Razumevanje potrošača kao ljudi: ključ do uspešnog biznisa I Nataša Pavlović I DigiTalk EP102

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podkasta pričamo o ljudima: ljudima kao potrošačima, njihovom ponašanju prilikom kupovine, navikama, promenama u navikama, te koliko je važno da razumemo naše kupce kao ljude kako bismo izgradili pravu sliku o našem brednu i vrednostima koje negujemo.
U novoj epizodi Digitalk podkasta pričamo o ljudima: ljudima kao potrošačima, njihovom ponašanju prilikom kupovine, navikama, promenama u navikama, te koliko je važno da razumemo naše kupce kao ljude kako bismo izgradili pravu sliku o našem brednu i vrednostima koje negujemo. Nataša PAvlović, CMO kompanije Mercator S je bila fenomenalan sagovornik u ovoj epizodi i podelila sa nama pregršt uvida, podataka i trendova kada su u pitanju navike potrošača u Srbiji.

Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer @ Mercator S – https://www.linkedin.com/in/nata%C5%A1a-pavlovi%C4%87-22729169/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Svi smo mi potrošači, ali na prvom mestu smo ljudi
– Ko je kupac danas u Srbiji i kako se ti potrošači ponašaju
– Šta se to promenilo kod potrošača u poslednjih deset godina
– Istraživanje kao ultimativan način za razumevanje potrošača
– Šta kažu poslednja istraživanja: 10 ključnih trendova po Euromonitoru
– Zanimljivosti u ponašanju potrošača kada su u pitanju određene navike kupovine
– Sada kada poznajemo kupca, kako komuniciramo sa njim, kako se povezati sa publikom?
– Koliko brand identitet, USP, ESP kompanije utiču na poslovanje kompanije?
– Kako do kupca – CRM
– Poruka za kraj: promene kod potrošača, nove generacije, šta nas čeka?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Samsung – https://www.samsung.com/rs/smartphones/galaxy-s23-ultra/
Još jedan prijatelj podcasta je i kompanija Samsung, njihov najnoviji model iz S23 serije, Samsung Galaxy S23 Ultra. Ovaj model je predstavljen na globalnom nivou 01.02. i dostupan je na našem tržištu kod Samsung ovlašćenih partnera. Ovo je model sa najnaprednijom kamerom do sada i vrhunskim gejming performansama. I zaista, cela Galaxy S23 serija postavlja nove standarde kad je reč o pouzdanim, vrhunskim iskustvima korišćenja pametnih telefona.

– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Trenje’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

E-Commerce: mindset, ljudi, tehnologija, alati, šira slika I Ivan Stanković I DigiTalk EP101

Digitalk.rs
U novoj epizodi Digitalk podkasta gde se ponovo bavimo elektronskom trgovinom.
U novoj epizodi Digitalk podkasta gde se ponovo bavimo elektronskom trgovinom.
Razgovarali smo sa čovekom koji se preko deset godina bavi ovom tematikom kroz razvoj softvera, platformi i alata za e-commerc. Ivan Stanković iz SyncIt group-a, pričao nam je o svojim iskustvima sa raodm na američkom tržištu sa američkim online prodavcima, mindset koji je prisutan kdo nas i na američkom tržištu.
Zahvaljujući svom preduzetničkom mindsetu i inženjerskom pristupu, Ivan je došao i do velikih lokalnih klijenata, ali i globalnih kompanija. Razvoj alata za online prodaju je nešto što je Ivanu i njegovom timu u fokusu trenutno, pa smo se bavili malo detaljnije mogućnostima koje nam razni alati pružaju, a Ivan nas je upoznao i sa njhovim glavnim proizvodom, softverom za pretragu, Athena.

Ivan Stanković, Founder and CEO @ Syncit Group – https://www.linkedin.com/in/ivan-stankovic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Istorija bavljenja e-commerce-om
– Razlike lokalnog i globalnog e-commerce tržišta
– Šta je eCommerce zapravo, a šta u Srbiji misle da je eCommerce?
– Kakvi ljudski resursi su potrebni za podršku i vođenje online prodavnice?
– Da li se ljudi/kompanije u Srbiji plaše ulaganja u eCommerce?
– Da li postoji dovoljan broj stručnih lica u Srbiji kada je e-commerce u pitanju?
– Alati koji pomažu u online prodaji
– Put do ideje o razvoju search alata za e-commerce
– Sumiramo razgovor

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Samsung – https://www.samsung.com/rs/smartphones/galaxy-s23-ultra/
Još jedan prijatelj podcasta je i kompanija Samsung, njihov najnoviji model iz S23 serije, Samsung Galaxy S23 Ultra. Ovaj model je predstavljen na globalnom nivou 01.02. i dostupan je na našem tržištu kod Samsung ovlašćenih partnera. Ovo je model sa najnaprednijom kamerom do sada i vrhunskim gejming performansama. I zaista, cela Galaxy S23 serija postavlja nove standarde kad je reč o pouzdanim, vrhunskim iskustvima korišćenja pametnih telefona.

– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Nepokolebljivi’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Izlazak iz Zone komfora | Merkle | Specijal 11

Digitalk.rs
U ovoj Specijal epizodi, u saradnji sa prijateljima iz kompanije Merkle, razgovaramo sa četiri dame i pričamo njihove četiri karijerne priče.
U ovoj Specijal epizodi, u saradnji sa prijateljima iz kompanije Merkle, razgovaramo sa četiri dame i pričamo njihove četiri karijerne priče. Karijere su im išle različitim putanjama, bave se krajnje različitim stvarima, a put ih je sve naveo u kompaniju Merkle gde danas nastavljaju da razvijaju svoje karijere i bile su spremne da svaka podeli svoju priču sa ciljem da ohrabrimo žene da svoje karijere grade u IT industriji.

Sagovornice su mi bile Tijana Đurđevac, Commerce Cloud Engineer; Vanja Dimitrijević, Adobe Software Engineer; Milica Pavlović, FrontEnd Engineer i Biserka Komlen, Senior Project Manager. Sve četiri priče su jedinstvene na svoj način i šalju određenu poruku koje treba da ohrabre, motivišu i pokrenu neku novu, mladu ženu da svoju profesionalnu karijeru nastavi razvijati u nekom od sličnih pravaca poput ovih priča koje smo ispričali.

Tijana Đurđevac, Commerce Cloud Engineer – https://www.linkedin.com/in/tijanalazic/
Vanja Dimitrijević, Adobe Software Engineer – https://www.linkedin.com/in/vanja-dimitrijevic/
Milica Pavlović, FrontEnd Engineer – https://www.linkedin.com/in/milica-pavlovi%C4%87-684787124/
Biserka Komlen, Senior Project Manager – https://www.linkedin.com/in/biserka-komlen-a313aa32/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digi…

Kreativnost u digitalnom svetu I Žarko Sakan I DigiTalk EP100

Digitalk.rs
Kada neko kaže da je njegova profesija njegov život, onda to ima posebnu težinu.
Kada neko kaže da je njegova profesija njegov život, onda to ima posebnu težinu. Posebnu težinu ima i preko tri decenije kreativnog stvaranja na istoj adresi – Hilandarskoj 14. Mnogo simbolike i poveznih tačaka između današnjeg sagovornika i naše jubilarne, 100. epizode Digitalk podkasta. Naš gost, Žarko Sakan iz kompanije New Moment New Ideas, podelio je sa nama fenomenalnu priču o očuvanju tradicije u digitalno doba, o konceptu njihovog oca – Balkanskoj kreativnosti za ceo svet, te smo razgovarali o transformaciji kreativnog posla uz očuvanje bazične filozofije, o promenama koje nam je donela tehnologija u kreativnoj industriji, te smo na kraju razgovora sa Žarkom došli do zaista nekih važnih uvida i zaključaka. Jedan zaista poseban razgovor za poseban jubilej.

Žarko Sakan, Managing Director @ New Moment New Ideas Company – https://www.linkedin.com/in/zarko-sakan-05a5b51/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Tradicija kreativnosti: 2 generacije veruju da se su ideje najjača valuta
– Hilandarska 14 & Kanski lavovi
– Balkanska kreativnost za ceo svet
– Transformacija kompanije: kako smo zadržali korene i bazičnu filozofiju
– Demokratizacija medija
– Nov način konzumiranja medija
– Plasiranje poruke kroz digitalne kanale: dvosmerna komunikacija
– Budućnost: digital, digitalne kampanje, tehnologija
– Poruke za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Samsung – https://www.samsung.com/rs/smartphones/galaxy-s23-ultra/
Još jedan prijatelj podcasta je i kompanija Samsung, njihov najnoviji model iz S23 serije, Samsung Galaxy S23 Ultra. Ovaj model je predstavljen na globalnom nivou 01.02. i dostupan je na našem tržištu kod Samsung ovlašćenih partnera. Ovo je model sa najnaprednijom kamerom do sada i vrhunskim gejming performansama. I zaista, cela Galaxy S23 serija postavlja nove standarde kad je reč o pouzdanim, vrhunskim iskustvima korišćenja pametnih telefona.

– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako da dođete do moćnih ideja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Uticaj tehnologije, interneta i društvenih mreža na PR I Milena Avramović Bjelica I DigiTalk EP99

Digitalk.rs
Komunikacije su jedna od esencijalnih aktivnosti kompanije, a same komunikacije su se takođe menjale kroz periode tehnološkog napretka i razvoja.
Komunikacije su jedna od esencijalnih aktivnosti kompanije, a same komunikacije su se takođe menjale kroz periode tehnološkog napretka i razvoja. Milena Avramović Bjelica iz PR agencije Chapter4 nam je bila sagovornica u novoj epizodi Digitalk podkasta te smo pričali upravo o tome kako su internet,tehnologija i društvene mreže uticale na komunikacije, odnose sa javnošću i celu ovu industriju. Pričali smo o evoluciji komunikacionih kanala i njihovom uticaju na biznis, kako su sve složenije društveno-ekonomske okolnosti i globalizacija uticali na oblast komunikacije, te smo se naravno dotakli krizne komunikacije i uticaja novih tehnologja poput veštačke inteligencije na struku.

Milena Avramović Bjelica, Co-Founder and Executive Director @ Chapter4 – https://www.linkedin.com/in/milena-avramovic-bjelica-0840a71a/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– MIlenin background i počeci
– Kako je PR izgledao na Mileninim počecima
– Internet/tehnologija/društvene mreže: kako su uticale i promenile PR
– Jednosmerna-dvosmerna komunikacija
– Evolucija digitalnih kanala i njihov uticaj na biznis, šta se kroz koju mrežu komunicira
– Globalni izazovi: sve složenije društveno-ekonomske okolnosti, globalizacija
– Krizna komunikacija
– Borba PR struke sa senzacionalizmom u medijima
– Generacijski jaz
– Važnost internih komunikacija: employer branding
– Tehnologija za kraj: Chat GPT
– Komunikacije i PR struka: trendovi za naredni period
– Šta danas PR struka može da ponudi mladima

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako da dođete do moćnih ideja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

ChatGPT – Nova era veštačke inteligencije I Luka Aničin I DigiTalk EP98

Digitalk.rs
Tema vezana za ChatGPT ne prestaje da bude aktuelna kako u medijima, a posebno na društvenim mrežama.
Tema vezana za ChatGPT ne prestaje da bude aktuelna kako u medijima, a posebno na društvenim mrežama. Nismo želeli da budemo deo hajpa, ali imamo želju da objasnimo ovaj fenomen sa strane struke i ekspertize. Luka Aničin, jedan od najvećih stručnjaka za mašinsko učenje i veštačku inteligenciju na ovim prostorima, bio je sagovornik u novoj epizodi Digitalk podkasta i iz jednog vrlo objektivnog ugla, stručno nam je objasnio šta je to ChatGPT, kako funkcioniše, šta zapravo može da radi, a šta ne može. Pored ChatGPT-a, pričali smo i o trendu AI modela kao servisa, koliko je bitna edukacija na ovu temu, kako da razmišljate o veštačkoj inteligenciji i mašinskom učenju kada ste sa strane biznisa….

Luka Aničin, Machine Learning & Data Strategy Consultant – https://www.linkedin.com/in/luka-anicin/

ChatGPT – Nova era veštačke inteligencije I Luka Aničin I DigiTalk EP98

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– ChatGPT – Šta je to i da li će nas zameniti u poslovima?
– Šta sve može da se uradi sa njim
– Koje su njegove negativne strane koje moramo da uzmemo u obzir
– Veliki tehnološki giganti i veštačka inteligencija
– Šta će se dešavati u budućnosti sa ovim algoritmom
– Trendovi AI modela kao servisa
– Kako ljudi koriste generativne modele za slike
– Koliko je prisutno nerazumevanje šta ti algoritmi zapravo rade
– Zašto je edukacija o ovoj temi sada bitna i kako krenuti sa njom?
– Kada ste sa strane biznisa i razmišljate o AI
– Poruka za kraj: da li treba da se plašimo veštačke inteligencije?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Dilema inovatora’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako razvijati digitalne proizvode – uloga Product Manager-a I Dušica Lukić I DigiTalk EP97

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podkasta nam nosi priču o važnoj ulozi Product menadžera, sa fokusom na kompanije koje razvijaju digitalne proizvode.
Nova epizoda Digitalk podkasta nam nosi priču o važnoj ulozi Product menadžera, sa fokusom na kompanije koje razvijaju digitalne proizvode. Sagovornica u ovom razgovoru nam je Dušica Lukić, Product menadžer i koosnivač jednog on naših najpoznatijih startup-a, Joberty platforme. Sa Dušicom smo razgovarali ko su zapravo Product menadžeri, kkav je profil idealnog product menadžera, te smo se bavili razlikama ove uloge u outsourcing i product kompanijama, koliko je ova uloga zapravo važna, ali i koje su to najčešće greške koje Product menadžeri prave. Ceo razgovor je naravno bio iz ugla višegodišnjeg iskustva koje je Dušica sticala u brojnim kompanijama, ali nam je fokus bio na njenom radu i ulozi u Joberty-u. Upravo kroz primer Joberty-a u razgovoru sa Dušicom prošli smo i kroz razvojni put jednog digitalnog proizvoda, te prošli kroz sve važne faze razvoja.

Dušica Lukić, Product Manager & Co-Founder @ Joberty
https://www.linkedin.com/in/dusicalukic/

Teme u ovoj epizodi podkasta:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– Ko su Product Manager-i i šta rade?
– Profil jednog Product Manager-a
– Product manager vs. Product owner?
– Product Manager u Outsource kompanijama vs. Product based kompanijama
– Šta je to što čini dobrog Product menadžera?
– Kako izgleda biti Product manager u sopstvenom startup-u?
– Koliko su Product menadžeri zapravo važni?
– Razvojni put jednog digitalnog proizvoda
– Važnost setovanja Product KPI-jeva i sprovođenje user interview-a
– Najčešće greške koje kao Product Manageri pravimo na putu razvoja jednog digitalnog proizvoda
– Product post-launch aktivnosti Product Managera (sprega sa Marketingom i poreklo uloge Product Marketing Manager)
– Dve poruke za kraj razgovora

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kako razvijati digitalne proizvode – uloga Product Manager-a I Dušica Lukić I DigiTalk EP97

Digitalk.rs
Nova epizoda Digitalk podkasta nam nosi priču o važnoj ulozi Product menadžera, sa fokusom na kompanije koje razvijaju digitalne proizvode.
Nova epizoda Digitalk podkasta nam nosi priču o važnoj ulozi Product menadžera, sa fokusom na kompanije koje razvijaju digitalne proizvode. Sagovornica u ovom razgovoru nam je Dušica Lukić, Product menadžer i koosnivač jednog on naših najpoznatijih startup-a, Joberty platforme. Sa Dušicom smo razgovarali ko su zapravo Product menadžeri, kkav je profil idealnog product menadžera, te smo se bavili razlikama ove uloge u outsourcing i product kompanijama, koliko je ova uloga zapravo važna, ali i koje su to najčešće greške koje Product menadžeri prave. Ceo razgovor je naravno bio iz ugla višegodišnjeg iskustva koje je Dušica sticala u brojnim kompanijama, ali nam je fokus bio na njenom radu i ulozi u Joberty-u. Upravo kroz primer Joberty-a u razgovoru sa Dušicom prošli smo i kroz razvojni put jednog digitalnog proizvoda, te prošli kroz sve važne faze razvoja.

Dušica Lukić, Product Manager & Co-Founder @ Joberty
https://www.linkedin.com/in/dusicalukic/

Teme u ovoj epizodi podkasta:
– Uvod i predstavljanje
– Karijerni put
– Ko su Product Manager-i i šta rade?
– Profil jednog Product Manager-a
– Product manager vs. Product owner?
– Product Manager u Outsource kompanijama vs. Product based kompanijama
– Šta je to što čini dobrog Product menadžera?
– Kako izgleda biti Product manager u sopstvenom startup-u?
– Koliko su Product menadžeri zapravo važni?
– Razvojni put jednog digitalnog proizvoda
– Važnost setovanja Product KPI-jeva i sprovođenje user interview-a
– Najčešće greške koje kao Product Manageri pravimo na putu razvoja jednog digitalnog proizvoda
– Product post-launch aktivnosti Product Managera (sprega sa Marketingom i poreklo uloge Product Marketing Manager)
– Dve poruke za kraj razgovora

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Scrum Masterclass’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Kopirajter je hobotnica I Danijel Milošević I DigiTalk EP96

Digitalk.rs
Za mnoge poslove iz domena marketinga postoje neke ustaljene predrasude kako su to poslovi koji se rade sa velikom lakoćom, bez posebnih predznanja i pripreme.
Za mnoge poslove iz domena marketinga postoje neke ustaljene predrasude kako su to poslovi koji se rade sa velikom lakoćom, bez posebnih predznanja i pripreme. Da je posao copywritera poput hobotnice, te šta zaista on podrazumeva, kakve odnose treba graditi sa kolegama, klijentima, koliko duboko je potrebno da razumete biznis klijenta da biste samo krenuli u ono što se zove kreiranje sadržaja i copywriting. Sjajan razgovor sa Danijelom Miloševićem, brend strategom i copywriter-om, širem auditorijumu na mrežama poznatijem po LinkedIn stranici Demotivacija.

Danijel Milošević, Copywriter & Brand Strategist – https://www.linkedin.com/in/danijelmilosevicdm/

Teme u ovoj epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Tipovi copywriter-a
– Zašto je važno da pričamo na ovu temu
– Da li može solo kopirajter da pliva kad postoje agencije sa više resursa?
– Diplomatija – nema više kreativnog vakuuma
– Šta ti sve treba od podataka da bi mogao da radiš?
– Primer: društveni kapital u Kini ili Guanši
– Kako klijenti reaguju kada im kažete da želite da pričate sa njihovim kupcima/korisnicima usluga
– Validacija i testiranje
– Tendencija – napravi ga i ne diraj ga
– Generalisti vs specijalisti
– Zaključak na dva načina

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Kako da dođete do moćnih ideja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/

Zašto kažete korisnik a mislite na sebe I Željko Bošnjak I DigiTalk EP95

Digitalk.rs
Koliko dobro poznajete korisnike vaših proizvoda/usluga?
Koliko dobro poznajete korisnike vaših proizvoda/usluga? Da li imate definisanu ciljnu grupu, te da li ste na osnovu podataka kreirali personu vašeg idealnog korisnika? O značaju i procesu definisanja korisnika, načinima kako dolazite do profila vašeg korisnika, te o svim fazama mapiranja korisničkog iskustva, razgovarali smo sa Željkom Bošnjakom, stručnjakom za korisničko iskustvo, marketing i prodaju, te suosnivačem startup-a BiteBell.

Željko Bošnjak, Co-Founder @ Bitebell – https://www.linkedin.com/in/zeljko-bosnjak/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Željkov profesionalni put
– Uvod u temu: definisanje korisnika i mapiranje korisničkog iskustva
– Načini kako se dolazi do profila korisnika i do njegovih navika
– Kreiranje persone koja predstavlja vašu ciljnu grupu
– Mapiranje korisničkog iskustva
– Faza kupovine
– Live (Use, Convert, Bond) faza
– Advocate faza
– Implementacija
– Prošireni zaključak

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod digitalk500 i očekuje vas 500 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’FOMO | Strah od propuštanja’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/