentima sa fokusom na FMCG segment, prirodu oglašavanja, te neke specifičnosti kada su u pitanju veliki klijenti i klijenti iz posebnih niša poput FMCG-a. Drugi deo razgovora, odnosno deo o mikro digitalnom marketingu je priča o Matijinom studentskom projektu koji se održao do danas i koji predstavlja najpoznatiji brend gradskih žurki u Beogradu. Upravo na ovom terenu Matija ima mogućnost da testira svoje ideje koje kasnije primenjuje u agencijskom poslu i na velike klijente. Dva veoma zanimljiva ugla na rad u oblasti digitalnog marketinga i priča kako dosada može da vas dovede do nekih potpuno neverovatnih projekata i zanimljivih oblasti.

Matija Ilić, Senior Digital Account Manager @ Direct Media United Solutions
https://www.linkedin.com/in/matilic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta danas predstavlja kada u tituli imate prefiks ‘’Digital’’ u tituli?
– Spajanje kreativnosti sa media planiranjem/strategijom
– Šta dolazi nakon kreativnosti i savladanog digitalnog media buyinga
– Da li veći budžeti ili odnos koji se gradi sa klijentom dovode do mogućnosti eksperimentisanja u pristupu
– Da li su danas brendovi (klijenti) u drugačijem odnosu sa agencijama?
– Priroda FMCG oglašavanja
– Awareness VS Perfomance marketing (FMCG brendovi)
– Viewability kao ključna ali često zanemarena metrika kod Awareness oglašavanja
– Veći budžeti – jeftinije oglašavanje
– E-Comm push u Srbiji – (ne)spremnost tržišta
– Globalna centralizacija pristupa oglašavanju
– 2000late – jedna od najvećih redovnih žurki u gradu
– Prilagođavanje promenama/podmlađivanju publike
– Blockchain: potencijal primene u advertising industriji
– Dosada kao pokretač novih interesovanja i znanja

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Ecommerce realnost | Matija Golubović | DigiTalk EP76

Digitalk.rs
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte.
Matija je kao veoma mlad uplovio u preduzetničke i startup priče koje su mu donele veoma dragoceno iskustvo u marketingu, razvoju poslovanja i biznis filozofiji uopšte. Za vreme pandemije pokreće brend Mars gde implementira svoje iskustvo i znanje, a uz Mars gradi i marketinšku agenciju za podršku e-commerce poslovanju, te projekte poput iOrders koji su tek ugledali svetlost dana. Priča o e-commercu iz malo drugačijeg ugla, sa malo više mladalačke energije i svežeg preduzetničkog duha.

Matija Golubović, Founder @ Mars
https://www.linkedin.com/in/matdegol/

Matija Golubović, digitalni marketar i osnivač dva startup-a u oblasti eCommerce-a

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Razvojni put
– Kako je nastao brend Mars
– Kako pokrenuti Ecommerce kompaniju
– Ecommerce industrija – trend kretanja
– Realnost Ecommerce-a: logistika, kapitalna zavisnost, resursi, zakoni, tehnologija
– Sistematizacija procesa
– Kako prepoznati potencijal određene ideje?
– Da li je pametno ulaziti u Ecommerce?
– Kako se zapravo ostvaruju rezultati
– E-Commerce nije individualni sport
– iOrders
– Poruka za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’To nikada neće upaliti’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Content marketing: Ljubav na prvi klik | Anja Simić | DigiTalk EP75

Digitalk.rs
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga.
Do sada se u podkastu nismo ovako detaljno baivli tematikom content marketinga. Anja nam dolazi iz fintech industrije a u sadržaj je zaljubljena od početka svoje karijere. Njenu strast prema content marketingu možete osetiti tokom celog razgovora, u kome smo se dotakli svih važnih aspekata ove discipline: adekvatnog definisanja, odnosa content marketinga i SEO-a, procesa planiranja, uloge donosioca odluka, testiranja, metrika…. Celokupnu temu content marketinga Anja je vrlo jasno objasnila kroz praktične primere koje je sa svojim timom sprovodila tokom prethodnih godina.

Anja Simić, Head Of Content Marketing @ Deel
https://www.linkedin.com/in/anja-simic-86120859/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Šta je Content marketing
– Dobar content je uvek vezan za SEO
– Da li je content marketing dobra ideja za biznis?
– SEO se radi na duže staze
– Inicijalna investicija kod content marketinga je veća
– Proces planiranja content marketinga
– Uloga donosioca odluka u planiranju content marketinga
– Proces planiranja na primeru kompanije Deel
– Na početku je važan traffic
– Definisanje CTA za svaki deo marketing funnela i tip sadržaja
– Kako da kreiram i plasiram svoj sadržaj
– Koliko se obraća pažnja kada se neki sadržaj objavljuje
– Testiranje, merenje i metrike
– Šta se dešava kada neko konzumira naš sadržaj a nije došlo do željene akcije?
– Saveti i sugestije za one koji žele da se upuste u avanturu sa content marketingom

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Ovo je marketing’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Fokus na vrednosti, forma i suština | Predrag Tončev | DigiTalk EP74

Digitalk.rs
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari.
Danas je za uspeh potreban poseban mindset, ali neke stvari bez obzira na vreme ostaju nepromenjive: suština ispred forme, zasnivanje poslovanja na pravim vrednostima, međusobno razumevanje i fokus na važne stvari. Peđa nosi izuzetno iskustvo sa inostranih tržišta, bogato formalno obrazovanje, a ono što je posebno jeste vrlo jasno i koncizno razmišljanje kada je u pitanju poslovanje u 21. veku. Razgovarali smo o nekim elementarnim stvarima kada je biznis u pitanju, ali i o aktuelnim temama i izazovima koje su prisutne na našem tržištu: ulaganje i razvoj kadrova, employer branding u kontekstu kreiranja DNK-a kompanije u vidu pravih vrednosti, čestog nerazumevanja oko uloge marketinga u poslovanju, te nerealnih očekivanja od digitala…

Predrag Tončev, Chief Energy Officer @ QXperience
https://www.linkedin.com/in/predrag-toncev-5321453/

Home


https://www.linkedin.com/company/qxperience/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Kako postići željenu produktivnost koristeći fokus
– Produktivnost: radni i neradni dani
– Ulaganje vremena u lični razvoj, građenje empatije, pomoć ljudima oko sebe?
– Kako regrutovati pametnije od sebe
– Prihvatanje različitosti ali i odgovornosti
– Želja da se stvori zajednička vrednost
– Miskoncepcija marketing role u kompanijama
– Digitalci na udaru
– Forma i suština brendiranja (poslodavaca) i kako ugoditi svima
– Obrazovanje za 22.vek
– Dati reč Generaciji Z, slušati, praviti okvire i sisteme prema njima
– Teorija je bitna, predznanje ključno, ali kontekst I okruženje daju suštinu
– Preporuke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/
Želeli bismo da vam skrenemo pažnju na jednu od usluga MTS-a:
Dočekajte spremno eFiskalizaciju uz kompletnu podršku koju nudi mts. Na raspolaganju su vam rešenja, koja obuhvataju android uređaje najnovije generacije, sa SIM karticom za stalnu vezu sa internetom, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku, kao i održavanje i podršku stručnog tima 24/7. https://mts.rs/Poslovni/Fiskalizacija

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Vožnja života’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/