Dule Nedeljković preferira bona fide stil pisanja i identičnog govora. Insistira da naziva stvari pravim imenom a takva iskrenost se očekuje i od gostiju u podkastu. U trenutku kada se društvo brendiralo na njihove i naše, postoji Treći svet, koji ne trpi ograničenja i ne govori „mi“ umesto „ja“. Svako kome je govornica nedostupna ili ima iskrenu želju da se ispovedi, dobro došao je.
Umesto da ova 21 godina 21 veka bude relaksirana, da svako nađe svoj sex&drags&rokenrol fazon mi smo upali u zamku rugoba. Kako nam se desilo da su svi besmisleni narativi prihvatljivi ako su servirani kroz platforme i kanale koji u kolektivnoj svesti još uvek nose privide legitimnosti. Države su dokazale kako su umetnost i kultura za njih ne samo marginalne sfere društva, nego da je njihovo potiskivanje dobrodošla činjenica u vremenu kad je potrebna totalna poslušnost i pokornost naroda. Došlo je do toga da umetnici koji se obično vrlo glasno izražavaju kad se dovode u pitanje ljudska prava, sloboda i njeno kršenje nestali u tihoj medijskoj pustinji. Događa nam se takozvana “cancel culture” nova dogma svih mediokriteta koji kroz zabranu, anuliranje i brisanje stvaraju iluziju sopstvene važnosti. A, da li je baš tako?
Gost podcasta Treći Svet, Milena Trobozić Garfild